Hoi meiden, ik meld mij ook effe. Alles gaat hier tot nu toe prima. 's avonds moet ik toch wel vaker naar de wc om te plassen. Verder wel een beetje beroerd. Ben lekker op de bank paul de leeuw aan het kijken. Mannetje is lekker aan het klussen in de schuur. Ik heb steeds meer vertrouwen in de zwangerschap moet ik zeggen. We komen steeds dichterbij. Lieverd, doe het maar lekker rustig aan en als je een kruik hebt dan zou ik lekker naar bed gaan of op de bank gaan liggen met een kruikje. De krampen gaan hoop ik gauw weer weg
soms maar dan neem ik een beetje gele vla en als het heel erg is een Rennie en dan is het over. zijn tips van de VK. Caecilia:mijn testen van Ilmar zijn beiden nog erg goed na twee jaar.(eigen test en die van MvM) en ik ben blij dat er weer een MMM meid zwanger is. de vorige x heb ik ook meegedaan en nu ga ik voor de volle periode. en bij Ilmar kreeg ik met 8 weken een termijn echo maar om dat ik nu eerst naar de gyn moet en niet meteen naar de vk mag duurt het me te lang en ik lees het vaker hoor de de MM vrouwen meer echo,s krijgen en dat is jullie ook gegunt. na zo veel doorgemaakt te hebben(weet er helaas alles van met mijn ex) vind ik het ook niet meer als normaal dat jullie extra in de gaten worden gehouden.
Heb ik ook gelezen, in een boek. Trouwens, dit boek is echt een aanrader! Het is "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun. Het is geschreven door een man voor mannen. Het is zooo grappig wat daar allemaal instaat, echt heel leuk kom aan je mannetje te geven. Ik heb hem besteld bij bol.com, daar was ie een tientje.
Hoi, Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik morgenochtend maar even ga bellen. Ik weet eigenlijk niet of je in het weekend ook even kan bellen. Weten jullie dat? Ceacilia, ik ben heel blij dat ik meedoe met MvM. Het is ook een kleine moeite. Het enige dat je hoeft te doen is ergens anders in plassen en de rest wordt allemaal voor je geregeld. Ik zou er geen moment over twijfelen. Roos, ik heb geen last van brandend maagzuur gelukkig. Ik heb sowieso weinig last van dingen. Alleen die buikkrampen en moeheid. De gevoeligheid van mijn borsten begint ook wat af te nemen. Bij jullie ook al? Marretje, klinkt als een leuk boek! Gr. Lieverd
Liever, ik heb nog niet minder last van mijn borsten. Maar goed, jij bent ook bijna twee weken verder dan ik.
Ja, dat is ook zo. Dat zou ik haast vergeten. Haha! Vanmorgen kreeg ik van mijn mannetje een slabbetje en 2 paar ieniemienie sokjes. Zo lief!! Voor moederdag!
Ik zit net een traantje weg te pinken terwijl ik jouw berichtje lees, komt mijn mannetje binnen met een kadootje voor moederdag, wat zijn ze toch lief he?
Ze zijn inderdaad schatten! Geweldig hè? Wat heb je gekregen? Ik ga nu eve sporten. Misschien tot later.
twee boeken, eentje met natuurlijke remedies tegen zwangerschapskwaaltjes en eentje: ik word mama! 101 tips om de eerste maanden zonder veel zorgen door te komen. Schattig! En ik krijg net een e-card van mijn moeder!
Zo zeg! die mannen van jullie zijn echt wel lief zeg! dat kan ik van die van mij niet zeggen. Die ligt voor pampus nog op bed! en dat duurt ook nog wel effe voordat die van bed komt! Hij is op stap geweest en was vanacht om 5 uur thuis. Ik ben niet mee geweest. Hij had aardig wat op! Maar hij is wel een lieverd hoor! Hij is gewoon heel nuchter en wacht liever af totdat we bij week 12 zijn en dan is hij echt blij! Verder is het een dikke schat hoor!!
Wij gaan zo naar de zwartemarkt om te kijken voor een moederdag kado. wel heb ik gister een rompertje gehad met de tekst: Mijn mama is de aller aller liefste (prenatal) Maat je 62/68 en dat is weer zo klein. (Ilmar zit in 92)
Hallo. Ik kreeg vandaag ontbijt op bed, dus dat vond ik wel heel lief. Niet eens speciaal voor Moederdag hoor, maar was gisteren niet zo lekker. Ik was nl. gisteravond heel erg misselijk. Heb het avondeten eruit gegooid, daarna voelde ik me wel ok. Ik had ook gelezen dat gele vla zou helpen en dat hielp inderdaad, dus dat lekker opgepeuzeld. Ik las dat veel dames krampen hebben, nou dat had ik gisteren ook heel erg. s Middags lekker op bed gelegen en toen was het wel over.
Hoi, Ik heb net de vk gebeld over die krampen. Als ik het blijf houden, moet ik rustiger aan doen. Ze zei dat ik me desnoods ziek moest melden 's avonds. Het hoeft niets te betekenen te hebben. Het kan nog van de innesteling zijn of van de groei van de baarmoeder. Bah.. wat een onzekerheid zeg! Gr. Lieverd
jeetje lieverd lijkt me al te eng die spanning!!! Ga het idd maar lekker rusitg aan doen en laat je lekker verwennen het is tenslotte ook moederdag!!!! (ik hoor hier(nog) niet thuis maar volg je wel hoor meis) Liefs Deesje
Deesje, bedankt voor je lieve berichtje! Ik volg jullie af en toe ook nog hoor bij NOD-mei. Hoe is het met jou?
ja wel lekker hoor, ben rustig voel me rustig en ik zie het allemaal wel Dus laat maar komen die handel Liefs Deesje
Roos, dan ben ik gelukkig niet de enige bij wie dat zo is. Ik ben nu verschrikkelijk moe. Ik heb net anderhalf uur liggen slapen op de bank. Ik ben elke avond moe, maar ik word iedere keer al rond vijf uur wakker en kan dan heel moeilijk weer in slaap komen. Herkennen jullie dat? Gr. Lieverd