Sanwel, je bent er inderdaad lekker vroeg bij zeg! Ik dacht dat ik vanmorgen vroeg wakker was, maar dat valt bij jou vergeleken nog reuze mee. Fijn dat alles nu helemaal klaar is. Ik ben benieuwd naar de foto's. Wanneer ben je jarig? Leuke dingen heb je uitgezocht. Wij hebben ook een bi-color trouwring. Leuk om dat te combineren met nog een ring en oorbellen ervan. Marrie, leuk om te weten dat 58% geboren wordt tussen de 38 en 40 weken. Ik hoop dat die kleine van ons tot die 58% behoort. Zou wel leuk zijn! Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Het gaat de laatste paar nachten weer steeds beter gelukkig! Gr. Lieverd
Sanwel: mooi gezegd, elk kindje zoekt zijn eigen weg! En dat om 5 uur s ochtends! Niet rot, die kadootjes! Ben benieuwd naar de foto's. Heb je verder nog lekker geslapen? Nou, ik ga me even wassen en aankleden en dan op naar het ziekenhuis!
Lekker, dat je zo goed hebt geslapen, Lieverd. Gaat de laatste tijd bij mij ook wel goed, behalve afgelopen nacht dan. Ik ben 1 januari jarig... (ik word al weer 32... ) Maar ik doe het mooi rustig aan. Ga dit jaar geen taarten bakken en hapjes maken. Taarten kun je ook kopen en ik zet wel wat chips en nootjes op tafel. Ik vier het ook alleen maar 's middags en niet 's avonds. Ik vind het wel best, dan. Ik zit dan ook 3 weken voor de uitgerekende datum, dus voor hetzelfde geld gaat het niet eens door... Ik heb hierna nog heerlijk geslapen, marretje, dank je wel! Veel sterkte in het ziekenhuis, zometeen. Laat je ff weten hoe het ging?
Hier is er ook weer 1 wakker (of eerlijk gezegd 2!) en ik heb weer heerlijk geslapen. En vandaag weer eeen mijlpaal: 38 weken! Het einde is in zicht!
Zozo sommigen zijn er vroeg bij zeg! Ik wilde lekker wat uitslapen maar helaas... de honden van de bovenbuurvrouw waren het daar niet mee eens ... Dus ben ik al weer een tijdje wakker (maar nog wel lekker in pyama!). @ Moniekje: het is nu echt aftellen he! @ Sanwel: groot gelijk dat je er geen drukte van gaat maken. Dat komt volgend jaar wel weer... En idd misschien gaat het niet door! @ Marrie: mooi dat alles goed gaat! Alleen van je milt wat minder natuurlijk... Nog even over geboortekaartjes: houden jullie er rekening mee dat per 1 januari de tarieven van 0,39 naar 0,44 cent gaan?
Das ook de reden dat ik nog geen postzegels gekocht heb... Anders had ik ze allang in huis gehad. En 2 postzegels op een envelop staat niet zo mooi, vind ik... Manlief kan ze gaan halen als hij tzt de geboortekaartjes gaat ophalen... En uitslapen kan ik sowiwso niet, ik heb een ventje van 21 maaanden rondlopen...
@Sanwel: geef Ruben maar een dikke Poohknuffel van mij! @Stranger: ja van die postzegels weet ik ook inmiddels maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet.. Ik denk dat ik gewoon wacht tot de beeb er is en dan pas postzegels ga halen.
heej meiden, wat zijn jullie lekker vroeg zeg ! @Sanwel, lastig is dat soms he die honger midden in de nacht.. ik heb er elke nacht weer last van hoeveel ik ook eet voor ik ga slapen.. ben ook elke nacht standaart van 4-5 wakker. @Moniekje, gaat hard nu he ! je bent alweer 38 weken ! euhm die postzegels ja dat wist ik eerst niet, dus had ze er al opgeplakt heb nu 5 cent bijgeplakt, staat wel niet zo mooi, maar wat moet je anders.. nou heb net het kerstpakket uitgepakt van me vriend (kon niet wachten) dat is me toch een pakket ! ik had m niet eens kunnen tillen zo groot en zwaar issie .. en wat een spullen zeg en echt allemaaal bruikbaar ben meteen happy
goeiemorgen allemaal! Tsja, dat van de postzegels kwam ik achter toen ik net alle enveloppen geschreven en beplakt had... nu is het dus alleen ff afwachten wanneer de kleine komt. Als het in 2007 is, dan moet manlief maar ff naar het postkantoor om postzegels erbij te halen. Staat wel niet zo mooi, maar ja, het belangrijkst is het kaartje wat erin zit... Dus hopelijk komt ie nog in 2006 hihi. @moniekje... Het is wel grappig, want iedere keer als ik van jou lees dat je een mijlpaal weer heb gehaald, dan mag ik dat de volgende dag zeggen... . Morgen heb ik dus de mijlpaal van 38 weken! Heerlijk he? Vannacht heb ik ook niet goed geslapen, maar heb me er maar een beetje bij neergelegd dat me dat tegenwoordig niet meer echt lukt. Probeer alleen zo rustig mogelijk te zijn voor mijn kerel... Ik heb de hoofdsteun en voetsteun omhoog, dus het kraakt ontzettend als ik me draai in bed. Is namelijk nog zo'n oude lattenbodem die je met een touwtje omhoog moet doen. In ieder geval iets dan niets toch? Had ook echt geen puf om er uit te gaan. We hadden anders wel ff samen kunnen chatten sanwel, want ik was ook rond die tijd wakker. van 5 tot 6 ongeveer ofzo. hahaha. Ik heb maar een beetje liggen piekeren over welke boodschappen ik nog moest hebben, jongensnamen en wat ik vandaag nog moet doen. Zo heel veel heb ik voorlopig niet meer in de agenda staan... eigenlijk durf ik nie meer zo veel af te spreken. zie wel wat ik doe op de dag zelf. Als je iets moet afbellen, dan weet diegene meteen dat er iets aan de hand is. Dus maar hele dagen in huis zitten dus... hahaha. Verder heb ik zo ff geen nieuws. Vanmiddag ga ik boodschappen doen voor de kerst met mn kerel. Ik heb tegen mij ouders gezegd dat ik het voorgerecht zou maken: asperge-kipcocktail of viscocktail met frisse komkommer. Klinkt goed toch? en zo maakt iedereen wat. Lekker lekker...haha tot snel maar weer! p.s. sorry voor het lange verhaal... hihi
@Marrie hahaha dat ken ik dat gekraak van dat bed ! ik heb ook zo'n bodem en heb m ook omhoog staan vanwege het maagzuur.. dan ben je wakker en probeer je je heeeel zachtjes om te draaien kl;inkt goed dat voorgerecht !
Leuk, hé, kerstpakket... Deze week de mijne ook opgehaald en Dirk had 'm maandag ook al meegenomen. Volgende keer als je wakker bent, marrie, kunnen we misschien wel samen wakker zijn... Ben alleen niet elke nacht wakker, hoor... Gelukkig niet. Maar ik ga niet meer zo lang in bed liggen woelen, wat ik eerder wel eens deed. Dan er maar ff uit en wat lezen of computeren, of zo. Meestal wordt ik dan wel weer moe en slaap zo nog weer een paar uur. Het voordeel van uit bed gaan is, dat ik dingen kan opschrijven, zodat ik niet meer pieker in bed. Slaap ik meteen weer wat beter...
jaja, en dan is het alweer vrijdag. Lekker joh, maar ik lees net dat lang niet iedereen lekker slaapt sávonds. Voor de slechte slapers.... ik leef met jullie mee . Mijn vriend heeft zijn pakket ook binnen, hij viel een beetje tegen allemaal onbruikbaar spul op de zak met spekkies na dan (mag ie lekker op eten). wij hebben gewoon extra december zegels en dan gaan we wel bij plakken als het na 5 januari komt. Morgen 38 weken...... dus kleine kom maar . verder heb ik nog niet veel beleefd. dus ga maar weer. verder lezen op de site. doei doei
Mijn man had een heel leuk kerstpakket (terwijl hij officieel alleen maar afstudeerder is krijgt hij hetzelfde pakket als de medewerkers). Het was een soort themadoos met allerlei oosterse dingen. Bijzondere wokolie, japanse eetschalen, kroepoek, Japans bier enz. Ook zaten er koffiepads in voor een senseo. Dat vond ik wel maf: ze gaan er dus al vanuit dat je zo'n ding hebt (niet dus, we drinken eigenlijk geen koffie, hij nog minder dan ik ). Oh ja en de doos, daar kun je een robot van maken! Hoezo technische universiteit :-D...
Goh, sommigen zijn al gewoon 38 weken zwanger of bijna! Wat gaat het allemaal snel! Ik ben vandaag "pas" 35 weken en ik moet nog zeker 2 weken volhouden. Vannacht heb ik slecht geslapen, veel draaien en ik moest heel nodig plassen. Ik heb gisteravond ook teveel gedronken, maar ik had zo'n dorst. We hadden pizza besteld en ik denk dat het daardoor kwam, hij smaakte trouwens heerlijk! Ik heb nu nog steeds dorst en ik heb al veel gedronken en ik heb nog steeds niet geplast, ik snap er niks van.
Ik hou het even kort, ben even een beetje van de kaart... Kom net terug van het ziekenhuis, tweede kerstdag wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en woensdag de 27e krijg ik de keizersnede... Gaat allemaal wat sneller dan ik zelf verwacht had dus. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis, dan moet ik weer aan de ctg, en krijgen we meer informatie op de afdeling waar ik kom te liggen. Eerste kerstdag moet ik weer voor ctg naar het ziekenhuis en dan dinsdag wordt ik dus opgenomen. Rare kerst dit jaar... Het is raar, ik ben meer bezig met het feit dat ik een keizersnede krijg, dan dat ik me realiseer dat daar dan een kindje bij geboren wordt. Erg egoistisch, maar goed, komt vooral omdat ik het vreselijk eng vind!
hoihoi! heb nog niet alles terug gelezen, heb minder tijd om achter de pc te zitten en krijg ook sneller last in de rug. dus sorry dat ik niet overal meer op kan reageren.. maar het is me in elk geval niet ontgaan dat er weer een babietje is geboren: van harte gefeliciteerd!(zelfde datum als ik uitgerekend was, spannend! ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!) ik ga vanmiddag nog even een electrische kruik halen. ze waren deze week in de aanbieding van 35 euro voor 25 euro. dat scheelt een tientje en ik had mijn oog er al een tijdje op laten vallen. lijkt me zo handig, in 4 minuten warm! en geen geklooi met kokend water. we hebben namelijk mede voor de handigheid eerst voor borstvoeding gekozen natuurlijk om omdat het goed is enzo, maar ik ben van mening dat flesvoeding ook in niks tekort schiet, dus eigenlijk heeft het gemak het gewonnen. vandaar ook dit met die kruiken. zijn er meer die zo'n kruik hebben? ze zijn in elk geval bij babyland in de aanbieding. nou ga nog even wat struinen hier, moet nog ontzettend veel bijlezen ik kan het allemaal niet meer bijhouden, jullie nog wel?
Nou marretje, over 5 dagen ben je dus mamma... Dat lijkt me raar dat je dat nu al weet... ik zou in ieder geval doorgeven dat je zenuwachtig bent voor de ks, dan kunnen ze je geruststellen etc. Heb vanmorgen net het litteken gezien bij iemand die 3 weken geleden is bevallen (ook nog met spoed) en dat zag er erg netjes uit. Was helemaal goed genezen en viel me op zich best mee. Ik dacht dat je dan zo'n jaap over je hele onderbuik kreeg. Was gewoon een streep op je onderbuik. Hoop dat je een beetje kan ontspannen voor die tijd en dat het allemaal gaat meevallen. Denk maar aan dat je de kleine straks al bij je hebt! geweldig! succes in ieder geval.