januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Meis! Wat een schrik! Kan me goed voorstellen dat je van slag bent... Pfoe! A.s. woensdag al!
    Aan de ene kant wel fijn dat je binnenkort je kindje mag vasthouden, maar aan de andere kant gaat het nu wel erg snel!
    Gaat het wel goed met jou en de baby? Is er een medische reden voor deze snelle actie?
    Ik wens je erg veel sterkte toe de komende dagen en met je ks... Probeer toch maar positief te blijven... Hou je kindje maar in gedachten, misschien sterkt het je.

Ik denk aan je! Liefs, San

2. Niet meer actief

Marretje, geef er een positieve draai aan ;) , je hoeft niet langer in onzekerheid te zitten en je weet waar je aan toe bent. Lijkt makkelijk gezegd, weet ik hoor! Geniet van de komende dagen, je zwangerschap is (helaas?!) al bijna ten einde. Dan is je buik leeg hoor!
    In ieder geval heel veel sterkte de komende dagen om aan het idee te wennen!

3. Niet meer actief

goedemiddag..(vroege vogels)

ik kom net uit bed rollen... grapje natuurlijk. :^o

ik heb er al weer heel wat op zitten voor vandaag.

ik ben alweer aan het shoppen geweest.. de kerst inkopen gedaan.. druk druk druk in de winkels..

de laatste babyspulletjes gekocht. wattenstaafjes, zalf en luiers..

straks de voorraad kast maar eens flink uitruimen.. en al het nieuwe er in zetten.. :rolleyes:

de kerstpakket van mijn vriend. was weer goed gevuld. allemaal eten en ook een s eten waar je wat aan hebt, geen zooi wat je nooit gebruikt. en wat je jaren later nog in de kast hebt staan..
    oja hij had oko nog een kerststol,rollade en 2 flessen rode wijn( :-& )

nou mijn kerstpakket kan ik wel vergeten dit jaar. (na een hoop gedonder op het werk ivm zangerschap), ben benieuwd of ze morgen nog bellen dat ik een op kan halen.. nou ik bel spontaan de krant als het wel zo is.. dan lijken die mensen toch nog een beetje gevoel te hebben.. ach kwil er verder ook niet over door zeiken.. voormij is dit hoofdstuk gesloten.. geloof ik. =;

marretje: jeetje :-s dan al. dat is echt wel snel..
    ik kan me voorstllen dat je er wel over na gaat denken nou. en dat is zeker niet egoistisch.. maar je bent het vast allemaal weer snel vergeten als je de kleine in je armen hebt liggen.. =D> .. succes. en we horen natuurlijk snel weer van je! hopen we.. ik ben namelijk erg nieuwschierig..

selmamma: ja grappig dat verschil.. sommige al bijna klaar voor bevallen en de ander moet nog een aantal weken ...ik ben al druk aan het aftellen zoals iedereen.. ik zie net dat ik morgen nog maar 29 dagen moet.. ik kan me nog goed herrinneren dat die teller nog op 100 stond hahaha..
    wij komen er ook wel \:D/

nou ik zal weer eens wat gaan doen..
    fijne dag allemaal

4. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he marjolein, ik kan me voorstellen dat je er aan moet wennen dat je de 27ste een keizersnede krijgt. dat gaat allemaal wel opeens heel snel. maar aan de kant wel heel fijn dat ze actie nemen als het nodig is.

wen nog eventjes aan het idee en geniet lekker van de Kerst. het komt allemaal wel goed en straks ben je lekker mama.

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zoooo Marretje dat is wel heel snel ja! Hopelijk kun je er de volgende dagen aan wennen... Leuk is anders zo met de kerst. Maar... woensdag ben je mama en heb je je kleintje in je armen!

6. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Oh, Marjolein,.. de 27e al mama! Wat heerlijk snel al. Ik hoop dat je erin kunt berusten dat het via een keizersnede gaat en dat je alle aandacht lekker aan je kleintje kunt geven.

Ik heb alweer een drukke dag achter de rug. Vanochtend eerst naar de drukker geweest voor het definitief maken van het kaartje. 235 euro voor 105 kaartjes.. We waren zelf eerst vergeten de btw mee te rekenen, en omdat we de tekst groen willen ipv zwart, kost het ook nog weer 30 euro extra..pfff, niet bepaald goedkoop maar we zijn er wel erg blij mee! :p En nu maar hopen dat ukkepuk niet eerder dan de eerste week van januari komt, want dan zijn de enveloppen er pas..
    Heb ook weer veel te veel geld uitgegeven bij de prenatal.. :oops: een slaapzakje voor in de maxicosi, twee boxkleden, een babygym, twee voedingsbeha's en voor de laatste keer nog een jurkje voor mezelf voor de kerst.
    Daarna nog boodschappen doen voor de kerstdagen, want de hele familie komt bij ons. Sta ik met mijn volle kar bij de kassa, zit mijn portemonnee niet in mijn tas :oops: Gelukkig was hij in de auto uit mijn tas gevallen, dus kan ik alsnog mijn kerstboodschappen mee naar huis nemen..pff.

Nu eerst maar even lekker onderuit op de bank voor Oprah Winfrey..

groetjes, Michelle

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    pffff marretje, als ik jou was had ik echt zenuwen gehad de aankomende dagen, zit nu al met zenuwen je stukje te lezen, het komt allemaal zo dichtbij nu, en ik vind het zo verschrikkelijk eng !
    soms denk ik eraan dat ik die kleine zo graag wil zien, en dan ineens komt het woordje bevalling in me op.. en dan raak ik meteen in de stress en zou ik soms willen dat t kan blijven zitten zo :)
    maarja dat gaat niet, en dat wil ik ook helemaal niet, ik wil die kleine in mijn armen hebben.
    woensdag word een ontzettende mooie dag voor je meid, zodra je die kleine vast hebt ben je alles vergeten, dan ben je alweer de 4e januari mama ! ALVAST ENORM VEEL SUCCES EN STERKTE !

8. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    jee marjolijn.
    dat is wel een wazig idee he, je kleine is er gewoon al volgende week. probeer maar wat van deze dagen te genieten en kalmpies aan he

9. Niet meer actief

he hoi.. hu?... ben jij dat miranda?... jeetje ik had je niet herkend.. wat ben je veranderd.. hoegaat ie?.... al zat van de zwangerschap?... hoe lang moet je nog?... weet je al wat het word..?.....

het zal er allemaal wel bij horen maar begin er nou toch behoorlijk zat van te worden... :(

ik weet wel dat ik veranderd ben(ivm metamorfose bij kapper) en een dikke kop nu heb. (ik hoop dat dit vocht is :D)

en ja ik ben er best wel flauw van al.. en soms van al die goede bedoelingen..(al kan je er soms ook mooi gebruik van maken :D

..
    sorry hoor moest het ff kwijt..

even leuk winkellen.. hahaha

ach jullie herkennen het vast wel... :rolleyes:

we houden vol!

10. Niet meer actief

Marrie: dank je wel! Ja, raar hoor, over 5 dagen mama zijn....

Sanwel: de reden dat het nu zo snel gaat is dat woensdag het zh het best uit zou komen. Ze denken niet dat de beeb nog heel veel gaat groeien in die paar dagen extra, dus dat is ook geen reden om het uit te stellen. Ook denken ze niet dat de baby nog gaat draaien, dus een ks zou sowieso moeten, en om het risico dat ik weeen krijg te voorkomen.

Bedankt voor jullie zorgen en wensen hoor! Ik moet zeggen dat het me nu toch wel tegenvalt hoe makkelijk de meeste mensen in mijn omgeving er over denken, dat ze alleen aan het feit denken dat de baby er dan is. Dat weet ik ook wel, maar ik vind het simpelweg eng om geopereerd te worden. En da's nou eenmaal nodig voor de baby er is! Ik dacht er ook makkelijker over hoor, maar sinds ik zwanger ben toch niet. En jullie dus ook niet, en dat voelt heel goed!

11. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    precies, we houden vol ! tot aan het einde ;)
    (ik ken dat wel ja die reacties.. mijn hoofd is ook behoorlijk opgezwollen) :rolleyes:

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    marjolijn het lijkt mij ook ontzettend eng om geopereerd te worden,
    ik heb dat nog nooit meegemaakt, ik heb zelfs nog nooit in het ziekenhuis gelegen of iets gebroken..
    ik zei van de week al tegen mijn vriend dat ik hoop dat als ik een nachtje moet blijven na de geboorte, dat hij dat ook mag, vind dat doodeng om daar dan alleen een nacht door te moeten brengen.
    nou en dan maak ik me daar al druk om, moet je nagaan hoe dat voor jou moet zijn.. :rolleyes:
    maar het komt vast goed hoor meid, geniet in elk geval lekker nog van de kerstdagen.

13. Niet meer actief

Kop op, marjolijn! Het komt echt wel goed, maar ik begrijp dat je er aan moet wennen... De reden van het ziekenhuis om het zo snel al te doen, klinkt wel logisch...
    En die operatie, tja, blijft akelig... Maar ze weten wat ze doen en probeer het idd positief te zien: je bent bijna mama... :) En dat maakt alles weer goed, geloof me! ;)

Ik ga nu eens proberen of ik de foto's van de babykamer in mijn album krijg...

14. sim

sim Niet meer actief

goh meisie had dit helemaal nog niet gelezen toen ik poste.

wat een schrik, hoop dat je inmiddels de schrik een beetje te boven bent en naar het idee kunt leven dat je over 5 dagen mama bent. en natuurlijk is het niet egoistisch, logisch toch dat je er tegen op ziet. het blijft inderdaad een operatie. hoop dat je je wat rustiger voelt inmiddels. inderdaad gekke kerst nu..

rustig aan meis, ik ga aan je denken! ;)

15. Niet meer actief

Nou, het is gelukt met de foto's... Het blijft toch een gepruts om het voor elkaar te krijgen...

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Marretje, kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet.... En laten we wel wezen het is en blijft een operatie! En een flinke ook... dus is het toch logisch dat je je daar druk om maakt! Jammer dat de mensen in je omgeving zich dat niet realiseren... Heel veel succes ermee!

Over opmerkinge gesproken, ik heb daar niet zo'n last van... het gemiddelde gesprek over mijn zwangerschap verloopt zo:
    Persoon x "zo dat schiet lekker op he" en dan zeg ik "jaha nog ruim 2 weken!" En dan reageert persoon x van: " :confused: wat? zo snel al? ik dacht dat het nog veel langer duurde!"
    Gisteren nog 3x gehad op 1 avond... is wel grappig eigenlijk ;).

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @Sanwel wat een mooie kamer zeg ! echt heel gezellig !
    ik hou van limegroen :D

18. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    wat betreft de ziekenhuis opname, ik kijk ook op tegen 'in het ziekenhuis' moeten liggen. Vooral als je wat langer moet blijven. Vind toch echt dat er maar een paar keer eventjes bezoekuur is en dan moet visite alweer weg wezen... Dat lijkt me niet leuk, dat je dan zo lang 'alleen' bent zonder je familie. Maar je bent in goede handen daar en zo gauw als je weg mag, dan laten ze je natuurlijk ook wel gaan. Moet er maar gewoon vanuit gaan dat alles prima gaat. Gewoon snachts bevallen, smorgens weer op de benen en dan dezelfde dag nog naar huis... ;)
    Zou het zo gaan? hihi. hoop het...

net nog ff kerstinkopen gedaan. Hopenlijk hoef ik niet weer terug naar de winkel als ik iets vergeten ben. ben nu wel uitgeshopt... vind het echt niet meer leuk! zit je je daar door de rijen heen te sjokken en geen mens die er op let en stoten je gewoon tegen de buik e.d. Nou ik vind het niet leuk meer. Denk dat hubbie de volgende keer alleen mag als ie dat kan... :D

19. Niet meer actief

Marretje, er is een al een hoop gezegd, inderdaad, het is en blijft een operatie. Weet je al of je een ruggeprik krijgt of onder narcose moet? Bereid je er zelf op voor zoals jij dat het beste kan hoor! Ik ben meerdere malen (onder narcose) geopereerd en dat viel best mee. Ik denk dat een ruggeprik lekkerder is, maar dat is mijn persoonlijke mening...

20. Niet meer actief

marjolein: probeer nog een beetje te genieten! ik snap ook zeker dat je er over in zit, ik hou ook niet van operaties.. gwoon op je af laten komen denk ik.. waarschijnlijk heb je niet veel keus. en nogmaals toi toi toi!

marrie: nou idd. smoor druk in de winkels en maar stoten tegen je buik aan.. ik herken het hahaha.. of als ik zelf achter iemand langs loop en weer eens de afstand verkeerd heb ingeschat.. stoot je weer tegen iemand aan omdat je eigenlijk er niet lans kan met je buik .. hahaha

straks nog ff lekker relaxen in bad. en dan met de voetjes omhoog voor de tv. a cristmas carol kijken . deze dvd kreeg ik bij de DA bij mijn aankopen...altijd leuk..

Deel Deze Pagina