Goedemorgen allemaal! Heb wel goed geslapen. baby is wat rustig in de buik, maak ik me denk ik weer veel te snel zorgen over. van onderen doet het nog steeds pijn. @Sillaah:fijn dat jij vannacht lekker hebt geslapen meid! En je hoeft je je daarvoor niet te verontschuldigen tegenover ons gekkie! En goed van je dat je alles eerst maar eens van je af zet. @Nann: die baby moet nog even blijven zitten he! tis nog niet jouw tijd! verwen hem nog maar even lekker in je bm. @mrklb1:ik vind mijn buik savonds ook dikker dan smorgens. Maar vanmorgen leek ie wel netzo groot. beeb lag volgens mij met de rug stijf tegen men buik aan. En die stuiptrekkingen heeft mijn beeb ook wel eens!
goedemorgen... wat is het al weer een tijdje stil... niemand bevallen? Wat betreft die krampen nog een keer: mijn vriendin heeft twee weken voorweeen gehad. Wil jullie niet bang maken, maar als je je daarop instelt, kan het nog meevallen. Mijn vriendin heeft twee weken lang het idee gehad dat ze morgen kon bevallen en dan duren twee weken lang... Zij had gehoord van de vk dat deze erg lang kunnen duren. Ik zou bij twijfel gewoon altijd ff de verloskundige bellen. Tenminste dat zeggen ze bij mij steeds. Liever bellen dat er niets is, dan niet bellen en er is iets. Zou ik ook doen als ik de slijmprop zou verliezen. Zij zijn toch de deskundigen. Heb net het ontbijt op. Vandaag nog niet zo speciaal... morgen is het echte kerst he? dan wordt alles uit de kast gehaald Vannacht weer twee uur wakker geweest van 5 tot 7. Bah, dan denk je even naar de wc en dan ben je nog wel moe genoeg om weer in slaap te vallen. Ten eerste hou ik dan in mijn achterhoofd dat dit meestal de tijd is dat ik wakker blijf en dan ga ik piekeren... dus shit, weer mislukt om door te slapen! Ben maar ff naar beneden gegaan en heb een banaan gegeten (zo ineens honger), daarna ging het wel weer. Hopenlijk gaat het vannacht weer iets beter... De kleine kan me soms echt ff pijn doen door te draaien of te bewegen. Van die heerlijke pijnscheuten... Het weet wel waar het me moet raken... Was het gister echt ff zat, kon niet eens gezellig ff tv kijken, zat continue met een verbeten gezicht op de stoel. en te mopperen dat ie dan er maar uit moest komen... hahaha. trouwens bij deze wou ik natuurlijk iedereen ff wensen: \/ FIJNE FEESTDAGEN!!! \/ natuurlijk ben ik tussendoor wel online, maar wou het toch nog ff zeggen... dus tot snel maar weer!
oh, trouwens.. we zijn er eindelijk uit met de jongensnaam... Gelukkig. daar ook geen zorgen meer over!
nu maak je me nieuwsgierig met die naam ik denk ook elke dag : zal er al iemand bevallen zijn ? maar tot nu toe nog niemand erbij
iedereen houdt natuurlijk de benen aan elkaar met kerst... hahaha. straks na de kerst komen de ks-jes. Bij deze ook succes aan hun!
goedemorgen iedereeen, Hier gaat het ook al 2 a 3 dagen gepaard met giga ongesteldheids krampen, steken in en naar de lies, en steken naar de vagina, rug pijn etc etc.... Maar dit hoort er allemaal bij dus ik zal er wel aan moeten wenne (voor een poosje) Ook wil ik iedereen een fijne feestdagen toewensen! groetjes mij
@ silaah, fijn dat je lekker hebt geslapen, lekker focussen nu op je zelf, en je kleintje, en je hebt een pbtje nicole, ik heb vannacht ook ontzettende ongesteldheidskrampen gehad, dacht even dat het zou beginnen, heel constant en regelmatig met een duidelijke piek erin en dat het dan weer afzakt. van 5 tot 7 uur, dacht steeds nou het begint, laat ik nog proberen om wat te slapen, maar helaas het zette niet door. moet wel zeggen dat het de hele tijd wat rommelt onderin qua pijntjes, maar goed net wat al gezegd is misschien duurt het nog wel twee weken (of 4 maar dat hoop ik niet) @marrie, fijn dat jullie een naam hebben @nann, klinkt wel of je de slijmprop hebt verloren, ben benieuwd, maar als je twijfelt of vragen hebt gewoon je vk bellen hoor! hebben jullie ook zo'n strak gevoel in de huid van je buik? savonds doet het mij gewoon zeer prikkelend...het is ook net of het steeds harder gaat trappen in een paar dagen tijd.. nou ja we wachten af, ben benieuwd of er iemand van ons een kerstkindje op de wereld gaat zetten dit jaar van ons noel of noelle hele fijne kerstdagen meiden!
Hoi dames, Ik heb geen tijd gehad om alle blz's te lezen. Jullie schrijven ook zoveel Ik ben veel in het ziekenhuis. Een kraamtijd heb ik niet gehad, maar daar komt nu verandering in... NADINE MAG MORGEN NAAR HUIS! Mijn man en ik hebben sondevoeding aangeleerd en ze kan zichzelf op temperatuur houden en de ademhaling gaat prima. Als ze vandaag goed doorkomt mag ze morgen naar huis. Morgen krijg ik dan ook kraamhulp. Mijn hechtingen zijn gaan ontsteken en moet aan de anti biotica. Nu mag ik tot en met vrijdag geen borstvoeding geven. Dat was wel even slikken. Gelukkig is de pijn nu weg. Hoe is het met jullie. Al meer baby's? Fijne feestdagen he! Wie weet wel kerstkindjes. Nadine wordt een beetje ons kerstkindje! Liefs Mariska
@mariska Wat fijn dat Nadine naar huis mag! Lekker met de kerstdagen je kindje bij je! Dat is toch geweldig. Vervelend dat je hechtingen ontstoken zijn, hopelijk dat de antibiotica snel werkt. het is hier nog rustig! Maar ja het kan ook zo omslaan natuurlijk. Ik wens je een fijne kerst met je kindje bij je !
Mariska, wat fijn dat Nadine als alles goed gaat morgen naar huis mag. Wat zullen jullie dan een bijzondere kerst hebben. Vervelend van de ontstoken hechtingen. Had je gekolfde melk, zodat ze die paar dagen toch kan drinken van jouw melk? Sim, ik kan me voorstellen dat je even dacht dat het vannacht was begonnen. Dat vind ik weleens jammer hoor. Je weet niet waar je aan toe bent. Aan de andere kant heeft dat natuurlijk ook wel weer zijn charmes. Hihi! We zijn net even wezen winkelen, maar na een uurtje was ik het spuugzat. Ik kan wel merken dat alles nu wat vermoeiender enzo wordt. Als ik dan aan het winkelen ben, voel ik met net zo'n zwabber. Beetje wankel zeg maar! Gr. Lieverd
Fijn Mariska, dat Nadine naar huis mag... Heerlijk genieten met zijn 3-en in jullie eigen huissie! Lekker in haar eigen kamertje met haar eigen spulletjes. Geniet er maar lekker van, meid! En voor iedereen natuurlijk ook fijne kerstdagen gewenst! Maak er wat moois van, de volgende keer kerst is weer heel anders... Maar ook erg leuk! Groetjes!
Hier ook dezelfde krampen e.d. Bij onze dochter begon dat ook ergens in week 37-38 en ze werden sterker en sterker. Uiteindelijk bij 42 weken ingeleid d.m.v. gel. Tóen kwamen echte weeën. Maar.... wie weet begint het eerder, ik weet alleen dat voorweeën er bij horen, de BM bereid zich voor Sterkte iedereen daar mee! Verder, iedereen die lekker slaapt, geniet er van, heerlijk, het is jullie gegund. Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen. Mariska, fijn hoor! Geniet van de feestdagen! Een roze slijmprop verliezen betekent toch wel wat volgens mij. Editha was 'm toch ook verloren? Het kán nog lang duren, maar... ook hier is al wat aan de hand. SPANNEND
Mariska wat fijn dat Nadine naar huis mag! Spannend hoor Babietje, ben benieuwd hoe het bij jou verloopt! Hier alles nog rustig. IEDEREEN HELE FIJNE FEESTDAGEN TOEGEWENST!
mariska: super zg. gefeliciteerd! lekker van de kerstdagen genieten met de kleine! en nog een betje van je kraam tijd! laat je ook lekker verwennen! babietje: wie weet? kerstkindje bij jullie? nann: heb je de vk nog gebeld voor die slijmprop of heb je niet gebeld..
Toch maar niet... heb de infofolder er nog eens op nagelezen en daar stond in dat ik niet hoefde te bellen als ik slijm met bloed verloor... Ik meld het woensdag wel even, dan moet ik er toch weer heen voor controle!
@ Lieverd: Mijn melkproductie was goed op gang. Had een klein voorraadje. Nadine begon ook een beetje te drinken. Maar dat ligt nu stil. Ze krijgt nu een mix van moedermelk en kunstmelk tot ik weer borstvoeding mag geven. Ondertussen kolf ik het af en gooi ik het kostbare goedje weg Maar het is even niet anders. @ Babietje: Volgens mij als je de slijmprop verliest is het het begin van. Maar ik weet het niet zeker hoor. Ik heb het niet gehad. Bij mij begon het met het breken van de vliezen. Succes. Misschien wel een kerstkindje!
Mariska, gelukkig had je een voorraadje. Goed dat je blijft kolven, dan kan je straks weer verder gaan. Nann, spannend wat de vk woensdag zegt. Ik moet ook woensdag weer. Ben ook weer zo benieuwd. Gr. Lieverd
nann± oh oke.. fijn dat je er zelf rustig onder bent! bij twijfel wel bellen hoor.. maar als je verder nog nergens last van hebt...prima toch! hier is alles rustig vandaag. ik vind dat er maar weinig leuks op tv is. he bah ... ik heb uit ergenis maar een beetje liggen suffen op de zitzak.. oja en nog schaatsen gekeken.. wel erg leuk trouwens.. vor iedereen die vanavond nog lekker gaat eten.. eet smakelijk alvast! en een hele fijne avond gewenst..! (en nacht)
Wij gaan lekker zalm met spinazie in bladerdeeg eten met veldsla en gebakken aardappeltjes. Mmmmm.....