Spannend, babietje... Wie weet idd een kerstkindje... Maar het kan evengoed nog ff op zich laten wachten... Ben benieuwd. Eet smakelijk voor iedereen!
Meiden, Ik denk dat ik de komende twee dagen niet online ben dus ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen! en wie weet krijgt een van ons nog wel een kerstkindje! Liefs Moniekje
Dat van die slijmprop was eigenlijk meer een reactie op Nann. Ik zit nog 'potdicht', ha ha. Geen kerstkindje voor ons hoor! En die krampen, ach die horen er gewoon bij, kan nog wel 3 weken duren (of nog meer)! Allemaal prettige dagen.
Was misschien ook een beetje vroeg voor jou, babietje... Hou je ukkie nog maar lekker een paar weekjes bij je in je buik... Dat was ook mijn bedoeling... Zeker tot ik de 37 weken bereikt heb, dan kan ik tenminste thuis bevallen... Alhoewel ik eigenlijk wel verwacht dat het langer dan de uitgerekende datum gaat duren... Gewoon een voorgevoel. Volgens mij heeft hij/zij het nog veel te lekker bij mij en genoeg ruimte om te groeien.
MariskaW, wat fijn joh, dat jullie kleine meid naar huis mag! Geniet van haar! Veel sterkte met de ontsteking! Ik zeg jullie vast gedag allemaal! Heel veel plezier met de kerstdagen! Wij krijgen morgen mn ouders en zus met aanhang, dus ben de hele dag bezet. 's Avonds (laat waarschijnlijk) nog heel even met z'n tweetjes en dan de ochtend erna naar het ziekenhuis. Woensdag dan de keizersnede, en hopelijk oudjaarsdag weer thuis met de kleine! \/ Kortom, voor mij even afkicken van het forum! Voor iedereen die voor ik thuis ben "begint" heel veel succes, sterkte, of wat je maar nodig hebt op dat moment en in ieder geval tot volgend jaar (en natuurlijk als het pas volgend jaar is, een goede jaarwisseling allemaal)!
marretje: hel veel succes. en we horen het wel van je(hoop ik) geniet nog ff van de kerstdagen...(oh vind het zo spannend voor je) gourmetten was heerlijk .. veel gegeten. de kwarktaart voor morgen is alweer klaar.. moet nou aleen even opstijven. morgen naar schoonouders. maar eerst nog even lekker uitslapen en luieren... nou ik ga nou eerst maar ff mijn bed in. moe en kan mijn draainiet vinden.. dan maar op bed! weltrrusten.. en voor die gene die niet meer online komt maar dit berichtje nog leest: prettige feestdagen!
Ik denk dat het bij mij is begonnen/ Heb om de vijf minuten vreselijke rugweeen... heel heftig! Dus als ik niet meer post dan ben ik naar het ziekenhuis.
Moniekje, Joepie, heel veel succes! Misschien ben je op dit moment wel heel druk bezig! Grappig trouwens, gistermiddag had je het er nog over dat bij jou alles nog rustig was maar dat dat natuurlijk zo kon omslaan, en nu is dat al gebeurd, tja... Marretje, succes woensdag. Vandaag nog even kerst voor jullie en dan morgen het ziekenhuis in. Succes! Hier weer eens slecht geslapen, mede door verkoudheid hoor! Toch ook door zo nu en dan buikkrampen, daar wordt ik wakker van. Manlief is al met onze dochter naar beneden gegaan en ik ga ze nu maar even opzoeken! Lekker ontbijten want ik heb trek. Tot later!
@Moniekje , wow spannend zeg ! ben benieuwd of je nu in het ziekenhuis bent, toch nog een kerstkindje erbij he we zijn goed op weg januarimama's ! hoop dat we allemaal in dec/januari bevallen verder en niet in februari !