Ik ben normaal gesproken in het weekend een echte uitslaper, maar nu word ik ook vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Raar he, dat je zo verandert! Sprak gisteren trouwens een vriendin die zwanger is. Terloops gevraagd of ze er in het begin heel erg last van heeft gehad. Zij had dus ook krampen, zo erg, dat ze er s nachts wakker van werd. En ze is nu 8 maanden zwanger, dus het hoeft niets te betekenen.
Ja, inderdaad raar. Ik sliep ook altijd zeker tot een uurtje of negen of tien uit in het weekend en vandaag weer om kwart over zeven wakker. Erg hè? Roos, fijn om te weten dat die krampen niets hoeven te betekenen. Bedankt!
Ik slaap nog wel lekker door hoor Alleen ik ben vroeg wakker om dat Ilmar rond een uur of half 8 wakker word. in het weekeinde mag ik uitslapen want dan is Ilmar helemaal voor papa.
Hoi meiden, Vandaag eindelijk eens niet zo misselijk maar wel moe... Waar ik de laatste 3 dagen helemaal gek van wordt is dat ongeveer 1 a 2 uur na het avondeten begin ik me niet lekker te voelen en kan ik de rest van de avond naar de wc rennen. Mijn darmen zijn helemaal van slag. Hebben jullie dit ook? Welterusten
Hoi iedereen, alles goed? Hier gaat alles goed. Ik heb maar weinig last ergens van. Ik heb ook geen last meer van mijn borsten.
Even een vraagje: als ik hier bij de calculator invul wanneer ik ongesteld was, komt er te staan dat ik 15 januari uitgerekend ben, en dus 5 weken zwanger ben. Maar als ik bij fertility friend kijk, staat er dat ik 20 januari uitgerekend ben, en dus pas 4 weken en 1 dag zwanger ben.... Wat klopt nou? Op een gegeven moment maakt het natuurlijk niet meer uit, maar die eerste drie maanden vind ik het toch wel belangrijk!
Marretje, ik heb het ook effe uitgerekend enik kom uit op 15 januari uitgerekend en ik denk dat de \vk dat ook zegt. Of je hebt een hele korte cyclus en je ei is laat gekomen dan zal FF het wel korter uitrekenen ofzo. Dat temperaturen gaat niet altijd op hoor Marretje dus ga er eerst toch gewoon uit van dat je 5 weken bent. Lekker toch. En bij de VK en de echo zie je wel weer!
Hoi Dames Even weer een klein berichtje van mij. Hier alles goed, verschrikkelijk last van mijn borsten, ze groeien zo hard dat mijn trouwjurk en torselete aan gepast moesten worden. Ze doen ook erg pijn, vooral met autorjiden zitten ze behoorlijk in de weg. (kan mijn handen nu niet op 10 en 2 uur houden) Verder niet veel te klagen, merk wel dat ik vroeger wakker ben en ook moeier ben aan het eind van de dag. Verder niet veel anders dan anders, af en toe overgeven maar ook daar komen we wel overheen. Vrijdag ga ik trouwen en dan die maandag daarop lekker op huwelijksreis. Denk dat ik dus de aan komende 2 weken niet veel online zal zijn. Groetjes labmuisje
Ik heb ook behoorlijk last van mijn borsten. En gisteren veel last van steken in mijn onderbuik maar das nu gelukkig weg. De misselijkheid van gisteren is gelukkig ook een stuk gezakt.
Nou, ik heb dus ook erg last van mijn borsten... En verder gaat het wel goed. beetje moe, vlagen van misselijkheid maar niet de hele tijd. Dus ik vind het allemaal wel prima!
Tja, en ik heb ook pijn in m'n borsten. 's Nachts word ik er van wakker en in de loop van de dag lijkt het minder te worden. @Labmuisje: Jeetje vrijdag trouwen!! Wat leuk! Ben je erg nerveus?
hee meiden! hier gaat alles z'n gangetje, de misselijkheid wordt alleen wat erger en de duizelingen ook. af en toe ook die steken in de buik soms rug. die duizelingen vind ik het minst vooral tijdens het autorijden, maar verder denk ik gewoon, zolang alles goed gaat met in mijn buik zijn de symptomen goed te doen! nu de onzekerheid nog.... labmuisje heeeeel veel plezier vrijdag, geniet van deze mooie tijd!
Kun je wel zeggen sim, nou de onzekerheid nog... pfff had vannacht gedroomd dat het misging, poe ik werd me gestesst wakker!!!
Ja idd die onzekerheid , khoop dat die snel weg is. ben veels te bang dat het misgaat. hopelijk zijn de eerste 13 weken zo om