januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    he hoi
    @petra; proficiat met jullie kleine!

Jeetje als ik jullie allemaal hoor, wordt ik wel een beetje jaloers hoor, overal is wat aan het rommelen, terwijl hier nog niks aan de hand is... en ik hoef nog maar 10 dagen tot mijn uitgetelde datum! Hopenlijk hoef ik niet heel lang te wachten voordat er ook iets bij mij komt...
    Ik verveel me. heb net al tegen de kleine ukkepuk gezegd dat ie eruit moet komen... haha

2. Niet meer actief

Bij mij is ook nog niets aan de hand, hoor...
    Mag ook nog niet van mij!
    [-X
    Minimaal nog een weekje wachten, dan kan ik tenminste thuis bevallen... \:D/

3. Niet meer actief

Sanwel, dat gevoel had ik ook, die 37 weken voelt weer als één van de vele mijlpalen.

Petra, gefeliciteerd, geniet van jullie kraamtijd! Is alles nu goed? Geen extreem bloedverlies (meer)?

Moniekje? Waar ben je? Waarschijnlijk in je kraambed?

En wisten we al of Marjolijn een jongen of een meisje verwachtte? Zou alles goed zijn?

Ik leef zo mee! Vind het allemaal reuze interessant en spannend. Ben ook echt nieuwsgierig naar de bevallingsverhalen van iedereen.

Ik zit lekker in m'n vel, voel me gelukkig en heb er zin in! Hopelijk krijg ik niet zo veel last van kraamtranen en hou ik dit 'positieve' gevoel. Aan de andere kant weet ik dat o.i.v. hormonen er veel emoties door m'n lijf kunnen gaan na de bevalling dus daar hou ik dan ook wel een piepklein beetje rekening mee!

Nou, genoeg gekletst. Tot later!

4. Niet meer actief

petra gefeliciteerd! geweldig! geniet ervan!

ben erg benieuwd wanneer we wat van moniekje horen en marjolein..
    spannend hoor.

ik heb nog even nieuwe buikfoto's geplaatst/ ik vind hm zelf niet zoveel veranderd.. alleen maar meer straie

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Petra: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON! Hopelijk knap je snel op. Lijkt me trouwens wel een domper als je ineens toch nog naar het ziekenhuis moet vanwege de placenta...

@ Marrie: hier is ook nog niets aan de hand hoor. Alleen gisteren wat druk op mijn bekken van het indalen maar voor de rest heb ik het gevoel dat ik nog wel weken door kan lopen... hoop het niet maar aan de andere kant ben ik echt blij dat ik me zo goed voel!

@ Babietje: heerlijk dat je je zo goed voelt! En idd leuk he dat meeleven met elkaar. Terwijl we eigenlijk onbekenden zijn...

@ Sanne: meten ze de omvang van je buik dan? Dat doen ze bij mij niet.... ik was trouwens 300 gr. aangekomen in 1 week...

@ Michelle: dat is idd wel spannend of je bv kan geven... wil je graag? Je zou nl. een lactatiekundige kunnen vragen om je te helpen maar dat is wel duur (ik geloof 50,- per uur). Of op het borstvoedingsforum vragen naar ervaringen. Het is zeker de vraag of ze de melkklieren doorgesneden hebben?

Hier niet veel nieuws. We hebben net nog een nieuw geboortekaartje ontworpen... haha lekker op tijd he? Maar we wilden toch een eigen ontwerp. En manlief had iets ontworpen waar ik even aan moest wennen maar nu ben ik om. Gelukkig kan het gewoon ;).

6. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    heeft trouwens iemand iets van labmuisje gehoord? volgens mij is ze al erg lang nie meer online geweest... ze is nog wel de 'oprichtster' van deze topic...

7. Niet meer actief

Petra gefeliciteerd met je zoon!

8. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    heb snel ff gekeken... ze was 15 dec voor het laatst online... spannend!

9. Niet meer actief

jeetje.. labmuisje ook al mamma? leuk leuk leuk..

10. Niet meer actief

Mrklb1, jeetje wat een striae. Het is inderdaad behoorlijk. Ja, je kunt er helaas niets aan doen. Sommigen hebben het wel, anderen weer niet.

Marrie, het was mij ook opgevallen hoor! Labmuisje is al een poosje afwezig. Zij is toch een collega van Marretje (Marjolein)? Die kunnen we nu ook niet vragen. Nou ja, we horen wel weer.

11. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Wat spannend allemaal zeg.....

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik dacht dat Labmuisje een oud-collega van Sanwel was? Nou ja ik weet het ook niet meer...

Maar idd het is spannend. Ik dacht vanochtend ook: vier dagen niet gekeken, wie zou er nu allemaal bevallen zijn?

13. Niet meer actief

Labmuisje is idd een collega van mij. En mijn vriendin... :D
    Lief dat jullie zo bezorgd om haar zijn... Vorige week hebben we nog gebeld en toen was er nog niets aan de hand. We hebben elkaar beloofd, dat we sms-en, als er ook maar iets aan de hand is. Maar ik heb nog niets gehoord... Ik ben van plan haar vanavond ff te bellen, om te horen hoe ze de afgelopen dagen doorgekomen is. :(
    Verder gaat het op dit moment met mij niet zo lekker... Ik ben ontzettend moe geworden, heb last van mijn buik en van een zoon die niet wil luisteren... Grrr... :x
    Heb net ook al 2 huilbuien gehad... Bah! :cry:
    Geloof niet dat ik vanavond naar de gym ga, ben niet zo in de stemming...

14. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetje wat zijn jullie druk geweest de afgelopen dagen. zo veel te lezen. kan er beter even een kopje thee bij gaan maken. hier alles rustig. vanochtend bij de VK geweest. toen ze voelde of het hoofdje nog vast beneden zat deed het echt ongelofelijk zeer zeg. en ik maar proberen te ontspannen. hij lag helemaal met zijn benen wijd, ieder aan 1 kant van zijn billen. lekker charmant ;). het is maar goed dat het geen dame is.

Petra echt heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon. leuk hoor.

Moniekje en Marretje: sterkte!

voor jullie allemaal sterkte met de laatste loodjes en op naar de volgende die gaat bevallen.

15. Niet meer actief

goedemiddag allemaal

dit smsje kreeg ik van marjolein:

ben vanochtend om 9.28 bevallen van een zoon. Finn. hij is 46 cm en weegt 2480 gram. zijn bloedsuiker is wat laag daarom wordt hij nu bijgevoed door n sonde . verderalles goed. zelf erg last van pijn, maar goed dat gaat wel weer over.

marjolein: gefeliciteerd!

16. Niet meer actief

Marretje en Petra van harte gefeliciteerd! :D

Ben ook heel erg benieuwd hoe het met Moniekje is!

Ben zelf vanmiddag weer op controle geweest, ivm verliezen van slijmprop heeft ze nog even naar eventuele ontsluiting gekeken maar de baarmoeder zit nog heel erg diep, die doet dus nog ff niet zoveel. Beeb was wel helemaal ingedaald nu en ligt mooi vast :D

Ff vraagje, stel dat je kleine beetjes vruchtwater evrliest, komt er dan altijd een moment dat je toch méér in 1x verliest of hoeft dat niet? Ondergoed was namelijk nogal vochtig maar dat kan natuurlijk ook heel goed van het inwendig onderzoek gekomen zijn :oops:

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hallo ben ik ook weer, net terug van de VK dus ik laat even snel weten hoe het was !
    ik moet het rustiger aan gaan doen, ook omdat ik laatste tijd weer erg misselijk ben, en mijn bloeddruk was vrij hoog 130/80 ik moet in de middag een uurtje gaan rusten en alles over de dag versprijden.
    Ik weet waar de weeën van vanacht vandaan kwamen, de kleine was van t weekend weer omhoog gekomen, en is vanacht weer opnieuw ingedaald,
    ze ligt nu helemaal vast dus das mooi !
    en verder was alles goed, en moest ik me nergens druk om maken ;)
    Me vriend was mee, dus die heeft nu zelf kunne horen dat ik het rustig aan moet doen.. daar ben ik blij om, nu maar hopen dat hij daar een beetje rekening mee kan houden, want die ruzies enz maken het alleen maar erger natuurlijk.

nou ik ga gauw aan het eten, ik lees vanavond wel is even bij.

@Petra gefeliciteerd met de kleine !

18. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    wauw marjolein gefeliciteerd ! eindelijk lekker die kleine in je armen ! :D

19. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Marjolein ook bevallen! Super! Gefeliciteerd meid! Mooi naam vind ik Finn.

Bij de anderen ook alles goed bij de vk gelukkig. Lekker idee hè? Sillaah, ik zou het inderdaad nu maar wat rustiger aan doen. Succes!

Ik ga straks lekker zuurkoolschotel eten. Heerlijk! Zuurkool met aardappelpuree, paprika, uien, knoflook, champignons en gehakt. Mmmmm....

Gr. Lieverd

20. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Marretje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Finn! Hopelijk voel je je snel weer beter!

@ Sillaah: nou je meisje is wel beweeglijk zeg! Gelukkig ligt ze nu vast...
    En met je vriend, dat blijft lastig he? Ik hoop dat jullie eruit komen...

@ Nann: fijn dat het goed was bij de vk! Van dat vruchtwater weet ik niet eigenlijk, ben ik ook wel benieuwd naar. Om te weten niet omdat er iets aan de hand is hoor ;).

Deel Deze Pagina