januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    wij leggen de kleine ook gewoon in het eigen ledikantje. We hebben de kamer naast de onze en laten de deuren open denk ik. Als je voor ieder piepje in de wieg moet kijken lijkt mij ook inderdaad niks. Het mag lekker in het eigen kribje liggen... hahaha.
    verder hier alles goed. Vannacht veel liggen woelen en niet kunnen slapen. Morgen de bloeddruk opmeten. ben erg benieuwd. Hoop dat er niks aan de hand is... misschien gaan ze me dan toch voor de zekerheid inleiden... dat mag wel... :)
    Vandaag heb ik een verveel dagje... zal eens kijken wat ik ga doen...

2. Niet meer actief

Wauw, een verveeldagje. Wat een luxe. Geniet ervan.
    Ik heb nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Toeter van 36 weken.

3. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    mooie bolle toeter sanwel!

4. Niet meer actief

Dat dacht ik. Hij is mooier dan bij de eerste. Toen was ik wat ronder, nu draag ik echt naar voren, veel mooier.

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sanwel: Wat een mooie buik! Jij draagt dus nu ook anders dan bij Ruben?
    Mijn buik is nu ook ongeveer zoals die van jou en bij Rens was ie veel ronder en platter onderin. Zouden we nu allebei een meid krijgen?
    In mijn album staat een foto van 8 maanden zwanger van dit kindje en op pagina 2 staat een foto van 8 maanden zwanger van Rens, vergelijk ze maar eens... :confused:

Rens hebben we in zijn eigen kamertje laten slapen met de babyfoon ernaast, maar nu gaan we proberen om de kleine in de wieg naast ons bed te laten slapen. Misschien is het niet fijn omdat we dan veel wakker worden van geluidjes, maar we zien wel hoe het gaat lopen, anders gaat de wieg naar de slaapkamer van de kleine. Het lijkt me wel makkelijk omdat ik bv wil gaan geven en dan hoef ik bijna niet mijn bed uit. Ook als het kindje huilt heb ik het zo bij me zonder dat Rens misschien wakker wordt. Misschien slaapt Rens er wel doorheen, wie weet, we zullen het straks wel zien.

6. Niet meer actief

Selmama: Helaas kan ik niet in jouw album op pagina 2 kijken, ik moet telkens weer inloggen. Maar onze buiken lijken idd op elkaar. Ben benieuwd wat we krijgen, jongen of meisje. En we schelen ook maar 2 dagen. Spannend, he.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou jullie hebben weer veel geschreven hoor! Even kijken...

@ Lieverd: Wij laten de baby ook op onze kamer slapen, we hebben geen andere slaapkamer ;)... en het lijkt me wel makkelijk voor de borstvoeding.

@ Marrie: heel veel succes morgen! Ik hoop dat je niet hoeft te blijven...

@ Sim: jammer dat je zo slecht geslapen hebt! Grappig van die tattoo...

@ Sillaah: het blijft maar aanmodderen he... Maar wat ik niet goed begrijp: A) als jullie uit elkaar gaan wat maakt het dan uit hoeveel geld hij uitgeeft aan die auto? Daar heb jij dan toch niets mee te maken? en B) waarom moet hij persƩ de voetbal opgeven van je? is hij anders 4 avonden in de week weg, ook vanwege die vrienden en moeder?
    Hm, misschien wat brutale vragen, als je geen zin hebt om te antwoorden moet je het niet doen hoor!

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou bij mij slaat nu echt de nestdrang toe... was gisteren al de hele dag aan het wassen en was opvouwen. Zometeen ga ik flink stofzuigen en wil ik iig de koelkast schoon gaan maken. Verder wil ik het liefst ook nog de keuken aan gaan pakken, alles stoffen en de badkamer doen.

Hahahaha dat gaat dus nooit meer lukken vandaag ;). We zien wel hoever we komen. Mijn man was al bezorgd en vond dat ik wel rust moest nemen... hij zegt iedere keer: ja maar, je bent nu hoogzwanger! en hij heeft wel gelijk maar ja ik voel me verder prima en dan ga je snel teveel doen...

9. Niet meer actief

IK HEB VERLOF! :D :D :D :D

Jaaaaaaa eindelijk :D

Wat voelt dat goed zeg!

@Stranger, erg he die nesteldrang :)

@Sanwel, mooie buik!

10. Niet meer actief

Heerlijk, Nann. Eindelijk verlof. Join the club en geniet ervan.

11. Niet meer actief

Nann, heerlijk voor je!

Ik ben vanmorgen weer naar de VK geweest. Alles dik in orde! Hoofd nog steeds beneden en inderdaad wat gezakt, het ligt niet meer vrij maar ook nog niet volledig diep ingedaald, ergens er tussen in! Bloeddruk OK. Misselijkheid komt gewoon door zuur in de maag. Geen bijzonderheden dus, heerlijk!

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Babietje: fijn zeg, dat het zo goed was! En fijn dat ie al aan het indalen is...

@ Nann, heerlijk, verlof! En die nesteldrang vind ik niet zo erg, doe het lekker in mijn eigen tempo. Bovendien heb ik er nu lekker de tijd voor om het goed aan te pakken en tegelijk niet te stressen ;). En lekker te stoppen als ik er zin in heb ;).

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @lieverd, ik ben ervan overtuigd dat de kleine op een vrijdag komt... vraag me niet waarom :) dus wellicht bevallen we niet tegelijk ;)
    De eerste nachten zetten wij het ledikantje op onze slaapkamer. Past makkelijk en dan vind ik een wiegje zo'n overdreven aanschaf (wel erg schattig natuurlijk)

14. Niet meer actief

Wij hebben ook een ledikant, hoor. Wiegje hoeft van mij ook niet zo nodig. Tenzij het een familiestuk is, maar dat hebben wij niet.

15. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ sillaah. hoe veranderlijk kan een man zijn he. toch nog een nieuwe auto. over de VK en het hoofdje voelen: wat ik al zei: de vorige keer brak het zweet mij echt uit van de pijn. zegt ze doodleuk, je spande je spieren ook wat aan.

@ caecilia: dat hadden ze ons ook al aangeraden om te oefenen om de maxicosi in de auto te zetten.

ik begreep trouwens dat maar 10% van de bevallingen met verlies van vruchtwater begint. de rest "gewoon met weeen. da hoef ik al wat minder bang te zijn voor een plotse overstroming ;)

@ sanwel: sterkte met wakker blijven vandag. wat kan een nacht dan lang duren he.

@stranger: nou die van jou laat dan niet meer lang op zich wachten met zo'n nestdrang. bijzonder vind ik dat hoor dat je lichaam dat onbewust aanvoelt.

bij ons zegt de kraamhulp trouwens ook dat de kleine op de kamer gaat. ben benieuwd of wij dan zelf nog slapen. wat ik trouwens hoorde ivm wiegendood risico dat je moet gaan kijken als hij opeens ophoudt met huilen. dat is ook wat. dan zou ik juist blij zijn als hij stil is en denken dat hij slaapt.

16. Niet meer actief

Wiegendood. Ook al zoiets.
    Ik zou toch proberen me daar niet te druk om te maken. Je krijgt her en der ook genoeg advies om dit te vookomen. Je kunt ook moeilijk je kindje een jaar of 2 op je kamer houden, just in case. Is ook niet goed.

17. Niet meer actief

Ben net trouwens nog ff op de fiets weggeweest, maar das wel de laatste keer geweest. Ik pas met mijn buik niet meer achter het fietszitje van Ruben en de druk op mijn buik is ook niet prettig. Ik zit ook met mijn billen achter op het randje van het zadel. Volgende keer loop ik wel.

18. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Sanwel: ik fiets ook niet echt veel meer, ik kom steeds met mijn knieƫn tegen mijn buik!

@ Dorito: zou het echt iets zeggen? Ik ben erg benieuwd!

@ Caecilia: wij hebben een familie-wieg, dus dat koste niets extra's. Ik vind het een superidee dat mijn moeder en haar zussen en wij allemaal erin gelegen hebben! Er moet nog wel een foto van mijn moeder in de wieg zijn dus als we weer eens naar opa en oma gaan zal ik er eens naar vragen.... Lijkt me leuk drie foto's in het album van ons kleintje...

19. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hebben jullie trouwens plannen voor oud en nieuw? Of moet ik dan 50 pagina's terug gaan lezen ;)?

20. Niet meer actief

hier nog niet echt plannen voor oud en nieuw. waarschijnlijk even bij de overburen kijken die hebben ons uitgenodigd. maar eerst eens kijken hoe ik me voel. ik kan namelijk niet echt lekker zitten bij anderen. te bang dat de boel knapt van onderen.. (ze hebben net een nieuwe bank) dus dat word op een gewone stoel zitten en dat zit niet echt lekker. elke keer als we daar op visite gaan dat heb ik bij thuis komst last van mijn stuitje.. ik zal wel te gespannen daar zitten want thuis heb ik er geen last van..

nesteldrang? echt geen last van. kwil van alles doen maar het lukt me niet vandaag... baal hier best wel van..

Deel Deze Pagina