ja zo kan het ook mrklb... hahaha. Hier hebben ze de deksels op de melkbussen en die knallen ze weg. meestal is er wel weer een zo gek om de deksels op te halen.. hahaha.
Er is weer veel gekletst! Ik hou het even kort. @Sillaah: Ik ben blij voor je dat hij naar zijn moeder is, het geeft jou de rust die je nu zo hard nodig hebt! Sterkte en ik hoop dat volgend jaar voor jou een mooier jaar mag worden! Lekker samen met je kleine meid, heerlijk toch, moeder en dochter samen? Verder alles redelijk goed hier. Ik heb nog steeds veel harde buiken op 1 dag terwijl ik dan gewoon rustig zit. Volgende week naar de vk op dinsdag en de klossen halen en de ondersteek en dan mag het vanaf vrijdag komen. Als ik jullie niet meer spreek: Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
Hoi! Ik heb net de taart opgehaald en hij is erg leuk geworden! Ik ben benieuwd hoe manlief erop reageert morgen. Marrie, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Dat is weer een hele geruststelling. Selmama, ik heb ook veel harde buiken. En inderdaad als ik gewoon rustig zit. Volgens mij hoort het er gewoon bij. Sanwel, jarig op nieuwjaarsdag zal ook niet altijd even ideaal zijn. Ach, we zijn ook al gewend aan een verjaardag op oudjaarsdag. We vieren het morgen lekker alleen overdag en 's avonds zijn we lekker met zijn tweetjes. We gaan dan lekker samen Tapas maken en eten. Mariska, ik kan me voorstellen dat het vermoeiend voor je is. Ik hoop dat het je lukt om het vol te houden en ik zou het zeker even bespreken. Afgekolfde melk geven is natuurlijk net zo goed als de kleine aan je borst leggen. Heb je nog wat leuke nieuwe foto's van Nadine? Mrklb, ik schrik me ook iedere keer een ongeluk van die knallen. Niet normaal af en toe! Babietje, lekker he om wat aan te rommelen in huis. Dat vind ik ook altijd zo lekker relaxed. Heerlijk! Ik zal even een foto van ons wiegje op de slaapkamer in het fotoalbum zetten. Gr. Lieverd
Babietje, jullie wiegje is trouwens ook heel mooi. Veel liever! Maar ja, we waren zo op het laatste moment!
silaah, heel veel sterkte meis, denk wel dat je hier goed aan doet, hoop dat je nu rust krijgt. lieverd gefeliciteerd met je mannetje!en mooie wieg hoor! mariska, kan me voorstellen dat dit veel van je vraagt en onzin hoor dat je minder bent als je geen bv geeft, vind ik zo achterhaalt, het gaat er ook om dat jij je als moeder er goed bij voelt. dus niks van aan trekken! heel veel succes hoop dat je gauw van de sonde voeding afbent. ben beniewd of er iemand nog gaat bevallen dit jaar van ons. als het niet meer lukt wens ik jullie alvast een prettig uiteinde en de allerbeste en gezonde wensen voor 2007 knuffel sim
dit jaar nog? mmmh dat is opschieten geblazen hahaha. voor iemand die dit wil proberen veel succes! het is hier nog lekker rustig.
Ach ja. Theoretisch gezien is alles nog mogelijk, dus waarom niet nog een beeb dit jaar. We hebben alleen nog niets van Marjolijn gehoord. Zij moest toch afgelopen woensdag voor een keizersnede? Ben benieuwd. Mariska: BV is in principe altijd beter dan flesvoeding, dus in mijn ogen is er niets mis met het afkolven van je melk en dit via de fles aan Nadine te geven. Zeker als dat beter werkt dan haar aanleggen. En als je helemaal stopt met BV, moet je dat lekker zelf weten. Jij moet doen waar je je goed bij voelt en hoe een ander daarover denkt is hun probleem. Het belangrijkste is dat jij je gevoel volgt en ik kan me voorstellen dat dit je sloopt. Zeker als ze om de 3 uur komt. Sterkte met dit alles. Wat betreft het knallen: hier hebben ze een papiercontainer in de hens laten vliegen, hoor ik net van mijn hubbie. Maar ze zijn al vanaf begin van de maand aan het knallen hier, om gek van te worden. Het valt me mee dat Ruben er niet wakker van wordt savonds.
tsss hier wel af en toe voorweeen maar als ik denk ja, dan wordt het weer rustig, ik zal de 42 weken vast wel volmaken haha
Ik ben ook zo erg benieuwd wanneer ik ga bevallen en of er inderdaad nog een mama in 2006 bijkomt. Ik dacht altijd dat ik te vroeg zou gaan bevallen, maar ik heb dat idee maar even laten varen. Als ik dan overtijd zou gaan, valt dat zo tegen. Ik ga vooralsnog maar lekker uit van 12 januari. Ik heb net het hele huis gestoft en gezogen. Ik heb nu wel last van mijn rug zeg! Poeh! Maar ja, morgen verjaardag en dan wil je toch dat alles er netjes uitziet. Maar ja, na morgen zal ik wel van voren af aan weer kunnen beginnen. Na zo'n verjaardag is het altijd een zooitje in huis. Bah! Gr. Lieverd
Zo weer een hoop bijgeschreven. Heb helaas niet veel tijd om alles bij te lezen. Maar wil Sillaah heel veel sterkte toewensen. Ik denk inderdaad dat dit de juiste keuze is meid! Ik weet zeker dat 2007 een beter jaar voor je wordt, samen met je kleine meid! Ik lees dat het bij sommige toch al begint te rommelen. Spannend. Voor wat dat betreft ben ik blij dat ik niet heb hoeven te wachten. Bij mij is het heel onverwachts gekomen en gelukkig niet overtijd gelopen. Hoop dat jullie beebjes ook netjes op tijd komen. Lieverd: mooi wiegje! Zo ga nu even douchen, mag helaas niet in bad voor 6 weken en daarna lekker frietjes eten. Balen heb een koortslip dus moet met mondkapjes werken als ik Yara voed of knuffel. Fijne avond allemaal.
Eigenlijk wist ik het ook wel van Marjolijn, ik was het alleen ff vergeten. Sorry, heb last van dementie.
hai meiden, ben ik weer eventjes.. nog steeds aan het huilen.. zit me constant maar af te vragen wat ie aan het doen is, en wat ie vanavond gaat doen, of ie gaat stappen, en hoe die morgen zn oud en nieuw gaat vieren enz.. mijn oud en nieuw word gewoon zo kut he ik heb niet eens oliebollen.. want die hebben ze niet zonder krenten in dit boerengat ik weet wel dat t beter is zo, maar waarom voel ik me dan zoo enorm rot he !
@mariska, we weten allemaal dat de eerste tijd met de kleine een zware tijd wordt. Maar volgens mij heb je gelijk en is het bij jou door de 4 handelingen nog veel zwaarder. Alleen lees ik steeds dat je geen bv meer gaat geven. Als ik je stukje lees zeg je geen borst meer maar wel bv alleen dan afgekolt. Volgens mij een prima compormi. Nadine heeft er ook niets aan als jij helemaal uitgeput bent. Bespreek het in het zh maar volgens mij doe je er goed aan en komt je dochter niets tekort!
Thanks dames voor jullie reacties. Dat doet mij goed. Toch vind ik het eng om as dinsdag te zeggen dat ik niet meer ga aanleggen. Ik heb overgens een over productie aan melk. Per kolfbeurt heb ik voor ongeveer 4 voedingen. Ik vries het allemaal in. Heb de laatste twee voedingen niet meer aangelegd en mijn man is nu bezig met de vingervoeding. Dat is ook wel een voordeel. Die kan dan ook wat doen hihi @ Roos: vervelend dat je mondkapjes moet gebruiken. Over dat in badgaan. Ik moet in bad om mijn hechtingen schoon te spoelen. En daarna met de douchekop afsproeien. @ Shilaah: Het blijft moeilijk. Was je samengebleven was het moeilijk en nu is het ook moeilijk. Hoop dat je voor jezelf de goede keus hebt gemaakt. Zeg dat vaak tegen jezelf. Er zullen vast nog wel moeilijke momenten komen. Heel veel sterkte! Lucht je hart hier maar!
Het posten van mij gaat nog steeds niet goed, dus schrik niet als ik minder of niet meer reageer. Het probleem is helaas nog niet opgelost. Fijne jaarwisseling voor iedereen en tot gauw. Sandra
Mariska, misschien een tip, kolf alleen zoveel melk als je nodig bent. Hoe meer je kolft, hoe meer 'vraag' er lijkt te zijn, hoe meer melk er komt. Ik heb me voorgenomen deze keer alleen te voeden wat er gevraagd wordt door de baby en niet mijn borsten leeg te kolven of masseren om klonten in de borsten te voorkomen. Bij mijn dochter deed ik dit wel. Nu laat ik het gewoon op zijn beloop en volgens mij zou mijn lijf dan op een gegeven moment moeten zeggen; 'OK, dit is de vraag, ik produceer niet meer!' Geen idee of het werkt, maar zeker het proberen waard. Met andere woorden, je borsten hoeven per voeding niet leeggedronken te worden! Lieverd, dank je, onze wieg is ook al wel oud hoor, ik moet zeggen dat ik een moderne wieg ook errug schattig vind.