januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elanor

elanor Lid

21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Dat heb ik ook, terwijl ik normaal een echte uitslaper ben! Ik vind het wel bijzonder dat er al zo vroeg in de zwangerschap zoveel dingen veranderen, hoewel het me af en toe ook wel onzeker maakt hoor. Wat is normaal en wat niet :(:

Liefs Alja.

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Iemand van jullie al een beginnend buikje??

3. Niet meer actief

Nou hier nog geen buikje te zien hoor, alleen mijn buik die ik al had. Voel het wel wat harder worden.

Verder alles ok. Ben wel harstikke moe dus ga dadelijk als ik thuis kom van mijn werk maar lekker een uurtje slapen. Misselijk ben ik met vlagen en in mijn buik voel ik wel af en toe een steekje, krampje maar dat zal er wel bij horen.

Labmuisje, ik wens je een hele fijne dag en natuurlijk een hele fijne vakantie daarna, geniet ervan en natuurlijk heel veel geluk!!

4. Niet meer actief

Ik voel met na het avondeten ook misselijk. Kan er moeilijk meer van genieten en vind veel stinken.

Ik kan ook helemaal niet goed meer naar de wc, dus mijn buik is lekker aan het rommelen!

5. Niet meer actief

Met mij op zich prima. Heb eigenlijk alleen nog last van mn borsten, en ben heel erg moe. Baalde er vanochtend van dat ik erachter kwam dat mn banner hier op de site niet klopt.... Als ik van 15 april tot en met nu reken (eerste dag laatste menstruatie) dan kom ik uit op 4 weken en 2 dagen en niet op 5 weken, zoals hier in de banner staat.... Klopt hij bij jou wel?

6. Niet meer actief

Nou, heb mijn banner aangepast en ben dus 4 weken en 2 dagen zwanger....... NOG langer wachten!

Ben trouwens sinds gisteren ineens banger om een miskraam te krijgen... gek he? Ik vind het ineens zo eng! Ik probeer het niet te doen, en alleen maar op mijn roze wolk te zitten, maar het lukt me ineens even niet meer.... Sorry hoor meiden, dat ik zo depri doe..!

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wat raar zeg! Hoe kan dat?

Bij mij klopt er trouwens iets anders niet. De HA zei als vermoedelijke geboortedatum 7 januari, uitgaande van mijn laatste menstruatie (2 april) maar FF zegt 10 januari. Nou denk ik dat die wel beter klopt omdat die uitgaat van mijn hoogstwaarschijnlijke eisprong. Maar dan zou mijn banner ook niet kloppen. Ik denk dat ik maar even de VK afwacht wat die zegt.

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Haha, het is zooooooooo herkenbaar!!!

9. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik was vanmorgen tijdens het werk opeens duizelig en wat beroerd! Ik stond gewoon te trillen!! Heeft iemand daar al last van gehad?
    heb toen effe gezeten en wat gegeten.

10. Niet meer actief

Ik heb net antwoord gekregen van de verloskundige hier op de site. En waar het door komt, is dat je hier op de site bij calculator kunt uit rekenen wanneer je uitgerekende datum is door de eerste dag van de laatste menstruatie in te vullen EN lengte van je cyclus. Als ik 23 dagen invul, heb ik 15 januari. Vul ik 28 in, krijg ik 20 januari.....

Maar als ik nou gewoon "zoals het hoort" 40 weken optel bij 15 april (eerste dag laatste menstruatie), dan kom ik inderdaad op 20 januari uit. Zo zal de verloskundige het in eerste instantie ook uitrekenen. Ik hou dat dan maar ook gewoon aan. Maar ja, dus wel 5 dagen korter zwanger...

11. Niet meer actief

Hoi Moniekje! Ik heb daar ook last van, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet duidelijk kan zeggen waar het van komt. Ik ben namelijk sinds kort met medicijnen gestopt in overleg met ha, en door de "afkickverschijnselen" zoals ik het maar noem, ben ik ook duizelig. Dus ik weet niet precies of het van de zwangerschap is, of van de medicijnen.

Bah meid, hopen dat dat snel overgaat, want duizelig op je werk dat is echt heel erg rot!!! Thuis ook wel, maar je snapt me...

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @Moniekje: jazeker, vooral vorige week toen het zo warm was heb ik daar verschillende keren last van gehad. Voral als ik ineens opstond... ik eet trouwens ook meer en meer verspreid over de dag. Wel allemaal brood, ik snoep niet zo veel meer. Alleen gisteren met moederdag ;).

@Marretje. Als ik 40 weken erbij optel kom ik weer uit op 7 januari, dan zal ik dat maar aanhouden denk ik. Jammer zeg dat je zo een aantal dagen misloopt! Duurt die onzekere periode ook weer langer...

13. Niet meer actief

Da's inderdaad balen... en dan duurt het ook nog langer voordat ik het eindelijk van de daken mag schreeuwen!!!

Het is misschien heel erg hoor, maar ik heb er echt moeite mee vandaag, terwijl ik verder echt niet mag klagen hoor! :oops:

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ach joh klaag toch raak. Wij begrijpen het toch wel....

15. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Shit marretje! maar beter te kort dan helemaal niet, of niet dan?! Eerst maar de echo en misschien ben je dan uiteindelijk wel langer zwanger als dat de calculator het had uitgerekend. Je weet immers niet hoelang de cyclus uiteindelijk was!
    Het is toch ook al een tijdje geleden dat je positief hebt getest? Dan lijkt het mij dat je toch langer zwanger bent want met 3 week en 2 dagen positief testen is toch wel heel raar?! Ik denk persoonlijk dat je een vroeg eitje hebt gehad.

16. Niet meer actief

Je hebt gelijk, ik ben sowieso blij dat ik wel zwanger ben! Ik heb inderdaad als ik het op deze manier uitreken met 3 weken zwangerschap positief getest.....

17. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Maar goed Marretje, ik kan me voorstellen dat je nu wel baalt omdat het nu weer een week langer duurt en dat is een week langer onzeker zijn. Tenminste dat zou ik dan hebben.
    Nou ik ben niet echt meer zo onzeker omdat ik vanmorgen zo duizelg en misselijk werd. Ik zat zowat te shaiken. Nou daar doe ik het voor!!
    Maar het hoeft voor mij nou niet elke dag want dan wordt je ook niet vrolijk van!! Gatver wat voelde ik me beroerd vanmorgen zeg!!

18. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zo nu en dan is het idd wel fijn dan denk je: Ok het zit nog wel goed... Daaro vind ik het ook neit zo erg om misselijk te zijn.

OK, als het echt gepaard zou gaan met overgeven zou het wat anders zijn ;).

19. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Nou Stranger, ik heb nog niet 1x overgegeven maar ik wordt nou ook weer een potje beroerd en ik heb gewoon zin om over te geven, stom he!

20. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ik heb nog steeds geen gevoel van misselijk zijn gehad, en niet overgegeven. Wel af en toe een licht draaierig gevoel in m'n hoofd, na wat eten gaat dat dan weer over.
    Overdag zijn m'n borsten iets minder pijnlijk aan het worden, 's avonds en 's nachts nog steeds zijn ze wel erg aanwezig. Zo ook met m'n buik, voornamelijk 's avonds (na avondeten) wat gerommel en gezeur.

Deel Deze Pagina