Hallo januari moeders, hier een bericht van de eerste officiele december moeder. Ik wil jullie heel veel succes wensen de komende maan want jullie gaan van ons het stokje over nemen. voor die gene die al bevallen zijn gefeliciteerd met jullie kleintjes en geniet ervan! Veel succes en een mooie jaarwisselling en 2007 wordt jullie jaar! En zorg voor meer meiden dan in decmber want dat zijn veel jongens geworden.
Labmuisje, gefeliciteerd met je dochter. Het gaat zo wel goed met de meiden! Volgens mij is elke baby nu nog met de ks geboren.
goedemiddag allemaal. hier zijn ze hard aan het knallen met carbid.. voor de deur.. mmmhh moniekje en labmuisje± gefeliciteerd! ik had idd ook een sms van marjolein...fijn dat ze naar huis mag!en de kleine ook natuurlijk michelle: heb ik ook wil ook graag dat het begint. al vind ik het reuze spannend. ben der echt zat van (nou al) mijn vriend heeft het ook zwaar te voorduren.. arme lieverd van me.. als er iets niet wil zo als ik het wil dan zie ik het niet meer zitten. en als de tranen dan eenmaal komen nou dan zijn ze er het eerste uurtje ook wel.. vind het dan ook heerlijk om ff lekker uit te huilen haha. zou hier weer een die de 37 week is gepaseert, lekker idee dat het nou mag gebeuren.. al zie ik het er nog niet snel van komen want alles harde buiken die ik in het begin van de zwangerschap heb gehad lijken toch niet weer terug te komen.. mijn vk zei al. in het begin is vd zwangerschap heb jij harde buiken en nou ben je er aan gewent als ze moeten komen hahaha. heb ik weer. nou het zal vanzelf wel weer gebeuren. elke keer als ik dan ook iets voel dan denk ik , oei zal het moment van de waarheiddaar zijn? maar nee hoor.. we wachten af. hier een lekkere nacht gehad. ik lag er laat in ... tegen uurtje of 2. we hebben nieuw spelletje op pc. erg verslavend.... straks maar even het geknal ontvluchten en even naar mijn ouders.. andere kant dorp hahhaa sillaah: ik ben benieuwd hoe het afloopt. moest ff aan je denken vanochtend vandaar het smsje... IEDEREEN (NOGMAALS ) EEN GEZOND EN GELUKKIG 2007 TOE GEWENST!
Moniekje en labmuisje gefeliciteerd...( Leuke naam trouwens Sanne ) Marretje mag ook alweer naar huis vandaag smste me gisteren maar was al bekend zie ik, wel lekker om toch nog met oud op nieuw thuis te zijn. De rest zal wel januari mama worden toch? Of zijn er nog meer die denken dat het vandaag nog gaat gebeuren? Ik heb ontzettend veel last van de rug de laatste dagen en regelmatig oefenweeen Hopelijk laat de kleine nog ff op zich wachten liever niet dat het met oud op nieuw gebeurd, maar daar hebben we weinig over te zeggen als ie wil komt ie.. Kben benieuwd hoe de stand gaat worden van jongens/ meisjes.... Tot nu toe de meiden in de meerderheid
Ik zal me hier ook eens melden, ik ben ook een januari mamma, uitgerekend 27-01-2007 en het word ook een meisje, wel leuk he zoveel meiden en toevallig in december zoveel jongetjes? Ik lees al een tijdje de berichten hier, dus ik dacht ik laat me ook eens horen! Fijn Oud en Nieuw toegewenst aan iedereen Liefs San
@ Roos: ik ben op de normale manier bevallen. Alleen 7 weken te vroeg @ Labmuisje: gefeliciteerd met je dochter. Fijne kraamtijd. Geniet ervan! @ Shillaah: ben benieuwd hoe het afloopt. Sterkte vandaag met het gesprek. Vandaag lekker wezen wandelen met de kinderwagen en onze hond. Ga vanmiddag een dutje doen samen met mijn man. Morgen zijn laatste dagje vrij. Hij zit nu heel lief mijn kleine meisje te voeden met vingervoeding. Zo lief om je mannetje te zien met zijn kleine meid! Mijn man heeft zo goed voor mij gezorgd (extra omdat ik geen kraamhulp kreeg). Ik wil hem wat bijzonders geven, maar kan niets leuks bedenken. Hebben jullie nog een tip?
sanna28.. gezellig dat je mee komt kletsen.. ik hoop dat je het een beetje kan volgen..gaat alles goed met de zwangerschap?
hee meiden, nog even een berichtje van hier. welkom nieuwe januarimama, gezellig dat je mee komt kletsen. hier nog steeds geen tekenen, mijn man brengt nu de auto weg naar zijn ouders, lopen is dat twee minuten, maar hij staat hier op een pakeerplaats waar het straks losbreekt. en we kunnen wel denken stel dat we weg moeten, maar dan gebeurd er toch niks, dus breng maar weg misschien dat er dan wel wat gebeurd hihi, goeie strategie he? labmuisje gefeliciteerd! nu hoor ik eigenlijk de volgende te zijn he? haha, waar blijven die weeen? nou even een beetje bijlezen en dan ga ik nog even wat rommelen in huis, heb het gevoel dat ik anders in een wachtkamer zit! heeel spetterend uiteinde iedereen en nogmaals allemaal een goed begin!
Welkom, Sanna28! De laatste loodjes! Mariska: Ik heb mijn man een horloge gegeven, voor al zijn hulp de afgelopen maanden. Hij mocht hem natuurlijk zelf uitzoeken en hij heeft een heel bijzondere genomen. Hij is er dan ook erg blij mee.
Haai meiden! Ik ben hier ook al eens eerder geweest, maar ben nu weer terug. Wil graag de laatste zware loodjes met jullie delen. Leuk om te zien dat er al wat meiden bevallen zijn! Van harte gefeliciteerd! 12 januari ben ik uitgerekend, mss kennen jullie me nog wel... Succes allemaal en veel plezier vanavond!
Nou ik heb even heel snel bijgelezen want eigenlijk heb ik niet veel tijd... Alles gaat hier goed (lees: er gebeurt nog helemaal niets met mij, geen oefenweeën of wat dan ook) en ik heb nog wel energie dus ik was gisteren lekker aan het schoonmaken en vandaag bij vrienden op bezoek geweest. Net naar bed geweest en nu even hier kijken... Ben het nog niet echt zat eigenlijk maar ja ik kan me nog prima bewegen dat scheelt wel denk ik. LABMUISJE EN MONIEKJE: VAN HARTE GEFELICITEERD! @ De nieuwe januarimama's: welkom! Over voeding: ach volgens mij doe je het nooit goed. Wij krijgen commentaar dat we bv gaan geven in de trant van "waarom ga je eraan beginnen want dat gaat je toch niet lukken". Errug bemoedigend . En dat we katoenen luiers gaan gebruiken, nou dat is ook echt niet van deze tijd hoor. Pff gelukkig zijn dat mensen die niet heel dicht bij ons staan maar toch. Laat ons maar ons ding doen... Nou ik wens iedereen een heel goed en leuk oud en nieuw en tot volgend jaar !
Bij deze wens ik jullie allemaal een heel goed oud op nieuw \/ En we spreken ons volgend jaar weer ( wat klinkt dat lang ...) Groetjes Sanne
Moniekje en Labmuisje van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Leuke namen! Welkom bij de januari mama's Sanna28 en welkom terug Andrea001! Wat worden er veel meiden geboren, ben benieuwd wat de stand tussen de meisjes en jongens straks is als ze er allemaal zijn! Gek idee, vandaag ben ik 36 weken en 2 dagen. Bij de zwangerschap van Rens was ik op deze dag bevallen. Gelukkig zit de kleine nog lekker warm en veilig binnen! Iedereen een hele fijne oudjaarsavond!
Labmuisje en Moniekje en partners, van harte gefeliciteerd met jullie dochters. De rest van ons zal wel baby's van het nieuwe bouwjaar krijgen! Hier vandaag een lekker rustig dagje gehad. Bij vrienden en familie op oudjaarsdagbezoek geweest en oliebollen gegeten. Nu alweer spijt...maagzuur. Hier en daar nog een krampende buik gehad maar niet meer zoals vannacht. Straks ga ik even lekker met mijn dochter in bad en dan komen tegen negenen ofzo mijn schoonouders. Kunnen mijn man en ik ook nog even een paar uurtjes samen zijn. Iedereen een goed uiteinde en een zwanger begin van 2007 toegewenst! Ga er maar vanuit dat niemand vannacht wil gaan bevallen
Sanna en Andrea welkom Hartstikke leuk, hoe meer januarimama's hoe beter! Slingding thnx voor het welbekende stokje Het gaat al goed hier, hoop dat iedereen voor eind januari bevalt 8)
Zo, even snel een berichtje van mij tussendoor! We zijn weer thuis, gelukkig! Ik was vreselijk nerveus voor de ks en heb er ook niet zoveel van meegekregen, wel van het moment dat we Finn voor het eerst hoorden huilen nog vanuit mijn buik, het mooiste moment van het hele afgelopen jaar! Daarna kreeg ik hem te zien, heel onwerkelijk hoor! De uren daarna zijn redelijk langs me heen gegaan vanwege de pijnstillers. Daarna is Finn weggehaald en op de couveuse afdeling gelegd vanwege zijn lage bloedsuikerspiegel. Daarna was dat wel goed, maar at hij niet goed en kreeg bijvoeding door een sonde. Gisteren is hij pas weer bij mij terug gekomen, dus kon ik pas echt van hem gaan genieten. Vandaag was een hectisch dagje met de kraamzorg en alles. Mn ouders zijn er nu, oud en nieuw vieren, dus ik hoop morgen misschien een foto te kunnen plaatsen. Met de pijn valt het nu wel mee, het lopen en alles gaat natuurlijk moeizaam, maar dat komt allemaal goed! Petra en Moniekje, gefeliciteerd allebei! De rest: fijne jaarwisseling, de afgelopen pagina's lees ik maar niet meer bij, het zijn er zoveel! Dus als ik af en toe om uitleg vraag dan komt het omdat ik niet meer helemaal op de hoogte ben haha!
Schaam me rot, ben een hele poos niet op het forum geweest.. In het begin nog wel regelmatig langsgewipt maar de behoefte en de tijd was daarna iets minder geloof ik.. Heb in een flinke dip gezeten rond de dertig weken, maar ben er weer helemaal bij! Nog maar een paar weekjes en dan kunnen we als alles goed gaat ons tweede kindje in onze armen sluiten. Ben nu wel erg nieuwsgierig aan het worden, naar wat het wordt en hoe onze dochter van twee en een half erop gaat reageren.. En natuurlijk naar de bevalling. Kijk er niet echt tegenop alhoewel mijn eerste bevalling vrij zwaar was, twee dagen bezig geweest en op het laatste moment met ambu naar het ziekenhuis om met de vaccuumpomp te bevallen.. Ik heb nu zoiets van ik zal ze allemaal een poepie laten ruiken en ga het nu zelf doen! Heb er alle vertrouwen in.. Vanavond lekker aan de oliebollen, al heb ik wel een waarschuwing van de dokter gekregen dat niet teveel moest eten.. Was meer gekkigheid hoor, ben nu ongeveer 16 kilo aangekomen.. Bij mijn dochter waren dat er 24, dus ben nu redelijk tevreden.. Hoeveel zijn jullie aangekomen? Ik kom snel weer eens langs!
Thx meiden voor het goede ontvangst! Mijn man en ik zijn alleen vanavond en gaan lekker beetje tv kijken en genieten van ons laatste oud en nieuw alleen . @ Marretje, goed gedaan meid en wat moet je in een roes zitten zo lekker oud en nieuw met je familie en met die lieve kleine, geniet er maar lekker van