@nieuwe januari mama's welkom @marretje, fijn om te horen dat het goed met je gaat! @mariskaw, misschien dat een mooi ingelijste foto van jullie dochter (die hij bijv. mee naar werk kan nemen) een goed kado idee is. Meiden allemaal een super jaarwisseling en op naar de januari baby's! (hopelijk niet vannacht )
marretje: fijn dat je thuis bent! voor nieuwe jan mamma's of terug kerende januari mamma's .... gezellig.. welkom toch een apart idee. dat wij nou aan de beurt zijn.. mmhh. komt wel heel dicht bij zo .. hahaha. silaah: gaat het goed met je meid? ik snap als je even geen zin hebt om op forum te zitten. ik hoop dat alles goed is.. of ben je stiekem al aant bevallen
voor de meiden die zijn bevallen gefeliciteerd hier gaat alles prima eljah doet het heel erg goed ik wil jullie een fijne jaarwisseling wensen ik zal ook ff een foto van eljah plaatsen groetjes petra en eljah
@petra71: Wat een schatje is Eljah! Fijn dat het zo goed gaat! Nog maar een uur en drie kwartier en dan is er alweer een jaar voorbij... Ik kijk nu naar Marco Borsato, snel al dat het concert op tv is.
gelukkig nieuwjaar ! @mrklb1 heb je even een pb gestuurd meid, want het werd een beetje te lang om hier neer te zetten, lief dat je even aan me dacht nieuwe januari mama's welkom ! gezellig morgen ga ik weer reageren, ik duik nu lekker mijn bedje in, ben dooodop,weltrusten !
Hey damens, ja ben nog wakker , GELUKKIG NIEUWJAAR! en vooral een heel gezond voor onze naasten en onze kindjes
En ik ziedat labmuisje ook bevallen is! Gefeliciteerd met je dochter ! Het is hier nogal druk en ik ben erg vermoeid dus kan niet alles bijlezen. het sms-en om door tegeven aan jullie dat ik bevallen was is een beetje in de soep gelopen omdat het zo druk was en ik erg vermoeid was. Ik ben het steeds vergeten. Sorry! Ik kom af en toe wel even bij lezen en dan horen jullie meer! Iederreen die nog moet bevallen : good luck en hou jullie taai!
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR! Marretje, fijn dat jullie weer samen thuis zijn! Muisje, geeft niks hoor! Klets maar weer lekker mee! Hier een rustige nacht gehad. Geen krampen, weinig maagzuur (ik heb weinig gegeten gistermiddag en -avond en dat helpt dus goed). Zometeen even naar ouders op de koffie! Spreek jullie later!
Ha Dames, niet alle decembermama's zijn bevallen (geloof ik) maar dit wordt jullie maand! Vanaf vandaag volgt iedereen (ik in elk geval haha) jullie! Iedereen die al bevallen is; VAN HARTE GEFELICITEERD! En de rest: heeeel veel sterkte met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling gewenst! Dames, geniet van jullie kleine beebjes, geniet van elk moment... De tijd vliegt voorbij... Zonder dat ik er erg in had is Iman nu al ouder dan 5 maanden ... Het gaat veel te snel allemaal! En natuurlijk allemaal nog een gelukkig nieuwjaar! Dat dit een prachtig jaar mag worden voor alle kersverse gezinnetjes! Liefs
IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN HEEL GOED EN GEZOND 2007! Deze maand gaan we allemaal bevallen. Ik voel het (hoop het)! Moniekje en Labmuisje, van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Geniet ervan! Petra, wat een mooi ventje is Eljah! Marretje, wat fijn dat je weer thuis bent met oud en nieuw. Gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed. Hier verder alles goed. Geen bijzonderheden. Gisteren de 30e verjaardag van mijn man gevierd en het was erg gezellig, maar ook erg druk. De hele dag heen en weer gelopen en om 17.00 uur nog even een stofzuiger door het huis gehaald. Nou, toen had ik toch wel wat last van mijn lichaam. 's Avonds zijn we heerlijk saampjes geweest. Ik geloof dat ik om 1.30 uur naar bed ben gegaan en toen had ik het ook echt wel gehad. Pfoe... Ik was zo moe! Vandaag lekker weinig op het programma. Even bij oms langs en verder lekker helemaal niks. Gr. Lieverd
Goeiemorgen allemaal! EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR! En laat onze kleintjes nu maar komen! Hier gaat alles wel goed. Een relaxt oud en nieuw gehad, met wat vrienden. Lekker binnen naar het vuurwerk gekeken want onze uk reageerde er nogal op, haha! Wel had ik wat last van mijn bekken, daar drukte ie flink op! Nu zit ik rustig bij te komen... @ Marretje: heerlijk dat je weer thuisbent! Heel veel succes met het bijkomen en geniet van je Finn! @ Lieverd: fijn dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt! Lekker he zo'n dagje dat je niets hoeft! @ Sweetangerl100: dank je wel! @ Moniekje: geeft toch niets! Je had wel wat anders aan je hoofd dan ons ... @ Sillaah: hoe is het nu meid? @ Petra71: wat een schatje is Eljah!
gelukkig nieuwjaar allemaal. hier een rustige jaarwisseling gehad, balen van het slechte weer.. straks op nieuwjaarsvisite..
Gelukkig nieuwjaar allemaal en laat al die mooie baby's maar komen. Volgens mij is het vandaag ook de verjaardag van sanwel (sorry als ik de verkeerde naam heb onthouden..) dus jij gefeliciteerd!
goeiemiddag allemaal, raar idee vind ik het dat wij nu deze maand aan de beurt zijn ! eerst zat ik nog met de november mama's mee te lezen, en nu zijn we zelf ! spannend hoor,ben benieuwd wie als eerste in januari gaat beginnen ! hier gaat het verder wel goed, heb een heeeel rustige jaarwisseling gehad, ben ook al vroeg gaan slapen, was doodop, en werd ook pas om 11 uur net weer wakker nou ondanks alle krampen nog steeds geen teken dat het doorzet, erg jammer.. Ik heb trouwens gehoord dat ze hier in het ziekenhuis erg makkelijk zijn met een ruggeprik en er goed voor je zijn, dus dat stelt me wel enorm gerust, gisteren ben ik behoorlijk in het huilen uitgebarst omdat ik het ineens allemaal zo ontzettend eng vond ! maarja komt goed, ik hoop dat wij allemaal in januari gaan bevallen