Als eerste: Iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst......... Labmuisje en partner van harte Gefeliciteerd !!!!! Welkom (terug) :sanna28, andrea001,muisje ! Hier is de jaarwisseling zeer rustig verlopen, en nog minder dan een weekie (hopelijk) en dan mogen wij onze kleine ook verwelkomen!
allemaal een heel fijn en bijzonder 2007 toegewenst! Apart he, dat iedereen je dat ook toewenst.. Zo van, dat het bij jullie maar een mooi jaar zal gaan worden.. Ben zo nieuwsgierig aan het worden! Laat maar komen die kleine!
Iedereen een gelukkig 2007 toegewenst. Geen nieuwjaar baby;s Hier rustig oud en nieuw gehad. Nog nooit zo vroeg op bed gelegen (1 uur). Kleine Nadine is overal doorheen geslapen. Fijne dag vandaag en succes dames!
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!! De bevallen mamma's natuurlijk proficiat en welkom (terug) aan de nieuwkomers! Hier alles rustig nog steeds... Nog 5 daagjes te gaan. Ben blij dat de feestdagen zo'n beetje voorbij zijn... gelukkig geen verjaardag en feestdag tegelijk de komende jaren. Vanaf nu mag het wel komen hoor! Deze maand gebeurt het in ieder geval... Iedereen wens ik dus nog een gezellige broedtijd. hahaha. Deze maand zijn wij aan de beurt! \/
@ moniekje: heel erg gefeliciteerd met jullie Kerstkindje. bijzonder hoor. heel veel geluk met je gezinnetje! fijn dat het zo goed gaat. @ labmuisje: gefeliciteerd met jullie dochter. wat gaat dat snel he. geniet ervan. @babietje: dat is wat zo midden in de nacht. ik had dan ook wel gedacht dat het al begonnen was. ben benieuwd hoe het nu met je gaat. @ michelle: irritant is dat he, dat labiel zijn. ik begon zo maar te huilen in de stad van de week en gisterenavond ook zo onbedaarlijk om half 12. alles zat in de weg. ik kan amper overeind komen en de katten aaien. maar ja. toch mag hij nog wel even verder groeien in mijn buik. @ sanne: moeilijk lijkt mij dat als je al oefenweeen hebt. volgens mij denk ik dan meteen dat het begonnen is. bij mij is het nog rustig, behalve dat hij weer de hik heeft @ sim: sterkte met wachten de laatste dagen. zeker nu je naar je uitgerekende datum toegaat. @ marretje: fijn dat het zo goed met je gaat. geniet ervan! bijzonder hoor "opeens" zo'n kindje. kan het mij nog moeilijk voorstellen. voor iedereen gelukkig 2007! het gaat nu wel heel snel he met de bevallingen.
Iedereen een goed en gezond 2007 toegewenst! Dat de bevalling maar snel en pijnloos mag zijn . Bedankt voor her warme (her)welkom!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Moniekje: dat drukke dat snap ik, de kraamhulp is net naar huis, de hele dag bezig geweest en zo komt Finn weer voor de volgende voeding! Druk druk druk! Hoe zit het trouwens met de meiden die bevallen zijn, geven jullie bv? Bij mij wil het echt niet lukken af en toe. Finn is nog te zwak om aan de borst te liggen, dus ik kolf. Als de kraamhulp er is, komt er 100cc uit, maar als ik alleen ben maar 25 of 50cc. En da's te weinig voor die kleine! Heb daardoor ook het idee dat ik de hele dag aan het kolven ben... Labmuisje: van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
Marjolein, wat een schattig ventje zeg! Hij is echt nog maar klein hè? Dat mutsje wat hij aanheeft op de foto heb ik ook en het lijkt hem heel ruim te zitten. Ik geloof best dat je het er druk mee hebt. Succes met alles en vooral genietse! Gr. Lieverd
jeetje Finn is wel een schatje zeg. echt heel leuk. ik zit ondertussen gigantisch te snotteren achter de computer. ben snipverkouden, zwaar hoofd. tanden doen zeer. je kent dat wel. niet echt een optimale combinatie als je zwanger bent. hatsjoeh. dat was er weer 1. vanacht met een uit naast mijn bed geslapen voor wat meer lucht. dat hielp wel. maar ja, kindje zal er wel geen last van hebben hopelijk. hopelijk is het snel weer over.
Hoi Dorito, balen dat je zo verkouden bent. Het schijnt dat als jij zelf verkouden bent, de kleine in je buik ook verkouden is. Dit bleek laatst te kloppen toen een kennis snipverkouden ging bevallen en de kleine ook snipverkouden ter wereld kwam. Apart eigenlijk hè? Ach, de kleine zal er niet echt last van hebben denk ik. Ik heb vandaag trouwens een megadruk minimensje in mijn buik. Niet normaal gewoon. Af en toe gaat het zo tekeer. Vooral aan de linkerkant van mijn buik blijven die voetjes maar heen en weer gaan en schoppen. Zo leuk! Gr. Lieverd
@ sillaah: ik zag je vrhaal bij het VK gedeelte van deze site en wilde even zeggen dat wij je allemaal steunen hoor. ik kan mij voorstellen dat het je echt heel hoog zit dat je vriend en jij uit elkaar zijn, maar ik weet zeker dat jij je kleine meid zo veel liefde kan geven!
Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst van deze (hopelijk) januari mama! Heb al een tijdje niet meer gereageerd hier, maar ga het nu allemaal toch een beetje bijhouden! Ben erg benieuwd wie van ons als eerst gaat bevallen, of misschien wel te laat of juist te vroeg bevalt! Heel veel succes allemaal deze komende weken! Liefs, Daphne
@ Marretje: Wat een schatje is Finn. Als wij een zoon hadden gehad, had deze ook Finn geheten Ik geef ook borstvoeding. Althans ik kolf. Nadine is prematuur geborenen kan nog niet aan de borst drinken. Ik moet lopen zeuren met tepelhoedjes en heb last van een schietreflex. Ze hoeft alleen maar de melk uit het eerste stukje te zuigen. Ik kolf nu en geef haar dit. Heb ook de ene keer meer als de andere keer. Schijnt te helpen als je in de buurt van je baby gaat kolven. Nadine drinkt per voeding 55cc. Ik heb per kolfbeurt meer dan het dubbele. Soms voor 3 a 4 voedingen. Vries het allemaal in. Zo heeft ze voorlopig een voorraadje. Moet zeggen dat ik me aardig verkeken heb op borstvoeding. Vind het pijnlijk en kost heel veel energie. Maar wel natuurlijk het beste voor mijn kleine meid. Ik ga haar niet meer aanleggen en ga voorstellen om de gekolfde melk met de fles te geven. Dat is veel makkelijker en zo kan ze snel van de sondevoeding af.
Marretje, wat een schatje! Hij is inderdaad nog maar heel klein. Als ik zie wat voor een mutsje hij op heeft, deze past Yara precies en ze is niet de grootste. Voor wat betreft de BV, volgens mij lukt dat bij mij wel. VInd het alleen erg vervelend dat ik niet weet of Yara nu genoeg binnen krijgt. Dat is met flesvoeding natuurlijk wel meer duidelijk. Af en toe ligt ze wel een uur aan de borst en loopt daarna nog te smakken en te happen. Voel me dan net zo'n koe. S Nachts heb ik er niet echt het geduld voor, maar overdag gaat het prima. Volgende week maandag weer naar het weeguurtje van het CB. Ben benieuwd of ze al weer gegroeid is.
Marretje: wat een lieverdje is jouw Finn! Roos: sorry maar ik moest even lachen om die koe... zag het al helemaal voor me. Mariska: wat knap van je dat je niet opgeeft! Succes met het kolven en de fles geven! Daphne: leuk dat je er weer bent! Dorito: beterschap! Lieverd: jij ook al zo'n druktemaker... en ik was al moe en dan al dat geschop... maar het is ook wel weer leuk eigenlijk! @ Sanne: succes met de oefenweeën... Hier is alles nog relaxt. Ben moe maar verder is er niets aan de hand... Dus ik ga nog even bijlezen! Tot morgen!
iedereen een heel gelukkig nieuwjaar Ik geef ook bv en dat gaat op zich heel erg goed ik gebruik tepelhoedjes ivm heel gevoelige tepels als ik erg veel stuwing heb mag ik 1x per dag leeg kolven (en heb dan na de voeding nog +/- 200cc die ik invries) en dat gevoel van een melkkoe zijn klinkt ook mij bekend in de oren. Eljah doet het erg goed hij moet alleen nog even door krijgen dat hij s'nachts moet slapen ipv overdag. groetjes petra en eljah
@Marjolijn: Wat een klein schatje is Finn, doet me denken aan mijn zoontje die ook iets te vroeg geboren was (met die sonde in zijn neusje en dat kleine hoofdje). @Daphne: Welkom terug! Ik zie dat je even ver bent als ik, nog maar een paar dagen en dan hebben we de 37 weken bereikt! Vandaag gelukkig niet zoveel harde buiken gehad, het waren er maar een paar. Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of de kleine al een beetje is ingedaald. Ik denk het wel want ik voel steken bij m'n schaambot en ik heb iets meer lucht. Jullie horen het wel van mij! Welterusten!
@marretje, wat een schatje Zo 1 januari is zo goed als over... de feestdagen zijn achter de rug! Toch een fijn idee mijn gevoel heeft steeds zoiets gehad van eerst de feestdagen en dan mag de kleine komen! Das dus vanaf over 1 uurtje... Zul je zien dat juist ik straks 2 weken over tijd ga
bijna alweer 300 blz. is hard gegaan de laatste tijd. morgen weer naar vk. moet er wel aan wennen dat ik nou elke week moet. na mijn idee ben ik er net geweest en voelt dit een beetje als onzinnig, maar altijd fijn zo´n extra controle. hopen dat het snel gaat gebeuren.. mijn moeder word wat zenuwachtig, we hebben haar gerust gesteld dat mocht het zover wezen dat we haar bellen dat het is begonnen..ook mijn schoonmoeder trouwens maar die vertelde dat ze het eigenlijk nie wou weten. maar choon vaders wel.. .... die is ook erg benieuwd net lekker filmpje gekeken, lekker hangen op de bank. mijn mannetje is deze week ook nog vrij... lekker hoor. wat is finn een schatje trouwens voor ik het vergeet te zeggen. echt een poppie! hopen dat we snel bevallen en de weken om vliegen want dan kunnen we snel met elkaar verdr praten over de kids. je hebt nou 2 onderwerpen(niet erg hoor') zwangerschap en baby's.. nou ik ga zo maar op bed.. weltrusten iedereen en tot morgen !