@mrklb1, ik ga nog steeds om de 2 weken naar de vk. Alles gaat goed dus vonden ze het niet nodig dat ik elke week kom... ook wel een beetje gek die extra controles zijn denk ik ook wel prettig. Ik ben met 37 weken en 5 dagen geweest en mag pas weer met 39 weken en 4 dagen... ben benieuwd of ik die afspraak nog ga halen
Allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst Ik mag over een uurtje alweer naar de vk toe, kben benieuwd, kheb erg veel last van mijn onderrug heb af en toe het gevoel dat die elk moment kan breken zo pijnlijk. Slapen gaat ook erg slecht, maar ik lig me smiddags meestal een uurtje en dan gaat het wel weer.
Hoi Meiden! Allemaal een goed, gezond en gelukkig 2007 gewenst, met nog meer lieve en gezonde babies. Caecilia, je had gelijk wat betreft mijn verjaardag. Die was gisteren en ik ben nu 32 jaartjes jong. Ik heb het alleen 's middags gevierd, zonder al te veel poespas. Verder gaat het goed met me, morgen lekker weer naar de VK. Alleen het omdraaien in bed gaat erg moeizaam en pijnlijk. En mijn buik wordt onderhand wel erg zwaar. Morgen ben ik 37 weken en mag de kleine wel komen. Groetjes maar weer!
zo , alweer 2 januari. Het gewone leventje gaat verder, nou ja gewoon, laten we het maar houden bij de feest dagen zijn weer voorbij. Kan niet veel beginnen hier ik heb het gevoel alsof mijn benen uit elkaar knallen. Maaaaaaar hopenlijk is dit gauw voorbij. verder niet veel beleefd aan deze kant.... tot gauw maar weer
Hallo moeders en bijna-moeders! Ik laat ook maar weer eens van me horen. Ik lees alles trouw mee hoor, maar van schrijven komt het niet zo vaak... Allereerst natuurlijk iedereen een gelukkig en gezond 2007! Verder alle kersversemoeders die ik nog niet gefeliciteerd had: VAN HARTE! GENIET ERVAN! Ikzelf ben 19 januari uitgerekend. Vorige week was er wat consternatie, alles ging steeds goed maar afgelopen woensdag wist de vk ineens niet zeker meer of de beeb goed lag! Volgende dag weer voor een echo en ja hoor lag het hoofdje ineens boven! De volgende dag doorverwezen naar het ziekenhuis, weer een echo en vervolgens een hartfilmpje en een draaipoging. Bleek hij ineens weer dwars te liggen, dus de draaipoging was zo klaar. Maar ja, hij is blijkbaar nog heel beweeglijk en nog helemaal niet ingedaald! Ik moest alvast maar eens nadenken of ik eventueel een stuitbevalling wilde of een keizersnee! Ik denk dat ik als het moet maar voor de keizersnee ga.... Morgen weer naar de vk, hoop maar dat ie dan nog steeds goed ligt en dat ik toch gewoon thuis kan bevallen volgens plan... Afgelopen zaterdag heeft het trouwens voor het eerst flink wat gerommeld, zo'n 2 uur lang. Manlief liet van schrik z'n biertje staan, maar het was loos alarm! Verder is m'n zoontje (Thijs, 3 jaar) al een week ziek en heb ik veel last van maagzuur, dus ik slaap nauwelijks. Anyway, genoeg geluld! Het schiet op en voor je het weet zijn de kindertjes alweer groot! Nou, HEEL VEEL STERKTE allemaal en tot lees/schrijfs! groetjes van Polleke
Goedemorgen allemaal, nog geen baby's? Hier niet! Vannacht weer een gebroken nacht geahd door onze dochter. Ze is (weer) wat hoesterig en vannacht was ze heel hees en een beetje benauwd. Uiteindelijk heeft ze 2 uur wakker naast ons in ons bed gelegen voordat ze in slaap viel. Ik heb ook wel een beetje het idee dat ze het er om doet af en toe, om maar bij ons te kunnen zijn. Aankomende nacht maar eens kijken of we haar in haar eigen bed kunnen houden, dan maar even flink wat gehuil! Verder heb ik wat rechter op geslapen met 2 kussen onder mijn rug en hoofd. De maalox helpt niet meer tegen het zuur, het is te veel. En die kussens werken nog enigzins (gelukkig). Nu ben ik alleen omdat dochterlief naar de creche is en manlief aan het werk. Kan nu lekker uitrusten en genieten van het echt niets doen. Mijn buik rommelt flink wat aan. Af en toe vind ik het heel vervelend maar op zich wel heel goed vol te houden hoor. Er gebeurt vanalles daarbinnen. Morgen zullen we van de VK wel horen of het alweer wat verder gedaald is.
Polleke, klinkt me allemaal bekend in de oren! Bij ons lag het ook inenen met het hoofd naar boven, inmiddels wel weer gedraaid en blijven liggen. En ook hier een kind dat niet helemaal lekker is en ons 's nachts wat bezig houdt. Ach ja...
@19nicole83, het schiet al op ! nog 4 daagjes @Sanwel, nog gefeliciteerd meid ! @Dorito, dankjwel ! ik maakte me best wel zorgen vanwege de kleine, maar het is allemaal in orde gelukkig, nu gaat het goed met me, we hebben gepraat en ik ga nu 100% richten op me kleine meisje, de rest komt erna wel weer, de bevalling vind ik al eng genoeg !
ja ik weet het, ben benieuwd of er vandaag nog wat gaat gebeuren ! (denk van niet hoor,maar je weet maar nooit) ben van plan om vanmiddag naar de kapper te gaan.. dus hoop niet dathet juist DAN gaat gebeuren
hoi allemaal ik was eigenlijk een december mama, maar wordt nu toch een januari mama. ik zal me even voorstellen: ik ben charissa 28 jaar en heb al 2 kindjes. marielle is 7 jaar(12-12-1999), reno is 4 jaar(04-12-2002). ik woon samen met mijn vriend in haarlem en ik was 29 december uitgerekend van een meisje maar helaas ze zit er nog in. ik hoop dat ik ook met jullie mag mee schrijven en dat we allemaal gezonde kindjes krijgen. groetjes charissa
Hoi charissa, tuurlijk mag dat ! gezellig ! jammer voor jou dat je nog steeds op je kleintje moet wachten. hoop dat het snel gaat gebeuren hoor !
welkom charissa, tuurlijk mag je meeschrijven! Het is wel grappig dat nu steeds meer januarimama's weer terug komen, gezellig hoor! Nu komen we dan misschien ook nog wel aan de 400 pagina's Hier ook nog 4 daagjes voor de boeg (spannend he nicole?). Ik had zelf het idee dat het eerder gaat (ging) gebeuren, maar de datum komt nu toch wel heel erg dichtbij... De enige pendel die ik heb is mijn familie en die gokken dat het 4 januari komt... nou van mij mag het! Ik heb zelf geen idee. als het zo goed blijft gaan, blijft het misschien nog wel 2 weken zitten (hopenlijk niet!). Beeb is nog goed beweeglijk en soms lekker vervelend (gaat het zo liggen zodat ik niet kan bewegen zowat). a.s. donderdag weer controle (4 jan.. hihi) groetjes!
@ Charissa welkom en hopelijk hoef je niet meer al te lang te wachten tot de kleine er is. Ik ben net terug van de vk, alles was in orde, het was nu gewoon een kwestie van afwachten de pijnlijke onderrugklachten zit ook bij mijn bekken dus de verloskiundige zegt dat mijn lichaam zich helemaal aan het voorbereiden is nu op de bevalling, dus khoop niet dat het nog 2 weken zo duurt. Ze verwachte dat de kleine iets groter was dan dat gemiddeld was bij de eerste zwangerschap dus ben benieuwd.... kmag over een weekje weer terug
Goedemorgen iedereen! Hoop dat iedereen het fijn gevierd heeft, of juist rustig aan heeft gedaan. Dat het maar gewoon fijn was en dat iedereen er maar een gelukkig gevoel aan over heeft gehouden. Het is een heel raar idee dat deze maand wel eens de maand zou kunnen zijn, al denk ik dat er velen mij voor zullen gaan, ben pas 27-1 uitgerekend, dus ga ook wel beetje uit van februari. Hebben jullie ook nog z'on onwerkelijk gevoel? Ikke heel erg, kan me er niks bij voorstellen, straks een kleintje. Het enigste wat ik denk is als de bevalling maar spoedig verloopt en dat mijn kleintje gezond is, ik ben nergens anders mee bezig. Kom zelfs bijna niet meer op de babykamer. Hoop dat meerdere zich hierin herkennen, want soms voel ik me echt een ontaarde moeder Liefs San
Hallo allemaal, Hier nog een januari-mama in spé. Ik lees al een tijdje met jullie mee. Omdat ik me toch een beetje een voyeur ( 8) ) begon te voelen, vond ik het nu tijd worden om eens wat van me te laten horen. Ik zou graag de laatste loodjes met jullie willen delen. Merk dat ik daar nu wel behoefte aan krijg, nu DE DAG niet lang meer op zich kan laten wachten. Ik zal even kort wat over mezelf vertellen. Ik ben 28 jaar, getrouwd en heb al een zoontje (Leander) van 2 jaar. Ik ben uitgerekend op 24 januari en net als Charissa vraag ik me af of ik misschien geen januari, maar een februari-mama zal worden. Moet zeggen dat het sinds en dag of 3 al aardig rommelt in mijn buik, dus ik heb goede hoop dat ik deze maand mijn kleintje in m´n armen kan houden.... Alle andere meiden die vol verwachting uitkijken naar de komst van hun kindje wil ik bij deze een voorspoedige bevalling wensen....