roos: BROODJE FILET AMERICAN? heb ik ook zo'n zin in.. geniet ervan meid 8) zo hier een rustig nachtje gehad, ik kan de laatste tijd goed slapen.ik kwam er pas om half elf uit rollen.. mmhh lekker hoor. sim: spannend hoor.. en we hebben je nog niet gezien vandaan (beetje vroeg nog) als het vanaag zo ver is . toi toi toi! als er nog meer jan moeders zijn.. die alleen mee lezen. gezellig en welkom! en plaats gerust een reactie . hoe meer zielen hoe meer vreugd.! fijn dagje allemaal!
Goedemorgen! @ Sim En Charissa, spannend voor jullie zit het er echt aan te komen. Geen volle maan verhalen tot nu toe, had gedacht van wel. Hier alles goed, slaap nog steeds als een tierelier, hopelijk blijft dat zo. Ik ben alleen zo gespitst op de beweging van die kleine, ik vind haar maar rustig....en dat vind ik wel vervelend, zit er echt heel erg op te letten ook, moet het beetje laten rusten. Mijn vriend gaat zo werken en k wil vandaag wat boodschappen doen en wassen. Heel misschien nog wat spulletjes halen. Het bed verschonen is idd ook een goeie, al heb ik daar helemaal geen zin in Voelt iedereen zich verder goed vandaag? Liefs San
Ah Roos wat klinkt dat heerlijk zeg... zo'n kleintje wat boven ligt te huilen cant't wait! En ja, filet americain? Zucht! =P~
hoihoi, bedankt meiden voor alle succes wensen, heb trouwens een fles bitterlemon in de koelkast staan hihi, heeft nog niks geholpen maar hier verder geen tekenen dat er iets gaat gebeuren vandaag. voel me verder goed. vandaag naar de vk (ga haar vragen of ze me wil strippen haha, doet ze toch niet want ik ben verder nog gewoon op tijd) mrklb1, wat raar dat ze het wel overhebben gemaakt maar je baas niet. zou er gewoon achter aan bellen, als ze dat al eerder hebben overgemaakt en je baas nog niet, ik bedoel ze hebben er toch genoeg tijd voor gehad? op je strepen staan hoor! silaah, jij veel plezier bij de kapper en ook succes bij de vk he? ik heb trouwens niet dat blauwe zeil op mijn bed liggen, zweet me helemaal het apezuur als ik dat doe, nou ja, als dat matje niet voldoet zien we dan wel weer. trouwens wel een goeie tip van dat kopje, wij hebben zwarte lakens op het bed en mocht het breken kun je natuurlijk niet echt de kleur zien. hebben jullie ook dat de beeb zo trapt in je ingewanden en achter je ribben. bah ranzig gevoel hoor, ik had eerder altijd dat als ik op een zij lag dat ik dan de voetjes en allerlei bobbels voelde in mijn zij, misschien komt het omdat het nog niet goed is ingedaald, dat het zo hoog ligt ofzo. ga nu even wat eten, liefs voor iedereen, en kom maar op volle maan, ik ben er echt klaar voor!
Nog een vraagje; Wat hebben jullie eigenlijk in de reiswieg gelegd? Ik vraag me af wat ik daar voor moet hebben?
eigenlijk heb ik het net zo opgemaakt als de gewone wieg, molton; matrashoeslaken; hydrofielluier; lakentje; dekentje...
Hallo allemaal, ik ben even een dagje niet geweest en ik mag minstens 5 pagina's gaan bijlezen... dat ga ik zo even doen. Hier is alles goed. Ben net bij de vk geweest. De kleine groeit goed vond ze. Maar toen ik net thuis kwam zag ik iets geks... ik ben 100 gr. afgevallen ! Gebeurt dat vaker? Ze heeft er niets van gezegd... zou ik moeten bellen? wat denken jullie? Nu ga ik even bijlezen...
@ Stranger, ik heb gelezen dat je op het laatst af kan vallen, waarom weet ik niet precies. Maarja maakt niet uit toch Thx voor de tip over de reiswieg, zal er vandaag eens aan beginnen, is toch wel een van de dingen die je gelijk gebruikt. Voor de mensen die het leuk vinden, heb eindelijk het fotoalbum weten te doorgronden , heb er wat foto's ingezet, zou het leuk vinden als jullie even naar mijn kleintje zouden kijken, ben benieuwd wat jullie vinden Liefs San
Hoi Stranger, lekker toch, dat afvallen Zolang het maar niet teveel is, ik was de vorige keer bij de VK een halve kilo lichter!
@ Sim: 40 weken... wat spannend! trouwens bij mij schopt ie ook flink in mijn ribben en ingewanden en hij is wel volledig ingedaald... en ja het doet soms flink zeer! Hij waardeert het vooral niet als ik wat voorover zit aan tafel bijvoorbeeld . @ Sanna28: ja irritant he soms kan je je zo gaan fixeren of je wel beweging voelt... en dan gebeurt er natuurlijk niks. @ Charissa: zo jij moet geduld hebben zeg! Heel veel succes deze tijd en ik hoop dat je niet naar de gyn moet... @ Roos: oh dat klinkt echt goed, een huilend kleintje (nou ja huilend wat minder natuurlijk) dat boven ligt en een broodje filet americain... @ Sillaah: geniet van de kapper en succes bij de vk! @ Babietje: die kussens is idd een heel goed idee. Het helpt mij ook, echt fijn! @ Caecilia: voel je je nu wel goed? Kan me voorstellen dat je een beetje gaar bent na zo'n dag... @ Sanwel: beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag! En succes bij de vk! @ mrklb1: vreemd zeg, dat je werkgever het nog niet overgemaakt heeft... @ Lizzy: welkom hier. Ik lees dat je het niet makkelijk hebt met de vader van je kindje... heel veel sterkte ermee! @ Labmuisje: als het goed is ben je nu thuis... hoop dat alles goed met je gaat! @ marisca: welkom! @ Polleke: zo dat is wel effe schrikken denk ik. Dat je kleintje nog zo beweeglijk is! Hopelijk gaat ie goed liggen... Nou ik hoop dat ik nu niemand overgeslagen heb... als het wel zo is, heel erg sorry!
@ Sanna en Nann: bedankt, ik ben weer wat gerustgesteld! Ik vond het wat raar, had er nog niet eerder van gehoord eigenlijk... Ach 100 gr. is ook eigenlijk niks... Maar wel gek zo na de feestdagen !
beste stranger aan het einde van de zwangerschap komt de baby nog wat extra vet aan en dan gaat de baby jou op eten en daardoor kun je afvallen omdat jij misschien al niet meer zoveel kunt eten. maak je geen zorgen zolang de baby goed groeit. liefs charissa
Ik was pas opeens een kilo kwijt, hoe het kon weet ik ook niet precies. Mijn ouders zeiden gisteren ook al dat het vandaag volle maan zou zijn, kben benieuwd, van mij mag de kleine zich melden zeker omdat ik zoveel pijn in onderrug en bekken heb.Maar kvoel nog niks gebeuren haha Ben wel benieuwd of er vanaaf kinderen geboren worden hier dan kunnen we zien of het klopt met volle maan.
zo hier net gebeld met werkgever(hij was er zelf niet) als het goed is word het oveer gemaakt. ff in de gaten houden dus..
Oh Jah! Filet americain... Zei vorige week nog tegen m´n man, als ik bevallen ben wil ik de eerst volgende avond carpaccio eten. Ik zei, ik verwacht geen drie gangen diner hoor, je mag het ook als hoofdgerecht klaarmaken! Vanmiddag naar de verloskundige, maar verwacht niets verrasends. Alles gaat tot nu toe naar omstandigheden goed. De kleine is volgens mij ook nog niet ingedaald. Ga nu maar wel nog even wat nuttigs doen. Heb nog steeds geen zeiltje in bed liggen en wil de maxi-cosi nu ook maar eens uit de berging gaan halen en schoonmaken. Ik moet echt even de puntjes op de i gaan zetten de komende dagen, want ik merk dat ik naarmate de uitgerekende datum dichterbij komt ik steeds zenuwachtiger wordt over het feit of alles wel klaarstaat en geregeld is....
@ Charissa: dank je. De baby groeit prima volgens de vk, dus dan is er dus niets om me zorgen over te maken... eerst dachten ze dat ie op de lijn voor 6-6,5 pond zat maar nu zei ze dat 7 pond haar ook niet zou verbazen... @ Mrklb1: toch wel vervelend dat je je nu daar nog mee bezig moet houden... hopelijk is het snel geregeld! @ Marisca: succes bij de vk en de laatste dingetjes regelen!
Niemand die wondertjes weet om de bevalling op te wekken haha De verloskundige zegt dat ik leuke dingen moet gaan doen dan ben ik niet zo bezig met aftellen, maarja ga maar eens leuke dingen doen met zo'n pijn in de rug.... zucht kben echt een zeur aan het worden de laatste dagen
Ik ben al weer 15 kilo kwijt. Als het zo blijft gaan ben ik zeer tevreden. Hoef nog maar 5 kilo en dan zit ik weer op mijn gewone gewicht al mag het natuurlijk best wat meer af. Zou het door de borstvoeding komen? Vanavond volle maan: laat de babies maar komen!