Nou Emma, wat niet is kan nog komen hoor!! Ik had vanmorgen ook nog een grote mond over nog steeds nergens last van en toen werd ik vanmrogen tijdens het werk toch trillerig en duizelig, beroerd! Dus het is bij mij ook gekomen, zomaar! Ik dacht echt dat ik zorgeloos door de eerste drie maanden dus zou komen. nou niet dus. Ik ben echt nu beroerd en mijn maag borrelt erover. ik denk dat ik effe ga liggen en dan kom ik straks wel terug om te kletsen. Ik vind het namelijk wel gezellig op dit forum!!
Ja he stranger!! wat zijn we eigenlijk een stelletje gekken he met zijn allen op dit forum!! Ik ga effe een tukkie doen op de bank!! Ben straks weer online om te kletsen want ik kan het toch niet laten om weg te blijven. Ben veel te niewsgierig hoe het met iedereen gaat!! Tot straks!!!
Slaap lekker! Zou graag met je willen ruilen, ben harstikke moe maar moet nog 2 uur werken Daarna lekker maar ff slapen. Voel me vandaag ook niet echt lekker.
OOh zal niet meevallen, val bijna in slaap, zit net te denken dat ik het al lekker zou vinden om een kwartiertje onder mijn bureau te gaan slapen.
Ik voel me wel goed hoor, behalve.................dat ik heel erg moe ben en heb last van mijn rug, maar dat heb ik al bijna 4 weken dus begint te wennen. Wel balen normaal heb ik het alleen 's nachts en nu heb ik het de hele dag al gehad. Net de huisarts maar eens gebeld oom door te geven dat ik zwanger ben. Hij reageerde heel leuk en kon bij hem een leuk pakketje met allerlei info op komen halen. Ben benieuwd. Wordt nu wel spannend allemaal. Gisteren heb ik het per ongeluk aan mijn zus verklapt. Was helemaal happy, zij heeft net een zoontje van nu 7 weken gekregen dus extra leuk. Nog een uurtje en dan mag ik lekker naar huis. Dan nog 3 kwartier rijden en dan lekker naar BED! Heb net mijn vriend gebeld en gezegd dat hij mij NIET WAKKER mag maken!
Nou Roos alvast welterusten . Ook aan de rest want ik ga nu naar huis. Zie julie morgen wel weer! Succes voor iedereen die zich rot voelt!
nou meiden, heb niet geslapen maar effe lekker op de bank gelegen. Moeten jullie ook zo vaak plassen. Vanmiddag had ik daar weer heel veel last. Steeds moest ik weer! De misselijkheid is bijna weg gelukkig.
Nou ik heb net een half uurtje heerlijk geslapen, dat doet wonderen. Ik moet ook steeds naar de wc en als je dan ziet wat voor een ienieminieplasje eruit komt 's Nachts moet ik nu ook 2 keer plassen das minder.
Hallo allemaal! Ik ben ook in januari 2007 uitgerekend! Mijn laatste menstruatie begon op 6 april, plus 40 weken kom ik uit op 11 januari. Maar plus 9 maanden plus een week kom ik uit op 13 januari... Nou ja, dat scheelt maar 2 dagen. Eerst maar eens de verloskundige bellen. Zal wel snel op controle moeten want ik ben al 36. Heb al een zoontje van 2 en een half. Ik heb nog geen bijverschijselen, al meen ik wel meer trek te hebben en iets vaker te moeten plassen. Hopelijk gaat alles goed! Sterkte allemaal!
Hallo meiden, Ook ik word hopelijk een januari mama! Ik heb al een zoontje van vijf en we hopen dat hij een broertje of zusje krijgt rond 19 januari. We vinden het erg spannend na twee miskramen (nov. 05 en jan. 06) en zijn nog een beetje voorzichtig. Heb al wel een paar dagen grote glimlach... liefs, Kris
Hallo meiden, Wat een gezellig en druk forum. Sluit me graag bij jullie aan! Ik had vorige week zondag opeens een positieve test in m'n handen! Nou ja, opeens... we waren er wel mee bezig, maar ik had nooit verwacht dat het al in de 2e maand zou lukken . Beter kan dus bijna niet en we zijn er dan ook supergelukkig mee. Voel me prima, alleen regelmatig ZOOO opgeblazen... Kan ik alvast wennen aan het idee van een bolle buik hi hi Ben trouwens 28 en uitgerekend op 16 januari! Ciao, Mexx
Mijn laatste dag van mijn laatste menstruatie was 27 maart. ik was wel vrij onregelmatig ongesteld, dus denk dat mijn banner wel klopt de verloskundige dacht dat ik nu een week of 5/6 was. dus ga ik er vanuit. maar zeker weet ik het na de eerste echo
Maar wat ik nou niet snap is dat als ik van 27 maart naar vandaag toe tel, kom ik op 7 weken. Ik dacht dat dat dan was hoe lang je zwanger bent. Heb ik dat dan verkeerd?
welkom meiden! Ik geloof trouwens dat ik m al snap: ik heb 5 dagen eerder dan een "normale" cyclus van 28 dagen mijn eisprong gehad. Vandaar denk ik dat ik inderdaad 5 dagen op moet tellen bij mijn..... ach, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik geloof dat ik het nu snap. Nogmaals sorry meiden voor mijn gezeur, maar ik was er (zoals jullie gemerkt hebben) nogal mee bezig..... Nu lekker mn nestje in!
Hoi!! Labmuisje, ik wens je een superhuwelijk en een superreis toe. Geniet ervan! Ik ben ook zo onzeker over de lengte van mijn zwangerschap. Dat heeft vooral te maken, omdat het pas de 2e ronde was na het stoppen met de pil en ik nog niet goed weet wat mijn cyclus nou iegenlijk. Ik heb af en toe ook dagen dat ik bang ben dat ik een miskraam heb. Ik heb gisteren weer 3x keer redelijk heftige krampen gehad en soms ben ik dan bang dat als ik bij de vk kom dat het kindje dan al dood is. Ik heb nog geen bloed verloren, dus het zit er allemaal nog wel in. Kan niet anders. Gek wordt je van die onzekerheid. Morgen aan de (schoon)ouders vertellen. Ik heb er zo'n zin in. Ik heb naast die buikkrampen weining klachten eigenlijk. Alleen gisterenochtend wat misselijk, maar nu weer niet. Wat gevoelige borsten; ene keer meer dan de andere keer. Vaal plassen. Dat was het zo'n beetje. Fijne dag! Gr. Lieverd