januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    2 JONGENS - 5 MEISJES geboren

charissa - 29-12-2006 - meisje
    editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria
    petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel
    labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne
    roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara
    sim - 03-01-2007 - verrassing
    moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk
    maboshi - 06-01-2007 - verrassing
    19nicole83 -06-01-2007 - verrassing
    marrie - 06-01-2007 - verrassing
    mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing
    stranger - 07-01-2007 - verrassing
    andrea001 - 12-01-2007 - verrassing
    caecilia - 12-01-2007 - verrassing
    lieverd - 12-01-2007 -verrassing
    sillaah - 13-01-2007 - meisje
    sanne - 14-01-2007 - verrassing
    marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn
    babietje - 17-01-2007 - verrassing
    michelle - 19-01-2007 - verrassing
    polleke - 19-01-2007 - jongetje
    jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing
    mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing
    dorito - 21-01-2007 - jongen
    lizzy - 22-01-2007 - meisje
    sanwel - 24-01-2007 - verrassing
    marisca - 24-01-2007 - verrassing
    selmama - 26-01-2007 - verrassing
    daphne1980 - 26-01-2007 - verrassing
    alexandra - 27-01-2007 - verrassing
    sanna28 - 27-01-2007 - meisje
    nann - 29-01-2007 - verrassing
    mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine

@MarionM, gefeliciteerd ! je staat niet in de lijst, wanneer was je uitgerekent >? dan zet ik je er snel bij !

@Nann ik vraag me af hoe het nu met je gaat :(

@mumuitaustralie, welkom ! gezellig dat je meekletst.

nou hier weer een rotnacht achter de rug.. enorm veel krampen, en ineens sinds vandaag veel last van me darmen, eerst kon ik slecht naar de wc en sinds vandaag het omgedraaide. :(

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Marion was de 15de uitgeteld..

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    3 JONGENS - 5 MEISJES geboren

charissa - 29-12-2006 - meisje
    editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria
    petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel
    labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne
    roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara
    sim - 03-01-2007 - verrassing
    moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk
    maboshi - 06-01-2007 - verrassing
    19nicole83 -06-01-2007 - verrassing
    marrie - 06-01-2007 - verrassing
    mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing
    stranger - 07-01-2007 - verrassing
    andrea001 - 12-01-2007 - verrassing
    caecilia - 12-01-2007 - verrassing
    lieverd - 12-01-2007 -verrassing
    sillaah - 13-01-2007 - meisje
    sanne - 14-01-2007 - verrassing
    marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn
    marionM - 15-01-2007 - jongen - 30-12-2006 - Ilias
    babietje - 17-01-2007 - verrassing
    michelle - 19-01-2007 - verrassing
    polleke - 19-01-2007 - jongetje
    jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing
    mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing
    dorito - 21-01-2007 - jongen
    lizzy - 22-01-2007 - meisje
    sanwel - 24-01-2007 - verrassing
    marisca - 24-01-2007 - verrassing
    selmama - 26-01-2007 - verrassing
    daphne1980 - 26-01-2007 - verrassing
    alexandra - 27-01-2007 - verrassing
    sanna28 - 27-01-2007 - meisje
    nann - 29-01-2007 - verrassing
    mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine

4. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Sim, van dat schoppen achter je ribben in in je ingewanden heb ik de laatste tijd ook. Eerder inderdaad altijd voetjes in mijn zij en nu daar. Het is een heel akelig gevoel.

Sanna 28, wat heb jij een klein buikje zeg! Ik ben er jaloers op. Ik heb echt een superflinke toeter. Leuke foto's van de kleine!

Roos, dat broodje filet mis ik ook wel. Dat is één van de eerste dingen die mijn man voor me gaat maken. Heeft hij beloofd!

Sanwel, heerlijk dat alles goed was bij de vk en dat je vandaag de 37 weken gepasseerd bent. Een heerlijk gevoel hè? Leuk dat het zo goed gaat met Labmuisje! Ik ben benieuwd wanneer ze weer aan posten toe is. Uiteraard willen we weten hoe ze eruit ziet, hihi!

Sillaah, wat een leuk kapsel! Je ziet er goed uit. Fijn dat alles goed was bij de vk.

Babietje, jij ook weer goedgekeurd. Lekker hoor!

Moniekje, wat is Anouk een mooi meisje!

Nann, spannend! Ik ben benieuwd of de bevalling zich nu snel aankondigt bij jou.

Sanne, mooi kinderkamer hebben jullie. Gezellig! Grappig hè dat mensen meer gaan sms-en en bellen. Dat begin ik nu ook wel te merken.

Mariska, wat fijn dat Nadine niet meer aan de sonde hoeft. Dat is toch weer een hele stap vooruit.

MarionM, gefeliciteerd met Ilas. Wat een mooi ventje! Gaat alles goed?

Marisca, fijn dat alles goed was bij de vk. Mijn vk zei ook dat ik moest gaan liggen, omdat de kleine nog niet helemaal is ingedaald. Ik mocht nog wel even naar huis als ik in een winkel stond, maar dan moest ik wel gelijk gaan liggen. Dat is wat ik tot nu toe overal gehoord heb.

Polleke, vervelend dat de vk niet zo aardig was. Gelukkig ligt het nog met het hoofdje naar beneden. Ik rijd trouwens nog gewoon auto. Het gaat nog prima.

Simone, helemaal vanuit Australië en over 2 dagen al uitgerekend. Spannend! Succes met de jongensnaam! Ik heb even geen inspiratie.

Zo, ik ben weer een uurtje bezig geweest met lezen en reageren. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. De volgende keer probeer ik wat eerder weer te lezen, want dan is het wat makkelijker. Hihi!

Hier alles goed. Gisteren de hele dag op de verjaardag van mijn moeder geweest. Ik had de mensen beloofd om vandaag te bevallen, maar ik heb er een hard hoofd in. De meesten denken bij mij dat het 7 januari wordt, dus dat hoop ik dan maar. Dat komt al erg dichtbij en ik ben nu wel heel benieuwd wie die druktemaker in mijn buik is. Ik kan bijna niet meer wachten.

Straks ga ik even geboortezegels halen op het winkelcentrum. Ik heb gewacht tot het nieuwe jaar, omdat ze nu duurder zijn geworden. Verder ga ik even het bed verschonen en de wc's schoonmaken. Ik denk dat ik dat wel weer genoeg vind voor vandaag.

Morgen om 16.20 uur mag ik weer naar de vk. Ik ben weer benieuwd. Hopelijk ben ik deze keer niet zoveel aangekomen als de vorige keer en is de kleine nu helemaal ingedaald. We zullen zien!

Gr. Lieverd

5. Niet meer actief

Wat is het toch fijn he, zo'n forum waar je je ei kwijt kunt! En als jullie zo doorgaan halen we de 400 pagina's nog wel 8)

@Marisca, volgens mijn VK was dat idee ook achterhaald en hoefde ik niet te gaan liggen.

@de rest, jullie zijn super! Hier een rustige (wel slapeloze) nacht gehad, dus ik denk niet dat het iets van betekenis was qua bevalling of aanleiding daartoe. Wat mij betreft mag het wel komen hoor, ik beval toch in het ziekenhuis en ik hoef nog maar vier dagen voor ik 37 weken ben. Maar het was wel schrikken! En natuurlijk loop ik nu continu naar de wc om te checken of het echt wel is gestopt :rolleyes: En beetje jammer dat er niet te achterhalen is waar het vandaan komt, maar zal wel goed zijn.
    Is het trouwens 'normaal' dat een hoofdje zo ontzettend laag zit dat de VK niet eens kan toucheren?

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    goeiemorgen allemaal! Ik heb lekker even uitgeslapen... Verder is alles goed hier. Gisteren zat de kleine flink op mijn bekken te drukken maar verder gebeurt er niets... Dus ik ga lekker mijn gangetje, wat fietsen enzo. Van binennzitten de hele dag word ik ook gek ;).

@ Nann: dat was schrikken zeg! Hoe is het nu?

@ Mariska: hihi, je hebt een eigenwijze meid... zelf de sonde eruit trekken! Maar fijn dat het zo goed gaat!

@ Simone: welkom! Succes met het verzinnen van een leuke naam! Ikzelf houd niet zo van engelse namen dus ik denk niet dat ik je kan helpen ;)

@ Polleke: balen zeg, zo'n onaardige vk! Hopelijk heb je die niet bij de bevalling!

@ Marion: gefeliciteerd met Ilias!

@ Sim: nou hoe is het nu?

@ Sanwel: heerlijk, de 37 weken! En doe de groeten aan Labmuisje!

@ Sillaah: leuk je nieuwe haar! Hoe is het verder met je?

@ Sanne: hier is er juist een stilte... niemand durft meer te bellen. Sms'en nog wel een paar maar verder hoor ik niets...

@ Lieverd: succes bij de vk! Idd ik ben ook erg nieuwsgierig naar het eigenwijsje in mijn buik...

trouwens, dat van die afscheiding, daar heb ik ook wel last van. Soms heb ik wel 2 inlegkruisjes per dag nodig :confused: ...

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @Stranger, het gaat wel, ben nog een beetje erg in de war met mijn gevoelens.. ook door de hormonen die er nu bij zitten.
    ik probeer me gewoon lekker op de bevalling te richten, en na de bevalling zie ik wel weer verder, komt best wel goed.

8. Niet meer actief

That's the spirit, Sillaah!
    Volhouden, meid!

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wauw Sillaah, ik heb echt bewondering voor je! Zoals je je er doorheen slaat! Ik besef dan weer dat ik echt in mijn handjes mag knijpen met mijn lieve man...

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    weetje wat het is, als je al zolang bezig bent om iemand waarvan je houd iets duidelijk te maken, maar die persoon wil het maar niet snappen,
    op den duur dan word je daar zo moe van, en ik heb nu gewoon zoiets van : ik heb er geen energie meer voor, en ik ga er gewoon geen energie meer instoppen. ;) heb die energie hard nodig voor de bevalling :)
    ik leef lekker voor mezelf en dat kleine meisje in mijn buik nu, en niemand kan me dat nog afnemen :D

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    En toch blijf ik het knap vinden ;)! Je hebt er moed voor nodig om uit een relatie te stappen en zeker nu je hoogzwanger bent. Je mag trots op jezelf zijn!

En nu ga ik boodschappen doen. Tot vanmiddag!

12. sim

sim Niet meer actief

hoihoi meiden! leuk een mama uit australie! gezellig!

nou die volle maan heeft echt dus helemaal niks gedaan hier, ja de beeb ligt met de voetjes aan de andere kant. verder voel ik me nog vrij goed, tja de kwaaltjes van de laatste loodjes.

weet niet meer wie dat vroeg maar ik rij nog gewoon auto hoor, het kan nog wel twee weken duren, als je thuis gaat zitten wachten duurt de tijd alleen maar nog langer. we moeten vanavond op visite maar dat gaat misschien niet door, dus dacht ik gelijk, ach misschien nog één keer naar de bios (saw 3 draait vanaf vanavond en die zou ik wel in de bios willen zien, mocht er iets gebeuren ben ik dichter bij het ziekenhuis dan dat ik thuis zit te wachten, maar goed we zien wel)

13. charissa27

charissa27 Niet meer actief

hoi allemaal

ik ben nog niet bevallen hoor :) helaas. wel erg veel buikpijn gehad vannacht en slecht geslapen. en toen moest ik opstaan met alleen maar spierpijn.
    maar ik ga vandaag niet meer klagen ik moet hier gewoon doorheen.

baby is nog steeds erg druk dus dat is een goed teken en daar maak ik me ook geen zorgen over.

ik heb nog niet alles van jllie gelezen dus dat ga ik nu even doen en dan kom ik vanavond nog even terug om op jullie te antwoorden.

liefs charissa

14. Niet meer actief

Goedemorgen iedereen!

Pfff ik ben alweer laat merk ik, alweer zoveel pagina's doorgeschreven.

Welcome Mumaustr.

Sillaah, je haar zit heel leuk (was ik gisteren nog vergeten te zeggen), ik wil ook nog gaan, misschien nog ff bellen vandaag, om dan op volgende week te zetten, ik blondeer altijd dus ik moet wel anders heb k straks uitgroei wat niet uitziet ;)

Lieverd :) , klein buikje IKKE! Ik ben al ruim 23 kilo aangekomen ;) , dus dat zal wel zo lijken op de foto.

Zeg is er niemand bevallen vannacht!? Dan is het toch maar een fabeltje he, maar we hebben van Nann nog niks gehoord vanmorgen volgens mij, dus wie weet heeft het doorgezet bij haar vannacht.

Hier alles rustig, gisteren bezig geweest op de babykamer, de laag stof weggedaan ;) :) , en een tas gekocht om mijn spullen in te doen voor het ziekenhuis (volgens mij moet tie al ff klaar staan maarja)

Ik ga nu ff een kopje koffie drinken, tot straks!

:D

15. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    goeiemorgen allemaal...
    hier ook nog steeds alles rustig... volle maan heeft me dus niet geholpen. De kleine is trouwens alles behalve rustig. Het is net een golfslagbad soms in mijn buik... Vanmiddag mag ik weer naar de gynaecoloog. Zal wel weer niks bijzonders zijn. Hoop toch niet dat ik zo lang overtijd moet lopen. krijg elke dag regelmatig smsjes van iedereen hoe het is... iedereen is zenuwachtig voor me hahaha.

16. Niet meer actief

Fijn dat iedereen zo meeleeft, hé!
    Autorijden doe ik ook nog steeds, alleen niet meer van die lange afstanden.
    Ik zal toch op de zw. gym moeten komen en fietsen gaat niet meer. Volgende week gelukkig de laatste les. Gisteren moest ik halverwege afhaken, omdat de druk op mijn bekken te groot werd. Deed me gewoon zeer. En buikspieroefeningen gaat ook niet meer.
    Volgende week hebben we gelukkig een informatieles, dus hoef ik me niet uit te sloven. En dan ben ik er vanaf.

17. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Middag dames!

@ Sillaah, je mag bij mij jongen zetten in de lijst! :)

Vannacht niet zo goed geslapen, veel gedraaid en echt last gehad van mijn darmen volgens mij. Ik ben de laatste paar dagen echt zo misselijk snachts, zo vervelend! Daar word ik gewoon wakker van en dan weet ik echt niet meer hoe ik moet liggen...:(

Krijg nu weer de kriebels dat het misschien toch nog mis gaat de komende paar weken, dat ons kindje er ineens mee ophoudt ofzo. Gelukkig beweegt hij nu wel weer wat, maar hij is echt een stuk rustiger geworden (wat normaal schijnt te zijn).

Vanochtend mijn moeder aan de lijn gehad, zij en mijn schoonmoeder komen de 10e lekker het hele huis schoonmaken! :) HEERLIJK! We zijn dan net klaar met verbouwen, dus dat komt mooi uit!

Nu nog maar wat voor school doen, waar ik echt totaal geen zin in heb...maar ja, komende week nog en dan sluit ik af. Ik moet toch op een gegeven moment stoppen! Al vind ik het wel heel moeilijk (ik met mijn grote verantwoordelijkheidsgevoel...).

Succes allemaal meiden!

Liefs,
    Daphne

18. Niet meer actief

@ Daphne, ik heb dat ook die angsten, ook omdat mijn kleintje echt heel rustig is. Ze laat wel van zich horen maar soms duurt het zo lang dat ik gewoon contact met haar ga zoeken, dus schudden of duwtjes geven aan mijn buik. Gelukkig geeft ze dan wel response wat volgens de verlosk. het belangrijkste is. Maar je vergelijkt gewoon al die andere verhalen, golfslagbad verhalen en bij mij zijn het meer duwtjes en rolletjes, dus ja word je angstig...

Heeft iemand iets van Nann gehoord? Ben toch wel nieuwsgierig!

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Nann heeft vandaag om 10:20 nog gepost dus volgens mij ook daar geen effect van de volle maan....

@daphne, ik maak me de laatste tijd ook steeds zorgen. De kleine beweegt goed maar als ik een uurtje niets voel maak ik me al ongerust.

20. sim

sim Niet meer actief

och jee, lees het nu pas terug van nann, sorry meis dat ik het niet eerder gezien heb. hoop dat alles goed met je gaat...

dikke knuffel van mij!

Deel Deze Pagina