OK! Helemaal overheen gelezen, hmmm, en mrklb? zij voelde zich gisteren beetje down, meis alles wat beter met je nu?
zo de ju zeg ik had er moeite mee om door al die blz door te komen.. in een ochtend een stuk of 3-4 .. leuk hoor nou ben een beetje bij gelezen. ik reageer niet overal op. en volgens mij zijn het ook allemaal reacties opelkaar.. iedereen is aan het wachten.. zo hier een broerde nacht gehad. kon moeilijk in slaap komen alles deed me zeer.. ik ben er om 1.30 uit geweest. honger en dorst en om half 5 weer.. eenmaal op bed mega zuurbranden. dus snel rennie genomen.. help gelukkig nog. vanochtend moesten we om 10 uur bij de bank zijn.. ff de financiele zaken op orde stellen.. ivm toekomst en dat we getrouwd zijn. de kleine is gedraaid volgens mij , het ligt nu eventjes niet tegen mijn pijnlijke rib aan.. heerlijk. ben benieuwd voor hoelang. oja haha grappig stukje± ik had vanacht in mijn slaap volgens mij nesteldrang haha. ik bedacht me ineens dat alle post(ik ben nog niet zo georderd') nog even in mappen gemaakt moet worden. ivm met alle belastingen enz.. die weer komen gaan en ik hier niet mee wil zitten te hannessen tijdens kraambed ofzo..ik was haast geneigd om er uit te gaan om 5 uur. . het zat me niks niet lekker hahahha gelukkig nog wel beetje kunnen dommellen tot 9 uur dus ik ben vandaag van plan om veel te doen.. mijn post uit zoeken de badkamer is een grote zooi. nou en dan heb ik het nog niet over de vloer en wc gehad.. het zal me niet allemaal lukken vandaag maar morgen gat mijn mannetje me helpen.. ik zal hem dan eens aan de gang zetten in de badkamer met een sopje.. hahaha. nou ik ga snel weer verder.. en eigenlijk hoop ik jullie te kunnen smsen vandaag dat ik bevallen ben..
@ Mrklb1: jammer zeg van zo'n nacht! En ha, ik herken dat wel dat je dan het liefst acuut je bed uit gaat om het achterstallige werk te gaan doen! @ Daphne: ja idd soms ik heb ineens ook zo'n angst... dat het niet goed zal gaan bij de bevalling ofzo... Niet zo heel vaak eigenlijk. Verder is de kleine nog steeds een druktemaker dus daar hoef ik me iig geen zorgen om te maken! @ Sanwel en Sim: lekker dat jullie nog kunnen autorijden! Ikke niet... ik kom niet meer met mijn voeten bij de pedalen of mijn buik gaat klem zitten ... @ Marrie: succes bij de gyn! @ Charissa: balen zeg, zo'n nacht! Hopelijk kun je snel bevallen!
Nesteldrang... JA, DAAR HEB IK ENORME LAST VAN! Soms wel 2 x per dag stofzuigen. Elk wasje aan de kant willen hebben. Wiegje toch nog maar even verschoond, ons bed verschoond. Dat van dochterlief ga ik nu doen. Alle rommeltjes opgeruimd en uitgezocht willen hebben, administratie op orde, kan nog wel even doorgaan. Ik heb er geen last van in de zin dat ik het vervelend vind, neuh, vind het allemaal wel goed zo! Wel grappig Autorijden doe ik ook, ben nooit ver van huis en heb ALTIJD mijn mobiel naast me liggen (opgeladen, ha ha). Ik heb genoeg mensen om me heen die me overal en nergens vandaan kunnen oppikken in noodgevallen.
pff. net een beetje gedaan in huis.. ben kapot. en weet af en toe net meer waar ik met de troep heen moet. aan de post ben ik nog niet eens begonnen. hellup.. oke nou ben ik ok wel een die alles in 1 keer af moet hebben. erg he.. nou we gaan rustig verder.. maar ik dacht eventjes een pauze achter de pc hahaha..weg uit de troep
Ik heb ook iedere keer de drang om alles aan kant te hebben. Normaal waste ik alleen in het weekend, maar ik laat de wasmand nu niet meer zo vol komen. Ook alles opgeruimd en netjes wil ik het hebben, hihi! Grappig eigenlijk!
3 JONGENS - 5 MEISJES geboren charissa - 29-12-2006 - meisje editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara sim - 03-01-2007 - verrassing moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk maboshi - 06-01-2007 - verrassing 19nicole83 -06-01-2007 - verrassing marrie - 06-01-2007 - verrassing mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing stranger - 07-01-2007 - verrassing andrea001 - 12-01-2007 - verrassing caecilia - 12-01-2007 - verrassing lieverd - 12-01-2007 -verrassing sillaah - 13-01-2007 - meisje sanne - 14-01-2007 - verrassing marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn marionM - 15-01-2007 - jongen - 30-12-2006 - Ilias babietje - 17-01-2007 - verrassing michelle - 19-01-2007 - verrassing polleke - 19-01-2007 - jongetje jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing dorito - 21-01-2007 - jongen lizzy - 22-01-2007 - meisje sanwel - 24-01-2007 - verrassing marisca - 24-01-2007 - verrassing selmama - 26-01-2007 - verrassing daphne1980 - 26-01-2007 - jongen alexandra - 27-01-2007 - verrassing sanna28 - 27-01-2007 - meisje nann - 29-01-2007 - verrassing mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine meiden bedankt allemaal voor jullie lieve reacties over me haar ! ben er ook echt heel blij mee, voelt goed om dan zo op me kraambed te liggen en niet met t idee dat ik er niet uitzie Ik raad het echt iedereen aan, ga nog even lekker naar de kapper
Doe je goed. Ik wissel "werken" af met achter de comp. zitten. Scheelt wel. Ik zit ook op neopets.com, een virtuele petsite. Is ook leuk, voor de variatie. Daar kan ik ook met wat meiden chatten over ditjes en datjes, erg gezellig! Dus ik zit óf hier te kletsen, óf ben daar bezig met babbelen of spelletjes doen. En tussendoor doe ik in huis nog wat. Ben net klaar met de was en ga zo weer verder met het schrijven van de enveloppen voor de geboortekaartjes.
Kapper ben ik laatst nog geweest, maar het is zo geknipt, dat het in het kraambed ook redelijk kan zitten.
Nesteldrang krijg ik ook steeds meer, kheb net al een kleerkast helemaal opgeruimd en gekeken wat wegkan en zometeen doe ik de andere ook nog. Ze zeggen dat nesteldrang een goed teken is dar de bevalling er snel aankomt, maarja dat zeiden ze met volle maan ook he en niemand is hier bevallen afgelopen nacht.
Volgens mij zijn het allemaal bakerpraatjes! Ergens hoop je dat het klopt, maar helaas is dat niet het geval.
Idd klopte het maar dan probeerde ik alles uit haha want van mij mag de kleine zich echt gaan melden Kheb af en toe wel het gevoel van nu gaat het gebeuren, maar kan ook tussen de oren zitten omdat ik gewoon te graag wil.
Is vaak zo, met dat soort dingen. Das hetzelfde met signalen of het een jongetje of een meisje wordt... Klopt vaak genoeg ook niet.
Ik heb ook al vaker gedacht dat het ging gebeuren, maar tot op heden nog niks. Bah! Gisteren was mijn moeder jarig en toen heb ik beloofd vandaag te gaan bevallen, haha! Gaat niet meer lukken vrees ik.
Nou als die nesteldrang een teken zou zijn dat ik snel zou gaan bevallen dan was dat 3 weken geleden al gebeurd denk ik..... Vandaag ben ik het voor het eerst echt een beetje zat. Ik ben moe, er gebeurt echt helemaal nog niets en ik heb er gewoon zin in. In de bevalling en om ons kleintje vast te houden en te zien wat voor eentje er nou al die tijd in mijn buik heeft gezeten. Nou ik ga nog maar even slapen, ik val bijna om van de slaap geloof ik... Tot morgen!
Ik hoop stiekem dat hoe minder ik met de bevallingsdag bezig ben, hoe eerder die komt. Net als dat ik het dus niet erg vind dat mijn ouders volgende week dinsdag op wintersport gaan en ik stiekem een beetje denk dat ik juist dán zal bevallen. Ik denk dus, ga maar lekker weg, dan zal ik juist dan wel gaan bevallen. Ze komen dan zo rond mijn uitgerekende datum weer terug (of wanneer ik ga bevallen natuurlijk). Maar eh... ik vrees dat ook dit niet zal helpen
nou ik ben er weer van de gynaecoloog... niks aan het handje, ik mag gewoon volgende week weer terug komen. Bah zeg... Helemaal niks wijst erop dat ik binnenkort ga bevallen. Heb nog 2 dagen tot de uitgetelde datum en mijn buik scheurt en barst alle kanten op. Echt niet leuk meer. Lijkt wel alsof ik een peuter bij me draag... Ben het echt zat. Dus lief klein kindje, kom alstjeblieft een keertje... (sorry voor het klagen...)
Klagen mag, marrie. Daar zijn we ook voor. Kan me voorstellen dat je een beetje gefrustreerd raakt. Vooral nu je bijna bij je uitgerekende datum komt.
meiden, ik vind het zoooo spannend wie de volgende is! Het is natuurlijk "pas" 4 januari, maar toch...! Hier verder alles goed, ik voel me vandaag voor het eerst een beetje beter. Moet wel oppassen dat ik dan niet te veel ga doen, maar goed. Vandaag in ieder geval heerlijk geslapen, zo vast, dat de kraamhulp Finn maar eten gegeven heeft mdat ze me wilde laten slapen. Hij ligt naast mn bed, maar heb er dus echt helemaal niets van gemerkt! Heerlijk was het wel even hoor!
Goed gedaan Marretje, rust is nu heel belangrijk, al is het ff zoeken naar wanneer je die moet pakken, ik denk juist nu die kraamhulp er nog is, lekker doen. Babietje ik had hetzelfde met mijn ouders, ze zijn vandaag terug gekomen uit Amerika, tuurlijk was het dan te vroeg gebeurd maar stiekum hoopte ik er wel op, bij jou kan het misschien echt gebeuren. Ik heb ook al weken last van nesteldrang, echt alles is hier aan de kant , zal straks dingen dubbel moeten doen omdat er dan weer een stofnest op ligt tegen die tijd . Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn maar ik hoop toch Charissa, want zij is tenslotte eigenlijk een dec.mamma, dus die wacht het meest denk ik zo. Ben vandaag dus even naar ouders geweest, weer welkom geheten in ons koude landje (ik rijd dus ook nog auto, gaat prima, al zijn er mensen verbaasd over, ik heb nergens last van), vanavond beetje bankhangen, of hier een beetje door de forums struinen. Liefs San