zo! haar in de peroxide staan haha, heb even mijn uitgroei wat bijgewerkt. denk dat ik niet meer bij een kapper kom, dus dan maar zo, haha, lijkt toch even weer net wat frisser. nou bij mij is er een dag voorbij gegaan over de uitgerekende datum, tja waar moet je nu nog naar toe leven. decembermama, hoe doe je dat? nou ik ga het even uitspoelen, heb in plaats van 6% nu 9% in zitten en dat werkt iets sneller, heb wat streepjes extra dit keer en trek ze er liever niet uit haha. straks even lekker buurten bij een paar kennissen van ons, even wat anders dan wachten. liefs
bleghhh ik ben het zo zat he ! heb zoveel harde buiken en weet dan niet meer hoe ik zitten moet.. ook nog rugpijn erbij.. :x heb al in bad gezeten vanmiddag maar t mag niet echt helpen geloof ik.. ik ben het zat die buik, ik wil zo graag die kleine meid zien ! sorry ik moest even zeuren hoor, ik denk dat iedereen het wel zat is..
Sillaah, je bent niet de enige die het zat is hoor! Ik heb net bijna een hele verse ananas opgegeten. Hihi! Ik hoop dat het effect heeft, maar ik verwacht er niet teveel van.
@ lieverd, ik hoop maar dat je er niet misselijk van wordt! Lijkt me erg zwaar op de maag liggen een HELE ananas! Ik kan me heel goed voorstellen dat er nu een hoop wordt geklaagd, we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje! En waar kan je het beter bij kwijt dan bij mensen die begrijpen en ook echt hetzelfde voelen als wat jij doormaakt! hihi. Voor het eerst sinds gister pijn in mijn onderrug en de menstruatiegevoelens komen ook steeds vaker langs. Daarbij echt rottige harde buiken. Maar denk dat het voorlopig allemaal vooraankondigingen zijn. En volgens mij heeft mn kleintje me gehoord, hij heeft weer lekker veel bewogen vandaag! Helemaal blij nu! En die nesteldrang is er bij nog steeds niet echt ingeslopen...wel jammer, want er moet nog heel wat gebeuren hier! Wel hou ik sinds een tijdje de wasmand aardig leeg en hebben we alle kleertjes voor de kleine gewassen! Daar ben ik wel blij mee! En ik hou ook de keuken aardig schoon...hmmm, misschien toch ietsiepietsie nesteldrang?! Liefs, Daphne
sanwel: ik had even gekeken op neopets.. miscchien nog een verslavindg maar ik snap er nog niet veel van? haha daphne: fijn dat de bewegingen volop zijn ... heerlijk toch.. :silaah verse annanas lust ik ook niet.. bleh... maar uit blik wel maar ja daar zit het hart niet meer in.. hahaha zo ga nou even bank hangen .. doeg doeg
Ik ben het vandaag ook even helemaal zat. Slecht geslapen...weet niet hoe ik moet zitten met die buik, last van mijn rug, moe, misselijk, draaierig, harde buiken en keiharde plekken in mijn buik, keelpijn oorpijn ga zo maar door. Voel me echt even een wrak. En toch...mag het van mij nog wel een paar dagen duren. Zie denk ik ook op tegen de bevalling....geen idee wat me te wachten staat en daar hou ik niet zo van
Caecilia ik heb dat ook, ik hou er helemaaal niet van als ik niet weet wat er gaat gebeuren. met alles.. ben een beetje bang voor nieuwe dingen en vind het doodeng, maar ik heb nu ineens zoiets van : ze moet er toch uit, dus dan liever vandaag als morgen.
Neopets is idd een verslaving... Maar ook erg gezellig, als je contacten hebt. Mocht je geïnteresseerd zijn, ik kan je wel helpen... Hihi...
Sillaah en Caecillia, kan het me goed voorstellen dat jullie een beetje tegen de bevalling op zien. Want tja, wat moet je er nu van verwachten. Het kan of langzaam gaan met redelijk milde weeën (blijven vervelend hoor!) of het kan snel gaan met behoorlijk pittige weeën. Het probleem is... als je er in zit weet je niet waar het naar toe gaat en hoe lang het al met al gaat duren. Je kunt je dus het beste voorbereiden op flink wat uren weeën, dat je aardig wat te verstouwen krijgt. Let wel, iedere vrouw kan het, maar dan ook iedere vrouw (medische problemen uitgesloten). Dat moet toch een troost zijn. Helaas is het antwoord, achteraf kun je pas oordelen en dan nog hoeft een 2e of 3e keer niet hetzelfde te zijn. M.a.w. je hebt dus helemaal niks aan bovenstaand verhaal
Nou, die ananas was erg lekker en het ligt gelukkig niet zwaar op de maag. Wel wat last van maagzuur door die ananas, maar met een paar slokken melk was dat weer verholpen. Verder zie ik trouwens helemaal niet op tegen de bevalling. Ik wil alleen graag weten wanneer het gaat beginnen, maar ja, daar krijg ik vast geen antwoord op. Morgen moet ik weer naar de verloskundige.
@ Lieverd, succes morgen en idd het willen weten wanneer...... pfff ik zou er wel wat geld voor over hebben
Wat hebben jullie eigenlijk in je vluchtkoffer (de ziekenhuis bevallers dan) voor jezelf, voor die kleine ben ik er wel uit, zit over mezelf zo te dubben?
Ik wil thuis bevallen, maar heb voor de zekerheid wel een vluchtkoffertje klaargemaakt. Nou ja, klaar!?!? Ik heb mijn badjas en een pyjama erin gedaan. Een paar sokken, een aantal onderbroeken. Voor de kleine een rompertje, sokjes, mutsje, jasje, een pakje. Ook mijn ponsplaatje en het trouwboekje heb ik erin gedaan. Op het laatste moment wil ik mijn haarborstel, tandenborstel, shampoo e.d. er nog in doen, want anders moet ik alles dubbel hebben. Wat heb jij er tot nu toe allemaal al in?
Uhh, dikke sokken, wat boxershortjes voor mezelf, draag altijd strings maar leek me niet echt optie met van die kraambanden erin (moet je die trouwens meenemen (kraamverband) of krijg je dat daar?, 2 luiers, pakje maat 50 (vind ik ook moeilijk wat als het nu groot kindje word), rompertje (een paar) sokjes, mutsje, vandaag badjas van mam geleend, ik denk dat ik een klein toilet tasje koop met kleine dingetjes (douchespul enzo) voor daarin (mijn ma gaf me die tip, van die reisformaatjes) en verder ben ik er nog niet mee verder gegaan. Tuurlijk de verzekeringspapieren, zal wel laatste moment werk worden, maar meer kleren voor mezelf, wat zou lekker zitten, wat voor de dag erna...moeilijk...
Ja, ik vond het ook lastig. Kraamverbanden hoef je niet mee te nemen en luiers ook niet. Dat hebben ze in het ziekenhuis. Van die kleine reisflesjes vind ik wel een goede tip. Misschien ga ik ook nog eens op zoek, alhoewel ik er gewoon vanuit ga dat ik thuis beval. Ik hoop dat dat gewoon gaat lukken.