Slaap lekker ! ik ga ook mijn best doen vanacht ben benieuwd wanneer de volgende geboren gaat worden hoor ik ga ook lekker slapen, mijn rug wil niet echt meer.. en ik word er een beetje chago van.. tot morgen allemaal !
Tot morgen en slaap lekker en dat er maar.... , ik slaap echt keilaat samen met mijn ventje, wij liggen er pas rond half twee/ twee uur in en we staan pas heel laat op, rond half elf, heerlijk Tot dan dan, ik ga lekker tv kijken, mijn man is net naar mac Donalds gereden, hij zag de reclame en zei, zal ik lekker rijden voor een burgertje, nou daar zeg ik geen nee tegen , hij zal wel aan het mee zwangeren zijn ineens, want normaal eten wij nooit van de mac , nog ff van genieten toch! Weltrusten!
Slaap lekker allemaal! Camera is goed idee. Ons fototoestel is gisteren weer terug gekomen, gerepareerd en al. Gelukkig op tijd! Ga morgen weer een buikfoto maken en ook van de babykamer. Zoogkompressen hebben ze ook in het ziekenhuis volgens mij.
Zo zeg! Dat duurde even - al dat lezen - julllie klinken allemaal 'helemaal klaar voor de start - af?' Was het maar zo hé! nog 1 nachtjes slapen voor mij maar dat zal ook wel loslopen.. Heb helemaal geen last van nesteldrang! Ben normaal juist een clean-freak, maar op het moment doe ik echt alleen wat nodig is.. denk al 4 dagen 'ik moet eigenlijk strijken'.. Gisteren alles gezogen en dan ben ik daarna ook weer 'moe'.. (of doe ik alsof ) Hier hebben ze liever niet dat je thuis bevalt al hoop ik dat wel deze keer te kunnen doen, of in ieder geval voor het grootste gedeelte, dus mijn tas is half gepakt.. Ik had met Noah ook een prachtig geel pakje van de H&M dat ik van mijn ouders opgestuurd had gekregen in de tas gepakt voor 'baby', maatje 52.. nou, dat paste dus mooi niet hé! Dus als je een tas pakt - zorg ervoor dat een aantal verschillende maten in zitten Ananas? Nee dank u! (iieeehl!) Vandaag gaan Noah en ik een drukke dag tegemoet.. Hondje wegbrengen, boodschappen doen, radio voor zijn kamer halen (die andere heeft het begeven), papierwerk regelen voor 'medicare' (lang verhaal) en met een beetje geluk kunnen we vanmiddag het zwembadje even opzetten, kan ik misschien het gras maaien als het niet te heet is dan (35-38 graden vandaag?) Zit nu met een kopje thee even te nixen, lekker hoor, maar wordt er wel duf van! Heb de afwas, was en deel van de strijk al gedaan dus ben weer 'goed bezig geweest!' jaja.... Succes voor jullie allemaal! Owh ja - en maak je niet druk over de bevalling.. Deed ik ook niet en ik was erg relaxt en dat hielp enorm! Vooral niet stressen - dat helpt nix. Wij hadden uiteindelijk zo'n 9 mensen in de bevallingskamer en iedereen zat te geinen en grappen en ik lag daar met moeite na twee lange dagen een kind van vier-en-een-half-kilo eruit te persen, en toen Noah geboren was zei ik - dat doen we nog een keer! Heb een video gemaakt en een heleboel foto's.. nou ik niet, maar de dokter, de medisch student, de verloskundige en m'n zus en echtgenoot - het is geweldig. kijk er eigenlijk nooit naar, maar het was erg goed om terug te kijken wat je vergeet dingen! Voor ik nu nog anderhalf uur verder typ - laat ik de volgende keer weer wat 'nuttigs' zeggen Groetjes! Simone xXx Psss.. nog steeds geen jongensnaam gevonden die we allebei leuk vinden!
goedenavond.. nacht hier lekker op de bank gezeten. ik heb vanavond de hele tij d steken in mijn vagina net of ik heel nodig moet plassen.. de kleine zal wel lekker op mijn blaas aan het drukken zijn. ook het ongi gevoel is weer dik aanwezig.. mijn vk verteldemij dat de kleine al vast lag in de bekken en dat daar in de buurt ook de blaas zich bevind.. vandaar vaak naar wc.. maar ik verneem boven in buik (heel hoog) ook billetjes en beentjes volgens mij.. het zal allemaal wel kloppen hahaha. ik heb geen flauw idee hoe die kleine drol er van ons in ligt..waarschijnlijk heel krapjes nou lekker op bed. morgen gaan we met z'n twee door het huis. ik kon vandaag de moed niet meer op brengen. mijn hormonen speelden weer lekker op.. (sorry voor mijn mannetje)na die hormoon uiting(oke huilbui ) heb ik eerst maar eens 1,5 uur mijn ogen dicht gehad en dromeland maar eens opgezocht. heerlijk dat luchtte echt wel op.. mijn vluchttas staat klaar: moeders: schone kleding onderbroeken(kampeer formaat) sokken huispak (iedergeval de broek) tshirt 2x(van mijn mannetje) badjas baby: pakje maat 50 pakje maat 56 rompertjes 2x mutsjes 2x (een hoort bij pakje) sokjes wikkeldoek (voor autostoel) overig: trouwboekje zkh papier en ponsplaatje toilet artikelen (veel moet nog op het laatst gepakt, lenzen enz) papier met nummers habermannfless (speciale fles voor schisis, mocht dit nodig zijn) speen( pappa's kanjer!) (speciaal voor vaders) veel dingen moet gewoon op het laatst volgens mij: vk papieren telefoon portomonnee(verzekeringspas enz..legitimatie) camera lippenbalsem he ik ook wel eens gehoord. ivm droge lippen tijdens puffen ik zal nog wel wat zijn vergeten op te schrijven, maar ik heb een mooie weekend tas vol ....... sanwel. je mag het wel eens uit proberen te legen. het ziet er leuk uit. ik heb al een beesie aangemaakt. ........ nou nou ga ik toch echt eerst slapen. tot morgen!
Ben wel een beetje jaloers als ik hoor dat er nog mensen zijn die v1n half 11 tot half 10 slapen... Ik ben blij als ik om 0:30 in slaap val en pas na 6 uur weeer wakker wordt Heb vanmorgen wat ongi krampen (voor het eerst!)
Ik had: shampoo, doucheschuim, borstel, make up, deo, ondergoed, pyjama's, badjas, sloffen, boekje, tandenborstel, tandpasta, fototoestel, sultana's, sokken, voedingsbeha's, flesje water (zodat die makkelijk na te vullen is en je niet op de verpleegster hoeft te wachten), babykleertjes. Dat was alles wat ik nodig had. Oh ja, en mn mobiel, bleek dat je sinds 2 weken ook met je mobiel mocht bellen in dit ziekenhuis.
Hoi! Hier geen bevalling begonnen vannacht. Ik heb gewoon heerlijk geslapen. Ook de hele verse ananas heeft niet geholpen. Nu moet ik ook zeggen dat ik het hart niet heb opgegeten, omdat ik dat niet durfde. Er wordt nog weleens gezegd dat dat giftig zou zijn, vandaar.... Hier verder alles ok. Ik zit hier nu met een zeer beweeglijk kindje in mijn buik. Vanmiddag mag ik weer lekker naar de verloskundige. Ik heb er zin in. Gr. Lieverd
Goeiemorgen allemaal! Lieverd, gefeliciteerd weer een week erbij En Caecilia, spannend! Wie weet! mrklb1 hoort er gewoon lekker bij hoor Zo nu en dan ff een flinke huilbui lucht alleen maar op 8)
Slecht geslapen vannacht, alweer... maagzuur, plasdrang en kramp in me been. Ik ben jaloers op die meiden die zo lang slapen, geniet er nog maar even lekker van! Leuk mum uit Australië, namen bedenken! Wat dacht je van: Alan, Jamie, Kris, Luke, Nick, Rob, Toby, Tommy of Vince? Smaken verschillen natuurlijk.... Wij zaten gister ineens weer een beetje te twijfelen aan onze naam! Moeilijk hè! Productieve dag gehad gister, lekker de hele badkamer gedaan en de bodem van de wasmand eindelijk in zicht! Mijn vluchtkoffer is zo goed als klaar, nog wat energierijk voedsel erin (mueslireep of gedroogde abrikoosjes ofzo) en nog een voedings-bh kopen. Ook nog een logeertasje voor Thijs klaarzetten. Verder gister maar weer eens een lijstje gemaakt met vanalles wat ik nog moet kopen (geboortezegels/ beschuit/ muisjes/ kraamverband - veel en dik!- / venkelthee tegen de krampjes/ vitamine d en k - geven naast borstvoeding - en zoogcompressen). Mijn bevalling begon de vorige keer bij 41 wk + 2, nadat ik gestript was, dit werkte bij m'n zusje ook na ca.3 uur. Heb eerst 12 weeën gehad en toen 2 uur (!) geperst. Uiteindelijk ingeknipt en met de vacuumpomp verlost. Oja nog een leuke leestip: 'De geboorte van een moeder' van Daphne Deckers. Ik vind haar wel een beetje truttig maar ze schrijft wel grappig. Nou, vol verwachting klopt ons hart! Nogmaals sterkte iedereen! groetjes, Polleke
Sjonge, wat is er een hoop bijgeschreven, zeg. Maar wel gezellig! Vannacht niet het bed uit geweest, maar er was wel een kleine boy die besloot dat het tijd werd voor wat drinken. Om 0.48 uur notabene. Gelukkig was mijn hubbie zo lief om hem wat te geven. Daarna heeft hij nog een uur geprutteld in bed, dus bleef ik ook wakker. Uiteindelijk was hij stil en kon ik slapen. Ben vanmorgen wel met hoofdpijn opgestaan. En uitslapen is er hier niet bij, hoor! Ik zou af en toe wel graag willen... Vannacht ook last gehad van een beeb die erg naar onderen drukte en ongi-krampen erbij. Gisterenavond ook al trouwens. Heb het idee dat de kleine verder naar beneden aan het zakken is, zo voelt het tenminste. Maar van mij mag het wel gebeuren, ben er helemaal klaar voor. Ben vandaag begonnen met het wassen van de kleertjes van Ruben en das het laatste wat nog gedaan moet worden. Verder is alles klaar. Lekker gevoel is dat! @mrklb1 Als je mij je username geeft van neopets, kan ik je daar wel een persoonlijke mail sturen (neomail) om je verder te helpen. Als ik je mail, dan krijg je links bovenin je scherm een icoontje waar je op kunt klikken om mijn bericht te lezen. Mijn username is dezelfde die ik hier heb, kijk maar even. Misschien zie ik je daar! Groetjes, San
Zo hallo allemaal, net weer even een aantal bladzijden doorgeworsteld... Wat kunnen jullie schrijven zeg! Gistermiddag ben ik heerlijk naar bed gegaan zoals ik al zei... en ik werd pas wakker toen mijn man thuis kwam. Gisteravond weer op tijd naar bed en nu voel ik me eigenlijk wel weer prima! Nou gisteren heb ik eigenlijk voor het eerst een paar harde buiken gehad... en ik moet ineens vaker naar de wc... er begint dus echt iets een klein beetje weliswaar, maar ik vind het wel een leuk idee dat er toch al wat gebeurd daarbinnen. T is officieel nog 2 dagen maar het zal nog wel langer duren denk ik. Ik zie eigenlijk niet tegen de bevalling op. Ik heb er wel zin in! Heb net van de week nog een boek van de bieb gehaald, 'Veilig bevallen' van Beatrijs Smulders en Mariel Croon. Echt interessant moet ik zeggen. Toen ik het eindelijk kon lezen, want mijn man had hm snel ingepikt . Ook ik heb een ziekenhuistas klaarstaan, ookal hoop ik echt dat ik thuis kan bevallen. Heb nog niet alles erin zitten maar de lijst zit erbij zodat ik nog snel de laatste dingetjes bij elkaar kan graaien mocht het nodig zijn... En als het niet nodig is, heb je alle spulletjes overzichtelijk bij elkaar. Is wel handig voor de kraamverzorgster denk ik. Nou, ik geloof dat er nog geen nieuwe januaribaby's zijn? Heel veel succes iedereen en vooral Charissa, die mag wel als eerste bevallen! Nu ga ik maar even op mijn gemak het forum bijlezen...
Hé zo schiet het niet op met de babies. Volgens mij hebben ze er allemaal nog niet zo'n zin in! Erg he dat slecht slapen, helaas verandert dat niet na de bevalling. Ben vannacht van 1 tot 7 met Yara bezig geweest. Ze wilde maar niet slapen. Net een warm kruikje in haar bedje gelegd en nu slaapt ze gelukkig even. Ik denk dat ik er ook nog maar even in duik! MMM dat klinkt lekker 35-38 graden. Dan zou ik lekker in de tuin gaan zitten. Krijg nu al zin in de zomer als ik aan die temp. denk. Trouwens de zoogkompressen hebben ze ook in het ziekenhuis evenals het kraamverband. Tenminste ik mocht dat zo uit de kast pakken, dus neem aan dat dit overal hetzelfde is. Tip: zet inderdaad een flesje water langs je bed want het is zo warm daar. Ik had nog een fles ranja en die was zo op. Lippenbalsem is ook geen overbodige luxe met die droge lucht daar. En niet vergeten: slippers om mee te douchen! WELTERUSTEN!
Die temperatuur in Australie klinkt heerlijk maar ik ben blij dat we dat hier niet hebben. Wel een apart idee dat mum uit australië meekletst, heel ver weg! Sterkte met de laatste loodjes. Hier weer een aardige nacht gehad. Wel een uurtje gestoord door onze dochter, die had het over een spinnetje en 'eng'. Uiteindelijk na een uurtje is ze weer in slaap gevallen, we moesten helaas wel wven weer boos worden. Net alweer alle huishoudelijke dingetjes gedaan dus ik heb de rest van de dag 'vrij' ha ha. Nog steeds hetzelfde, veel krampen, vannacht weer pittige, maagzuur gaat ongelofelijk goed (even afkloppen), zou het een voorbode zijn?
Wie weet Babietje! Spannend he? Babietje en Sanwel, hoe vinden jullie kinderen het eigenlijk dat ze een broertje of zusje krijgen? Kijken ze er al naar uit?