januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ruben is bijna 22 maanden, dus op zich nog iets te jong om het al helemaal te begrijpen. Maar iedere avond gaan we op de babykamer kijken en hij weet dat mama een baby in de buik heeft. Hij vergeet dat ook wel eens en dan wil hij op mama klimmen, dat kan niet altijd natuurlijk.
    Maar hij is dol op babies en ik wil hem na de geboorte van de 2e bij de verzorging betrekken. Dan mag hij helpen met spullen aangeven enzo.
    En hoe het verder gaat zien we wel.

2. sim

sim Niet meer actief

pfffff, hier ook nog niks, behalve weer een gebroken nacht! en veel scherpe steken in ik denk dat het het de baarmoedermond is, nouja, zegt dus ook niet veel. vandaag maar weer lekker aanmodderen.. :)

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh Sim dus jij bent er ook nog steeds... hoopte al stiekem dat je bevallen was...

Sanwel, dan is ie idd nog wat klein om het allemaal te beseffen... Ben heel benieuwd hoe hij straks reageert!

4. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    nou nou wat een geklets weer... goeiemorgen zeg.
    Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Voor het eerst in maanden ben ik maar 1 keer uit bed geweest. Heb van 12 tot 5 aan een stuk geslapen en toen ff een uurtje wakker geweest. Daarna nog weer lekker ingedommeld tot vanmorgen 10 uur. Dat heeft me echt goed gedaan!
    @polleke: een vriendin van me moest ook 2,5 uur persen, dus ik heb gisteren de gynaecoloog er maar eens op na gevraagd. Ze deden daar hooguit een uur laten persen (bij hoge uitzondering 1,5 uur). Dus dat heeft me wel wat gerustgesteld. kan je nagaan dat verschillende ziekenhuizen ook zoveel verschillende werkwijzen hebben he?
    De bevalling kijk ik eigenlijk ook niet echt tegenop. Het meer een soort van nieuwsgierigheid. Ik weet dat het pijn gaat doen en daar probeer ik me zoveel mogelijk op te focussen. Voor de rest ontspannen en goed naar de verloskundige luisteren :) . Meer kan je toch niet doen lijkt me. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd of het me mee- of tegen gaat vallen... Morgen is mijn uitgetelde datum, maar het zal nog wel even duren.
    Ik heb inderdaad ook wel eens die rare druk/pijn op mijn schaambot. Denk dat de baby er dan tegenaan drukt. Nog niet echt ongi-pijnen vernomen. Heel af en toe, maar dat was de moeite niet waard. Ga zo ff film kijken. Heb gisteren een film opgenomen zodat ik vandaag nog iets te doen heb...
    tot snel maar weer

5. sim

sim Niet meer actief

zucht, ik weet het, ik had ook gehoopt dat het vannacht zou door zetten, ben zo nieuwsgierig, en (dat zeg ik nu haha) maar als ik kramp krijg zit ik gewoon te wachten tot de volgende meer pijn doet, nogmaals dat zeg ik nu..maar dan begint het tenminste.... ik weet je moet er niet op zitten te wachten maar dat doe ik toch...denk wij allemaal toch....

6. sim

sim Niet meer actief

ps even een andere ticker gemaakt, die andere stond stil, en dat wil ik niet haha, ik wil vooruit!

7. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo hé, één dag niet geweest en er is zoveel bijgeschreven! Ik heb het allemaal even vluchtig gelezen.

Welcome mumuitaustralië, leuk dat je in Australië woont en hier bij ons op het forum zit!

Ik heb eindelijk de 37 weken gehaald! Jippie!
    Daphne jij ook gefeliciteerd met je 37 weken!
    Nu mag het gelukkig thuis gaan gebeuren wat ik met Rens ook zo graag had gewild.
    Helaas heb ik vannacht heel slecht geslapen. Ik heb erg veel last van mijn heupen, dus ik heb de hele nacht liggen draaien van de pijn in mijn heupen. Ik hoop niet dat dit nu elke nacht gaat gebeuren, want alleen van deze nacht al ben ik gebroken.
    Heb sinds gisteren ook weer heel veel harde buiken die ik weg moet puffen. Normaal komen ze 's avonds pas, maar vanmorgen kreeg ik er al 3 toen ik in bed tv zat te kijken.
    De kleine is volgens mij nog verder ingedaald want ik voel veel steken tegen mijn schaambeen en ik moet vaak plassen.
    Ukkie kan ook zo lekker met de voetjes tegen mijn ribben schoppen, dat ken ik niet van de zwangerschap van Rens.
    Maar mocht het beginnen dan kan het in ieder geval THUIS!

8. Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd, stranger. We wachten maar af. Hij wordt iig door mijn ouders opgehaald als ik ga bevallen, dus dat scheelt al weer. En hij zal er aan moeten wennen dat ik niet altijd tijd voor hem heb en dat hij ook wel eens moet wachten op zijn beurt. We zien wel, ik maak me er iig niet druk om.

9. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Rens wordt ook opgehaald door opa en oma als het gaat beginnen en de hondjes ook. Zo kunnen we ons helemaal focussen op de bevalling. Ik betrek Rens er straks ook helemaal bij als de baby er is, hij mag ook meehelpen. Dat vindt hij vast leuk! Rens is bijna of net 21 maanden als de baby komt.

10. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Selmama, gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken! Fijn idee he!

@ Sanwel: hij wordt vast een stoere grote broer ;)...

@ Sim: hihi, leuk een andere ticker... idd ik had al gezien dat ie stilstond... deze is wel duidelijker.

Nou ik ga eens boodschappen doen. Tot vanmiddag misschien!

11. Niet meer actief

Goedemorgen!

Pfff hier ook een slechte nacht, kwam moeilijk in slaap, niet te snappen want wij gaan zo laat slapen, rond half twee, en nog klaar wakker, heel veel eruit om te plassen denk ieder uur, en mannetje naast me die lag te snurken dus die mij ervan weerhield om weer lekker in te dommelen.

Mumaustr; het weer moet toch ook tegenvallen niet, pff ik zou daar heel duf van worden....ben wel blij dat het lsecht is hier, voel ik me ook niet schuldig dat ik niet naar buiten ga :)

Charissa nog steeds niet bevallen had toch echt gedacht dat zij zou beginnen....die laat wel erg lang op zich wachten dat kleintje...

Ik zie ook niet op tegen de bevalling, heb er ook zin in, pijn doet het toch wel, ben het zwanger zijn onderhand wel een beetje zat (ben nooit een geduldig type geweest)

Nog bedankt dames, voor tips als, slippers, lippenbalsem, flesjes water of ranja, denk dat die dingen nuttig kunnen zijn idd.

Ik heb ook gehoord van neem een boekje mee, maar ja wat dan, heb echt bijna alle zwangerschaps boeken gelezen en als ik nu een tijdschrift koop is tie tegen die tijd alweer oud :) .

Dat boekje van daphne deckers is idd een aanrader, heb hem vroeg in mijn zwangerschap gelezen en heb me rot gelachen, terwijl ik haar idd zo niet veel aan vind, schrijft ze wel erg leuk.

Nog mensen naar de verlosk. geweest en wat is het nieuws?

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Godemorgen allemaal, hier ook een slechte nacht gehad, kheb alleen maar liggen draaien en tig keer moeten opstaan omdat de kleine tegen mijn blaas aan lag te duwen.

Ananas lust ik ook niet, maar heb gisteren wel een fles tonic leeg gedronken maar ook zonder resultaat haha :)
    Ik begin het wachten echt zat te worden nu, als ik leuke dingen kon doen dan gingen de dagen wat sneller en dacht ik er minder aan maar met die rug en bekken pijn kan ik niet al te veel en ben ik liever thuis. En ook iedereen belt en smst maar dus dan blijf je er mee bezig.

ps: wat is dat neopets eigenlijk en wat kun je ermee?

13. Niet meer actief

@ Mum austr. of iemand anders die nog twijfelt over jongens naam, ik vind Ischmael een mooie naam, maar goed ik weet niet of andere die mooie vinden natuurlijk. Ik weet ook niet of je hem zo precies schrijft, misschien zonder de c en met puntjes op de e. Noah was mijn keuze geweest als het een jongen was geworden :)

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Zag net op de site van het nibud (www.nibud.nl) dat er van alles gaat wijzigen in de kinderopvangtoeslagen. Voor ons goed nieuws want de werkgever van mijn man gaf geen bijdrage. Hiermee wordt het toch iets goedkoper :) (nog steeds erg duur maar ja)

Alle krampen zijn weer over, maagzuur is wel constant vervelend.
    Ben benieuwd wie de volgende wordt... kom maar op met de januari baby's!

15. Niet meer actief

Neopets is een virtuele pet-site. Je kunt er een "huisdier" maken (fantasiedier) en mee spelen, voeren, enz. Je kunt er ook spelletjes spelen, om zo punten te verdienen, waarmee je dingen kunt "kopen", zoals eten of leuke items die je in je eigen "winkel" weer kunt verkopen. Ik heb inmiddels contact met andere dames en we kunnen met elkaar chatten en elkaar helpen als we er niet uitkomen. Ik vind het erg gezellig en ontzettend verslavend. Als ik niet hier zit, ben ik daar bezig. Ruim een jaar al.
    Maar je moet er van houden hoor.

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb me er aangemeld maar ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles moet, kben nu spelletjes aan het doen om punten te krijgen voor huis haha

17. Niet meer actief

Als je vragen hebt, Sanne, stel ze maar. Mijn username daarzo is dezelfde al die van hier, je kunt me evt. een zgn. neomail sturen.
    Geef me anders jouw username, dan stuur ik jou een mailtje.

18. charissa27

charissa27 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

nee ik ben nog steeds niet bevallen, maar ik heb vannacht wel heerlijk geslapen. voor het slapen gaan wel even een pijnstiller ingenomen en om 12 uur sliep ik tot 8 uur vanmorgen. toch ben ik nu alweer moe.

mijn kindjes vinden het geweldig dat er een baby komt, maar ze zijn ook al 4 en 7 jaar dus ze snappen het ook erg goed. en ze doen me vaak na. dan stoppen ze een pop onder hun trui en gaan zo een beetje rond lopen.
    elke dag vragen ze wanneer komt de baby nu?

mijn vriend krijgt maandag lekker vakantie en is dan 3 weken thuis dus ik denk dat de baby daarop wacht. en de kinderen gaan maandag weer naar school. dus dan kan ik lekker uitrusten.

ik hoef gelukkig max nog maar 1 week en dan wordt ik ingeleid dat is een fijn vooruitzicht.

zo nu ga ik zo maar even weer op bed liggen, want veel doe ik niet meer op een dag.

ik kom staks nog wel even terug

liefs charissa

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    san__80

20. Niet meer actief

Doe maar rustig aan, charissa. Het is al zwaar genoeg voor je. Fijn dat je iig volgende week ingeleid wordt.

liefs, San

Deel Deze Pagina