Hoi allemaal! Nog steeds geen baby's! Haha, volgens mij worden we allemaal wat ongeduldig hier. Vanmorgen al lekker samen met mijn man de boodschappen gedaan en een wc-bril voor de badkamer gekocht. Hij was afgebroken. Straks naar de verloskundige. Ik heb er zin in. Gr. Lieverd
hallo allemaal ! ik waggel ook nog rond.. met een lastige in de weg zittende dikke buik. weer een rotnacht achter de rug, enorme pijnlijke harde buiken gehad af en toe, en vandaag nog steeds, ik ben vanmorgen even op visite geweest, maar nu weet ik echt niet meer hoe ik zitten moet als er zo'n harde buik aankomt, doet echt pijn ! weet nu eigenlijk niet of dat het een begin is of omdat het door me darmen komt dat ik meer en pijnlijkere harde buiken heb ? kan dat ? nou ja we zien wel weer he ik heb trouwens een sluitlaken (of hoe noem je dat) van me tante gehad, nu kan ik dat blauwe zeiltje weggooien en die erop leggen, dat kraakt en zweet tenminste niet. !
@ Sillaah, harde buiken heb ik ook steeds meer last van en van die ongesteldsheids buikkrampen, ik weet ook niet of het tekenen kunnen zijn dat het begint.... khoop van wel
@Sanne, pff denk het niet hoor, we zullen zien, we gaan gewoon verder haha, al hoop ik dat het geen 2 weken meer gaat duren, maar dat hebben we helaas niet voor hetzeggen.. alleen die harde buiken doen soms echt heel erg pijn, zelf toen ik net in de auto zat ik kon me niet meer bewegen zo zeer deed het
tis idd geen prettig gevoel en het word ook met de dag erger. Kheb ook geen fut om wat te doen vandaag terwijl ik toch nog vanalles moet doen.
ja dat ken ik, en steeds als ik s avonds in bed lig denk ik : dit dat en dat ga ik morgen doen.. maar dat komt er dus niet van
Onze dochter beseft heel goed dat er een baby aankomt. Ze noemt het regelmatig bij de naam en op de babykamer weet ze alles precies te vinden (als ik dat toelaat ). Af en toe wil ze aan mijn buik luisteren. Ik denk alleen niet dat ze beseft dat de baby een blijvertje is, dat kan haar nog wel eens vies tegenvallen. Ze is nu trouwens 2 jaar en 4 maanden oud. Caecillia, de kinderopvangtoeslag is drastisch gewijzigd. Je krijgt nu geen bijdrage meer van je werkgever maar alleen van de belastingdienst, deze is inkomensafhankelijk. Op www.toeslagen.nl kun je een proefberekening maken van de toeslag. Je moet dan jullie jaarsalarissen, bruto uurprijs van kinderdagverblijf en aantal opvanguren per maand weten, dat vul je in, en er komt een bedrag uitrollen, easy as that! Overigens zijn álle werkgevers nu verplicht een bedrag aan de belastingdienst te betalen, ook al hebben ze geen werknemers wiens kinderen gebruik maken van dagopvang.
hey hoi. ik ben er ok weer. nog steeds hier nog niks aan het handje.. best lekker geslapen. alleen hier ook last van de heupen en de rug. vandaag zijn we door het huis gegaan we hebben alles schoongemaakt. nog niet helemaal klaar maar ik wou ff pauze. we hebben het bed nou op klossen gezet.. jeetje wat een hoogte.. ik zal mijn blauwe matje er ook eens op gaan leggen. mijn loon staat er eindelijk bij.. lekker hoor. alleen is et wat minder ivm reiskosten hahaha.. nou ja het is wat. straks of morgen maar eens boodschappen doen. oja aan mijnpost uitzoeken ben ik nog niet aan toe gekoemn , ik geloof dat ik eerst maar eens wat bakken en mappen moet aanschaffen voor een complete overzicht... ff naar de action sanwel: mijn neopet heet 2bees. of heb je mijn gebruikersnaam nodig.. ik heb idd ook al wat spelletjes gespeelt om huis aan te vragen..
Over het bed op klossen gesproken, vannacht ben ik er bijna uitgedonderd, ging net goed. Was even te slaapdronken toen ik moest plassen. Ik kon me nog net vastgrijpen en mijn man schrok zich een hoedje en riep nog, oh pas op!
Oeps, babietje. Hoe lang heb je het bed nou al verhoogd? Hihi. @mkrbl: maakt niet uit, welke van de 2, het werkt allebei. Ik zal je wel een neomail sturen.
Ah Sillaah, ik had net stille hoop dat je aan het bevallen was omdat je wat langer wegbleef... ik hoop dat je snel van die vervelende buiken afbent! Babietje: oei das effe schrikken! Gelukkig ben je niet op de vloer beland en is het goed gegaan. Mrklb: fijn dat je loon nu overgemaakt is! En succes met schoonmaken! Lieverd, hoe was het bij de vk? Hier gebeurt niet veel bijzonders eigenlijk... ben net lekker naar buiten geweest effe naar het dorp gefietst. Gaat nog wel prima, alleen heb ik wel druk op mijn bekken. Verder is er niets te melden. Ik ga maar wat opruimen en was opvouwen.
Joepie! Ook ik heb de magische 37 weken gehaald! Nu mag ik lekker bevallen zonder in het ziekenhuis te moeten blijven! Ik ben helemaal blij! Vandaag weer eens op de fiets gezeten, maar moet zeggen dat het me toch erg tegenviel. Kreeg meteen harde buiken en die kleine was echt aan het tegensputteren als ik geen harde buik had... Maar niet meer doen. Ik hou alles redelijk bij hier en word echt steeds nieuwsgieriger wie er als eerst gaat bevallen! Al die berichtjes over pijnlijke harde buiken enzo...gaat me toch aan het denken zetten of die meiden misschien wel heel binnenkort gaan bevallen! Meiden succes allemaal en zet hem op als het zover is! Liefs, Daphne
het gaat idd nou snel met de pagina´s hahaha. erg gezellig. ik heb mij ook eens aan gemeld bij die pagina van sanwel. nog een verlavin9 erbij. de spelletjes zijn erg leuk.. zo hier is het huis bijna aan de kant. heb net ons bedje eens opgemaakt. met blauwe zeiltje.. jeetje het lijkt me nu al niks. ik heb er maar wat handoeken overheen gelegd.. tegen het kraken.. maar volgens mij helpt het niet zoveel.. hoe hebben jullie het. of hebben ullie nog tips hiervoor.
ik kom even inbreken hier, vind het erg leuk om mee te lezen. nu zijn jullie aan de beurt. spannend hoor, weet nog wel hoe spannend ik het vond om iedere dag te lezen wat er gebeurde. ik ga jullie zeker volgen, heel veel succes allemaal
Mrklb, ik snap het niet, ik lees bij iedereen dat dat ding zo kraakt... maar hier echt niet! Wij hebben wel een molton en een hoeslaken, msischien scheelt dat? En mijn man heeft hem om de matras gewikkeld min of meer...
@Noura, dankjewel ! @Stranger, was het maar waar ! normaal ben ik er inderdaad vroeg, ik ga ook nooit zo vroeg op visite s morgens hee meiden even een vraagje, als je net als mij dus 38 wkn zwanger bent, en je vriend kan al niet eens kiezen of hij oud en nieuw met jou en het kleintje in je buik wilt vieren of bij een vriend, houd ie dan wel genoeg van je, als ie over zoiets vanzelfsprekends al twijfelt ? ik geloof echt niet dat t ooit weer goed zou komen tussen ons.. hij geeft mischien wel om me, maar niet genoeg. Als je al 9 maanden twijfelt of je wel voor diegene wilt kiezen en dan zelfs met oud en nieuw nog twijfelt ! sorry hoor maar dat klopt gewoon niet. (ja ik begin nu weer over hem sorry moest het eventjes kwijt.. hij verandert ook niet want hij is al te eigenwijs om mij te geloven als ie 3 kwartier in de badkamer zit, zelfs dan liegt mijn wekker).. Ik heb me nog nooit zo teleurgesteld gevoeld he.. ik ben best bang hoe ik dit allemaal alleen moet doen.. en ik vind het zo erg voor die kleine meid in me buik die er nooit wat aan heeft kunnen doen.,.
Ach lieve schat. Ik wou dat ik je kon helpen, meis. Ik leef iig erg met je mee en probeer toch maar het beste ervan te maken, met de steun van je ouders en je kleine meid kom je er wel! Liefs, San
sillaah: volgens mij is nog lang niet klaar voor het vaderschap... ik denk dat hij gewoon niet wil kiezen tussen jou of zijn vrienden.. en dat als hij wel voor jou kiest er misschien bij zijn vrienden groep eruit ligt.. of hij niet stoer geneog meer is, omdat ie voor jou heeft gekozen..kweet niet hoor. maar deze indruk krijg ik van hem..