@ sillaah, ik begrijp je twijfel heel erg goed hoor en luister maar goed naar je iegen gevoel. Wat je laatst zei over dat het teveel energie koste dat is ook gewoon zo, zolang als hij zo onverschillig doet zou ik me echt een beetje van hem losmaken, al is dat moeilijk daar hij de vader is. Ik zou me op mezelf richten en mijn kleine, tis heel vervelend constant ergens energie in te duwen en er zo weinig voor terug te krijgen, soms veranderen mensen als ze kinderen krijgen, misschien hij ook, misschien leert hij dingen, maar hou er rekening mee dat het ook alleen maar moeilijker kan worden...ik leef met je mee meis. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om in deze onzekere periode voor de bevalling je ook nog een heel rot te moeten voelen over je relatie...probeer voor jezelf te kiezen en je dochter en laat de rest voor wat komt... Succes Liefs San
ik leef ook met je mee hoor! ik had het niet bij mijn berichtje gezet. ik hoop dat je het een beetje los kan laten. ookal begrijp ik dat het moeilijk is.
Hebben jullie trouwens gelezen bij het forum "geboren" dat Fleur1 is bevallen van een zoontje...ik weet dat zij flink wat problemen heeft gehad en ik was al aan haar ah denken, omdat ik al ff niks meer van haar had vernomen en ja hoor ze staat erbij vandaag! Van 1 op 2 januari, dus ook zij is een januari mamma.
he Sillaah, ik vroeg me net af of je nog contact met hem hebt... Mijn eerlijke mening is als ie al zo lang zit te twijfelen en zelfs met dit soort dingen niet kan kiezen tussen jou en zijn vrienden, dat ie dan iig nog niet klaar is voor het vaderschap. Of hij genoeg van jou houdt weet ik niet... Uit je verhalen begrijp ik dat ie zijn oude leventje van voor de zwangerschap voort wilt zetten... En dat kan gewoon niet! Hij zal echt meoten kiezen, en als hij voor jou en jullie meisje kiest zal hij de consequenties moeten aanvaarden. Meis ik heb zo met je te doen... Natuurlijk wil je dit niet alleen doen en natuurlijk wil je dat hij er voor jou en de baby is... Maar zoals je al eerder schreef: het kost zoveel energie. En tot nu toe, sorry als ik nu bot klink, heeft het geen resultaat gehad. Hij is niet veranderd! Laat hij uit zichzelf wel wat horen de laatste dagen? Zoekt hij contact? Of moet dat van jou uitgaan?
@ Sanna: ja ik heb het gezien! Ben blij voor haar, ze had het niet makkelijk heb ik wel begrepen uit haar posts...
Jeetje sillaah wat een gedoe zeg. Zoals ik uit je verhalen kan opmaken is hij wel gek op je, maar niet zoals het hoort te zijn. Het lijkt net alsof hij uit plichtsgevoel nog bij je is/blijft. Het lijkt wel of hij nog niet in de fase in zijn leven is om een gezinnetje te vormen. Ik zou zeggen; laat hem 100% voor jullie gaan of helemaal niet. Als hij maar zo om jullie heen blijft draven, kom je er niks verder mee en doet het jou alleen maar pijn en verdriet. Al die onzekerheid doet jou en de kleine niets geen goeds. Jammer dat ik em niet persoonlijk ken, dan had ik em er eens goed wat van gezegd . Hij moet toch nu een keer weten wat hij wil. Zeggen zijn vrienden/familie er niks van dan hoe hij met jullie omgaat? Dit is mijn persoonlijke mening, natuurlijk moet je er zelf uit zien te komen en doen wat jouw gevoel je ingeeft. Succes en ik denk aan je.
hallo allemaal, nou jullie zien het al aan de banner: ik ben mama geworden. ongelogelijk. ik was pas op 21 januari uitgerekend, maar dinsdag ging het opeens allemaal heel snel. nog bij de VK geweest voor gewone afspraak. toen rommelde het al, maar het konden ook oefenweeen zijn en om 5 uur 's middags was hij er. ik heb er gelukkig weinig onder geleden en een heel goede bevalling gehad. het is nog zo moeilijk te geloven en nu ligt de hummel lekker in zijn bedje te slapen. hij lijkt op zijn papa. echt heel erg lief. voor iedereen die nog rondwaggelt; heel veel sterkte. voel je het weet ligt hij in je armen!
HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN MERLIJN! LEUK VOOR JE, MEID! GENIET VAN JE KRAAMTIJD EN JE KLEINE VENT!
dorito! van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, heerlijk! geniet ervan! silaah, meis, je twijfelt al zo lang, ik denk zelf dat je voor jezelf moet kiezen. nogmaals hard, maar hij heeft in mijn ogen totaal geen medelevensgevoel, verantwoordelijkheid of wat voor gevoel dan ook naar jullie toe, ik denk zelfs dat je het alleen maar zwaarder krijgt als je hem close in je leven houd, hij komt wanneer het hem uitkomt en wanneer hij jou mist. kies voor jezelf! hoop niet dat je het verkeerd opvat, maar ik heb het echt met je te doen, hij bespeelt je gewoon. hier is nog steeds alles rustig, geen tekenen van een bevalling in aantocht. wat harde buiken en ongesteldheidskrampen, maar ja, dat heb ik nu al bijna een week. vanmiddag een camera gekocht, kunnen we straks mooi filmpjes maken van onze lieve kids, kan niet wachten. hij is nu aan het laden, dus bevalling kom maar op (geen tunnelscenes hoor haha) en we werden gebeld door de babyzaak waar we een tijdje geleden een bellywarmer hadden gekocht waarvan er drie niet goed waren. nu is er een nieuwe zending geweest en konden we een nieuwe halen (kregen fikse korting nu 20 euro, voor alle moeite! deze doet het prima, lijkt me erg handig) dus ook dat is klaar. nu ga ik even stofzuigen, en weer es bitterlemon drinken (geven de moed niet op hehe)
Hoi! Dorito, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Merlijn! Wat een prachtige naam! Fijn dat de bevalling zo voorspoedig is verlopen. Geniet lekker! Ik ben benieuwd naar de foto's. Sillaah, jij veel sterkte! Als ik jou was, zou ik proberen geen energie in hem te steken. Dit is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar zo te lezen is hij jou niet waard. Klinkt hard, maar zo komt het over. Ik ben net bij de vk geweest. Alles was goed. Niks aangekomen en bloeddruk netjes 110/70. KLeine is nu volledig ingedaald. Fijn idee! Gr. Lieverd
Kom maar op zou ik zeggen! Haha! Ik ga eten! Eet smakelijk iedereen die nog moet eten! Ik ga heerlijke rode kool met hachee eten. Mmmmm! Gr. Lieverd
@ Dorito: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Wat een mooie naam zeg! Geniet ze en fijn dat de bevalling goed gegaan is (als ik het goed begrepen heb...) @ Sanna: volgens mij is een bellywarmer zo'n rubberen kruik? Of ben ik nu met iets anders in de war? Enne spannend is het zeker maar afgezien van wat harde buiken gisteren (die ik nauwelijks opmerkte haha) en wat druk op mijn bekken gebeurt hier nog niets... Dus geduld oefenen denk ik! @ Lieverd: fijn dat je zo goed door de keuring heengekomen bent! En dat ie ingedaald is @ Sim: zo komt die bitterlemon je neus niet uit onderhand ? Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten! @ Sanwel: soms wel ja... echt irritant maar er is niet veel aan te doen volgens de vk...
Eet smakelijk Lieverd! Klinkt goed. Ik ga nu ook koken, mexicaanse bonensoep... Misschien tot vanavond en anders tot morgen ofzo!