Dorito wat leuk om te lezen, VAN HARTE GEFELICITEERD! @Sillaah, sterkte meid. Klotesituatie op deze manier! @Lieverd, fijn dat APK keuring weer goed was
dank jullie wel voor de felicitaties. dat voelt wel heel goed. hoe langer hoe meer is het echt mijn ventje. sillaah: volg je gevoel. dat is het enige dat echt is en waar je van opaan kunt. de rest niet. heel veel sterkte. voor de rest lekker eten. ik ga even relaxen. op naar weer een bijzondere nacht. ik zal aan jullie denken als ik wakker ben. aan degenen die nog stoeien met de dikke buiken en ook de anderen die ook aan het voeden zijn.
ff gauw tussen de drukke bedrijven door haha, een bellywarmer is een electrische kruik. een steen die je in 3 minuten met een snoer electrisch verwarmt. blijft 4 uur heerlijk warm en kan niet lekken ik was er eerst een beetje huiverig voor vanwege het electrische, maar het is net als met steengrillen (rare vergelijking) en die steen gloeit zeg maar na, met een thermostaat die niet heter wordt dan een bepaalde temp. het is niet te heet, want ik heb m nu al een paar keer getest, maar het lijkt me heerlijk straks met die nachtvoedingen dat je dat ding even gauw opwarmt in een paar minuten en niet naar beneden hoeft voor de waterkoker en zo. dus weer puur gemak. maar echt een aanrader (ook zeker van geen lekkerij)
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Merlijn! Geniet lekker van je kraamtijd! Ik heb ook veel jeuk aan mijn buik, het is zo strak dat smeren niet helpt. Glanst bij jullie de buik ook op de strakke plekken?
hoi allemaal sim: volgens mij wordt een bellywarmer afgeraden en ook niet gebruikt door de kraamhulp die gebruiken alleen rvs kruiken met kruikzak. of je moet het voor jezelf gebruiken! sillaah: ik denk dat je zelf van binnen heel goed weet wat het beste voor jou en je kindje is. dus volg je gevoel en zorg dat je kindje op de eerste plaats komt. als hij echt van je houd dan komt er daar van zelf wel achter. ik heb ook vandaag erg veel harde buiken maar ze doen nog geen pijn, dus het zijn nog geen weeen. ze zorgen er voor dat de baarmoedermond kan rijpen en daarna kunnen de ontsluitingsweeen beginnen. ik heb vanmiddag 2 uur op bed gelegen, maar ben nog steeds moe. dorito: gefeliciteerd met jullie zoontje. is alles goed gegaan met de bevalling? heel veel geluk gewenst. ik hoop dat we allemaal snel mogen bevallen en onze kindjes vast mogen houden. ik wil zo graag ervan af zijn. dus ik ga vast weer duimen voor vannacht. nog even en jullie bevallen eerder dan ik en ik ben al de laatste bij de december mama's. nou tot morgen dan maar weer. slaap lekker liefs charissa
@lieverd, we lijken toch erg op elkaar... ik heb vandaag ook een nieuwe wc bril gekocht omdat er bij die in de badkamer een stuk afgebroken was... @babietje, op de site van het nibud kan je deze berekeningen ook doen. Wij gaan erop vooruit...toch altijd fijn! @dorito, gefeliciteerd met jullie zoon. Das wat je noemt een snelle bevalling! Zo nu gezellig op visite bij vrienden. De vrijdag is bijna om... ik blijf geloven in een vrijdag bevalling dus gaat of nu heel snel of nog een week wachten
Dorito, van harte gefeliciteerd hoor, geniet van jullie kraamtijd. Fijn dat je zo'n voorspoedige bevalling hebt gehad. Nibud, ja, da's ook nog een goede tip! Sillaah, ik zou voor mezelf kiezen, zet jezelf NIET op een tweede plaats, cijfer jezelf niet weg. Tuurlijk is het delen in een relatie, je kan niet alles willen maar je moet jezelf toch ook niet wegcijferen. Wat jij belangrijk vind moet je zoeken bij iemand die je dat kan geven. Jou zo te horen, kan hij je dat niet bieden. Heel sneu! Sterkte!
Dorito: gefeliciteerd met je zoontje geniet er van alle anderen veel sterkte met de laaste loodjes groetjes petra en eljah
Ik heb de matrasbeschermer eerst op de matras, daarna de matrashoes erover, daarover een molton speciaal voor zwangeren en daar nog eens het hoeslaken over. Het kraakt wel iets, maar das nog te doen. Het nadeel vind ik, is het schuiven van het hele spul, elke ochtend kan ik alles weer rechttrekken.
JOEHOE! Het is gelukt hoor. Gisterochtend voor het laatst gepost. Wilde 'even' kijken wat er in de tussentijd bijgeschreven was...... NEGEN PAGINA'S Maar ik ben er doorheen, hihi Vandaag een lekker dagje gehad. Laatste inkopen gedaan voordat de kleine komt...tenminste...ik hoop dat ik nu echt alles heb, maar er zal me morgen nog wel weer iets te binnen schieten. Vanmiddag cakejes gebakken met Leander. (Babietje: hij is een maandje ouder als jouw dochtertje. Leuke leeftijd, maar hij begint nu te peuterpuberen...) Heb nu wel regelmatig last van harde buiken en een aantal keer flinke krampen gehad in m'n onderbuik, maar vind het meestal nog goed te verdragen. Ik hou het nog wel even vol zo, laat die kleine nog maar eventjes zitten... Vind het ook een fijn gevoel om die kleine in m'n buik te voelen bewegen. Daar wil ik nog even van genieten. Dit zal waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap zijn en dus ook de laatste keer dat ik een klein hummeltje in mijn buik zal hebben...vind ik toch wel jammer hoor...zal het wel missen Zo even genoeg, want 'medium' gaat beginnen..... dat wil ik niet missen. Fijne avond nog meiden!
Dorito: VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van! groetjes, Polleke p.s. heb ook eindelijk een buikfoto!
Hoi! Stranger, het eten was inderdaad heerlijk! Mmmmm! Ceacilia, dat is wel heel toevallig zeg! Grappig dat we iedere keer zoveel dingen hetzelfde hebben. Hihi! Wij hebben een limegroene wc=bril gekocht. Ik ben benieuwd of we ook op dezelfde datum gaan bevallen. Fijne avond iedereen! We zijn allemaal weer lekker aan de klets geloof ik. Gr. Lieverd
Jeutje, jullie gaan zo vreselijk snel dat ik niet alles bij kan houden haha. Te druk met nesteldrang ... DORITO: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en wat fijn dat je zo'n voorspoedige bevalling hebt gehad! Geniet er lekker van! Hier alles nu op orde en heb het helemaal gehad! Maar dat zullen jullie allemaal wel hebben denk ik zo hihi... Succes vannacht allemaal met slapen/bevallen!
Dorito: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje En wat fijn dat jouw bevalling lekker liep. Geniet er maar lekker van. Doe rustig aan en laat je lekker verwennen! Hoe gaat het met de dames hier? Ik kan natuurlijk niet alles meer nalezen want ik ben er wel ruim 10 dagen uit geweest natuurlijk. Ik geloof dat er verder geen babys meer geboren zijn en als ik wel iemand ben vergeten: Sorry Het gaat hier wel goed. Moet nog wel erg wennen allemaal maar beetje bij beetje gaat het beter. Ik wordt alleen gek van alle adviezen en al dat geheen en weer met de voeding. Ik ben daar zo onzeker over geworden dat ik het op laatst ook niet meer weet. Nu volg ik gewoon mijn eigen kop en het gaat veel beter. Maar gisteren begon de verpleegkundige van het consultatieburo (ze belde om een afspraak te maken voor een huisbezoek) al weer te zeuren over dat rooming-in. Ik ben niet van plan om Anouk bij ons op de kamer te laten slapen snachts. Maar de Verpleegkundige van het consultatieburo zei dat dat veel beter was. Als ze zich dan zou melden (niet huilen dus he maar jeuzelen) dan kon ik haar meteen aanleggen. Nou, Anouk ligt nu nog beneden in de kamer in de kinderwagen en we hebben de babyfoon aan snachts en dan horen we haar ook goed hoor. Ik ga er dan direct uit en naar beneden om haar te voeden. Dat werkt toch ook of niet dan. Ze ligt nog in de kinderwagen omdat ze daar wat warmer in blijft. Het voeden gaat steeds beter. In het begin had ze wat moeite om wakker te blijven omdat ze de power nog niet had. Ik moest haar daaarom ook nog bijvoeden met kunstmelk omdat mijn eigen melkproductie ook nog niet helemaal optimaal was. Ik voed haar nu af en toe bij met afgekolfde melk of kunstvoeding. Ik ben nog erg vermoeid en het rusten vergeet ik soms nog wel eens terwijl ik dit echt wel nodig heb. Ben ook vaak wat huilerig en emotioneel. Komt waarschijnlijk omdat ik oververmoeid ben. Maar het is allemaal voor een goed doel he! Anouk is een echte scheet! Ze huilt heel weinig en kan al lekkere vieze poepluiers produceren. Ik vind het heerlijk om met haar te knuffelen of dat ze lekker bij me op de armen ligt te slapen. Nee, ik zou haar nooit meer willen missen. Mijn lieve kleine meisje.......
Ik heb ook weer een paar foto's van Anouk in mijn album gezet. Ik las nog een paar berichtjes van jullie die zijn geschreven op 1e kerstdag. Jullie waren wel ongerust/ of dachten aan mij. Dat vond ik zo lief van jullie... Ik probeer vanaf vandaag wat meer bij te lezen want anders kom ik achter! Er wordt ook zoveel geklessebest.