januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Mexx Kris en Polleke welkom bij de januari mama's!
    Nog van harte met de zwangerschap he!

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Welkom aan alle nieuwe meiden!

@labmuisje, ik wens je een prachtige dag toe vrijdag. Het is een superspeciale dag en jullie doen dit lekker stiekem met z'n 3-tjes.

Gisteren de hele dag doodmoe geweest en misselijk en heel veel kramp. Ik ben ook super bang voor een mk. We hebben hier zo lang op gewacht....
    Vanavond komt iemand van MvM langs. Zo leuk dat zomaar iemand je belt en feliciteerd, ik stond helemaal te glunderen!

3. Niet meer actief

Gezellig weer een paar nieuwe mama's erbij! Welkom.

Vandaag ben ik 7 weken en ben misselijker dan ooit, als ik al een luchtje ruik ren ik naar de wc vandaag met een plastic tas in de auto gezeten voor het geval dat, maar gelukkig nog helemaal niet overgegeven.
    Heb verder weinig last. Mijn borsten doen bijna geen pijn meer alleen als ze stoot of ergens tegen aan kom, verder niks.

Kan heel slecht naar de wc en voel me erg opgeblazen. Plassen doe ik heeeel vaak. Heel irritant vooral 'snachts.

En nog een raar ding. Ik kan s'ochtends niet meer tegen tandpasta. Begin al te kokhalzen als ik het in mijn mond heb. Hoop dat dat gauw over gaat :)

Verder alles ok met iedereen???

Ben trouwens ook heel onzeker dat het misgaat. Ben nu al zo gewend dat ik straks mama zal zijn, en mijn grootste angst is dat ik straks bij de VK zit en dat ze zegt dat het hartje niet klopt of dat ik daar een test doe en dat ik helemaal niet zwanger ben. Sorry het gaat vanzelf. Moet natuurlijk ook wel proberen om een beetje te genieten.

Groetjes van mij

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Maar telt dat ook bij een lange en onregelmatige cyclus??
    Zou alleen maar een voordeel zijn mocht ik langer zwanger zijn :)

5. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    :) Polleke, Mexx en Kriskras, van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! :) Leuk dat het zo'n groot groepje aan het worden is.

6. Mexx

Mexx Lid

15 mei 2006
    5
    0
    0
    Wat lekker herkenbaar is dit allemaal!! Nou ja, niet alles gelukkig... Maar het is toch wel prettig om te zien dat je niet de enige bent met maffe klachtjes... Vooral wat betreft dat opgeblazen gevoel Roos!

Lieverdje, hier precies hetzelfde. Het was bij ons ook in de 2e ronde al raak (na jaren van anticonceptie). De huisarts (had ik voordat ik zwanger bleek toevallig al een afspraak bij gemaakt...) heeft me daarom een verwijsbrief gegeven voor een termijnecho, spannend! Ben ik wel erg blij mee, want ook ik zoek erg naar bevestiging. Ben soms nog steeds een beetje bang dat ik zomaar helemaal niet zwanger blijk te zijn. Zonder reden, ik weet het, maar ja....

Heb vannacht ook flink kramp gehad, wist even echt niet meer hoe ik moest liggen. Maar gelukkig, geen bloed, dus dan zal alles wel oke zijn toch?

Labmuisje, wat leuk! Veel plezier!! Voor ons is de grote dag over een paar maandjes... (dus hoop stiekem dat de buik dan nog een beetje meevalt!)

Caecilia, wat goed dat je meedoet met MvM!

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb vannacht ook flinke krampen gehad, maar gelukkig ook geen bloed erbij. zullen de darmen en groei van baarmoeder wel zijn

8. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi de eerste ronde na de pil had ik een cyclus van 42 dagen. Op 26 maart werd ik ongesteld.
    Ik heb toen gelijk ovulatietesten gebruikt, omdat ik wilde weten of ik eerder ongesteld zou worden.
    Ik kreeg dus een week eerder mijn eisprong.
    Ik heb toen een cyclus van 35/36 dagen genomen en op 1 mei kon ik dan testen. Op vrijdagmiddag 28 april teste ik al positief.
    Ik heb bij de banner nu ook 35/36 dagen ingevuld en 26 maart mijn laatste menstruatie ( eerste dag ). Deze geeft nu aan 6 weken en 2 dagen.

Hoeveel dagen heb jij ingevuld dan bij je cyclus?

Groetjes MB2005.

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb 42 dagen ingevuld kheb dus maar een beetje gegokt maar het klopte redelijk volgens mij, en mocht het langer zijn is het meegenomen :)

10. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi bij die 42 dagen kloppen die 5 weken en 2 dagen precies!

Ach we kunnen het toch pas met de echo zien :D

Groetjes MB2005.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ja of het 42 dagen zijn weet ik dus niet zeker want heb voor mijn nod positief getest dus het kan idd ook al langer zijn. maar idd op de echo zien ze het wel. Kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Net op een andere site gekeken en daar ben ik in de 6de week. tis erg onduidelijk allemaal dus :(
    en weer op een andere site 8 weken
    dus zoals je ziet is overal verschillen erg vaag dus

13. Niet meer actief

Ik heb trouwens ook mn echo op 9 juni!

14. Niet meer actief

En ik heb dat gevoel ook heel sterk, zeker omdat ik in het begin wel krampen had, maar nu niet meer. Daardoor denk ik dan weer: zou alles wel goed gaan, dat ik nu die krampen niet meer heb..... En verder heb ik dus gevoelige borsten en dat was het alweer! Oh ja, en moe, maar ik weet niet of ik moeier ben dan normaal of niet.

15. Niet meer actief

Haha, dat heb ik dus ook! Tenminste, niet zo zeer van de tandpasta, maar van mn tandeborstel, als ik achterin mn mond mn kiezen aan het poetsen ben... :)

16. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetje zeg ik dacht ik ga even lezen bij januari mama's. zijn er al 32 pagina's. nadat labmuisje zo alleen was aan het begin is er nu wel veel gezelschap.

ik mag me ook aanmelden, hoewel het nog steeds niet helemaal doordringt. ben 18 januari uitgerekend. heb opgezette borsten en redelijk misselijk s middags en s avonds maar gelukkig niet overgeven. vind het wel spannend hoor. het is onze eerste.

ik zag dat sommigen het al verteld hebben. ik vind het ook moeilijk om mij in te houden. maar wanneer is het een beetje veilig: met 10 of met 12 weken?

nou geniet ervan allemaal. dat het maar een insprirende maand mag zijn en er veel bij mogen komen. het is die anderen ook zo gegund.

17. Niet meer actief

Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!!! Gezellig joh, dat je hier bent!

In principe zeggen ze 12 weken.

18. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Polleke, Mexx en Kriskras en Dorito; allemaal van harte gefeliciteerd! Jeetje Dorita, toch nog gekomen. Leuk hoor!

Mexx, ik vind die krampen ook echt verschrikkelijk. Ik heb het gisteren drie keer gehad en vandaag alweer de derde aanval van kramp. Het lijkt wat om menstruatiekramp, maar dan heel heftig. Ik denk toch dat ik morgenochtend de vk maar weer eens ga bellen.

Ik ben trouwens echt supermoe vandaag. Pfoe!!! Ik heb een beetje een rotdag.

Gr. Lieverd

19. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik heb net al de verloskundige gebeld. Ze zei dat ik me niet druk moest maken. Die krampen zijn heel goed mogelijk, omdat er vanalles in je lichaam gebeurd. Ze is niet verontrust door die krampen die ik heb.

Ik ben weer wat geruster.

Groetjes,
    Lieverd

20. Niet meer actief

Gelukkig maar, meid! Dat stressen is ook niet goed voor je lichaam.... de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet geloof ik... maar ik bedoel het goed!

Deel Deze Pagina