ja... ik ben er nog steeds... en bij mij zeggen die voorweeen jammer genoeg niks, ik heb nu al meer dan een week snachts menstruatie pijn en krampen en veel harde buiken, maar ik wordt smorgens elke keer weer teleurgesteld wakker... die bellywarmer trouwens, weet even niet meer wie het zei, maar wat raar dat dat afgeraden werd, bij icare bij ons zeiden ze één bellywarmer of twee gewone kruiken. nou ja misschien dat het per regio veschilt ofzo, maar ik kan me dat moeilijk voorstellen. dus ceacilia is ws bezig, ben jaloers hele voorspoedige bevalling gewensd van mij!
Leuk dat Caecillia nog even reageert. Is natuurlijk leuk om te horen hie het verloopt. Ik zat zelf ook al te denken, stel dat het begint, ik ga kijken of ik dat dan ook kan melden en misschien zelfs wel jullie up-to-date houden (als ik daar dan nog de behoefte aan heb ). Ik heb er verschrikkelijk veel zin in. Ik word een beetje rusteloos. Kan de hele dag wel poetsen en vraag me om het uur af, wanneer gaat het nou beginnen? En ik had me nog zo voorgenomen om dat NIET te gaan doen, ik bedoel, het kan nog wel 3 weken duren. Zal wel door de hormonen komen.
Ceacilia, wat spannend! We lopen iedere keer zo gelijk dat ik eigenlijk nu ook wel moet gaan beginnen, hihi! Ik heb wel mijn slijmprop (of een groot gedeelte ervan) vanmorgen verloren. Ik hoop zo dat het bij mij ook snel gaat gebeuren. Sterkte! Gr. Lieverd
wat spannend. zet hem op meid! hier is nog alles rustig. vandaag een lekker relax dagje gehad. mijnmannetje en ik hebben ons even bezig gehouden met het geboorte bord .. die maken we zelf.. oko ben ik vandaag bezig geweest met.. schilderijtje maken.. ik heb er nou 2 af en mmoet eerlijk toe geven dat het me aardig is gelukt. ik zal eens in mijn albbum zetten.. straks naar een feestje.. of ik mmoet eigelijk zeggen officieele gebeurtenis. na die tijd is er muziek. maar dan ben ik wel weer thuis.. denk ik. ik ben beniewd of ik daar een beetje op mijn gemak kan zitten... het kraken van het matje valt wel mee idd. maar ik glij wel door het bed heen , misschien dat ik hem even vast ga maken met veiligheidsspelden ofzoiets. nou fijne avond!
caecilia zet em op! Ik ben ook erg benieuwd hoe het dan nou gaat voelen als het echt begint. Ik hoop ook jullie de eerste uurtjes nog op de hoogte te houden... Mag ik dan morgen aan de beurt zijn ofzo? hihi
Lieverd, aha, bij jou is er dus ook wat gaande. Even een onsmakelijk vraagje? Hoe zag het er uit? Enne, mijn onderlegger knispert helemaal niet, ik heb 'm onder mijn onderlaken maar boven mijn molton zitten. 's Ochtends is ie vaak wel wat verschoven en moet ik 'm weer recht trekken. Ik heb een absorin onderlegger van 60x90 cm (apotheek). Het zal per merk wel verschillen denk ik. Trouwens, ook hier sinds vanavond weer wat krampen, maar niet om de zoveel minuten of zo, gewoon af en toe een vervelende samentrekking.
Hier ben ik ook weer eens. Drukke dagen achter de rug, maar wel steeds meegelezen hoor. Dorito, gefeliciteerd met je zoon! Wat een verrassing dat hij al zo vroeg gekomen is en dat alles zo goed is gegaan. Wat lijkt me dat een heerlijkheid! En Caecilia, wat spannend nu! Ik hoop dat ik er net zo rustig onder blijf als jij als ik weet dat het bevallingsavontuur begonnen is. Gisteren ben ik trouwens weer bij de vk geweest. Mijn bloeddruk was keurig laag, 105 over 68, dus ik krijg rust genoeg. De kleine ligt nog steeds keurig met het koppie naar beneden, maar heeft zich verder wel omgedraaid en ligt nu met het ruggetje naar achteren. Daardoor zitten de armpjes en beentjes aan mijn buikkant en ik kan je zeggen, dat is een heel spektakel Gelukkig heb ik tot nu toe nog nooit pijnlijke schoppen gehad, dus het is alleen maar leuk. Van ons mag die kleine nu wel komen, we zijn er helemaal klaar voor. Het kan natuurlijk nog wel even duren, maar ik troost me met de gedachte dat we over maximaal 28 dagen toch écht papa en mama zijn, en dat is toch eigenlijk ook al best heel snel. Fijne avond nog en goed weekend! Michelle
Babietje, het was een groot stuk slijm wat er een beetje doorzichtig uitzag. Heel raar eigenlijk! Vanmorgen eerst wat draderig wit en toen ging ik winkelen en vervolgens naar het toilet en toen was er dat grote stuk helder slijm. Ik vind het lastig te omschrijven en ik weet niet wat het anders geweest zou kunnen zijn. Gr. Lieverd
Hoort er dan niet een beetje bloed bij te zitten.? Dit had ik namelijk tijdens mijn eerste bevalling wel.. En heel vlot daarna is het bij mij ook begonnen.. Spannend voor iedereen hoor! Succes allemaal, lees wel alles maar ben er zo lang tussenuit geweest dat ik het een beetje ontwent bent.. Moet gewoon dagelijks even langswippen en dan gelijk alles lezen anders lig je alweer mijlenver achter... Toch wel leuk om al onze sores te kunnen delen, zit er lichamelijk nog niet doorheen maar geestelijk begint het toch wel pittig te worden.. Ik wil de dagen wel omkijken! Maar ja, mijn dochter was ook een week te laat dus daar ga ik dan nu ook maar weer van uit, kan het altijd nog meevallen.. Ik heb trouwens geen zeiltje op mijn bed, ik gok het er gewoon op hoor... Vorige keer ook niets aan gehad alleen maar erg beroerde nachten door het zweten en glijden.. En nu, slaap nog als een roosje (behalve vanacht).. Lig zelfs nog een beetje half/half op mijn buik te slapen, krijg zo nu en dan wel even een flinke trap en dan draai ik wel weer.. Mijn man is trouwens niet zo blij met mijn gesnurk.. Het schijnt heel erg te zijn, hebben jullie dat ook? Verder iedereen succes en tot horens..
Lieverd kom op we kunnen nog best samen bevallen jij was toch de 7de van plan...kan nog makkelijk! Hier is rond 18:30 de vk geweest omdat we haar hadden gebeld. De weeen kwamen 2 uur rond de 5 minuten. Maar wat ik al dacht het zijn nog geen krachtige weeen en err was nog geen nomenswaardige ontsluiting. Ze heeft zelfs gezegd dat het nog weer helemaal kan stoppen... mijn man ziet dat als een reeele optie maar volgens mij de vk niet. Het kon stoppen als het een uur of 2 bezig was. Gezien ik al regelmatige krampen had sinds 8 uur 's ochtends geloofde ze daar niet in. Wel kan het nog de hele nacht zo doorgaan. Ik moet weer bellen als ik 1 uur om de 3 minuten weeen heb of het vruchtwater breekt en kleur heeft. Of als er morgen 18:00 uur nog niets doorzet want dan gaan ze me verder helpen De weeen zijn nu iets minder frequent maar wel veel pijnlijker. Heb net echt zitten huilen van de pijn... dus zal wel niet meer vandaag maar alle hoop op morgen!
Caecilia, wat een pech, misschien dan toch nog een lange weg te gaan en vervelend dat het allemaal pijnlijker word, tja, er zijn er maar weinig die zeggen dat ze er een kopje koffie bij konden drinken . Denk maar zo we denken aan je hier misschien dat dat wat steun geeft en de meeste moeten allemaal nog hetzelfde doorstaan. Ik hoop dat als ik morgen kijk hier dat je bent bevallen en dat het allemaal is meegevallen. Succes deze spannende uurtjes!
Wat betreft de slijmprop en hoe deze eruit ziet mocht hij er heelhuids uitkomen , er is een foto geplaatst ergens op dit forum...dus moet je even zoeken PS. Smakelijk is anders....
Caecilia, ik wens je heel erg veel succes, en ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt, we horen het wel van je, succes he ! Lieverd ik hoop dat het je slijmprop was en dat het snel mag beginnen voor je ! Hier alles goed, de kleine is weer omgedraaid dus ligt nu weer lekker rustig op het oude plekje.. heb nog steeds heeeel erg zere harde buiken, en een rare dag vandaag.. mensen beginnen ook te bellen om te vragen of de kleine er al is wel lief natuurlijk dat iedereen meeleeft en eraan denkt !
Goh Caecilia, ik hoop dat het gauw doorzet, want die pijnlijke voorweeën daar heb je niks aan. Sterkte meid en ik hoop dat je de nacht een beetje goed doorkomt. Lieverd, spannend hoor! Ik hoop dat het bij jou ook snel doorzet! Toen ik bij mijn 1e zwangerschap de slijmprop verloor duurde het nog 3 dagen tot ik ging bevallen, ik hoop dat het bij jou sneller gaat! Ook voor jou sterkte! Ik ga m'n bedje maar eens lekker opzoeken en hopen op een goede nachtrust. Welterusten!
@Caecilia: hopelijk hoef je niet te lang met die krampen te lopen... Ik hoop dat het vanacht lekker doorzet voor je. Probeer tussendoor goed te rusten, je hebt je energie nog hard nodig! Succes! Hier ook een moeke die d'r bedje maar eens opzoekt. Trusten iedereen!
Wowie! Hoe gaat het nu Ceacilia? Is 'het' er al uit? Gaaf hoor! En dat je de tijd kunt vinden om het even met ons te delen - top! Ik dacht ook dat de slijmprop bloederig of in ieder geval roze moest zijn.. Ik heb al weken dat ik het gevoel heb dat ik m'n neus in m'n onderbroek gesnoten heb, maar dan een beetje een andere kleur (witter) (hey, how's this for a nice description!) (sorry!) en het betekend volgens mij dat je baarmoedermond wel wat 'los laat'.. Maar over slijmproppen zelf kan ik niet zo goed mee praten - die was er bij mij bij Noah nooit uitgekomen! Noah is nu 16 maanden (bijna) en ik weet niet of hij het helemaal snapt, maar hij weet wel dat zijn oude kamer voor de baby is, en de baby woont in je buik, want als het over de baby gaat dan hijst hij z'n t-shirt omhoog en prikt hij in z'n navel.. Schattig En als Brett zegt - kiss for the baby? dan komt 'ie aanrennen en geeft 'ie een dikke zoen op m'n navel.. Maar ik heb geen idee hoe het gaan zal als bubs uiteindelijk thuis arriveert! We zullen het wel zien! Succes Ceacilia - hopelijk is 't wat geworden! Zo te horen wel...... ? Is het echt anders als je je had voorgesteld? beter, minder? Trauma? Doen we morgen nog een keer? Groetjes aan iedereen! Tot gauw Simone xXx PSsss... was ik 't maar - met weeen.. Vandaag lijkt 't gelukkig niet zo heel erg snikkie heet te worden..
Caecillia, heel veel succes en hou je taai hè! Probeer je concentratie te vinden en laat je niet gek maken door die weeën, ze gaan er niet mee over! Heel veel succes en hopelijk wil het straks allemaal wat vlotten, probeer te relaxen. TOY YOY!
zo net terug van het feestje.. ik kon mijn draai niet vinden.. het lukt gewoon niet meer. iedereen zit je aan te gapen en vragen te stellen. hartsikke aardig allemaal maar ik heb er de puf niet voor om er op te reageren of het aan te horen. word er beetje moe van sorry! iedereen zeggen wat het beste voor je is.. nou ene oor in andere oor weer uit hoor ik nou iemand wat zeggen over snurken? ... hahah ik herken het. de ene keer krijg ik een por en de andere keer word mijn neus dicht geknepen. ik kan heerlijk snurken hahahaha maar mannetje vind het wat minder geloof ik. (nou hij knarstand.. en das nog vervelender) nog een paar weekjes een paar harde buiken aanwezig vanavond maar niet pijnlijk.. ik had het gevoel dat er van onder steeds wat liep. maar dit was niet het geval gelukkig.. het zullen de zenuwen wel zijn geweest en een hoop afscheiding.. bleh!je zal het maar hebben dat je op een dorpsfeestje bent en daar de vliezen breken.. nou gelukkig ben ik thuis hahaha. morgen op verjaardag visite.. en nou maar eerst lekker slapen.. heb last van de rug! succes met bevallen iedereen die aan de beurt is. en voor diegene waar nog niks aan het handje is .. onze tijd komt wel! ps. nog maar 2 week(hoogstens 4)