januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    O Sillaah wat spannend zeg! Ik hoop dat de ontsluiting snel vordert zodat je snel je kleine meid in je armen mag nemen! Ik wens je alvast een hele voorspoedige bevalling toe!

Caecilia gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Xander!
    Leuke naam!
    Fijne kraamtijd meid!

2. sillaah:
    zet hem op meid hel veel succes met de bevalling hopelijk horen we gauw baby nieuws van je

3. Niet meer actief

Sillaah, nou zet 'm op. Klink goed. Elke cm is meegenomen.

Ik heb veel gerommel in mijn buik maar geen krampen. Soms vraag ik me wel eens af hoe het met mijn baarmoedermond is, of het nog potdicht zit of dat er al verweking is. Ik denk dan, krijg ik wel echt weeën of krijg ik door al dat voorgerommel al enige ontsluiting (ook omdat het de 2e ZW is)?
    Ik ben gewoon zoooo vreselijk nieuwsgierig over hoe het zal gaan verlopen!

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    dankjwel meiden ! heb nog steeds om de 4 min, weeën.. dus ben benieuwd hoelang het gaat duren, ik probeer hier nog te posten mocht ik weer naar het ziekenhuis vertreken, en anders sms ik snel de meiden waarvan ik een tel. nummer heb als ik bevallen ben ! :D tot snel !

5. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    mrklb1: tja, dat is wat. ik dacht ook, hij blijft nog wel even zitten. heel veel succes met wachten voor jou. ben benieuwd wanneer hij komt.

6. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    sillaah: suc6 meid

7. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    leuk dat het bij anderen ook al rommelt in de baarmoeder. binnenkort nog meer kindjes. raar hoor als je opeens een zoon hebt, maar aan de andere kant voelt het heel normaal, alsof hij er altijd al is. nu na 5 dagen merk je al dat hij veel sterker is met zijn handen. heel erg leuk.

sterkte met wegpuffen van de weeen voor iedereen. denk maar "deze wee komt nooit meer terug" dat helpt.

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hallo allemaal! Hier ben ik ook even. Mijn banner staat mooi he: ik ben vandaag uitgerekend... Ja heel leuk maar er gebeurt nog niets! Helemaal niets! IK WIL OOK BEVALLEN!

zo nu heb ik even weer genoeg gezeurd ;).

Allemaal spannende dingen gebeuren hier lees ik... Sillaah zet hem op he. En de anderen bij wie het rommelt, hopelijk zet het snel door!

Caecilia: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Xander!

Is Sim nog gesignaleerd vandaag? (Sorry heb even snel gelezen...).

Enne al die verhalen van de mama's vind ik super om te lezen! Erg leerzaam en leuk om te lezen hoe de eerste dagen met een kleintje zijn. Klein nadeeltje: ik word er ongeduldiger van ;)...

Verder voel ik me eigenlijk prima. Dus we gaan vanavond nog even naar vrienden toe... 10 minuutjes hier vandaan dus mocht er ineens iets gebeuren dan zijn we zo thuis.

Nu ga ik nog even rustig lezen! Misschien reageer ik nog en anders tot morgen!

9. Niet meer actief

jeetje wat een verhalen zijn erbij gekomen..
    we zijn net terug van een verjaardag.

silaah: spannend! ik hoop een smsje van je te krijgen :) succes meid!

oja dat strippen wat hou dan in? ik less het veel van andere meiden..

dorito: het is je van harte gegunt hoor! alles goed met de kleine..

hier krioelt het nog lekker in mijn buik.. af en toe komen de billen lekker ophoog.

dinsdag weer naar vk. heb er wel weer zin in.

nou weinig nieuws van hier! nog geen / weinig gerommel van deze kant.. alleen wat ongi pijnen..straks lekker in bad.
    kunnen je vliezen trouwens ook in bad breken ? en hoe verneem je dit dan?

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    meiden, wat spannend allemaal voor jullie nu he?

Vorige maand stonden wij er zo voor.

Allemaal heel veel sterkte met het wachten en natuurlijk de bevalling gewenst.

11. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    mrklb1 bij strippen gaat ze in de baarmoedermond met 2 vingers geloof ik, en dan gaat ze om het hoofdje van de baby een beetje wrijven, zo komen de vliezen een beetje los, en word de baarmoedermond weker..
    en dan worden de weeën pijnlijker en gaat de ontsluiting dus sneller..
    (als ik het dus helemaal goed onthouden heb ging het zo)

nou nog steeds erg pijnlijke weeën, moet ze echt wegpuffen, heb ook echt dat bekende gevoel van dat je moet poepen haha :)
    de weeën komen nu om de 2/3/4 min.. en dus niet regelmatig. we moeten dus nog een paar uurtjes afwachten..
    pff wat doet dat pijn zeg ! weet echt niet meer hoe ik zitten of staan moet..
    mrklb tuurlijk krijg je een smsje van me als het geboren is ;)

12. Niet meer actief

Sillaah: heel veel succes. Zet um op!

13. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    als vliezen in bad breken merk je het pas als je uit bad bent, dan komt er nog wel meer uit, soms met druppeltjes of plonsjes, dus je merkt het echt wel hoor meid

14. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    dankjewell! vind het zo spannend he, eigenlijk doodeng ! :confused:
    gelukkig ben ik al in het ziekenhuis geweest net en hebben ze me alles laten zien en uitgelegt, maar voor het persen enz ben ik echt wel bang ! :confused:

15. Niet meer actief

Hhihi, ff op bezoek geweest en hier weer veel gaande, sillaah zet hem op meisje....morgen ben je denk ik mamma HEERLIJK!

Hier helemaal niks (natuurlijk) morgen naar de verlosk. om 14.00 dus ben benieuwd.

De rest fijne avond en misschien wel bevalling :) ;) , de spanning stijgt bij de januarimamma's.

Liefs San

16. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hoi januari mama's, wat een spannende tijden voor jullie.
    Helemaal aan het begin van deze periode was ik ook een januari mama (helaas een miskraam), vandaar dat ik nog even meegluur. Er worden mooie kindjes in januari geboren zie ik!

Iedereen heel veel sterkte maar vooral plezier met jullie kleintjes en de rest van jullie gezin.

Dikke kus Pien (voorheen mummy-> nieuwe naam
    nieuwe kansen, hihi)

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mariska, wat fijn dat het met Nadine zo snel al zo goed gaat. Ik ben ook benieuwd naar weer nieuwe foto's!

Sillaah, heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat je inderdaad morgen je kleine meid in je armen hebt.

Ik zit hier met een kleine in mijn buik die weer eens de hik heeft.

Gr. Lieverd

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Zou toch mooi zijn als we elke dag een nieuwe moeder erbij hebben! :)

Hier is alles rustig, heb wel ontzettend last van mn heupen en bekken (alsof ze steeds losser zitten!). En daarbij heb ik sinds een aantal dagen last van 'lekkende' borsten! :confused:

Zat vanmiddag de lunchen met familie, ik in mijn joggingspak (zonder BH), voel ik de hele tijd van die natte plekjes bij mn tepels....echt heel vervelend. Maar ja, doe je niks aan he! :) Heb gelukkig wel al van die dingen in huis die je in je BH kunt doen daartegen, maar heb nog geen zin om ze te gebruiken.

Ben nog druk bezig met school, dus nu maar even aan mn scriptie werken, moet donderdag concept inleveren. Pff, ben blij als deze week voorbij is, hoef ik tenminste ook niet meer naar school en kan ik lekker even het huismusje spelen! :)

Hebben jullie dat trouwens ook, dat je echt geen zin meer hebt om ook maar ergens heen te gaan? Behalve bij familie op bezoek ga ik echt nergens meer heen! Gewoon geen zin!

Liefs,
    Daphne

19. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Alles gaat goed komen! En wat ik me kan herinneren van het persen is dat ik het stukken minder erg vond als de laatste weeën. Je bent er dan echt aan toe en waarschijnlijk neemt je oerkracht het dan over ;) .
    Knuf van deze kant! Succes!

20. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Precies, ik was blij dat ik mocht persen, zo voel je de pijn van de wee niet.
    De persweeën zijn het ergst, je weet niet hoe je jezelf moet houden.
    Het enige pijnlijke van het persen vond ik het moment dat de schouders en de rest van het lichaam eruit komt, maar dat is maar kort want het floept er zo uit.

Morgen naar de verjaardag van mijn broer, dus hopelijk houdt de kleine zich nog even rustig daarbinnen!

Deel Deze Pagina