januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    WOW!
    Gefeliciteerd Ceacilia - nice work! succes met wat je graag wil doen en geef jezelf de tijd om bij te komen - labour = hard work!
    Sillaah - ben benieuwd hoe het met je gaat..! Zo te horen zat je er midden in - ik lees vanavond waarschijnlijk wel hoe en wat :)

't is zo jammer dat ik door tijdsverschil - 10 uur op het moment - de 'drukke tijd' mis.. zou 't leuk vinden om heen en weer te reageren - misschien als ik midden in de weeen zit, midden in de nacht - kom ik ook even online!
    Maar de kans is dat ik de laatste ben van het hele lijstje dat nog bevallen moet ;) Noah was 15 dagen laat en mijn gok is dat de harde buiken die ik 's avonds krijg ook alleen maar dat blijven - harde buiken.. weeen komen waarschijnlijk alleen maar tegen de tijd dat ik ingeleid word - hopelijk gauw. Donderdag pas weer naar de dokter.
    Waar staat 'ongi' voor? Dat lees ik vaak.. Hier heten de 'oefenweeen' Braxton Hicks - zijn dat dezelfde 'dingen' als ongiweeen? Of snap ik er dan weer helemaal nix van!

Succes voor degenen die er nu midden inzitten.. Ik vond de eerste persweeen verschrikkelijk.. heb 2.5 uur geperst en het eerste uur was ik verschrikkelijk aan het trillen en kon niet comfortabel worden, maar toen ik eenmaal wat beter erbij zat ging het een stuk beter en ging het prima. Het duurde alleen zo verschrikkelijk lang!
    'One more push!' (honderd keer later) 'One more push! ja ja ja ja ;) Gelukkig alles ten goede :D

Groetjes en ik zal 't vanavond wel weer in de gaten houden! Tenzij er hier toch dingen gaan gebeuren!
    Ajuus,

Simone
    xXx

2. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Ohw en nog iets! (sorry..)
    wat is 'volgens de pendel ben ik .... uitgerekend'..
    wat is 'de pendel'...

3. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
  4. Niet meer actief

Hey mumaustr, ze hebben hier 2 vrouetjes gehad die deden pendelen en zo dingen voorspellen maar dat is niet meer, maar ach kijk maar naar sillaah daar hadden ze ook voor gependeld, 2 januari was daar uit gekomen, maar helaas, ze is vandaag aan de beurt, tenminste dat hopen/denken we. Wanneer ben jij dan uitgerekent als je denkt de laatste te zijn, want ik ben heel bang dat ik hier alleen achter blijf, en moet gaan mee praten met de februari mamma's :cry: , maar goed we zullen zien.
    Het tijdsverschil is idd jammer, maar wees gerust ik ga steeds slechter slapen en ik ben zowieso een opblijvertje dus....je bent niet alleen!

Liefs San

5. Niet meer actief

Oh en hier noemen ze het officieel ook braxton hickens weeen of zoiets

6. Niet meer actief

silaah: ik heb net in bad gezeten.. buikje was nog aardig rond dus zal wel niks zijn vrloren hahaha. wat kun je eigenlijk domme vragen heb ben he.. maar ik ben nog al een lange bad zitter.. :)

ik wacht op je smsje meid. ik hoop voor je dat het doorzet! en het strippen heeft geholpen.. klinkt trouwens ook niet echt prettig ..

nou ik zal zo weer op bed.. mijn mannetje moet morgen weer voor het eerst dit jaar aan het werk. zal je zien dat het hier morgen gaat beginnen hahaha. nou mag van ons wel!

nou fijne nacht toegewenst van mij allemaal! :D

7. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Bedankt!
    Ik ben afgelopen zaterdag (de zesde) uitgerekend, ben dus alweer twee dagen overdatum en er gebeurt nix.. dus vandaar :)
    Als er spontaan nix gaat gebeuren denk ik dat de dokter mij volgende week rond woensdag wil inleiden dus anderhalve week te laat.. maar zo lang wachten is wel erg lang voor mij! Maar ook dat moet weer lukken, vandaag is het heerlijk weer!
    Dat pendelen is dus - gokwerk? Zal toch nog even kijken -benieuwd :)
    Bedankt voor de uitleg ongi- aha ;) dus is het anders dan de harde buiken? Want die heb ik wel - al sinds een maand of 4 - maar ongi weeen, die heb ik dan weer niet..!
    Als iemand geinteresseerd is - weet niet of dit gebruikelijk is of niet - maar als je wilt - kun je met toevoegen op de MSN als je die hebt - lijkt me leuk om contact te hebben en houden met Nederlandse moeders!
    We hopen over ongeveer twee jaar naar Nederland te verhuizen en dan zou het leuk zijn om kids met moeders te kennen die dezelfde leeftijd zijn als ten minste 1 van onze ukkies :D
    Hoe is het met Sillaah?

En dat strippen - misschien moet ik ook maar een aanvraag indienen voor zo'n pijnlijk iets, misschien helpt 't! Dat zou fijn zijn... :D

Ajuus!

Simone
    xXx

8. Niet meer actief

goedemorgen hier.

ben ik een keer op tijd wakker .. liggen jullie allemaal nog op een oor? :D

ik kon slecht in slaap komen, en kwas weer op tijd wakker.. ik moest heel nodig... ... ... :)
    toch nog maar even blijven liggen want 10 min later moest er weer iemand (manlief) weer naar het werk. ik heb zijn ontbijt maar even verzorgd haha. wat weer aardig van me. ik denk nog even kijken op forum.. je weet maar nooit. :)

zal silaah al moeder zijn geworden? ik hoop zo een sms van haar te ontvangen!
    :D

nou ik zal nog eens even proberen te gaan slapen. al moet ik zeggen dat ik nou wel lekker in mijn vel zit en weet niet hoe dit zal zijn na een paar uurtjes slapen..

9. Niet meer actief

Hoi, miranda. Je bent niet de enige vroege vogel, hoor. Manlief moest vandaag ook weer werken en mijn zoon is ondertussen ook al wakker. Dus die ga ik zo ff wat drinken brengen, duik zelf onder de douche en ga daarna het manneke aankleden en ontbijten.
    Hier is alles nog steeds rustig. Maar als ik al die verhalen lees... Dan kan ik ook niet wachten.
    Ik denk dat ik over een week of 2 aan de beurt ben, ik vind 21 januari wel een mooie datum. Helaas hebben we daar niets over de zeggen en bepaald de kleine wanneer hij/zij komt. Maar blijven dromen mag altijd, tóch?
    Vandaag komt mijn beste vriendin een dagje op bezoek, heerlijk! Ik zal dus niet eerder meer hier zijn, dan vanavond.
    Dus voor de dames die bezig zijn/gaan: veel sterkte! En de rest: hou nog ff vol! Onze tijd komt nog!

Liefs, Sandra

10. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ceacillia, van harte gefeliciteerd! goed gedaan!

Ik ben ook een vroege vogel. Of eigenlijk kleine Anoukie want die maakte me immers wakker!

Ik heb trouwens net even 80cc afgekolft, goed he!
    (ik had gekolft omdat ik nog een flesje in de koelkast had staan van 50cc afgekolfde melk van gisteren en ik vind het zonde omdat wegte gooien dus heb ik haar dat gegeven en daarna gekolft.

weer een mijlpaal! Anouk is precies 2 weken oud (om 08.02uur officieel!). Ik vind dat wel weer speciaal. Maar ik vind alles wel speciaal aan mijn kleine meid!

Voor alle meiden die nog moeten: Zet hem op!

11. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goedemorgen,

Hier ook een vroege vogel. Ik moest om half acht plassen en kon daarna niet meer in slaap komen, dus maar uit bed gegaan.

Toen ik uit bed ging, had ik weer een behoorlijk natte onderbroek. Dit is nu al de tweede ochtend en het is geen urine. Wat kan dat nu zijn? Ik zit nu ook met wat krampen achter de pc. Misschien bel ik straks de vk wel even om het aan haar te vertellen.

Ik ben benieuwd of Sillaah al bevallen is.

Gr. Lieverd

12. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Lieverd, het kan best zijn dat het bij jou nu doorzet!

13. Niet meer actief

Goedemorgen , ook hier een vroege vogel, Lieverd ik denk dat het voor jou vlug gaat beginnen.

Ik gisteren avond ook harde buiken en kleine krampjes, dacht even van zal het...., na goed uut verdween het. Is het normaal dat die krampjes ook beetje zeer doen, de voorweeen zeg maar? wat dat denk ik dat het waren.

Ik ben echt super onrustig snachts, heb super geslapen al die maanden en nu opeens klote, kom moeilijk in slaap en ben nu alweer wakker...

Moniekje, fijn dat het afkolven zo goed gaat en ik kan me voorstellen dat je eigen kind de mooiste en liefste is. Ben ook echt benieuwd hie die bv bij mij zal lopen, zo raar he dat het in eens een functie heeft die tieten :)

Pfff ben echt in waiting mode, kan je nagaan nu al, ik kan misschien nog wel 5 weken lopen!
    Ik hoop dat het voor sillaah en wie weet voor nog andere is gebeurt vannacht..we zullen het in de loop van de dag wel weten.

Ik ga ff koffie drinken, totzo!

14. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik hoop het Moniekje! Ik zou het zo graag willen!

Hoe is het met Anouk? Ben je al helemaal gewend aan het moederschap?

Gr. Lieverd

15. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Sanna28, die krampen met harde buiken heb ik al een aantal weken. Bij mij voelde het als een soort menstruatiekrampen. Dat is wel normaal hoor!

Gr. Lieverd

16. Niet meer actief

Gelukkig dacht al dat ik een aansteller was :), want ik vond ze toch wel aan de gevoelige kant...maar nog niks geen slijmprop, bloed of vruchtwater.........dus niks aan het handje :cry: , :)

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Je weet maar nooit. Het kan zomaar ineens omslaan natuurlijk! Ik hoop in ieder geval dat je geen vijf weken meer hoeft te wachten.

Gr. Lieverd

18. Niet meer actief

Ohja en ik wilde nog vragen...ik heb echt veel last van mijn liezen, spierpijn en drukkend gevoel, ik hoor hier echt niemand over? heeft niemand hier last van?

19. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    @Lieverd
    Ik moet nog wel een klein beetje wennen hoor. Je wereld is zo veranderd door de komst van zo'n klein spruitje! Alles draait nu om je kind. En je komt eerst aan andere dingen niet meer toe. Ik ben bijvoorbeeld nog niet het huis uit geweest! (winkelen bijv. of wandelen). Maar dat komt ook omdat ik een keizersnede heb gehad.

20. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    @Sanna:
    Zet je schap meid! Dat had ik een dag van te voren geloof op vrijdag (of twee dagen van te voren). Ik had er echt veel last van. En maandags was Anouk er al! (zondagsnachts begonnen bij mij toen de rugweeen.

Deel Deze Pagina