@ Moniek, voel je je wel goed na die keizersnede? Het maakt toch niet uit dat je het huis nog niet bent uit geweest, tis koud buiten dus goed excuus om lekker binnen te blijven en te keutelen en goed op te knappen, je bent toch nog maar kort bevallen. Ik kan me echt er niks bij voorstellen bij het moeder zijn....lijkt me zo ingrijpend idd.
@Sanna: Oja, en ik heb dus helemaal geen slijmprop, bloed of water verloren he! Dus het kan ook wel beginnen zonder die tekenen.
Moniekje, ik kan me voorstellen dat je wereld inderdaad compleet anders is, maar hoe precies, dat kun je volgens mij alleen weten door ervaring. Mensen zeggen altijd tegen je dat je leven 180 graden draait met de komst van een kleintje, maar ik kan me er nog niet precies een voorstelling van maken. Ben je nu wel volledig hersteld van je keizersnede of heb je daar nu nog last van. Sanna, die druk op je liezen kan wel komen doordat de kleine is ingedaald. Gr. Lieverd
Moniekje hahaha, je bent me ah oppeppen he .....krijg helemaal goeie moed! De verlosk. zeggen altijd als je wat hebt, tja het hoort erbij...je krijgt vaak niet echt uitleg wat je nou hebt, is ook moeilijk te bapelen natuurlijk.
Zo hé, wat een hoop vroege vogels! Alle mamma's met baby's en peuters zijn natuurlijk alweer even een poosje op! Ach ja, pluk de (vroege) dag, hi hi! Ik was ook vroeg. Heb net dochter en man de deur 'uitgezet' en ik ga zo een heel heet kruidenbad nemen. Ben ik echt aan toe, en dan lekker om 9.15 uur op de bank naar ATWT kijken. Dochter naar de creche en man aan het werk. Vannacht heel slecht geslapen door maagzuur en dochter die steeds maar wakker werd en blijkbaar gedroomd o.i.d. had. Gisteren ook een drukke dag gehad. Ik heb ook last van mijn liezen en onderkant, heel, heel veel druk. Doet vaak zeer met lopen, opstaan, bukken e.d. Sinds vorige week zaterdag regelmatig krampen e.d. Maar... geen weeën! Heel veel afscheiding. Ik vind dat de laatste loodjes deze 2e ZW zwaarder wegen dan mijn 1e ZW. Prettige dag allemaal en tot later vandaag! (Wat zijn we ook een stelletje typmiepen, we kletsen heel wat af op deze manier)
@Lieverd, kleine is al paar weekjes ingedaald, zat al helemaal start klaar, maar wie weet draait ze haar koppie de hele tijd en maakt ze mamma beurs. @ Moniekje, heb je een bevallingsverhaal geschreven ergens hier op het forum, ben zo benieuwd! Ik zat nog ff naar je foto's te kijken, tis echt een poppemieke he! Lief!
hoi silaah zet m op, ben benieuwd! hier nog steeds niks, ben het ook even helemaal zat, loop al zo lang met voorweeen, de nachten zijn echt gebroken en op dit moment heb ik nergens zin in. mijn man is aan het werk en ik heb het gevoel voor altijd zwanger te zijn, pfffffffff ben het zat! echt zat!
Ja Sim, voor jou word het nu ook echt wel eens tijd he...pfff, en vooral dat dan weinig meer lekker gaat, slapen, etc, daar word je zo moe van..bah
Lieverd: spannend... vruchtwater verliezen is een goed teken, toch? Ik hoop voor je dat het doorzet... Ben erg benieuwd hoe Sillaah het maakt... Hier is alles weer rustig geloof ik. Beetje pijn in mijn bovenbenen en nog wel menstruatiebuikje. Vind het wel raar, gisteravond gingen we met de hele familie uit eten en net voordat we moesten gaan wilde ik nog afbellen omdat ik dacht dat het begonnen was. Verloor echt een flinke prop met een draadje bloed erdoor en kreeg flinke harde buiken. Toch maar gaan eten, wat erg gezellig was en nergens meer last van gehad... zucht... ben het zo zat hihi... En ik heb nog wel alle ananas van iedereens toetje gerooft (7 pers hahaha).
Ik heb net de vk gebeld en ze wil dat ik ga douchen en kijk of ik dan nog steeds vocht verlies om te kijken of mijn vliezen zijn gebroken. Ik ga dus douchen! Tot later! Gr. Lieverd
Andrea, dat moet toch je slijmprop geweest zijn, jammer dat dat zo weinig zegt, hopelijk gebeurt er meer vandaag. Lieverd, succes meid! Ben benieuwd, er gaan er vandaag weer volgen volgens mij! Ja ben ook erg benieuwd naar Sillaah, en Charissa heeft zich ook al ff niet gemeld, dus ook daar nieuwsgierig naar. Ik ga ff het nieuws kijken, anders blijf ik maar schrijven en moeten andere straks weer 10 pag. doorploeteren
lieverdje......toy toy toy Ik moet om 11:00 bij de gyn zijn voor een ctg en controle geloof ik. bij mij zijn de pijnen nog steeds aanwezig evenals de weeen en pfoe die zijn sávonds heftig joh. Ik hoop dat ik iets ontsluiting erbij heb of anders wat, want mijn vriend heeft middag dienst en dat vind ik niet funny
Goeiemorgen! Ik zie dat Sillaah ook bezig is: zet en op meid! (of misschien is het er al?) Babietje: volgens mij gaat na de eerste de baarmoedermond niet meer helemaal dicht... Dat scheelt dus al voor ons! Moniekje en Marretje: Wat is dat nou weer met dat leegkolven na een voeding? Nooit eerder gehoord. Bij de eerste ook nooit gedaan. Ik had toen wel zo'n ding van me zusje geleend en wel es geprobeerd, maar ik had zo'n hekel aan dat kolven, voelde ik me helemaal zo'n melkkoe... Ik heb nu trouwens ook geen kolfapparaat en niet zoveel zin er nog 1 aan te schaffen... nou ja, dat zien we dan wel weer! Sanna 28: Ik heb vooral 's avonds wel last van m'n schaambeen en af en toe een drukkend gevoel op m'n bekken. Verder nog nauwelijks ongipijnen of krampen... M'n zoontje wordt nu wel steeds ongeduldiger, gister schreeuwde hij ineens tegen m'n buik: broertje kom er nou uit! Hij vroeg ook ineens 'Waar komt baby vandaan, eigenlijk?' Gelukkig was hij minder geinteresseerd in het antwoord... Ben nu toch wel heel nieuwsgierig aan het worden naar dat kereltje in m'n buik. Maar gelukkig is het bijna zover! \/ Succes meiden!
Dat is grappig Polleke, die reactie van je zoontje! Ik heb ook weer wat foto's ge-upload. 1 Van mijn buik rond 38 weken en 4 van de babykamer. We hebben het ledikant én de wieg er in staan maar ik denk dat we het ledikant er toch eerst maar weer uithalen. Ze zijn helaas (zie ik nu pas) niet even scherp geworden.
@ Moniekje, heb je een bevallingsverhaal geschreven ergens hier op het forum, ben zo benieuwd! Ik zat nog ff naar je foto's te kijken, tis echt een poppemieke he! Lief![/quote] Sanna: Nee ik heb hier nog geen bevallingsverhaal geschreven. maar na de bevalling in het ziekenhuis heb ik het in een schriftje opgeschreven. Als ik de puf heb en tijd dan zal ik het uittypen en plaatsen. Ik geef dan wel een gil dat het geplaatst is. Ennuh het is inderdaad echt een lief klein popje! Inhet ziekenhuis zeiden ze dat ook steeds! Maar jij krijgt natuurlijk ook een lief klein babytje he!
Hoi, Ik heb net even gedouched en alles goed schoongespoeld van onderen en nu maar afwachten of er vocht blijft komen. Ik mag om 11.00 uur de vk weer bellen. We wachten het maar af. Gr. Lieverd
@lieverd, spannend hoor, jij ook al. Het gaat wel snel zo! @babietje. leuke kamer hoor! had je het eerst groen en daarna rood of was dat van de eerste? @sanna. dat drukkende gevoel onderin heb ik ook vaak. De kleine drukt er echt tegenaan. en mijn heupen lijken steeds verder uit elkaar te groeien hahaha. Zo, nou ben dr al weer van de tandarts (jee wat was dat vroeg), heb mijn kies nu weer opgevuld gelukkig. Zit ik niet meer zo met tandenstokers de hele dag . Denk dat ik vanmiddag dan maar ff op bed ga, want anders is het wel een erg lange dag. Normaal sta ik rond 10 uur pas op (dit is mijn eerste, dus kan ik nog ff van het 'uitslapen' genieten). Had trouwens gisteren af en toe een pijnscheut in mijn buik. soort van sterke korte spierpijn. enig idee wat dit is? Of zou de kleine nu zo hard schoppen?