januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mooi groen kamertje!

Bah, wat een poepluier zeg! Hihi!

2. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hier schijnt de zon al de hele ochtend! Lekker hoor, maar de ramen zijn zo vies!

3. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    hey, lekker hé!
    ben nog niet helemaal klaar, moet er nog ongeveer 10!

Simone
    xXx

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    haha de ramen heb ik vorige week nog schoongemaakt :oops: en ik wil de deuren hier in huis zo nog even afnemen...

Ga denk ik zo even douchen, zit nog lekker in mijn pyama (ja, ik neem het er even van vandaag ;)).

5. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Stranger, lekker hoor om nog in pyjama te zitten. Als ik vanmorgen niet moest douchen van de vk, had ik ook nog in pyjama gezeten hoor!

Gr. Lieverd

6. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    en toen zat 'ie vol.....

7. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik ga weer eens even een kijkje nemen Simone!

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Leuke foto's!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Sillaah gefeliciteerd met de kleine meid :)

Hier is nog alles vrij rustig wel regelmatig wat oefenweeen maar het zet nog niet echt door.

Wel spannend want bij veel kan het elk moment gaan gebeuren zo te lezen.
    Jullie kunnen wel kletsen heb na gistermiddag weer 10 pagina's kunnen bijlezen, kheb het dan ook maar beetje vluchtig bijgelezen.

10. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Sillaah@
    van harte meid met de kleine Evy!
    aparte maar hele lieve naam!

11. Niet meer actief

En die zijn er meer :)

leuke foto's mum!

12. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    hahaha, zo gaat het wel snel met de pagina's... bedankt lieverd... ;)
    meestal als ik zoveel pagina's moet bijlezen is er ook iemand bevallen, want daarna komen zoveel felicitaies... :). ben benieuwd wie de volgende is...

13. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Ik ga naar bed.... ajuus allemaal! tot morgenochtend - hopelijk meer nieuws!

Simone
    xXx

14. Niet meer actief

Moniekje: ik had vanochtend gewoon 140cc gekolfd! Ik schrok er zelf van! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vannacht een kolfbeurt overgeslagen heb, omdat ik zoooo moe was! Finn's neusje zat een beetje dicht, en ademde daardoor elke keer zo benauwd zodat ik daar niet door kon slapen, ging elke keer kijken of hij nog wel ademde....

Lieverd: wie weet, begin jij nu ook wel! Oh, ik lees net dat het opgehouden is....

Babietje: klinkt lekker, zo'n bad! Ik mag voorlopig de komende 4 weken nog niet in bad, en dat vind ik wel jammer, daar geniet ik altijd zo van! Echt een superleuk kamertje hoor!

Mumuitaustralie: het meest heb ik in het begin gehad aan de kraamzorg en mn moeder, omdat mn man nog moest werken de eerste paar dagen toen ik thuis was. Nu heb ik het meest aan mn man, die doet zoveel in huis omdat het mij nog steeds niet lukt na de keizersnee. Een lieverd is het!

Sanna: fijn he, die hormonen! Bij mij werd het erger na dat ik bevallen was, dus zet je schrap voor het geval dat bij jou ook is!

Polleke: dat leegkolven na een voeding doe ik omdat Finn nog niet genoeg kracht heeft een "hele maaltijd" naar binnen te slokken vanuit mn borst. Als ik niet kolf, loopt mn productie achteruit en heb ik straks niet genoeg voor als hij wel genoeg kracht heeft, vandaar.

Sillaah: GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID! GENIET ERVAN!

Vandaag naar het consultatieburo voor een gehoortest, ben benieuwd, voor het eerst naar buiten met die kleine!

Nou, de laatste pagina lees ik niet bij, mn internet weigert nu die pagina te laden... Ik hoop dat hij mijn bericht wel plaatst!

15. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Sillaah van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Evy!
    Wat een mooie naam!
    Geniet lekker van je kleine meid!

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    hehe ik kan er weer op... ik kon een paar uur niet op het forum komen! Maar aan de berichtjes te zien ging hier ook het een en ander niet geheel naar wens... Ik dacht al "wie is er nu bevallen?" maar dat viel mee, gewoon 100x dezelfde berichtjes ;)...

17. sim

sim Niet meer actief

silaah van harte gefeliciteerd! leuke naam, kan niet wachten op de foto's!

ik heb heel vlug even alles doorgelezen, iedereen loopt geloof ik wat aan te rommelen.

gister heb ik een slijmpropje verloren en wat bruinverlies, dat is vandaag helemaal over, verder nog niks geen tekenen van een komende bevalling, had ik al gezegd dat ik het zat ben? :)

18. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nee Sim meen je het? :)

19. Niet meer actief

nou zeg dat wel. ik kon er ook niet op komen.. wat een gedonder.. het zal wel te druk zijn geweest.. :D
    maar geen nieuwe mamma's alleen maar dubbele berichtjes.. ..

20. Niet meer actief

sim je bent toch echt aan de beurt hoor! het is vast lekker warm in je buik...helpt een verjaardags liedje ook niet?

Deel Deze Pagina