januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Waar is Charissa eigenlijk?

2. Niet meer actief

bij stranger ook nog niks aan het handje? ik had niet vrwacht dat er zoveel zijn die over de datum heen gaan. en dan bedoel ik ook bij dec mamma's .. trouwens we hebben nog niks weer van charissa gehoord.. zal ze bevallen zijn. of heb ik wat gemist !

3. Niet meer actief

stranger. twee zielen een gedachten hahaha

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nee hier is nog niets aan de hand... de kleine schopt er nog flink op los en dat is het...

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Mrklb1: inderdaad! Ik hoop voor haar dat ze snel bevalt die moet al zo lang wachten.

Ik snap het forum niet meer helemaal geloof ik. Spookt het hier :-s ?

6. sim

sim Niet meer actief

:) ik ga direct aan de gang met zingen haha

7. Niet meer actief

Nou zo'n storing zorgt er in ieder geval voor dat ik eindelijk niet meer in m'n pyama zit :D

8. Niet meer actief

Ik denk dat wij met z'n allen het forum behoorlijk in de war sturen, moet er erg om lachen :) :) :)

Sillaah, heerlijk voor je! Fijn dat het vlotjes is verlopen, we zijn nieuwsgierig naar je vrhaal. Geniet van je kraamtijd en laat je lekker vertroetelen. Rust goed uit.

MumAus, nou dat is goed gegaan met de foto's, leuk om te zien (behalve die poepluier ;) ).

Lieverd, tja wat het dan geweest is? Misschien wel gewoon sterk verdunde afscheiding i.c.m. nachtelijk zweet (getsie wat klinkt dat vreselijk :oops: ). Ik heb het ook wel eens. Ik denk dat je vruchtwater ook wel voelt lopen, als je een beetje vaginageörienteerd bent (wat kraam ik nu allemaal uit, sorry hoor, moet er zelf het hardst om lachen :)).

OK, nu weer serieus. Ik ga nu even bijtanken op de bank en spreek jullie later weer!

9. Niet meer actief

Sillaah, gefeliciteerd met je dochter Evy. Leuke naam! Fijn dat alles vlotjes is gegaan. Ben benieuwd naar je verhaal!

10. Niet meer actief

Mooi woord voor de dikke van Dale, vaginageörienteerd haha :)

11. Niet meer actief

Net naar het CB geweest om te wegen. Yara is te weinig aangekomen dus moet nu alles met de fles gaan geven. Eerst afkolven en dan flessen. Wat ik niet met kolven aankan kan ik met flesvoeding bijgeven.

Donderdag ga ik ze weer even wegen. Hoop dat ze dan weer wat aangekomen. Gelukkig zei ze dat Yara er harstikke gezond uitzag en dat dit vaker voorkwam met te vroeg geboren kindjes.

Marretje: hoe lang kolf je per keer?

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Roos, zit ze nog niet op haar geboortegewicht? Wel fijn dat ze er zo goed uitziet!

13. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hehe, hij doet het weer.

Babietje, je weet het leuk te vertellen! Haha! Ik moet er wel om lachen. Trouwens, het voelde net weer nattig tussen mijn benen, dus ik naar de wc. Kon er weer hele draden slijm tussenuit trekken. Sorry voor het vieze verhaal! Ik denk dat er iedere keer weer stukken van de slijmprop naar buiten komen.

Roos, jammer dat Yara niet genoeg is aangekomen. Hopelijk gaat het via de fles beter straks. Succes!

Marretje, spannend straks voor het eerst naar buiten. Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ben benieuwd naar de test!

Gr. Lieverd

14. Niet meer actief

Best vervelend he Lieverd, die afscheiding iedere keer? Ik vind het niet erg prettig, hoop elke keer dat dat ding nou een keer helemaal verdwijnt :(

15. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    moest me eerst helemaal opnieuw inloggen... raar forum... hahaha. ben blij dat het er weer is.
    Zijn er trouwens mama's die ook bij de izz zijn verzekerd? was wel benieuwd of dat inderdaad doorgaat die 20 uur extra kraamzorg...

16. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Jeetje, ik ben even niet online en moet direct een uur bijlezen! Wat een kletskousen hier zeg!

Sillaah, van harte gefeliciteerd met je dochter. Wat heerlijk dat het allemaal zo vlotjes is verlopen. Ben erg benieuwd naar het verhaal en de eerste foto's.

Hier gaat het allemaal erg rustig. Heb de hele dag niet veel gedaan, maar was om één uur zo moe dat ik op bed ben gekropen en pas om drie uur weer wakker werd. Toen ik wakker werd had ik weer eens enorme natte plekken in mijn shirt. Nu zit ik met een schoon shirtje achter de computer en begint de handel weer te lekken... pfff. Hier verder geen gerommel helaas. :cry:

Voor de meiden waar vanalles intern gebeurt, ik hoop voor jullie dat het snel door gaat zetten en dat je je kleintje snel in je armen hebt! Nu eerst maar even Oprah kijken (och, wat heb ik het toch zwaar.. :p

groetjes, Michelle

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hallo, ik breek ff in hier

ik heb contact gehad met izz over die extra kraamzorg;
    als je aanvullend verzekerd bent dan heb je recht op 20 uur meer zorg.
    ik moest meteen dan naar het kraamzorgburo bellen, en dat heb ik gedaan en dus krijg ik 20 uur extra zorg :D

groetjes en succes allemaal met het net mama zijn of het erop wachten

18. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he sillaah: gefeliciteerd met jullie Evy! geniet ervan en maak veel foto's. voor je het weet is ze al weer een stuk groter.

19. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Sillaah van harte gefeliciteerd met je dochter! Jouw harde werken zit erop! Geniet lekker van je meisje!

Hier alles nog rustig, alleen nog steeds pijn in mijn bovenbenen... Rare boel. Ach afwachten maar weer.

Dat we maar snel mogen bevallen!

20. Niet meer actief

zoo. wat weer een pagina´s erbij.. ik moet wel ff lachen hoor bij sommige.. vooral dat woord voor dikke van dale hahahahah.. hoe kom je erop.

hier nergens last van .. eigelijk een lekker dagje vandaag. ben aan het wassen gegaan. moet straks nog even een blouse strijken.. niet bepaald mijn hobby.

de kleine beweegd goed vandaag. ligt weer een tegen mijn rib aan te drukken met kontje volgens mij ;)
    hopen dat het snel begint en dat dit stilte voor de storm is. hahaha..
    ik word wel een beetje jaloers op al die bevallende mensen hier, maar ja ik heb nog twee week (hoogstens 4) pfff.
    nou fijne avond nog. ik lees straks nog wel meer berichtjes denkik. nou eerst aan de strijke en met eten beginnen.
    gebakken aard. varkenshaasje met champion saus en komkommer in azijn n suiker.. lekker hoor!

Deel Deze Pagina