januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Eigenlijk alleen een zachtgekookt eitje... Daar heb ik wel weer zin in. En drop! Alcohol dronk ik eigenlijk niet, koffie ook niet, roken deed ik niet. EN de meeste brie kun je gewoon eten hier...

Dus voor mij viel het allemaal wel mee!

2. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    hoezo geen drop? mag je geen drop eten als je zwanger bent?

3. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    En die voetmassage gaat dus mooi niet door die ik gehoopt had te krijgen... Brett komt net thuis - geblesseerd.. dus ik heb 'm net even 'bediend'.. zal wel een kan niet lopen want ik heb jeuk aan m'n neus-verhaal worden ;) Daar gaat m'n massage! Misschien toch een spelletje doen? Wat zijn jullie favo spelletjes? Of houden jullie daar niet van..?
    Brett kijkt al NIET uit naar de bevalling - ik wil spelletjes doen om m'n gedachten te verzetten. arme man.. hij houdt meer van TV kijken..

Simone
    xXx

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Teveel drop kan je bloeddruk verhogen en helaas ik kan het niet bij 1 dropje laten ;)...

Oh wij zijn allebei dol op spelletjes! Kolonisten (zowel bordspel als kaartspel), Machiavelli, Puerto Rico en zo kan ik nog wel even doorgaan...

5. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    aaaaah! ik heb het geluk dat ik van een spelletjesfamilie kom en elke keer als iemand deze kant op komt krijg ik een spelletje :D yey!
    Heb het kaartspel en het bordspel van kolonisten - kan daar niet genoeg van krijgen! probeer zoveel mogelijk mensen hier een van beiden te leren - dan speel ik het nog eens ;) Het leuke is - ik win altijd! haha! nou ja.. niet altijd, niet overdrijven Simone... Maar zelfs als ik verlies vind ik het geweldig!
    Kom ik erg enthousiast over?
    Ga zo toch een spelletje doen - take 5 misschien, ook een kadootje, dat is niet zo 'involved' als kolonisten, dus dan kan Brett ondertussen de cricket nog kijken ;)
    En over drop gesproken - aha - ! dat wist ik eigenlijk wel, maar had er niet aan gedacht..
    Groetjes! tot later later nog even waarschijnlijk :)

Simone
    xXx

6. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    owh en Puerto Rico? ook van dezelfde 'maker'..? heb daar nog niet van gehoord! goede tip voor een nieuw kado, laat maar gauw iemand deze kant op komen!

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen allemaal,

Hier een slechte nacht achter de rug met veel krampen in buik en behoorlijk pijnlijke buiken, ik moet over een uurtjue naar de vk toe en ben benieuwd wat ze er van zegt want het is echt pijnlijk en niet prettig meer.

Als ik me vanmaddag goed voel ga ik met mijn moeder de laatste boodschappen doen zodat ik niet elke dag een beetje hoef te halen.

Groetjes Sanne

8. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    succes Sanne! Hopelijk is het een goed teken!
    Ik ga erbij zitten.. groetjes en tot morgen - hopelijk groot nieuws van iemand!

Simone
    xXx

9. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goedemorgen allemaal!

Vandaag kon ik eens heerlijk uitslapen. Ik ben pas om 10.00 uur mijn bed uitgerold. Heerlijk! Helaas weer niets begonnen vannacht. Ik hoop iedere keer dat het 's nachts ineens gaat beginnen.

Iemand had het over ongecontroleerde windjes. Ik heb daar ook last van. Ik moet er veel laten en kan ze moeilijk ophouden. Geen idee waardoor dat komt.

Verder ben ik inderdaad het zwanger-zijn niet zat, maar ik wil ook zo graag dat kleintje in mijn armen houden en knuffelen en weten wie er al die tijd aan het bewegen is in mijn buik. Ik was er zo van overtuigd te vroeg te bevallen, maar die overtuiging begint te verdwijnen.

Mijn man is vandaag na 4 vrije dagen weer gaan werken. Ik had echt gehoopt in de afgelopen 4 dagen te bevallen. Mijn man vraagt inderdaad ook iedere keer als ik 's nachts moet plassen of er al wat gaande is, maar helaas moet ik hem iedere keer teleurstellen. Af en toe gaat hij ook over mijn buik wrijven en dan roept hij: "Kom er nou uit!". Zo schattig!

Gr. Lieverd

10. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Ik heb toch wel mijn wijntje laten staan.. Vind het namelijk heerlijk om op vrijdag/zaterdagavond met manlief op de bank te zitten.. Wijntje. toastje of iets anders lekkers erbij.. Kan ik echt van genieten!
    Dat heb ik wel gemist..
    En uiteraard de filet americain... Niet dat ik nou zo'n filet fanaat was maar alles wat verboden is, is dan juist lekker..
    En volgens mij mag je gewoon een boterhammetje bij smeerleverworst hebben hoor.. Als je maar niet meer neemt..
    En de brie en de drop neem ik idd ook gewoon alleen wel in wat mindere mate.. Alhoewel die dropjes wel moeilijk zijn om te laten staan..

11. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    O ja, ik neem ook geen druppel alcohol meer, ik rookte al niet, dus dat mis ik helemaal niet. Verder inderdaad geen filet, heel af en toe een toastje of boterham paté doe ik wel. Drop at ik al niet zo vaak, dus mis ik niet. Filet vind ik heerlijk, dus mijn man heeft beloofd snel na de bevalling een stokbroodje filet met uitjes voor mij te maken.

12. Niet meer actief

Sanne ik hoop dat het doorzet voor je, met die pijn rondlopen moet vermoeiend zijn.

Mensen ik heb GOED geslapen...heerlijk zeg, wel uurtje wakker gelegen, maar bon daar doen we het voor, wat je toch de dag een stuk lekkerder in gaat als je goed hebt geslapen, tjeetje.

Ik kwam er vanmorgen achter dat mijn ma gisteren met bedorven vlees hier heeft gekookt, ik had die laten liggen in de ijskast (ben beetje laks) en ze had het goeie vlees laten liggen en is gaan bakken met het bedorven vlees, het was ook nog eens kip, het was houdbaar tot 4-1 (heb de prullenbak doorzocht naar de verpakking toen ik het verse vlees nog zag liggen in de ijskast...hmmmm het was ook nog kip, lekker he, :( , maar goedniet in paniek raken, mijn man zei al het was goed doorbakken en ik vond het eigenlijk heerlijk smaken, echt niks van gemerkt.

Ik hoor dat velen naar de verlos. moeten succes he!

Dat prog, mein baby, is dat niet akelig om nu te kijken, kan me ook heel confronterend lijken...? maar denk dat ik toch maar eens kijk, toch nieuwsgierig he.

Spelletjes ben ik dol op Simone, kom ook uit een spelletjes fam., kan met mijn ma echt de hele dag yatzeen, alleen mijn man houdt er helemaal niet van helaas, dus blijft het bij mahjong of ballenschieten op de pc!

Verder eet ik soms nog gewoon een boterham met leverworst, eentje kan echt geen kwaad is mij verteld..en ik geniet daar ook heel erg van, ben er dol op!

Ik ben positief gestemt vandaag, gelukkig, dan is het wachten ook niet zo erg...de verlosk. zei gisteren dat ze dacht dat het deze week nog niet voor me ging gebeuren, dus ja dan denk je dat gek genoeg ook, wel zei ze dat ze niet dacht dat ik tot 42 weken zou doorlopen, maar dat was ook een gevoel...de vorige keer zei die andere verlosk. dat ook, dus ja ook daar hoop je dan een beetje op..

Voor de mensen die er vandaag doorheen zitten...we zijn er bij meiden..nog ff volhouden ;) :)

Liefs San

13. Marisca

Marisca Lid

10 okt 2006
    69
    0
    0
    Jeetje, ik kan het niet meer opbrengen om alles bij te lezen, hoor... Wat een verhalen. Het lijkt wel of alle hoogzwangeren hun tijd aan het verdrijven zijn met berichtjes plaatsen, ondertussend wachten op de eerste tekenen van het begin van de bevalling. ;)

Ik heb nog wel meegekregen dat Sillaaah is bevallen van een mooie dochter. Dus bij deze, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!

Vannacht weer veel last van maagzuur en vanochtend wakker geworden met een verschrikkelijk zeurende pijn in m'n bekken. Gelukkig zakt die pijn vrij snel als ik eenmaal opgestaan ben.
    Vanmiddag moet ik weer naar de vk. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin. Wil de deur helemaal niet uit met dit weer, maar lekker in mijn pyama rondhangen en rommelen in huis. Daar heb ik gelukkig ook nog wel een paar uurtjes de tijd voor.

14. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Op internet staat ook een filmpje van een thuisbevalling. Die vond ik ook wel mooi om te zien. Die kan je hier zien:

http://www.vitababytv.nl/pages/bevalling.htm

Die thuisbevalling vond ik wel mooi om te zien.

Gr. Lieverd

15. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Yoehoe.. ik vind mezelf even helemaal goed! :) Dit digibeetje heeft het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te uploaden! Tsja, zwangerschap zit er bijna op, maar slimpie heeft het eindelijk door hoor.

Vind het namelijk altijd zo leuk om in de fotoalbums van anderen te koekeloeren.. dus, hierbij... fotootjes van mij, m'n (aanstaande) mannetje, de babykamer, de poes, enzovoort (en straks natuurlijk vers van de pers de foto's van de kleine!).

groetjes, Michelle

16. Niet meer actief

Sillaah: jeetje joh, wat een heftig verhaal! Maar je bent nu wel een trotse moeder he? Wat een mooie meid! Hoe is het nu met je?

Mum, wat een leuk verhaal over dat bed, begonnen in een bed haha!
    En op mn buik slapen... lijkt me heerlijk! Het lukt me nu nog niet door de wond, doet nog teveel pijn, maar zodra het kan doe ik het echt, kan niet wachten!

Aaahh, ik heb zo'n medelijden met jullie, jullie krijgen het steeds zwaarder he? Kom op, nog even!

Hier verder een "normale" dag, vanmiddag en vanavond weer kraamvisite!

17. Niet meer actief

Joepie! Wat een leuk kamertje en leuke foto's allemaal, mooie buik hoor!

18. Niet meer actief

pfff, emotioneel filmpje zeg zit alweer te janken, :) , nou dames dat het maar voor ons allemaal zo mag gaan hihihi, zag er idd mooi uit en goed te doen vooral...pff wel heavy, kan me dan nog steeds niet voorstellen dat ik dat ook ga doen, tjeetje heftig!

19. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Krijg de kriebels als ik dat zie... Zien jullie niet op tegen de pijn?

Wel erg mooi filmpje!

20. Niet meer actief

Hey michelle, leuk dat het gelukt is met de foto's, hebben we ook een beeld van jou, mooi buikje he!

Deel Deze Pagina