januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ja dat is waar.... maar het lijkt me ook heerlijk om even echt met zijn drieën te zijn...

Ik zag trouwens net in de bevallingslijst dat Maboshi bevallen is van een dochter, Zenny... Ze stond toch ook op het lijstje?

2. Niet meer actief

Hoi tis nu 12.15 en na de reclame word op sbs een keizersnede uitgevoerd, dus voor degene die een keizerknede gaan krijgen of geintereseerd zijn, ff kijken ;) . Ik heb Mein Baby dus wel zitten kijken, maar geen bevallingen daar hoor, wel wat gezinnen over baby's krijgen ben heel slecht in duits dus verstond er weinig van :)

3. Niet meer actief

lol, keizerknede....hihi, snede bedoel ik natuurlijk

4. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik heb geen idee meer wie Maboshi is. Volgens mij heeft ze hier al heel lang niet meer geschreven.

Gr. Lieverd

5. Niet meer actief

Oh wij hebben op het kaartje staan, wilt u...komen zien? bel dan even anders slaapt ze misschien...zo houden wij alles open en bepalen we zelf, wel zo fijn dachten wij!

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Wat een aparte naam trouwens; Zenny!

7. Niet meer actief

Hoooooooii allemaal

Ik heb net mijn apk weer gehad... en weer goedgekeurd ;) Beeb was weer goed gegroeid. Alleen jammer dat ze nog steeds niet kunnen voelen of ik al ontsluiting heb of niet!
    Verder niet zoveel bijzonders, volgende week weer. Jullie gaan echt hard hier zeg! ff een ochtendje niet kijken en weer 4 pagina's bijlezen :)

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi Nann,

Waarom kunnen ze niet bekijken of je al ontsluiting hebt?

Fijn dat je weer bent goedgekeurd!

Gr. Lieverd

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    4 JONGENS - 7 MEISJES geboren

charissa - 29-12-2006 - meisje
    editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria
    petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel
    labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne
    roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara
    sim - 03-01-2007 - verrassing
    moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk
    maboshi - 06-01-2007 - meisje- 05-01-2007 - Zenny
    19nicole83 -06-01-2007 - verrassing
    marrie - 06-01-2007 - verrassing
    mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing
    stranger - 07-01-2007 - verrassing
    andrea001 - 12-01-2007 - verrassing
    caecilia - 12-01-2007 - jongen - 07-01-2007 - xander
    lieverd - 12-01-2007 -verrassing
    sillaah - 13-01-2007 - meisje - 07-01-2007 - Evy
    sanne - 14-01-2007 - verrassing
    marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn
    babietje - 17-01-2007 - verrassing
    michelle - 19-01-2007 - verrassing
    polleke - 19-01-2007 - jongetje
    jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing
    mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing
    dorito - 21-01-2007 - jongen - 02-01-2007 - merlijn
    lizzy - 22-01-2007 - meisje
    sanwel - 24-01-2007 - verrassing
    marisca - 24-01-2007 - verrassing
    selmama - 26-01-2007 - verrassing
    daphne1980 - 26-01-2007 - verrassing
    alexandra - 27-01-2007 - verrassing
    sanna28 - 27-01-2007 - meisje
    nann - 29-01-2007 - verrassing
    mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine

10. Niet meer actief

Omdat de beeb zo diep ligt dat ze niet om het hoofdje heen kunnen komen om bij de baarmoedermond te komen :eek:
    Verder rommelt het hier nog niet zo hard, dus het zal wel niet... rommelt het bij jou nog Lieverd?

11. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Het enige wat je kan doen, is geduld blijven uitoefenen! Moeilijk he? Ik vind van wel!

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Fijn Nann dat alles goed is!

13. Niet meer actief

Nann laat me niet in de steek he, anders ben ik zo alleen onderaan de lijst!

En over die ontsluiting is dat niet normaal dat ze dat nog niet voelen? Dat doen ze toch pas als je weeen hebt?

14. Niet meer actief

Haha ik blijf bij je Sanna :)

Ze hebben bij mij een aantal keren getoucheerd omdat ik steeds bloedverlies had, maar ja dat mislukt dus steeds omdat de beeb er voor ligt... kan dus best dat dat bloedverlies is gekomen door een stukje ontsluiting, maar daar komen we voor een eventuele bevalling niet meer achter ben ik bang :(

15. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jammer dat ze het niet kunnen voelen. Ik ga nu echt even douchen en wat eten. Misschien tot vanmiddag!

Gr. lieverd

16. Niet meer actief

sanna28: ik blijf ook bij je hoor..! ik loop wel door tot 42 week.. pfff. (ffklagen hoor)
    hier nog gee harde buiken weeen te vinden ..

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hallo allemaal !
    hoe is het met jullie ?
    met mij wel goed, nog erg duizelig en slap van de bevalling,
    maar ik ben zo megatrots op dat kleine meisje van me :D
    mijn vriend was bij de bevalling, tenminste nog maar net op tijd :)
    ik had dus die prik gehad waar ik van ging slapen, en die werkte met 1 minuut al, toen is mijn vriend naar zijn moeder gegaan om 1 uur s nachts was dat, omdat ze zeiden dat het wel uren kon duren voor de bevalling zou doorzetten ALS die wel zou doorzetten..
    maar binnen een half uur had ik ineens 9 cm ontsluiting !
    dus ik hem opgebeld, issie daarna weer in slaap gevallen.. ze hebben gewacht met de vliezen te breken tot hij er was omdat het anders te snel zou gaan.
    Ik vind het wel jammer dat ik er niet bewust ben bij geweest met mijn hoofd door die medicatie, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij om, omdat ik zo verschrikkelijk moe was en dat spul hielp me een beetje relaxen tussen de weeën door.
    Evy maakt het goed ! gisteren was ze laag op temperatuur, maar vandaag gaat het goed, ze is vanmorgen voor het eerst in bad geweest!
    vind het echt een mooi meisje zonder rimpeltjes of vlekjes, lekker laagje vet :) (maar dat vind iedere moeder natuurlijk van dr kleine trots) :)
    ik kan helaas nog niet veel met r, want lang staan gaat niet, maar ze denken dat ik volgende week alweer op de been ben omdat ik ook geen hechtingen enzo heb :D
    nou meiden ik wens jullie allemaal erg veel succes ! ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn hoor !
    ik ga nu nog even van evy genieten ik kom morgen weer even lezen

18. Niet meer actief

Hoi Meiden, hier ook maar weer eens een reactie van mij.

Er is op zich nog steeds nix aan de hand hier, maar vannacht ineens wakker geworden van harde buiken... Ik had er 3 binnen het uur! En je kunt dan geen kant op! Vreselijk! Daarna kreeg ik ook nog eens kramp in mijn been en begon de kleine ook nog eens naar onderen te drukken. Echt niet leuk meer...

En blijkbaar ben ik er zo moe van geworden, dat ik vandaag nix meer waard ben, ik ben zo moe en heb het helemaal gehad. Geen energie meer over.
    Morgen fijn weer naar de VK, daar verheug ik me wel weer op!
    En eigenlijk moeten we morgen naar de verjaardag van mijn neefje (1 jaar), maar ik ga niet, het is 2,5 uur enkele reis in de auto, dus minimaal 5 uur in totaal rijden... Nou, laat maar. Zeker als ik me zo voel als nu.
    Dus manlief gaat maar alleen met Ruben daarheen, ik blijf wel lekker thuis. Voor hetzelfde geld ga ik de nacht van woensdag op donderdag bevallen en zou ik daar niet eens de energie voor hebben. Is niet verstandig. Ik wil wel uitgerust zijn voor die tijd, een bevalling kost ontzettend veel energie.
    Dus ik denk dat ik zo maar ff een tukkie ga doen, knap ik misschien van op. Ruben ligt ook al in zijn bedje, dus heb ik ook de tijd om de ogen dicht te doen.
    Vanavond nog de laatste zw.gym, gelukkig alleen een info-avond over de kraamtijd en het optillen/vasthouden van de baby.
    Op zich weet ik dat natuurlijk nog wel, maar het is veel te gezellig om niet te gaan. En zeker omdat het de laatste keer is.

Goed, genoeg gezeurd!
    Iedereen sterkte met de laatste loodjes en tot de volgende keer!

Liefs, San

19. Niet meer actief

Hoi Meiden, hier ook maar weer eens een reactie van mij.

Er is op zich nog steeds nix aan de hand hier, maar vannacht ineens wakker geworden van harde buiken... Ik had er 3 binnen het uur! En je kunt dan geen kant op! Vreselijk! Daarna kreeg ik ook nog eens kramp in mijn been en begon de kleine ook nog eens naar onderen te drukken. Echt niet leuk meer...

En blijkbaar ben ik er zo moe van geworden, dat ik vandaag nix meer waard ben, ik ben zo moe en heb het helemaal gehad. Geen energie meer over.
    Morgen fijn weer naar de VK, daar verheug ik me wel weer op!
    En eigenlijk moeten we morgen naar de verjaardag van mijn neefje (1 jaar), maar ik ga niet, het is 2,5 uur enkele reis in de auto, dus minimaal 5 uur in totaal rijden... Nou, laat maar. Zeker als ik me zo voel als nu.
    Dus manlief gaat maar alleen met Ruben daarheen, ik blijf wel lekker thuis. Voor hetzelfde geld ga ik de nacht van woensdag op donderdag bevallen en zou ik daar niet eens de energie voor hebben. Is niet verstandig. Ik wil wel uitgerust zijn voor die tijd, een bevalling kost ontzettend veel energie.
    Dus ik denk dat ik zo maar ff een tukkie ga doen, knap ik misschien van op. Ruben ligt ook al in zijn bedje, dus heb ik ook de tijd om de ogen dicht te doen.
    Vanavond nog de laatste zw.gym, gelukkig alleen een info-avond over de kraamtijd en het optillen/vasthouden van de baby.
    Op zich weet ik dat natuurlijk nog wel, maar het is veel te gezellig om niet te gaan. En zeker omdat het de laatste keer is.

Goed, genoeg gezeurd!
    Iedereen sterkte met de laatste loodjes en tot de volgende keer!

Liefs, San

20. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi ben ik weer...

Wat een rotdag heb ik vandaag (ja sorry weer klagen, maar moet het even kwijt...)!
    Stond ik in de winkel, werd ik niet lekker. Zweten, draaierig, beven... Ik stond al bij de kassa en legde neer wat ik had en sleurde dochterlief mee naar buiten. Dacht dat ik flauw ging vallen. Buiten kwam ik erachter dat m'n dochter nog spullen in d'r handen had en besloot snel even weer naar binnen te gaan om te betalen.
    Kom daar aan, ben aan de beurt en vrouw bij de kassa keek me raar aan :( . Dus ik zeg: "sorry word niet lekker...", "Oh" zegt ze en kassiere zei ook niks. Ik op mijn hurken (schaam me kapot als ik eraan denk :oops: ). Sta al bevend weer op en mensen kijken mij nog steeds vreemd aan... Dus ik zeg: "ik voel me echt niet goed, ik ben 40 weken zwanger..." Niemand reageert en kassiere maakt rustig het briefje van 20 klein en vraagt of ik een tasje wil... :(

Nou.... is dat wat?! Ik kon bijna niet op mijn benen blijven staan en ben snel naar de auto gelopen. Zulke dingen... Die mensen... grrrrrr.... :evil: :cry:

Deel Deze Pagina