januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @dorito welkom!

De mevrouw van MvM is gisteren langs geweest. Ze heeft een test gedaan en ik was opees bang dat die niet positief zou zijn (ik moest helemaal niet naar de wc dus had snel veel water gedronken om maar te moeten..) Ze deed de test en vroeg alleen of ik veel verschijnselen had gezien het ding zo ontzettend roze werd :)
    Mijn HCG was zo hoog dat ze verwachte dat ik allerlei verschijnselen zou hebben...en ze heeft gelijk.

Ik ben misselijk, moe en de wc is niet echt een pretje. Maar wel heel erg gelukkig.

Wij willen ook de meeste mensen het nieuws pas vertellen na de eerste echo...maar die krijg ik al met 7,5 weken dus dat is bij ons best snel.

2. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi Caecilia,

Ik was toen ook bang dat het negatief zou zijn met MvM. Ik had ook een megadikke rode streep, dus ze vroeg aan mij of ik niet zeker wist dat ik verder was dan ik nu ben.

Vind je trouwens ook niet dat die flessen zo stinken als je ze openmaakt? Ik ga vandaag de eerste twee kratten retour brengen.

Gr. Lieverd

3. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Goedemorgen,

Alle nieuwe zwangeren hier, van harte gefeliciteerd en welkom!

Hier alleen in de avond een opgezette buik, knoopje van broek los. Het slaapprobleem heb ik al meer dan een week. Ik word vroeg in de nacht weer wakker, val dan na lange tijd weer in slaap, en 's ochtends weer erg vroeg wakker. Eerst moest de wekker me echt wakker maken, nu ben ik ruim voor de wekker wakker en ben dan wat onrustig. Zodoende raak ik over de dag heen vermoeid en ga meestal rond het avondeten even liggen.

4. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi Emma,

Die vermoeidheid is echt heel herkenbaar. Gisterenavond ben ik al om half tien naar bed gegaan en om elf uur kwam mijn man erbij. Ik dus weer wakker en het kostte me enorm veel moeite om weer in slaap te komen. Echt erg!

Gr. Lieverd

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @lieverd, ik vind de lucht ook wel meevallen. En zelfs als je 10 weken inzameld heb je pas genoeg voor 1 spuit pregnyl. Dus je doet heel goed werk want er zijn genoeg meiden die dit nodig hebben (en vaak wel meer dan 1 spuit!)

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik ben ook heel bij dat ik eraan meedoe. Het is ook een kleine moeite vind ik. Of je nu normaal gaat plassen of je doet het even in een kan en giet het over in een flels. Kost je misschien 1 minuutje extra.

7. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ja, ikke hier ga eerder, en wel een hele dag eerder als jullie haha.
    Maandag 29 mei heb ik het intake-gesprek, net een afspraak gemaakt.

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    O, wat leuk!! Ik ben benieuwd hoe je afspraak verloopt. Moet jij ook een videoband en urine meenemen? Ik wel.

9. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ja leuk hè, heb er nu al zin in.
    Nee, geen videoband, wel een plasje meenemen...moet dan even denken waar ik dat in ga doen. Idee?

Ik vroeg wat er gaat gebeuren, en ze had het over uitleg gang van zaken en uitleg over hoe en wanneer echo's. Uitvragen medische achtergrond van mij, bloeddruk en gewicht meten...kortom een soort intake.
    Krijg jij al een echo dan?

10. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ja, als het goed is krijg ik die gelijk, want anders hoefde ik die band niet mee te nemen.

Ik heb een mooi potje gekregen van MvM voor als ik de eerste keer naar de verloskundige ga. Ga jij je ook nog aanmelden voor MvM?

11. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ja, ik ga dat allemaal regelen deze week. Zal dan ook wel een potje krijgen. Wel leuk dat je dan ook al een echo zal krijgen...daar moet ik op wachten tot week 11/12. Duurt nog zo lang zeg...

12. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ja, dat duurt zeker lang bij jou. Ik vind het wel leuk dat ik hem gelijk al krijg.

Je kan trouwens hele mooie presentjes uitzoeken bij MvM. Ik heb het boek genomen en het is erg mooi.

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ik heb het bestekje genomen. Ik heb al een aantal boeken gekregen...dus vandaar en ik vind het leuk dat ik dan straks een heel setje heb met de bordjes erbij

14. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ik heb nog geen boek, dus ga denk ik ook voor het boek kiezen.
    Even een vraagje, die vrachtwagen die de flessen komt brengen en halen, staat daar MvM op? Ik wil het namelijk nog stil houden, en anders zien de buren en familieleden die in de buurt wonen wat er hier aan de hand is :) ?

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Nee er staat niets op die vrachtwagen. En je kunt de flessen ook naar de vertegenwoordigster brengen...of ze in de tuin achter zetten etc. Zelf zet ik ze wel bij de voordeur maar doe ik er een plastic zak omheen. Het is wel herkenbaar...maar ja dat is dan maar zo.

16. Niet meer actief

He hallo, alles ok bij jullie. Ik ben denk ik de 1e die naar de VK mag namelijk op 29 mei om 08.15 uur. Helaas krijg ik dan nog geen echo, maar misschien dat ze wel het hartje gaan luisteren??? Hoop van wel. Anders moet ik ook nog tot 19 juni wachten dus als ik bijna 12 weken ben.

Ben nu voor de 2e ochtend hartstikke misselijk, gisterenavond is al mijn avondeten eruit gekomen en toen voelde ik me wel ietsje beter. Net op mijn werk ook weer een beetje overgegeven, hoop dat niemand er achter komt, maar loop volgens mij hier als een vaatdoek rond. Ga morgen maar eens proberen om al wat in bed te eten en drinken, schijnt wel te helpen. Verder beginnen mijn borsten weer zeer te doen, vooral ’s nachts. Maar al met al ik heb het er graag voor over.

Gisteren van mijn zus een kadootje gekregen, mijn vriend had het boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en ik een zwangerschapsdagboek. Echt leuk. Ga er vanavond maar al wat in schrijven.

Lieverd, ik hoop dat je buikkrampen al wat minder geworden zijn. Heb je de VK al gebeld? Kon het namelijk nergens vinden of je al gebeld had???

17. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ja dan ben jij een aantal uur eerder dan ik aan de beurt bij de VK.
    Ook ik zal pas een echo tegen week 12 krijgen, dat is als ik snel reken in dezelfde week als jij de echo hebt.

Misselijk ben ik nog steeds niet geweest, en overgeven ook nog steeds niet gehoeven.
    Wel zijn mijn borsten nog steeds pijnlijk, overdag gaat best goed, maar in de avond beginnen ze echt pijn te doen, en in bed is het een ramp.

18. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi Roos, ik heb de verloskundige weer gebeld. Zij maakt zich er niet ongerust over. Ze zegt dat het de extreme groei van de baarmoeder is. De één heeft daar meer last van dan de ander. Ze zei dat er zoveel mensen met buikpijn, en zelfs soms bloedverlies, zijn en die uiteindelijk allemaal een kindje op de wereld zetten. Ik ben dus maar gestopt met mezelf druk maken. Het helpt toch niet.

Missschien ben ik nu wel de eerste met een echo. Ik moet namelijk op 30 mei en ik moet een videoband meenemen.

Gr. Lieverd

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ik heb ook de 30ste een echo! Bij mij wordt dit een interne echo die door de fertiliteitsarts van het zh wordt gemaakt. Dit omdat wij al een tijd bij haar in behandeling waren.

20. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    O ja, dat is waar. Dan zijn we samen. Ik heb er zo'n zin in!!

Deel Deze Pagina