Nou ik was de vorige keer een halve kilo afgevallen en deze keer 1,1 kilo erbij in twee weken tijd.... maar goed wat wil je na drie bakken koffie en een halve liter water Volgens mij vond zij het nogal veel, en dat terwijl ik nu in totaal zo'n 7 kilo aan ben gekomen
ik moet er om half twee zijn en de tijd kruipt voorbij. hebben jullie wel eens dat het klinkt alsof er iets knapt in je buik dat heb ik als het heel beweegelijk is (alsof je met je nagel op je horloge tikt, op het glas zeg maar) dat klinkt wel als vruchtwater en geloof me ik haal niemand meer in, ik word de laatste januarimama haha.
Ik van 71 naar 89... Bij mijn vorige zwangerschap was ik van 67 naar 92 gegaan.. Heb me ook lekker laten gaan.. Had zoiets, van nu mag het! Ben vooral in de eerste maanden erg gegroeid..
Ach Nann dan ben jij na je bevalling dunner als daarvoor, dus maak je niet druk, ik hoor dat hier vaker dat verlosk. zo spastisch doen, belachelijk die van mij zeggen gewoon 10 kilo gaat er zo vanaf (meestal) en de rest is je eigen verantwoordelijkheid, nou gelukkig ook...dat gezeik..Ik heb de info d.m.v. mijn studie en ben normaal ook heel oplettend en gezond en verantwoord dus dat pak ik straks ook weer lekker op en ik geef mezelf 9 maanden om weer op mijn oude gewicht te komen en ik weet ook zeker dat dat me lukt.
Sim dat klinkt als de hik, dat tikken van die nagels op een horloge...maar dat knappen ken ik wel niet
Ik was het bij mijn eerste na ruim vijf maanden alweer kwijt.. Alhoewel er nog wel een kilo of drie is blijven zitten maar dat maakte me niet uit.. Moet je kijken wat je ervoor terug krijgt! Gewoon flink borstvoeding geven en straks weer lekker sporten. Ben zelf docent lichamelijke opvoeding dus ben altijd wel met sporten bezig en dan gaat het redelijk vanzelf
nee, dat is het niet, het is net alsof je zeg maar je vinger kraakt, maar ik voel hetniet, het is alleen als de kleine heel erg druk is en zich uitrekt ofzo... kan het moeilijk uitleggen..
Neeeee geen Sonja Bakker.... Ben blij dat ik die hype op m'n werk achter heb kunnen laten Wat bij mij altijd heel goed werkte wat het puntendieet, soort weight watchers idee. Dat knappen van het vruchtwater heb ik weleens als ik ga staan ofzo, meestal bovenin mijn buik, heel raar geluidje inderdaad! En dat hikken vind ik zo schattig, daar begint 'ie 's ochtends meteen mee bij het wakker worden
Alhoewel ik nu tot en met september thuis zit.. En pas weer in het nieuwe schooljaar begin. Heb ouderschapsverlof opgenomen voor de overlapping tussen mijn eigenlijke beginnen en de zomervakantie.. Heerlijk vooruitzicht!
Misschien stoot tie ergens tegen aan, en dat je dan een geluidje hoort, misschien je darmen...of misschien een tijdklokje dat aan het aflopen is . Ik denk dat je wat betreft je gewicht niet moet gaan freaken en gewoon weer je normale eetpatroon moet gaan oppakken en de extraatjes weer laat staan en op een gegeven moment weer meer gaan bewegen, want ons bewegingslevel is tuurlijk ook bijna niks meer..dan komt het wel goed, je moet gewoon niet na een maand gaan zitten huilen dat het je niet snel genoeg gaat...je moet het tijd geven, dan gaat dat vanzelf.
Babietje: is inderdaad waar dat ze in de rimboe geen kolven hebben.... Maar goed, ik moest in het begin wel kolven omdat Finn niet genoeg kracht had aan de borst te drinken, anders had ik helemaal geen melk, en dat had hij juist zo hard nodig omdat hij zo klein was. En nu krijg ik hem dus niet meer aan de borst... Dus tja... het kan echt niet anders nu. Dat is schrikken zeg, dat je de baby niet voelt, heb je m nu wel ondertussen gevoeld? Ik duim voor je! mrklb1: Ja hoor, met Finn gaat het verder goed! Hij wil dus niet goed aan de borst drinken, maar goed, hij krijgt met het flesje. Hij groeit in ieder geval goed! Mooi dat je weer goedgekeurd bent, behalve een lage bloeddruk. Andrea, ik hoop voor je dat het inderdaad allemaal vanzelf op gang komt! Stranger, muisje, jullie ook weer goedgekeurd, mooi! Marisca: spannend! Succes meid!
Ik ga ff Mein Baby kijken op RTL, ook al versta ik er weinig van, hopelijk zijn er vandaag wel bevallingen bij, ben es benieuwd Tot straks!
Ha meiden, nog geen babies erbij, maar wel weer wat gerommel lees ik. Marisca, heel veel succes, ik hoop dat het door gaat zetten. Bij mij nog niks aan het handje. Word nog steeds elke ochtend wakker met flinke lekvlekken ter hoogte van mijn linkerborst, maar dat is het dan ook wel. De kleine ligt nog lekker te trappelen in mijn buik, dus dat voelt wel goed. Grappig om te lezen dat iedereen weer aan de vreet is en toch niet veel aankomt in gewicht. Ik ben sinds maandag ook weer helemaal aan het ijs (banaan met caramel) en aan de stroopwafels. Ik ben in totaal al wel 23 kilo aangekomen , maar de laatste weken sta ik stil. Toen ik zwanger raakte woog ik overigens ook al 93 kilo hoor, dus ik ben van mezelf ook geen kleintje Ach, ik krijg die extra kilo's er vanzelf weer een keertje af. Bovendien heb ik een goede stok achter de deur aangezien we op 7 september gaan trouwen en ik niet bij de campingzaak een jurk wil kopen... Nou, ik schenk mezelf nog even een kopje koffie in (stroofwafeltje erbij en ga even op de bank hangen. groetjes, Michelle
dames, maak je niet ongerust over die paar kilootjes... Ik moet er 28 en ik ben er van overtuigd dat het me gaat lukken! Dus het gaat jullie ook lukken! Denk dat ik ook weer aan het puntendieet ga. Dan heb je het zelf in de hand en kan je zelf alles samenstellen. Ben benieuwd hoeveel ik straks na een paar weken kwijt ben (aan de bevalling en al het vocht wat eruit gaat). Denk dat ik aardig wat vocht vast hou, dus dat zal ook wel wat schelen... ik ga douchen en daarna bij mijn ouders boterhammetje eten. Dus tot later maar weer!
@michelle, wat klinkt het veel he als je boven de 20 kilo bent aangekomen... Ik was ook al geen kleintje voor de zwangerschap, dus voel je je meteen zo'n lopend propje.... Maar het gaat ons gewoon lukken! zullen we ook een afval-forum oprichten hahahaa
Ik ga even eten klaar maken.. Mannetje komt zometeen thuis om te lunchen.. Even wat lekkers erbij (gebakken eitje ofzo...) Mag nu nog! Vanmiddag even met dochter naar het zwembad, hebben we weer een middag om.. Op naar de 21e!
Geen nieuwe mama's zie ik. De kleine laten allemaal lang op zich wachten. Ik heb vannacht weer eens flinke voorweeen gehad maar niks zet door. Dan denk ik dat het begint maar niks he. Vandaag ga ik weer eens rustig aan doen want kheb weer veel last van mijn rug. Dagen duren erg lang als je niet veel kan zucht....
ik ben nu van 59 kilo naar 81 gegaan, bijna hetzelfde als bij mijn dochter, en dat was ik toen in drie weken kwijt. vergeet niet dat je ritme straks heel anders wordt en je het drukker krijgt, je hormoonhuishouding verandert weer en nu eet je anders omdat je een kleintje in je buik heb en minder energie verbruikt omdat je weinig kanten op kunt. ik maak me niet druk... en dat knappen heb ik ook inderdaad bovenin. alles beweegt goed, dus echt druk maak ik me er niet om, het klinkt alleen zo ranzig. mijn man hoort het ook, we kijken elkaar aan en hij moet dan alweer lachen omdat ik dan alweer wat wit wegtrek, dan is de kleine zo druk met die voetjes, ik kan op zo'n moment dat hele voetje ook voelen, met kleine bobbeltjes en al (misschien teentjes maar in elk geval dat hakje en muisje van de voet hihi)
Ha dames! Ik breek weer even in... Er gebeurt nog niet echt heel erg veel bij de januarikandidaten he? We krijgen straks ineens een geboortegolf volgens mij! Ik word morgenochtend opgenomen in het ziekenhuis, en wordt ingeleid. Daar gaan ze morgenochtend mee beginnen, maar voeren ze dusdanig langzaam op dat het wel tot zaterdag zou kunnen duren voordat ik mn meisje in mn armen heb. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen! Ik verblijf minimaal een week in het ziekenhuis, dus tegen het einde van volgende week kunnen jullie mijn verhaal verwachten. Groetjes, Lizzy