januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoihoi, ik heb niks bijgelezen (sorry :oops: ) maar even een vraag en een update:

gister bij de vk gestript, was alleen wat naar gevoel en daarna bloedverlies gehad wat later alweer stopte, scheen erbij te horen. vannacht om 2.22u wakker geworden van: oh ja, zo voelde dat ook al weer. dit houd al aan elke 10 minuten. maar nu vraag ik me dus af, hoe lang duurt het ongeveer voordat het wat sneller op elkaar volgt en het mag nu ook wel wat heviger worden, de ene is heviger als de ander.

2. Niet meer actief

sim± wat spannend! het zal wel niet lang meer duren! succes!

3. Niet meer actief

Succes Sim, je zal nu vast en zeker de volgende zijn!

4. sim

sim Niet meer actief

ik hoop van wel, maar hadden jullie ook in het begin dat je dacht wat duurt het lang om de tien minuten en hoe lang duurde dat dat het wat heftiger werd..

5. Niet meer actief

Kan ik je helaas niet mee verder helpen. Ik heb helemaal geen weeen gehad.

6. Niet meer actief

Ik weet van mijn eerste dat ik begon met weeën om het kwartier en het duurde wel een paar uur voordat de frequentie toenam. Ik ben vanaf de eerste wee tot aan Ruben zijn geboorte 24 uur bezig geweest.
    Maar het worden er vanzelf meer, sim. Kwestie van geduld.
    Ik wens je iig erg veel sterkte hiermee en zal aan je denken. Helpt vast wel. ;)

Liefs, San

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! Stranger is ook weer present... Na een vrij beroerde nacht... kon geen lekkere houding vinden ineens... Maar ach dat overleven we ook wel weer. Verder is hier niets te melden :( alles is nog steeds heel rustig. Nou ja behalve de baby want die schopt er nog lekker op lost!

@ Sim: wat spannend! Hopelijk zet het door en mag je nu eindelijk bevallen!

@ Roos: succes bij het cb!

@ Babietje: succes bij de vk!

@ Sanwel: gezellig dat je moeder op bezoek komt! En ja dat weer is niet echt leuk... hier waait het keihard en het regent...

@ Mumuitaus: fijn, een datum. Hopelijk komt ie nog spontaan maar nu hoef je iig niet lang meer te wachten!

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben...

Trouwens, Nicole is ook al een paar dagen niet meer online geweest he? Spannend...

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Ik heb even snel bijgelezen.

Mum, spannend voor jou de 15e.

Sim, hopelijk mag je na het strippen snel bevallen.

Ik sluit me verder aan bij de dames met beroerde nachten. Vannacht wakker gelegen van maagzuur. Niets hielp! Rennies niet, Antagel niet en melk niet. Op een gegeven moment moest ik weer overgeven vanuit mijn tenen en toen alles eruit was, was gelukkig het maagzuur ook verdwenen.

Gisterenavond op bed had ik regelmatig zeurderige harde buiken, dus ik hoopte dat het vannacht zou gaan beginnen, maar helaas...

Fijne dag allemaal!

Gr. Lieverd

9. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Hier een redelijke nacht gehad.. Wordt alleen knetteridioot van die slapende handen.. Het lijkt net of ze bevroren naast me liggen.. Z0'n akelig gevoel.. Zal blij zijn als het er straks op zit..
    Heb het gehad!
    Gelukkig komt mijn mams vandaag ook langs en kunnen we de zinnen even verzetten.. Vanmiddag misschien even wat leuks doen, alhoewel het weer niet echt mee gaat werken denk ik.

Voor de rest iedereen met voortekenen succes! Hier nog niks te bespeuren, al wil ik nog zo graag...
    Zal vandaag niet echt aanwezig zijn, check de boel vanavond wel weer..

10. Niet meer actief

GDM!

Marrie en Mrklb wat rot dat jullie z'on slechte nacht hebben gehad, ik had dat in het begin van de week,we hebben al zo weinig energie en zulke nachten breken je totaal op, probeer nog maar wat te slapen vandaag!

Mumaustr. een datum yes! Hoop dat je snel je kleintje in de armen mag houden en Sim jij bent volgens mij begonnen...SUCCES!

Ik zal er vast een heleboel vergeten, vergeef me...tis moeilijk om alles te onthouden wat ik heb gelezen...

Ik heb weer lekker geslapen alleen net als jij Muis heb ik slapende handen...had gisteren avond zelfs z'on dood gevoel in mijn neus, maar gelukkig is het nog goed te hebben.

Mijn ma wilde ook komen vandaag, heb haar nog niet gesproken, tis zo slecht weer en ze moet zeker 20 min rijden toch beetje eng...weet niet of ik het door laat gaan, dus dan word het weer een dag alleen voor de tv hangend waarschijnlijk...pfffff...niks te doen..

Meisjes succes vandaag....we zijn er bijna!

11. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Hé goedemorgen, ik ben ook weer van de partij. Zoals zovelen ook een beroerde nacht gehad. Veel wakker gelegen en last van hele warme, dikke en tintelende handen. Kreeg zojuist de rolgordijnen maar amper open.

Wel helemaal blij want zojuist is onze wasdroger afgeleverd! We hadden helemaal geen droger, maar dat leek ons toch wel ideaal met het kleintje straks. Nu staat ie mooi naast de wasmachine te pronken, ben er helemaal blij mee :)

en nieuwe mams, van harte gefeliciteerd met je dochter Nena (ik wil ook!).
    Sim, spannend hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat je vandaag of morgen je kleintje wel in je armen hebt.
    Mumuitaus, heerlijk joh dat je een datum heb. Kun je je daar tenminste een beetje op focussen.

Ik moet morgen weer naar de vk. Ben benieuwd hoe het gaat. Ik hoop in ieder geval dat het beter weer is, want ik moet er toch wel 25 minuten met de auto voor rijden en met dit weer vind ik dat geen pretje. Volgens mij ga ik nu de derde dag in dat ik niet buiten kom (afgezien van de post halen). Blegh.

Nou meiden, sterkte met rommelen, of met afwachten. Onze tijd komt ook nog wel!

groetjes, Michelle

12. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    nou blijkbaar ben ik niet de enige die vannacht zo heeft wakker gelegen... uiteindelijk ben ik ergens na 3 uur in slaap gevallen gelukkig. tot die tijd heb ik alleen maar zitten woelen en piekeren. Ben nu net uit bed, dus heb het nog redelijk weer kunnen inhalen. Heb wel een collega afgebeld, die zou ff komen theeleuten. Tussendoor nog wel veel wakker geweest, maar ja, ben er al lang tevreden mee zo... Straks naar de gyn. spannend!
    @mumuitaus: wat lekker dat er een datum is gepland! lijkt me heerlijk! hoop dat wij dat straks ook mogen...
    @sim, ik hoop voor je dat het snel sneller mag gaan. Ik heb er helaas nog geen verstand van, anders had ik je dat wel ff gezegd... :) succes in ieder geval!
    en iedereen die ik ben vergeten sorry.
    ik ga me zo aankleden en dan richting ziekenhuis voor controle... het weer is bar en barslecht hier!

13. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Andrea gefeliciteerd met de geboorte van Nena!

Sim heel veel succes, het is begonnen bij jou!

Vanmorgen ben ik opgestaan met een gekneusde rib, auw!
    Ik doe het vandaag maar even rustig aan...

14. Niet meer actief

marrie succes wat betreft de afspraak en de afspraak over het strippen, jij hebt vanmiddag ook een datum!

15. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    grappig idee eigenlijk dat we vannacht zo'n beetje met zijn allen wakker lagen ;).

@ Marrie: succes bij de gyn!

@ Selmama: gekneusde rib van het schoppen van de kleine? Au...

@ Michelle; wat vervelend van je handen! Heel veel succes ermee! En leuk een droger!

@ Sanna: irritant he niets te doen! Ik denk dat ik vanmiddag wol ga halen om een truitje te breien... Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan doen!

@ Muisje: jij ook al van die vervelende handen! Heel veel succes ermee!

@ Babietje: he jammer dat het nog niet begonnen is... je kreeg zeker wel hoop he! Das het voordeel voor mij, hier gebeurt echt niets dus ik verwacht ook niets, haha :-D

16. Niet meer actief

Net terug van CB, Yara is harstikke goed gegroeid, maar liefst 280 gram. Ze zit dus nu ruim boven haar geboortegewicht. Doet de flesvoeding toch goed!

Ben weer helemaal gelukkig :) ! Zo ga nu eens even proberen om lekker te gaan badderen. Vanochtend het bad lekker heet laten vollopen, lig ik er net in begint Yara te huilen. Dus nu poging 2.

Tot strakjes!

17. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he wat fijn Roos! En geniet van je bad!

18. sim

sim Niet meer actief

hoi, nog ff gauw een update;

nog steeds nietminder dan om de 10 minuten, en de ene wat heftiger dan de ander, maar niet dat ik zeg wat erg. voelt wel heel anders dan voorweeen of oefenweeen, hoop maar dat het gauw wat toeneemt, verlies wel veel slijmproppen.

19. Niet meer actief

Fijn Roos, dat ze het zo goed doet en gewoon lekker de fles geven hoor, wat werkt dat werkt ;)

Geniet van je badje meid!

20. Niet meer actief

oh Sim spannend he, voe je verder goed? Hopelijk kan je ons lang op de hoogte blijven houden?

Ohja ik had ook een vraagje aan de januarimamma's , degene die al echt mamma zijn dan. Jullie bevalling ligt tuurlijk nog vers op jullie netvlies en daar om de vraag wat zijn jullie tips, do and dont voor de bevalling..misschien hebben wij nog toekomstige mamma's er wat aan ;) :) .

Liefs San

Deel Deze Pagina