Goed idee, WC schoonmaken, moet ik ook doen! Tot later! Ben benieuwd of we alllemaal na de bevalling nog net zo poetserig zijn!
GDM Meiden, Hier weer hele goeie nacht gehad, heerlijk zeg. Marretje, wanneer zou je gaan herkennen waar ze nu precies om huilen? Wat zegt het cb daarover, over zeggen ze niks? Stranger en Mumaustr, jullie houden het goed uit he... Babietje, ga er gewoon van uit dat je kleintje een 10 x per dag voelt, dat mag zelfs achter mekaar zijn geloof ik en de rest van de dag niet..tuurlijk ben je bezorgd maar soms zijn het ook slaapkonten hoor, die van mij ook! Bij twijfel gewoon weer bellen meid! Wie weet is het ook wel stilte voor de storm mrklb1, vreemd wat jij allemaal voelt denk dat het snel bij jou kan gaan gebeuren...
Oh en voor mij ook geen vierde dag binnen, lekker om 1 uur naar de kapper, tjeetje wat een uitje is dat nu geworden zeg
Ook goeiemorgen! Ik heb vannacht eigenlijk best goed geslapen, maar voel me zo moe vandaag. Ik heb gewoon geen energie meer. Dus het wordt een errug rustig dagje vandaag. Hopelijk houdt Ruben een beetje rekening met zijn mama. Ik heb voor vandaag ook nix gepland, ik zie wel of ik nog ergens aan toe kom. En anders doe ik vandaag lekker niks, is ook wel eens fijn. Aan de babykamer hoef ik iig niets meer te doen, want alles is gewoon klaar. Ik ben iig wel blij dat de storm is gaan liggen, geeft ook al weer wat rust. Verder heb ik nog geen gerommel in mijn buik, alleen een ontzettend beweeglijk kind. En ik merk nu, dat als ik opsta, ik last heb van vreselijke druk op mijn bekken en schaambot. Kan er bijna niet van lopen. Heb een beetje last van de zwaartekracht, geloof ik. Hihi. Als er weer wat nieuws te melden is, horen jullie dat van me! Liefs, Sandra
Nou poets ze allemaal vandaag. Ga nu ook maar even strijken, anders komt het er niet van. Nieuwe fototjes van Yara in mijn album!
Goeiemorgen allemaal Rustige nacht gehad, ben blij dat het weer weekend is! @Roos, wat een scheetje! Om op te vreten zeg, nu heb ik er nog meer zin in (als dat uberhaupt al kon )
Hier ook niets onder de friese zon.. Friesland dus ook vertegenwoordigd! Wel redelijk geslapen, alleen wordt gek van die handen.. Wou dat ik ze er even af kon gooien.. Weet niet meer hoe ik moet liggen.. Wist niet dat dit zo vervelend kon zijn.. Ik heb net dochterlief naar de peuter gebracht en even gepoetst en geboend.. Alles weer tip top! Het mag komen.. Maar ja, dat kan ik tien keer zeggen hij/zij luistert toch niet naar zijn mem (fries voor mam) Heb ook niks in de planning voor vandaag, vanmiddag misschien even een blokje om. Dochters kan tegenwoordig fietsen met zijwieltjes uiteraard en is helemaal gek op haar fietsje dus kan haar niet blijer maken.. Zelf gaat het niet meer zo snel, dus moet haar steeds temperen, want zij wil HARD! Scheuren memmie.. Zegt ze dan.. Moet nu denk ik ook wel eens rekening gaan houden met al die vochtophopingen.. Heb erg worsterige vingertjes en s'avonds een kompleet paar sokken in mijn benen staan.. Erg vervelend, je voelt je zo lomp en onaantrekkelijk... Vooral voor manlief.. Trouwens ze zeggen wel dat een potje vrijen de boel op kan wekken.. Hebben jullie daar nog behoefte aan? Is wel een erg intiem vraagje, maar ben toch wel benieuwd.. Het hoeft van mij allemaal namelijk niet meer zo, aan mijn lijf geen polonaise roep ik al een aantal weken.. Wel sneu voor manlief, maar ja hij moet ook maar rekening met mij houden hoor... Voel me er helemaal niet meer gelukkig bij!
Goeie vraag! Nee eerlijk gezegd heb ik er geen behoefte meer aan, vreemd voor een meid die er normaal echt wel pap van lust. We hebben het heel lang gedaan, tot aan twee of drie weken geleden, maar het werd al een stuk technischer natuurlijk en nu zei man lief laatst ik vind wel dat ze nu heel erg tussen ons in staat..en dat voel ik ook zo...word ook te lastig moeilijk..Alleen op zijn hondjes was het nog te doen voor mij . Weet je wat voor raar verschijnsel ik nog heb sinds ik zwanger ben, dat ik met vrijen niet meer kan klaar komen is dat niet vreemd! Zelf wel, maar met vrijen kost het me teveel moeite...ik zeg maar tegen mijn man ik hoop dat dat wel terug komt! Hij maakt zich daar niet zoveel zorgen om. We vrijen nu nog wel, al is het minder en hij gaat dus ook niet meer bij mij naar binnen, (sorry als ik beetje te open ben ), maar er zijn gelukkig nog wel andere manieren om elkaar (naja vooral hem, ik heb echt niet veel behoefte op het moment) te bevredigen. PS. Zou wel blij zijn als we straks weer wilt en hartstochtelijk kunnen vrijen hoor!
Oh ik had nog een vraagje he, over dat matrasje in in bed, ik heb dat dus niet! Die kleine is bij mij volledig ingedaald, dus dan kan het toch nooit veel troep geven of wel? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dat matrasje eronder te leggen, wat denken jullie?
Ik had er op het einde ook niet veel behoefte meer aan hoor. Waren we net bezig voelde ik de baby schoppen, vond ik een beetje een raar idee !
Ik heb ook geen matrasje hoor.. Ik gok het er gewoon op... In tien procent van de gevallen breken je vliezen spontaan, dus ik gok dan maar op die andere negentig procent. En anders is het jammer.. Ik ga niet liggen zweten op zo'n matje en daar mijn nachtrust door laten verstoren.. Bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan, al wel drie weken van te voren, heb nu zoiets van.. .Ik zie het wel.. Heb het kraambed ook nog niet klaarstaan, kan nog wel.. Ben er toch heel anders mee bezig!
Daphne, van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat heerlijk dat het allemaal zo goed en snel is gegaan! haha, muisje, hoe herkenbaar. Met mijn worstepootjes voel ik me 's avonds ook echt zo'n michelinmannetje. Ik begon al te denken dat al mijn sokken gekrompen waren, maar het zijn toch echt mijn enkeltjes die zijn gegroeid En wat betreft dat potje vrijen. Wat mij betreft had het nog wel gemogen (naja, tot aan een paar weken geleden dan). Mijn mannetje heeft echter de hele zwangerschap al last van het spookbeeld dat hij de kleine dan wat aandoet, dus bij ons is het er helemaal niet van gekomen de afgelopen 8 maanden. Ik vind dat zelf wel erg jammer hoor, want ik mis de intimiteit wel een beetje. Nu maar hopen dat als de kleine er is, alles weer een beetje normaal wordt Wat betreft werken na de bevalling; ik werkte altijd 37 uur en ga terug naar 32 uur. Neem dus 5 uur per week ouderschapsverlof op. Eerlijk gezegd heb ik het vermoeden dat die 32 uur me al erg zwaar gaan vallen. Helemaal omdat aanstaande papa full time blijft werken en het kindje dus erg veel van huis is (2 dagen creche, 1 dag oma en 1 dag opa/oma). Ik ben benieuwd! Oja, voor de Groningers. Als ik naar de Prenatal ga, dan meestal naar het Hoendiep, lekker groot. De laatste keer dat ik bij de Prenatal in het centrum was, hadden ze daar net de vloer gedweild en verzuimd er een bordje bij te zetten. Ik gleed dus uit en kon me met mijn dikke buik net overeind houden, maar heb me wel pijn gedaan. En het personeel stond me maar een beetje schaapachtig aan te kijken.. 'Oh ja, we hebben net gedweild hoor'. Toen was ik dus goed genezen en sindsdien kom ik daar niet meer.. grrr. Nou, sorry voor mijn megaverhaal. Ik stap eens onder de douche en daarna wurm ik mij achter het stuur van mijn Corsaatje. Moet om 12.20 bij de verloskundige zijn en dat is nog wel een stukkie rijden voor mij. groetjes, Michelle
Ok! Geen mastrasje dus...geen zin in, ik zie ook wel. En wat betreft het vrijen nog ff, de laatste x dat we vreeen, we begonnen te kussen en opeens "schop", keihard, haha, sindsdien heeft idd mijn man ook zoiets van nou nee, en ook na dat ik zei dat ze was ingedaald, , nu vind hij haar koppetje waarschijnlijk iets te "dichtbij" liggen hhhaaha.
Jee Michelle, ook al zo lomp daar Belachelijk zeg. Sanna ik heb zo'n waterdichte molton gehaald bij de Hema... kraakt helemaal niet enzo. Muisje, waar ergens in Friesland woon je? Ik word ook een echte mem Enneh wat betreft dat vrijen... ik durf niet meer sinds de VK met haar vingers niet meer bij mijn baarmoedermond kan komen omdat er een hoofdje voorligt... en nou ben ik zo bang dat we iets beschadigen dan Iemand ervaring met een zo diep liggend hoofdje?
Oh ja dat werken daar hadden we het ook over gehad.. Ik werk in het onderwijs en heb tot september vrij.. zwangerschapsverlof met daarachteraan twee maanden ouderschapsverlof en dan nog zeven weken zomervakantie.. Daarna ga ik 13/15 lesuren geven, dat hangt er nog even vanaf, dit is te vergelijken met een werkweek van twintig uur.. Ik probeer dit op twee en een halve dag te krijgen, maar ben niet de enige partimer dus de roosteraar kan niet met alle wensen rekening houden. Maar als ik dan van drie dagen uitga vindt ik het ook prima.. Je hebt dan kans dat je sóchtends wat later kunt beginnen of s'middags wat eerder klaar bent.. Het is net als vroeger, je bent blij als je het eerste uur vrij bent..
nann , de verlosk heeft bij mij niet gevoeld, dus ik heb geen idee hoe diep ze ligt, ja ze hebben van de buitenkant waargenomen dat ze helemaal is ingedaald maar hoe diep dat dan is , geen idee. Ik loop ook nog niet als een eend... dus het zal wel meevallen denk ik dan, wel erge pijn in de liezen, dus er is wel dergelijk iets ah drukken daar beneden. Oh en wat betreft het werken, ik ben dus studerende, ik ben ah leren voor gewichtconsulente en leer daarvoor thuis, ik wil uiteindelijk een praktijkje oprichten aan huis, maar zover is het nog niet. Voorlopig ben ik dus gewoon een huis moedertje en dat lijkt me heerlijk!
Ik heb er dus ook totaal geen last van, alleen de kleine is wat ver doorgeschoten naar beneden Ach nou ja, dan de sex maar ff op een laag pitje (zeg maar uit)