januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Ga mijn dochter van de peuter halen.. Misschien tot vanmiddag!
    Oant sjen!

2. Niet meer actief

wat een geklets. haha. en wat een onderwerp op de "vroege ochtend.". hahaha

ik sluit me aan bij michelle al is het bij ons nog geen 8 maand geleden hahaha. :D
    ik geloof dat we de keuze van partner maar moeten accepteren.. kvind het ook wel weer schattig :)
    ik moet er zelf nou niet aan denken.. ook al zeggen ze dat het wee opwekkend is . ik hou het liever bij bitter lemon.. hahaha.

ik ben wel erg nieuwschierig hoelang het gaat duren voordat al het overtollig vocht uit mijn lichaam is verdwenen na de bevalling. gelukkig had ik nog veel sokken in de kast waar de rek een beetje van uit is. die heb ik nou lekker aan. met elastiek hoef ik echt niet aan te trekken dan heb ik ook idd s'avonds als de sokken uit zijn nog steeds die dingen aan.
    gelukkig zit het meest in mijn enkels. worstevingers heb ik nog niet. wel worste tenen hahaha. als ik ga lopen dan blijven de loop vouwen er gewoon in staan. af en toe (vooral savonds) erg pijnlijk

ik heb al vroeg in mijn zwangerschap last gehad van veel harde buiken. maar nu ik tegen het eind loop lijken ze te zijn verwenen . ik zou niet weten hoe ze voelen hahaha. heb ik weer!

michelle alles goed bij vk?

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik moet af en toe even nieuwsgierig zijn hoe het met jullie allemaal gaat. heb bijna zelf heimwee naar die laatste weken voor de bevalling ;) haha terwijl jullie vast niet kunnen wachten tot het zover is.
    maar ik zie dat er nog een heleboel moeten, spannend hoor, en heel veel succes met de bevalling allemaal!
    en de moeders die al bevallen zijn, gefeliciteerd met jullie kleintjes en geniet er lekker van!

4. Niet meer actief

heimwee?

5. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    goedemorgen allemaal (mag nog net...)
    Vannacht gelukkig wat rustiger geslapen. Heb me maar neergelegd bij het idee dat het nog een week kan duren, dus probeer maar eens dingen te plannen weer...
    Dat over waarom baby's huilen sanna, ik zag gisteren op oprah een stukje over 'baby language'. Erg grappig. Er is ene priscilla dunstan die de taal van baby's heeft ontdekt en je precies kan zeggen waarom een baby gaat huilen. Ik vond het wel erg interessant. Heb geprobeerd om te googlen om de dvd te kunnen bekijken/bestellen, maar volgens mij is het hier in nl nog niet. alleen in USA, UK en AUS (mum?haha). In ieder geval, op deze websites staat er wat over op. Ook staat het deel van oprah erop.
    http://www.lovestrong.nl/page.php?37
    http://www.dunstanbaby.com/
    misschien komt het ook wel ooit deze kant op als het zo goed helpt...

Ondertussen zit ik hier nog steeds in mijn ochtendjas. Moet straks nog douchen, maar daar zit ik weer tegenop te hikken. Vind het heerlijk om te douchen, maar houdt het zo slecht vol. Het is net alsof dan spontaan alle vocht naar mijn voeten trekt en mijn hele benen worden dan blauw/paars. Misschien moet ik maar eens een krukje op gaan zoeken die ik kan gebruiken...

was trouwens benieuwd naar hoeveel iedereen gaat werken straks omdat ik nog steeds aan het twijfelen ben. Heb aan mijn werkgever doorgegeven dat ik naar 24 uur wil (had eerst 30 uur), maar dat lijkt me nog best veel... kan het in ieder geval uitproberen. Ik werk in de zorg, dus dat kan verdeeld worden in 3 x 8 uur per week maar kan ook 4 x 6 uur of een mengeling daarvan. nou ja, ik zie het wel hoe het uitpakt... Daar kunnen we dan lekker over verder chatten als we allemaal bevallen zijn ;) hahaha.

volgens mij heb ik weer een heel verhaal getypt dus laat ik maar stoppen... tot snel...

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zo heb net effe de badkamer flink aangepakt dus nu even tijd om te rusten ;).

Jullie kletsen maar door he...

@ Mrklb1: ik heb mij laten vertellen dat dat vocht heel snel uit je lichaam is... je zweet het uit en plast het uit. Een kennis van mij hield ook veel vocht vast en na de bevalling moest ze naar de wc en er kwam toen dus bijna 2 liter vocht uit :confused: :confused: :confused: . Hoppa, in een keer weg...

@ Sanna: nou ik waggel al tijden als een eendje ;)... Leuk zeg dat je aan het studeren bent! Hoe lang moet je nog?

@ Muisje: wat voor vak geef je?

Wat betreft de sex, dat werkt nu (sinds een week of 2) niet meer haha. Die buik zit nu echt in de weg, of de kleine gaat schoppen. Dus helaas pindakaas...

Hm ik vind dat de kleine vandaag wel geboren mag worden. Mijn vader is nl. jarig, die is nu 50 :D ! Is wel een leuk verjaardagscadeautje dacht ik zo :D ! Ben benieuwd of de kleine mee wil werken...

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Daphne gefeliciteerd met jullie zoon..

Wat vrijen betreft, de verloskundige heeft me gezegt om het te proberen het kan weeenopwekkend zijn.
    Maar ik weet het niet, ik voel me er niet echt prettig meer bij.

Hier is nog alles rustig op dezelfde klachten na als andere dagen, Kbegin het steeds meer zat te worden nu...
    Krijg ook steeds meer telefoontjes en smsjes of het al zover is.
    Kheb maar gezegt dat ze het wel horen want word af en toe gek van het gebel ben ik er even niet mee bezig, gaat de telefoon weer.....

Ik kom trouwens uit limburg :)

8. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    ow en wat betreft het vrijen... dat staat bij ons ook al een poosje op laag. Manlief was het er eerst niet echt mee eens, maar ja, hij snapt het wel. Heb ook inderdaad zitten denken om het deze week eens een keer weer te proberen omdat het wee-opwekkend moet zijn. Maar wat ik dan gelezen heb, is dat het alleen helpt als er al een beetje is begonnen... Dus ja, moeilijk om te gokken dus. denk ook niet dat het erg handig is om nu nog sex te hebben, dus ik denk er gewoon nog steeds even over na...;)

9. Niet meer actief

Ik weet niet meer wie dat zei van die harde buiken, maar ik heb precies hetzelfde, vreemd he..normaal moeten ze nu heftiger en zelfs pijnlijker worden, nou hier niks hoor. had ze in het begin echt heel veel, zo rond de 20 tot 25 weken en nu heel soms als ik heb geplast maar verder niks...is toch raar!

En van die slapende handen en vocht enzo...weet je wat ik heb sinds een paar dagen, dat ik een slapende neus heb! HET MOET NIET GEKKER WORDEN :) :) :)

10. Niet meer actief

Oh en stranger betreft het studeren, staat op laag pitje nu...tis thuisstudie dus je meot jezelf ertoe aanzetten en zelfs met al de tijd die ik nu heb heb ik daar echt helemaal geen zin in :rolleyes: :oops: :( , slecht maarja, komt wel weer!

11. Niet meer actief

sanna. ik heb het idd ook heel af en toe als ik naar de wc ben geweest. en bij mijn was het ook rond de 22 week dat ik veel harde buiken had. hopen dat het snel weer komt ;)

zou ik heb net meine baby gezien.. bedankt nog voor de tip(al weet ik niet meer wie de tipgever was) ik moet toegeven dat ik wel behoefte heb aan zulke programma's maar ja op de ned zenders zijn ze er niet.. of niet meer..

12. Niet meer actief

shit vergeten te kijken!

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Dames een fijne dag nog allemaal, ik ga proberen wat te ondernemen haha, dan gaat de dag tenminste wat sneller om :)

14. Niet meer actief

maandag weer :D

15. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Roos wat een lieve foto's van Yara!

Muisje: Ik heb op dit moment ook niet zoveel behoefte aan een polonaise aan mijn lijf :) ! Het is de hele dag toch al zo'n gedoe met die buik, laat staan zoiets :) !

Vandaag alweer de 38 weken bereikt!
    Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet.
    Ik heb bijna een contragewicht nodig om in evenwicht te blijven :) !

Ik lees dat iedereen wel last heeft van nesteldrang, ik ook.
    Ik ben nog nooit zo bezig geweest met alles schoonhouden!

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Haha ik ook niet... nou ik ga nu weer wat doen. Schoonmaken dus :D

Roos: wat een schatje is Yara! Hele leuke foto's!

Nou tot vanmiddag ofzo!

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goedemorgen allemaal!

Vannacht werd ik wakker met een natte onderbroek. Nou had ik dit de afgelopen dagen wel vaker, maar nu ging ik naar de wc en toen ik opstond stroomde het vocht langs mijn benen. Kan niet anders als vruchtwater zijn lijkt mij. Vannochtend de vk gebeld en als ze in de buurt is, zou ze langskomen vandaag. Nog niemand gezien.

Vannacht wel regelmatig wat krampen gehad, maar nu is alles rustig. Hoe moet het nou verder? Je mag niet langer dan 24 uur met gebroken vliezen lopen. O, ik word gek van dat gewacht.

Gr. Lieverd

P.S. Sorry, heb even niet teruggelezen vandaag.

18. Niet meer actief

Kan niet anders dan dat het nu begint natuurlijk, met of zonder hulp :D Wat spannend Lieverd, succes!

19. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh spannend Lieverd! Hoop dat je snel weeën krijgt!

Zou mooi zijn, precies op je uitgerekende datum!

20. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Hai,

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik geef gymnastiek.. Erg handig om dan zwanger te zijn.. (Niet dus!) Kon op het laatst niet zo veel meer, maar heb het toch tot zes weken voor de tijd vol kunnen houden alhoewel ik iets geminderd heb.. De kids houden er ook wel een beetje rekening mee, en zijn erg belangstellend..

Wat kunnen we nog meer doen om de boel op te wekken?
    Ik ben nu al even met dochter op k3 aan het dansen, goed springen en huppen. .. Wie weet...

Deel Deze Pagina