januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ja, zeker spannend! Ik heb voor de zekerheid maar de foto's uit mijn album gehaald, want we willen niet dat bekenden weten dat ik begonnen ben. We vertellen het pas als het is geboren. Ik heb nu dus een leeg fotoalbum. Hoe bedoel je paranoia?

Nann, jij had toch ook iedere keer een vochtige onderbroek?

Gr. Lieverd

2. Niet meer actief

lieverd! super zeg. ze zal vast wel langs komen. nog eventjes geduld meid! hopen dat het snel gaat. je hebt straks je kleine in je handen *jaloers* :D

3. Niet meer actief

@Lieverd, ja inderdaad, heb ik nu nog steeds... elke keer als ik me beweeg, omdraai of opsta komt er weer afscheiding... en veeeeel ook :( Gebruik nu 's nachts een maandverbandje maar ook dat helpt niet. Had jij dat tot nu toe ook nog steeds? Ik word er knettergek van, ik kan zo de deur niet eens meer uit.

4. Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh. ik word knetter gek! succes met bevallen meiden die bezig zijn ...ik wil ook (ik stel me aan hoor haha)

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Lieverd, ik heb de foto's van de wieg ook weer uit het album gehaald hoor. Ik wilde ze even aan jullie showen maar niet iedereen hoeft het te zien. Weet ook nog niet of ik foto's van de kleine erin ga zetten. Of misschien tijdelijk ofzo...

Muisje, dat was ik die dat vroeg... hihi gym geven met een dikke buik, k zie het al voor me! Wel leuk dat je leerlingen belangstellend waren!

Lieverd, zet hem op he!

6. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Oh spannend.. Lieverd! Zet hem op...
    We leven met je mee...

7. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Ja grappig he.. Gym geven met een dikke buik...
    Maar het viel me 100% mee..
    Heb mijn lesjes wel wat aangepast hoor...

Min worstevingertjes doen trouwens zeer van het typen.. Wat kan een mens het toch moeilijk hebben..
    Leve het internet en alle meelevende zwangeren..
    Kun je het tenminste even lekker van je af praten!

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Thanks voor jullie lieve berichtjes.

Nann, ik kon normaal gewoon overdag wel de deur uit met een inlegkruisje in. Alleen de laatste nachten had ik 's ochtends iedere keer een natte onderbroek. Nu voor het eerst dat het langs mijn benen stroomde. Heb je dat ook al gehad?

Gr. Lieverd

9. Niet meer actief

Yep... als ik onder de douche vandaan kom moet ik als de wiedeweerga zien dat ik een onderbroek aan krijg, anders loopt het langs mijn benen (sorry :oops: ). Vang het meestal op met wc papier omdat dat minder broeit dan maandverband. Het ziet eruit als de vruchtbare dagen rond re eisprong. Het kost me in ieder geval wel al mijn nachtust op deze manier, maar ben bang dat het geen teken is dat de bevalling eraan komt :(
    Voel je al wat?

10. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Spannend he hier... sjonge ik word echt links en rechts ingehaald door jullie! Ik wil ook bevallen!

Zo nu gaat de klaagmodus weer uit. Ik ga eens even wat doen... (Nu echt ;))

Lieverd, heel veel succes, hopelijk kun je ons binnenkort melden dat je baby er is!

11. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik voel nog niks ondertussen!

Bij mij is het net water wat eruit loopt. Gewoon kleurloos vocht.

12. Niet meer actief

Lieverd, dat het langs je benen stroomt moet toch wel vruchtwater zijn, is het niet? Gelukkig komt de VK bij je kijken. Als dat het niet is, nou dan heb je wel heeeel veel afscheiding, hi hi! Volgens mij laten ze je nog wel langer dan 24 uur met gebroken vliezen rondlopen, dat zal je VK je wel vertellen. Nou heel veel succes.

Roos, Yara is een dotje, kan niet anders zeggen. Ze ziet er al helemaal niet meer pasgeboren uit. Wat gaat dat snel hè?!

Enne, sperma bevat ook weer die prostaglandinen die je BM-mond irriteren en dus weeën kunnen opwekken. Wij hebben al een tijd geen gemeenschap meer, ergens na de 5e maand ofzo. Het kwam er gewoon niet van omdat mijn man mijn zwangere lijf niet zo sexueel aantrekkelijk vind, d.w.z. niet afstotelijk ofzo. Hij heeft er gewoon een beetje moeite mee. Hij kruipt me wel aan en zit aan m'n lijf maar gemeenschap is er niet. Hoeft voor mij ook niet! Straks als de hormonen weer verdwenen zijn en ik weer een beetje m'n normale lijf weer teruggevonden heb, zullen de spetters er wel weer afvliegen ;)

13. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Babietje, mijn man had geen last van mijn zwangere lijf. Wij hebben tot op laatst wel gehad, maar ik had wel een stuk minder zin. Er moet echt een wereldwonder gebeuren wil mijn man geen zin meer hebben, haha!

Gr. Lieverd

14. Niet meer actief

Minder zin? Dáár heb ik geen last van! Maar gelukkig kan ik goed zonder zolang ik maar weet dat het tijdelijk is en bovendien voor een goed doel ;) Ik begrijp mijn man volkomen hoor! We hebben het er ook regelmatig over, we maken er geen issue van!

15. jukkie

jukkie Lid

17 jul 2006
    21
    0
    0
    Vannacht bijna niet geslapen. Waardeloos. Als ik op mijn linkerzijde lig heb ik geen last van maagzuur, maar dan begint ukkie te schoppen en heb ik last van mijn oor. Ik heb een dicht oor en niets helpt er tegen. Ik hoor ook slecht daar mee en hoor bijna de hele dag mijn hartslag. De arts en het ziekenhuis zeggen dat er niets aan te doen is.
    Bitter lemon helpt trouwens niet, heb ik gehoord, want er zit te weinig kinine in. Beter is het hart van een annanas zeggen ze.
    Of sex helpt week ik niet, maar veel sites zeggen van wel. Bij mij nog niet echt. We hebben wel sgemeenschap, maar minder frequent. Mijn partner vindt het niet afzien, omdat we op andere manieren nog wel veel vrijen.
    Een collega van me was 2 weken over tijd en is gewoon spontaan bevallen, thuis.
    Als ik 1,5 week te laat ben wordt het gehaald volgens het ziekenhuis.

sterjkte meiden met de laatste loodjes

16. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Nou, met die dikke buik vind ik het wel wat minder hoor. Kan ook niet meer op alle manieren. Maar ja, bijna is het voorbij.

Ik ga even broeden! Ik hoop snel goed nieuws te hebben!

Gr. Lieverd

17. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    Dag allemaal, ga even lezen hoor! Vrijen, schoonmaken, harde buiken? Heb een aantal dingen die ik bedacht had op te willen reageren, maar ben 't alweer vergeten.. zeefhoofd, misschien kom ik er nog op voor ik klaar ben met lezen - dan 'horen' jullie 't wel! 't is hier verschrikkelijk laat.. heerlijk een avond gezellig met vrienden doorgebracht.. ze gaan over twee maanden voor 10 maanden naar Manchester - Engeland = dus ze komen jullie kant op! Ga ik ze even missen....

Simone
    xXx

18. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    @lieverd, misschien een idee om te proberen wat vocht op te vangen (als het nog loopt...), dan kan de vk dit bekijken. In vruchtwater moet volgens mij donshaartjes en huidschilfertjes in zitten. In ieder geval heel veel succes en hoop voor je dat het vandaag gaat gebeuren!

19. mumuitaustralie

4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    zooooo...
    (bijna) alles gelezen!
    Wilde even zeggen dat ik 'Oei ik groei' opgestuurd heb gekregen vanuit Nederland - heb tot nu toe 1 sprongetje van Noah kunnen lezen -zo herkenbaar! Echt een aanrader hoewel ik het zonder het boek ook wel 'gezien' zou hebben.
    Ik ben helemaal geen 'vrijer'.. En als Brett zegt 'let's make baby's' dan zeg ik - te laat schat - je hebt er al 1 en er komt er nog 1 aan, maar met twee kids onder de 16 maanden moeten we toch genoeg gevreeen hebben om zover te komen, maar ik heb ook de 'aan mijn lijf geen polonaise'instelling.. ben ook te zeer om tegen de tijd dat we naar bed gaan nog te 'liggen' of doen wat 'erbij hoort'..
    Heb een heerlijke dag gehad! Bij een vriendin met haar kinderen wezen spelen in het zwembadje buiten, toen 'the wiggles' gekeken (gedanst) en thuis Noah in bed gestopt - geboortekaartjes gedaan (een deel ervan) en daarna even op de bank gelegen - was zowaar bijna in slaap gevallen - dat had ik niet verwacht, ben dan blijkbaar toch moe!
    Toen Brett thuis kwam eten gehaald, lekker geBBQ-ed met vrienden en spelletjes gedaan. Nu is het zowat middernacht en ik ben zeker rijp voor bed!
    Dus dames.... Ik ga slapen ik ben moe..
    Tot morgenochtend als ik weer ga lezen :) volgens mij gaat m'n moeder bellen - hoop niet te vroeg, want we willen voor 'de laatste keer' nog lekker (zodra Noah bij ons in bed gekropen is) een uurtje 'uitslapen'.. (fingers crossed!)

Lieverd - ik hoop voor jou dat het wel vruchtwater is en dat het door die reden gauw gebeuren gaat! Hopelijk lees ik het morgen!

Owh ja - en matrasjes - daar heb ik mijn geld ook niet aan besteed - heb getwijfeld over een dikke handdoek onder het matrashoes - als 'beschermingslaag' maar ben er nog niet aan toe gekomen om dat ook echt er neer te leggen.. Gok zo dat het toch niet spontaan een zwembad wordt - dus laten we maar hopen dat 't goed gaat :)
    (of niet! dat zou leuk zijn - toch spontaan beginnen!)
    Wij 'overtijdigen' houden het wel lekker vol - maar ook wij zullen binnenkort leuke foto's kunnen plaatsen!

Ik was op weg naar bed - even onthouden ;) Dan ga ik maar!
    Groetjes!

Simone
    xXx

20. Niet meer actief

Lieverd, spannend! Wie weet heb je je kleine snel in je armen. Ik zal voor je duimen.

Hoe staat het met Sim? Heb al even niks van haar gehoord! Zal ze al mama zijn?

Deel Deze Pagina