Hé Dorito: Die tepelkloven zijn inderdaad geen pretje, bij mij deed dat ook zo'n pijn! Misschien een troost je dat het 'vanzelf' weer overgaat? Volgens mij duurde het niet langer dan een week... Heb je trouwens ook foto's van Merlijn? Sterkte verder!
Arme Dorito - dat had ik ook.. verschrikkelijk pijnlijk! Ik ga ze niet laten zien wacht nog effies lekker tot ze af zijn, dan ziet het er ook een stuk beter uit waarschijnlijk! Dus Sanna! Nog effies wachten! (weekje of 12 - dan heb ik ze wel af ) Als je heeeeel nieuwsgierig bent wil ik er wel 1 opsturen Zo speciaal zijn ze niet hoor Veel werk, lekker 'straight forward' maar toch wel leuk (ben er wel trots op zeg maar!) Brett is thuis - bedtijd zo! Kan niet wachten, ben erg moe al voel ik me prima! Simone xXx
Arme Dorito - dat had ik ook.. verschrikkelijk pijnlijk! Ik ga ze niet laten zien wacht nog effies lekker tot ze af zijn, dan ziet het er ook een stuk beter uit waarschijnlijk! Dus Sanna! Nog effies wachten! (weekje of 12 - dan heb ik ze wel af ) Als je heeeeel nieuwsgierig bent wil ik er wel 1 opsturen Zo speciaal zijn ze niet hoor Veel werk, lekker 'straight forward' maar toch wel leuk (ben er wel trots op zeg maar!) Brett is thuis - bedtijd zo! Kan niet wachten, ben erg moe al voel ik me prima! Simone xXx
Arme Dorito - dat had ik ook.. verschrikkelijk pijnlijk! En de kaartjes: Ik ga ze niet laten zien wacht nog effies lekker tot ze af zijn, dan ziet het er ook een stuk beter uit waarschijnlijk! Dus Sanna! Nog effies wachten! (weekje of 12 - dan heb ik ze wel af ) Als je heeeeel nieuwsgierig bent wil ik er wel 1 opsturen Zo speciaal zijn ze niet hoor Veel werk, lekker 'straight forward' maar toch wel leuk (ben er wel trots op zeg maar!) Brett is thuis - bedtijd zo! Kan niet wachten, ben erg moe al voel ik me prima! Simone xXx
hmmmm winkelen.... wat klinkt dat heerlijk! Ik ben vanmorgen met mijn kerel hier de hoek om gestrompeld richting de supermarkt en moest daarna natuurlijk meteen weer ff zitten! Ik hou het echt niet meer vol dat lopen/staan. Daarna maar eens begonnen met appels te schillen en nu komt het heerlijke aroma van appeltaart uit de oven... Nog een uurtje en hij is klaar. heerlijk! Alhoewel ik het nu wel moet bekopen met een zere rug van het staan voor het aanrecht. Ik moet echt krom staan, want anders kan ik er niet meer bij, buik steekt te ver naar voren... hahaha. Natuurlijk kwamen we bij de supermarkt allemaal bekenden tegen met het gewoonlijke; 'loop je er nog?'. Tsja, denk dat ik maar een bordje voor mijn hoofd ga plakken en een voicemail in mijn telefoons inspreek... hahaha. @mum; ik ben erg benieuwd naar je kaartjes. Het klinkt in ieder geval erg leuk! slaap ze en tot vanavond (voor ons... hahaha) @mama's; als ik het zo hoor welke problemen de bv allemaal kan opleveren... ik ga het wel proberen en dan maar hopen dat het goed gaat... tepelkloven, stuwing etc... vervelend! @sanna; veel plezier in maastricht, geniet er nog maar van van het shoppen. wou dat ik het nog kon... oh enneh... januarimama's mogen gewoon blijven hoor! straks zijn we elkaar allemaal kwijt in andere topics. straks gaan we gewoon met zn allen naar een ander topic. gezellig op elkaar wachten...
Nicole, van harte gefeliciteerd met je dochter! Weer zo'n aparte naam! Marretje, wat vervelend dat Finn zo onrustig was en last had van krampjes. Sanwel, helaas bij jou ook een soort van loos alarm. Marrie, vandaag precies een week overtijd. Balen he? Ik ben nu een dag overtijd en ik baal al. Dorito, vervelend van die kloven. Lijkt me inderdaad erg pijnlijk. Mum, leuk dat je de kaartjes zelf maakt. Sorry als ik niet iedereen heb gehad, maar ik had weer 5 bladzijden bij te lezen. Vanmorgen lekker geslapen tot 9.00 uur. Daarna lekker gewinkeld en boodschappen gedaan en nu is het inmiddels alweer bijna 14.00 uur. Morgen ben ik jarig, dus ik ben benieuwd of de kleine zin heeft om als verjaardagscadeautje te komen. Gr. Lieverd
Nicole gefeliciteerd met je dochter! Hier alles goed. Ik zit net als de meesten veel binnen. Gisteren voor het eerst met de auto geweest met Nadine. Was erg leuk. Wel vermoeiend. Was bekaf toen ik thuis was. Tjonge wat een volksverhuizing. Normaal als ik naar mijn ouders ga, gaat Duncan (onze labrador van 2) altijd mee. Maar de auto was zo vol dat hij er niet meer in paste. Vond ik wel zielig. Want nu moest hij thuis blijven. Kijken of we daar nog iets op kunnen verzinnen de volgende keer. Hij heeft overgens weinig aandacht voor Nadine en is heel rustig. Ben daar heel blij om. Succes met de laatste loodjes.
zo wat een geklets.. erg leuk! dorito: gaat alles goed met de kleine? ja raar idee he. het meest vreemde vind ik dat je op het ene moment hoog zwanger achter je pc kan zitten en misschien savonds of paar uu later ineens mamma bent geworden.. hopen dat het bij mij ook niet lang meer duurt. heb het echt wel gehad nou .. (voel me soms een aansteller) bij mij in dorp s er nog een zwanger. iets korter dan mij heen. hoorde ik net dat die al aant rommellen is.. wat kan het leven oneerlijk zijn (maar dit wist ik al) ik heb af en toe nog wel een paar steken. net of de kleine heel hard naar onder trapt en het daar binnen al lekker beurs is. maar verder nog niks loos hier.. ik weet niet wie het zei. maar ik ben het er mee eens dat dit een prima dagje is voor vruchtwater te verliesen of slijmprop te verliesen.. wie weet mijn kerel die is ons geboorte bord aan het afmaken. een heel lief olifantje met een groot hart. zo ik zou nog eens even de boel gaan opruimen.. in ieder geval me zelf een beetje nuttig maken.. fijne zaterdag!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, Lieverd. Heb ik het goed onthouden dat er dan precies 2 weken tussen jou en je man zit, qua verjaardag? Of ben ik nu in de war met een ander? Mum, klinkt goed, die geboortekaartjes. Meestal ben ik ook graag aan het kaarten maken, maar ik had geen zin om er 80 te maken, vandaar dat we ook kant en klare besteld hebben. Verder heb ik me voorgenomen om (als het weer het toestaat) elke dag een stukje te wandelen. Hopelijk gaat de zwaartekracht zijn werk dan doen. En ik heb net mijn "moederfiets" opgehaald, verjaardagskado van mijn ouders. Jammer dat het fietsen niet meer zo goed wil, dus ik moet wachten tot ik weer op orde ben. Maar hij is errug mooi! Misschien lukt het me straks om een foto in mijn album te zetten. Eerst de foto'z zo maar eens op de comp. zetten. Wordt vervolgd. Liefs, San
Sanwel, je hebt het goed onthouden. En dat tijdens je zwangerschap!?!?! Haha! Mrklb, even geduld nog! Mariska, kan me voorstellen dat zo'n eerste uitstapje vermoeiend is. Je hebt het wel mooi gedaan. Verder alles goed met jou en Nadine? Gr. Lieverd
ik was te nieuwschierig naar de kaartjes van mumaus.. open ik haar fotoalbum loop ik direkt tegen een FLINKE poep luier aan te kijken.. staat ons dat ook te wachten?
Ha Ha Marrie, Je hebt dus echt een appeltaart gebakken! Die van mij is alweer bijna op, hij was lekker. MumuitAus, jeetje mineetje, dat zijn wel heel veel stukjes om uit te knippen, wat een werk! Succes ermee. Hier alles rustig, ga nu even lekker op bed liggen. Onze dochter is wat verkouden en ligt er ook even lekker in. Manlief inmiddels op weg naar Brabant en dat schiet mooi op, geen files ofzo. Is hij ook weer op tijd thuis! Spreek jullie later weer, doei doei.
Babietje, wens je dochterje beterschap! Ik ga ook weer even relaxen op de bank. Tot later! Gr. Lieverd
Hallo allemaal hier ben ik ook weer... En nee nog niet bevallen hoor! haha... Mijn man zei vandaag: ik geloof dat ie nooit meer komt... Heb heerlijk uitgeslapen en gerommeld in huis, een cake gebakken en verder gebreid. Als het zo doorgaat heb ik straks een hele garderobe bij elkaar gebreid. @ mrklb1: nee hoor je bent geen aansteller... hoop dat je snel bevalt en niet bij de overtijdmama's komt! En dat hoop ik natuurlijk voor de rest ook! @ Sanwel: jammer dat het vals alarm was! @ mariska: kan me voorstellen dat het zwaar is, zo'n eerste ritje! Al die dingen die je mee moet nemen. En het is zo nieuw! Maar het lijkt me wel superleuk... @ Marretje: he wat balen dat Finn zo huilde! Hopelijk gaat het snel beter! @ Lieverd: welkom bij de balenden, hihi... @ Sillaah: ach meid begint het nu weer... wat balen zeg! Misschien kun je afspraken maken wie wat doet? Jij hebt er wel een hele bevalling opzitten he, zorg goed voor jezelf meis! Oh en nu ben ik vergeten wiens vliezen gebroken waren... was dat nu Nann? Heel veel succes trouwens!
Even weer snel bijgelezen, er gebeurt weinig zie ik. D.w.z. wat we allemaal zo graag willen. Op Sim en Nann na! (Het is ze van harte gegund) Ik ga zo de deur uit. Dochter slaapt bij oma. Wij hebben vanavond een verjaardag. Dáár heb ik wel even zin in, lekker wat afleiding! Tot morgen allemaal!
zo daar was ik weer... en babietje; de appeltaart was heerlijk! heb meteen met mn schoonzus een stukje verse warme taart gehad. jammie hoor. Goed idee! Ben nu aan het wachten tot mijn kerel in huis komt, we gaan straks lekker patatjes halen bij het cafetaria. heb een verwen dagje vandaag... hahaha. Hij gaat vanavond nog naar een feestje toe, maar ik heb er de puf niet meer voor om de deur uit te gaan s'avonds. Alleen al de gesprekken die je moet voeren... Iedereen uitleggen hoe ver je bent en dat je het zat bent bla bla bla. Laat mij maar lekker in huis. Ga wel voor een filmpje zitten en dan lekker naar bed. morgen weer een dag toch?
Ja, Lieverd, valt toch niet tegen hé, dat geheugen. Maar ik heb het, denk ik, onthouden aan mijn eigen verjaardag. Ik ben een dag na je man jarig, vandaar. Het plaatsen van de foto is gelukt. Ben erg blij met deze fiets, zeker als ik over tig maanden 2 kids op de fiets heb. Verder hobbelen we hier lekker door, de kleine is op dit moment errug druk aan het spartelen. En we hebben niets gepland dit weekend, lekker rustig aan doen, dus. Groetjes!
Ja, Lieverd, valt toch niet tegen hé, dat geheugen. Maar ik heb het, denk ik, onthouden aan mijn eigen verjaardag. Ik ben een dag na je man jarig, vandaar. Het plaatsen van de foto is gelukt. Ben erg blij met deze fiets, zeker als ik over tig maanden 2 kids op de fiets heb. Verder hobbelen we hier lekker door, de kleine is op dit moment errug druk aan het spartelen. En we hebben niets gepland dit weekend, lekker rustig aan doen, dus. Groetjes!
sanwel, mooie fiets zeg! dat is er toch zo'n eentje met een extra lage instap? ik heb er wel eens van gehoord, maar zie ze niet zoveel. hoop dat je dr snel van kan genieten
Ja, deze heeft een lage instap en een extra breed stuur, zodat er ook makkelijker een kinderzitje op kan. Een dubbele standaard, zodat 'ie niet zo snel omvalt en het frame is ook dikker en daardoor steviger.