januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    vanaf wanneer kan een baby eigenlijk in een fietsstoeltje? dat duurt toch nog wel even? Misschien dat ik tegen die tijd mijn fiets ook ga inruilen... hahaha ;)

2. Niet meer actief

He, Sanwel, nog niet.... jammer! Maar je hebt je fiets wel al, mooi hoor!

Mum, ribbon is lint. Klinkt heel erg leuk hoor, maar inderdaad veel werk! Als het af is (en je dus bevallen ben) moet je maar ns kijken of je m in je album kunt zetten of zo, ben erg benieuwd!

Oef dorito, tepelkloven, da's niet zo mooi! Hoop voor je dat ze snel weer weg zijn!

Lieverd, dat zou een heel mooi verjaardagskadootje zijn! In ieder geval heel hard lang zal ze/hij leven, zodat hij/zij denkt dat het ook haar/zijn verjaardag is!

Vanavond weer kraamvisite, komen mn oom en tante met hun kinderen langs!

3. Niet meer actief

Een kind mag pas in een fietsstoeltje als hij/zij goed zelf kan zitten. Ruben was toen een maand of 8/9.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hm dat duurt best wel lang eigenlijk...

Hebben jullie weleens dat ding gezien waarmee je de maxicosi achterop je fiets kunt vastmaken? Dat zie ik weleens en het lijkt me wel wat. Alleen dat ie dan achterop zit vind ik wel eng... kun je niet echt zien wat er gebeurt. Dus ik weet niet of ik er wel aan ga beginnen!

@ Sanwel: mooie fiets!

@ Lieverd: wanneer ben je nou jarig?

@ Dorito: vervelend zeg, tepelkloven! Hoop dat je er snel vanaf bent!

5. Niet meer actief

het is nog rustig zie ik ? nou ik ga eten en dan straks op verjaardagsvisite..
    fijne avond allemaal

6. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Zo ook maar weer van de partij..
    Jullie raden nooit wat wij vanmiddag gedaan hebben.. (Nee, niet gebaard hoor... was het maar zo..)

Nee, wij hebben tenten bekeken in Roden.. Zaten gister achter de pc en willen erg graag weer gaan kamperen dit jaar.. Maar met twee kids moeten we toch wel een grotere tent kopen en tsja je moet toch wat om de dag door te komen.. Dan maar alvast orienteren en kijken wat er zoal te koop is. Was best gezellig! En de middag is voorbij gevlogen..

Je bedenkt gekke dingen hoor, en het is voor ons ook nog een uurtje rijden dus echt dicht bij huis was ik niet.. Stel je toch voor lig je ineens ergens anders in een ziekenhuis te bevallen..
    Gelukkig zijn we weer veilig thuis en kan het geweld losbarsten..
    Verwacht het nog niet hoor.... Nog steeds geen voorteken te bespeuren..
    Hebben jullie trouwens het kraambed allemaal klaar staan? Ik niet, moet nog steeds.. Krijg de kriebels als ik dat ding in de bijkeuken zie staan...

7. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Enne mrklb1: Je wacht wel op mij he... Samen voor de 21e of eerder!

8. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    ik wil eerst :) :) :) :)

9. Niet meer actief

Nou dat lijkt me echt supereng. Als je ziet hoe die dingen wiebelen en wat als je valt. Moet er niet aan denken. Ik ga de komende maanden maar lekker wandelen of met de auto weg.

10. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Ja marrie je bent eerlijk eerst...
    Jij vandaag dan, kan nog net en wij morgen!

11. Niet meer actief

haha daar ben ik het mee eens! :D

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hee meiden,

hier gaat het best slecht, ik moet verplicht meer rust nemen,
    waarschijnlijk heeft t ziekenhuis een fout gemaakt in de papieren,
    ze hebben opgeschreven bij bloedverlies met de bevalling : 100 (ml)
    en daar moest dus nog een "0 achter..
    ik ben een liter bloed verloren en had dus staaltabletten en een infuus moeten hebben, ik kan nog steeds niet uit bed, het lijkt wel of het elke dag slechter gaat.. ik lijk wel een Lijk .. :(
    heb de kleine nog niet eens in een badje kunnen doen.. :(
    maarja mischien morgen met de kraamhulp als het lukt,
    mijn kraamzorg is ook verlengt naar 10 dagen, want ik kan dus niet voor mijn kind zorgen nu.
    Maandag komt de verloskundige weer en dan word er uitgezocht wat er allemaal is fout gegaan,
    er kloppen wel meer dingen niet in de papieren..
    nouja we horen het wel, ik kan alleen maar slapen en liggen :( :confused:

13. Niet meer actief

beterschap silaah! hopenlijk knap je snel weer op en kan je alles met je meisie doen! laat je nu nog maar lekker verzorgen..
    oja ik vroeg me af of je vriend weer bij je woont of dat hij nog bij zijn ouders zit... gewoon nieuwschierig.. :)

muisje.. altijd leuk bij de vrijbuiter! wij hebben het er ook net over gehad . of we dit jaar op vakantie willen. misschien ook wel camperen..
    ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn.. ik zal zo eens kijken naar de lijst.. ook al kunnen we daar niks van op aan! afwachten dus ///

14. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Denk steeds wel wat te voelen, maar ik verbeeld me het gewoon.. Wil het gewoon te graag...

Leuk he, om te brainstormen over de vakantie.. Je bent al echt verder aan het denken. Dan is het kindje bijna vijf maanden, wat moeten we dan allemaal mee en wat kan hij/zij allemaal al.. Enz....
    Grappig, zei nog tegen manlief... We worden nu een echt gezinnetje. Je zit al met 1 kind in de auto, maar straks met twee.. Heel apart idee!
    Ga mezelf zo maar eens lekker vertroetelen, even lekker in het bad.. De boel weer wat bij scheren enzo, je weet maar nooit!
    Maark er even een lekker avondje van..
    Misschien tot later en anders bis morgen!

15. Niet meer actief

oke ik heb net ff gekeken. maar schrok wel even hahaha. er zijn nog best veel voor ons:

marrie
    mamaus
    stranger
    lieverd
    sanne
    babietje
    michelle
    polleke

en dan zijn wij!

dames.. ik ga voor jullie duimen!

oke nou had ik nog een paar vraagjes:

niemand nog iets van sim gehoord
    en die mamma van dec../(ik zal nog even bij de dec mamma's kijken)
    nann was ook bezig ?. of niet? kan me vergissen.
    verder nog mensen die we missen?
    en voor diegene die bezig zijn toi toi toi

16. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    "mrklb1, me vriend woont hier, de 1e dagen was dat ook erg fijn,
    ik was namelijk nog helemaal van de wereld van de pethidine prik.
    nou ik heb vandaag even met de kraamhulp gepraat (heb nu een hele lieve vrouw) en zij zag al dat het niet goed met me ging, ik zie veel te wit, en ze zag ook dat me vriend zo onzeker is, heb er ook verteld dat ik s nachts niet de rust krijg die ik nodig heb, en zij heeft er even voor gezorgt dat ie ging inzien dat HIJ eruit moet nu.
    want hoe meer rust hij me nu geeft, hoe eerder ik op de been ben,
    en anders gaat het nog weken zo door.
    Ik baal echt enorm dat ik zo duizelig enzo ben door me bloed,
    de kraamhulp moet me zelfs nog onder de douche helpen..
    dat word wat als me vriend maandag weer moet werken, ik krijg maar 2,5 uur hulp per dag. ben blij dat ik inwoon bij mijn ouders, mijn moeder helpt me zo enorm ! echt wel lief.

17. Niet meer actief

silaah: fijn dat je nou een lieve kraam zorg hebt.. verdien jij wel. ! en goed van haar dat zij je vriend laat inzien dat hij het best kan wachten om de kleine te voeden.. vooral jij je nu nog zo voelt.
    wat slordig van zh.. verkeerd ingevuld. toch best een heel verschil met 100 of 1000. nogmaals hoop ik dat jeer snel weer boven op bent.
    en fijn dat je nou thuis woont. ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je moeder mee helpt. die zal ok vast appe trots zijn op haar klein dochter .. heb je nog meer zussen of broers met kinderen of is dit de eerste kleinkind van je ouders!
    ik heb nog een zus en die heeft al een kleine meid van bijna 3 dus mijnouders zijn al opa en oma. maar deouders van mijn vriend die mogen wij als eerst opa en oma maken.. ape trots zijn ze nu al. al is de band met je eigen ouders toch wel heel anders.
    sorry voor lang verhaal..

18. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Goh sillaah, ze hebben wel een grote fout gemaakt in dat ziekenhuis!
    Zo kun je niet optimaal genieten van je kraamtijd. Ik hoop dat je snel beter op de been bent. Sterkte meid!

@Sanwel: Wat een mooie moederfiets heb je gekregen!
    Ik heb mezelf ook voorgenomen om elke dag even een stuk te wandelen zodat de kleine meer gaat indalen, baadt het niet dan schaadt het niet.

@Lieverd: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Wie weet krijg je morgen wel het allermooiste kado van de wereld ;) !

19. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Ja mooi is dat om je ouders opa en oma te maken...
    Ze zijn al helemaal idolaat van onze meid! En dan nog een erbij.. Ze vinden het helemaal geweldig.
    Mijn moeder en schoonmoeder passen normaal gesproken een dag in de week op onze dochter maar nu ik met verlof ben heb ik haar gewoon thuis.. Ze balen enorm, want nu missen ze hun dagje ongeneerd omaatje spelen zonder dat paps of mams ze op de vingers kijkt.
    Als ik mijn vader ook met Marije door de kamer zie kruipen lig ik helemaal in een deuk.. Wist niet dat hij dat in zich had.. Ze zeggen ook, dit is nog mooier dan je eigen kinderen. Je hebt er nu alle tijd voor en je bent ouder en geniet er des te meer van.
    Schitterend om te zien, heb nu al zin in het telefoontje dat we gaan plegen als het kindje er eenmaal is.. Mijn moeke zal wel weer helemaal emo zijn.. Vorige keer zijn ze vijf uur sóchtends naar het ziekenhuis gereden om de kleine te zien. Net als mijn schoonouders trouwens.. Heel bijzonder hoor!

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Marisca Gefeliciteerd met jullie zoon

@ Nicole Gefeliciteerd met jullie dochter

Hier nog alles rustig, morgen ben ik uitgeteld maar er is nog niks gaande, dus ik verwacht niks.
    Verder wel nog veel last van rug en harde pijnlijke buiken.

Groetjes Sanne

Deel Deze Pagina