WOW! (volgens mij is dit mijn standaard - hallo-woord) Verschrikkelijk leuk al die ukkies erbij! Gefeliciteerd allemaal en geniet er maar van! Werd gisteren herinnerd aan 'naweeen'... Iemand daar al of nog last van? Was dat helemaal vergeten! Vanmorgen lekker ontbijt gehaald (croissantjes en vers brood) vandaag wat opruimen en 'aan potteren' en dan vanavond naar 't ziekenhuis! Laten we hopen dat mijn resultaat net zo lief, mooi en schattig is als de foto's die ik net even bekeken heb van sommigen! Noah is de vaatwasser aan het ontruimen, ga hem even helpen voor de messen overal liggen.. aiaiai.. Papa is aan de telefoon.. Een fijne nacht, Lieverd - zet hem op! Als ik niet meer kijk tot ik thuis ben - mijn zus hoopt een stukkie mee te delen zodra 'het' eruit is en dan spreek ik jullie als ik mijn dan wat lichtere lijf op de stoel hier parkeer! Duim en bid maar voor me! Doe ik ook voor jullie! Liefs, Simone xXx
Goeiemorgen allemaal! Alweer een januari-baby! Gefeliciteerd Nann! Mooie naam Meike (had ik zelf ook bedacht bij de 1e!) Zouden Lieverd en Stranger al bevallen zijn? Wat een stoer ventje Sim, grappig pakkie heeft ie aan! Hier alles rustig, Thijs vandaag naar de crèche, lekker wat uitrusten en aanrommelen of .... bevallen? Nee, ik denk dat het bij mij vrijdag a.s. gaat gebeuren, na het strippen (do. 16:00)! Heb Thijs dan alvast maar uitbesteed aan m'n moeder. Nou sterkte iedereen verder en de groetjes maar weer. Polleke
Hoi Meiden! Hier is nog steeds niets aan de hand, ben de nacht weer goed doorgekomen. Ik geloof iik niet dat er hier op korte termijn wat gaat gebeuren. Ik moet tenslotte ook nog 9 dagen. Heel veel sterkte gewenst, Simone, met wat komen gaat. Hopelijk duurt het niet lang voor jij je kleine uk in de armen mag sluiten. En ik ben natuurlijk benieuwd naar Lieverd en Stranger. En naar Charissa en Marrie. Daar wordt het onderhand ook wel tijd. We wachten het af. Liefs, San
Marretje, hoe lang drinkt Finn aan je borst? Kan het niet zijn dat hij gewoon zuigbehoefte heeft? Een speentje kan dan uitkomst bieden. Ik weet dat de meningen daar over verdeeld zijn. Tegenwoordig heb je ook bolle speentjes (bibi) die de natuurlijke vorm van een tepel hebben, dus geen platte onderkant. Mijn dochter dronk vaak maar 3 min. aan de borst, dan had ze de volledige voeding binnen (tot wel 120cc). Maar haar zuigbehoefte was dan nog wel erg groot. Met een speentje ging dat heel goed. Soms haalde ik 'm er uit na verloop van tijd. Uiteindelijk heb ik de speen na een aantal maanden (ook voorbij de darmkrampjes) niet meer gegeven. Dat ging heel goed. MumuitAus, sterkte vanavond hoor! Wat gingen ze ook alweer doen? Sorry, maar ik kan het niet allemaal onthouden. Polleke, waarom wordt jij gestript? Op eigen verzoek?
goedemorgen! ook ik(wij) zijn er weer! hier een redelijke nacht gehad. weer vreselijk last van maagzuur. echt ik word er kots misselijk van.. af en toe een rennie en dan gaat het iets beter. ik heb mezelf maar eens beloofd vandaag iets nuttigs te gaan doen in huis. ik wil niet weer een hele week binnen zitten(moet het weer wel mee werken) en af wachten. ik word knettergek en onzeker ervan.. mijn mannetje heeft gister de kleine toegesproken dat het nou wel tijd word dat hij zich aan pappa laat zien, want mamma is er al een beetje flauw van... hij zei ook tegen mij dat dit mede kwam doordat ik zo gezellig aan het mee kleppen ben hier op het forum en iedereen mamma aan het worden is. misschien is dat ook wel een beetje zo en word ik daar ongeduldig door. nou heb mezelf flink toegesproken dat mijn tijd ook wel komen gaat. hahaha (strenge moeder) hoe zal het met diegene zijn die al aan het beginnen waren? .. ben erg nieuwschierig. mum aus: ik weet niet of we je nog horen/lezen vandaag en wanneer je precies heen moet(tijdverschil) maar heel veel suc6 gewenst.! muisje: ik weet dat het nog vroeg is maar ben je er vandaag ook gewoon weer? (al hoop ik dat je aan het bevallen bent) het is nog geen donderdag
Mrklb1, irritant dat maagzuur hè?! Ik word er bij tijd ook knettergek van. Maar ik moet je bekennen dat het de laatste dagen zeker minder is, lijkt door zakken van beebs te komen Af en toe slaap ik rechtop, d.w.z. met mijn bovenlijf, met extra kussens onder mijn schouders. Dat helpt in eerste instantie met een maaloxtablet erbij redelijk. In de loop van de nacht ga ik dan gewoon plat liggen want dan is mijn maag weer leeg. Wij hebben vannacht ook weer door kunnen slapen. Onze dochter is snipverkouden maar vannacht heeft ze tot 6 uur doorgeslapen. Toen werd ze toch wakker van haar eigen gehoest en gesnotter. Overdag is ze gelukkig wel goed te spreken en nu is dan ook gewoon naar de creche. Ik heb dus weer een dagje voor mezelf, ook wel weer lekker
Nou, Je hoort nog wel van mij vandaag want het gaat allemaal niet door. Vanmiddag belde het ziekenhuis dat 'sorry but there has been a mistake!' Er waren teveel vrouwen geboekt voor dinsdag overdag (inclusief ik) en dus, of ik pas dinsdagavond komen wilde - en oh ja, het was de bedoeling dat ze donderdag belden, maar het was er 'bij in geschoten'.. Dus chaos en Brett furieus! Maar het is prima... We kunnen er nix aan doen dus we proberen het morgen nog een keer.... Dus! Ik ga zo mijn moeder even bellen en kijken of we een leuk plan kunnen maken voor morgen aangezien we een dag 'over' hebben! Hoe is het bij iedereen hier? Liefs, Simone xXx
Oh, wat heerlijk meiden, allemaal kleine babietjes erbij. Van harte gefeliciteerd met jullie ukkies! Ik kreeg afgelopen zaterdagavond om half negen behoorlijk last van mijn buik en de kleine ging als een gek tekeer. Omdat ik eerder al had gedroomd dat onze smurf op 14 januari zou komen, dacht ik echt dat er wat ging gebeuren. Maar, na een nacht buikpijn (waarschijnlijk van de zenuwen) nog steeds helemaal niets aan de hand.. jammer Sindsdien voel ik me echter wel een aangespoelde walvis. Mijn buik voelt zo strak aan en heb veel last van mijn rug en ben zo labiel als een deur. Ondertussen vond mijn mannetje het wel gezellig om voor gistermiddag visite uit te nodigen (inclusief eten) waar ik op z'n zachtst gezegd NIET blij mee was. Toen ze er eenmaal waren, was het wel erg gezellig hoor, maar ik had veel liever met z'n tweetjes wat aangerommeld. Had ik ook even kunnen liggen (of een potje janken) als ik daar zin in had. Maar, nu alles weer goed hoor. Ga vanmiddag een poging doen om nog even de stad in te gaan voor wat laatste boodschapjes. Ben benieuwd of ik dat overleef groetjes, Michelle
Hallo allemaal, Hier ook nog steeds alles rustig.. Dacht gisteravond toch wel iets van lichte weeen te voelen.. Maar het kan de beeb ook zijn, die s'avonds erg pijnlijk aan het bewegen is. Hij/zij ging flink tekeer.. Erg opgefokt gaan slapen, wilde natuurlijk eerst niet wat je denkt steeds wat te voelen. Toch rond een uurtje of 1 in slaap gevallen en doorgeslapen tot 7 uur, toen moest manlief eruit. Even op scherp omdat dochterlief soms ook wakker wordt rond die tijd (dan hoort ze het een en ander) Maar nee, ik had nog even rust. Heb nog lekker door kunnen slapen tot negen uur! En heb Marije niet gehoord, die zat mooi in haar bedje boekjes te lezen, met alle lampen aan.. Heerlijk zo'n kind, ze had wel geroepen maar heb haar waarschijnlijk niet gehoord omdat ik nog zo diep lag te slapen.. We doen het lekker rustig aan vandaag, ga denk mijn kraambed maar eens opmaken. Wil graag bevallen in de huiskamer, nadeel is dat je er misschien nog drie weken tegenaan moet kijken maar misschien is het deze week ook al wel nodig! (Donderdag toch mrklb1!) Zometeen maar even boodschapjes halen, even lopend, Marije op haar fietsje hebben we de ochtend in ieder geval weer om. Ga vanmiddag maar even appeltaart bakken, moeten toch bezig blijven anders wordt ik knettergek van het wachten. Kom vandaag nog wel eens langs!
Succes Michelle! Heb zelf ook regelmatig flink harde buiken.. Ga straks wat melk kolven om te kijken of dat 't wat op gang gaat brengen.. aangezien ik nu een dag extra heb misschien kunnen we ukkie vertellen om lekker zelf te komen! Vond dat inleiden toch al niet zo'n goed idee na mijn vorige ervaring.. Groetjes! Simone xXx Pss.. kan m'n moeder niet bereiken, zal ze dan toch hierheen komen?
goeiemorgen ! wat leuk weer allemaal nieuwe mama's, ! gefeliciteerd ! en degene die bezig zijn enorm veel succes ! hier gaat het, nog steeds niet op de been.. morgen hoor ik meer over de fout die gemaakt is, de vk is vandaag weer geweest en ik heb nu staaltabletten. ze denkt dat het nog wel 2 wkn duurt voor ik weer de oude ben.. vanmiddag krijg ik weer kraamhulp, alleen een flinke tegenvaller, ik krijg die Trut weer die niks doet.. dus ik heb er nog niks aan echt balen gewoon.. maarja ik hoop dat ik snel opknap zodat ik weer lekker kan lopen en is lekker naar buiten toe kan met de kleine.. ze is alweer 40 gram gegroeid !
misschien idd een goed idee een taart bakken of zo.. eerst maar even dan op de fiets naar de winkel.. mmh. kweet niet of ik daar de behoefte aan heb. maar dan ben ik er in ieder geval even uit.. ik zit nog steeds achter p.c. .. hahah. verslaafd.
GDM Meiden, Hier weer een rustige nacht, echt totaal geen tekenen..Wel slaap ik goed en daar ben ik erg blij mee! Ik wacht gewoon geduldig af. Tis weer maandag dus we gaan weer een saaie week in waar de mannen werken en wij thuis op ze wachten :x , maar goed, veel anders kunnen we ook niet meer. Ook hier een walvissengevoel Michelle, vooral omdat ik nu ook veel vocht begin vast te houden en vooral dat is lastig vind ik. En dat van die visite, pfff , ik snap je reactie helemaal, mijn man vraagt mij dat nu echt heel voorzichtig allemaal, zo zonder overleg iets afspreken zou voor mij ook ontploffen betekenen. Simone, wat ontzettend balen voor jou zeg...wat zal die laatste dag dan extra lang worden, gatver, hoop dat je hem beetje goed doorkomt. Polleke word jij gewoon standaard bij 40 weken gestript? Misschien ook iets voor de andere bijna 40 wekers om te gaan vragen? Mrklb en Babietje, shit van dat maagzuur, ik heb echt nog nooit in mijn leven maagzuur gehad! Kan je je dat voorstellen....maf he! Marretje succes bij het cb vandaag. Ik heb ook weer een afspraak vandaag om 15.00 bij de verlosk. dan..Sanwel ook meende ik? Als het zo is of er moeten er meer succes bij het volgende APKtje Gisteren hebben wij dus al het hele huis gedaan, dus ik hoef niet veel te verrichten hierbinnen, dus eigenlijk heb ik geen idee wat ik moet gaan doen! Iemand tips? Dat van die appeltaart was eigenlijk best een goeie!
@ Nann gefeliciteerd met jullie dochter. Hier weer een slechte nacht achter de rug, kheb dus echt niks geslapen, wel 4 keer moeten opstaan om te plassen want de kleine bleef tegen mijn blaas duwen. en erna kon ik niet meer slapen en heb ik vannacht maar wat gelezen. Ik ben kapot nu, straks maar ff op de bank proberen te dutten. Ook heb ik behoorlijke buikpijn. Kweet niet wat het is, mischien spanningen....
als 'goedmakertje' zijn Brett en ik langs de dure babywinkel geweest om kleertjes te gluren... kon 1 meidenpakje niet laten hangen! wil nu stiekem wel dat t een meid wordt! de zomerkleren zijn alweer vervangen door winter, dus ze hebben niet zoveel meer... jammer want t is allemaal zo schattig!