januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb vanmiddag ook even lekker geslapen toen Rens op bed lag.
    Misschien kan ik dan vannacht niet slapen maar dat zie ik dan wel.
    Het was in ieder geval fijn om even geslapen te hebben.

2. Niet meer actief

Hoi meiden, hier ben ik ook weer ff. Vannacht kon ik de slaap weer eens niet vatten, om 4 ging ik weer naar bed en toen lukte het wel.

De meisjes die bevallen zijn feli!

Ik vind het ook gezellig om hier te kletsen, maar maak deze dagen zo weinig mee, dat er vaak alleen maar geklaag uitkomt!
    Ik weet soms niet wat ik moet zeggen, zit beetje in een coconnetje..Ik heb vandaag ook weer behoorlijke druk op mijn onderkant, lopen is pijnlijk en ben nog moe van de slopende nacht, maar durf idd ook niet te gaan slapen, omdat ik dan vannacht misschien weer niet slaap.

Ik had gisteren veel last van harde buiken en ik had echt zoiets van, zet door, zet door...raar he, je angst gaat gewoon helemaal weg tegen het einde, je wilt gewoon echt door naar die volgende fase, hoe onzeker die ook weer gaat zijn, 9 maanden is gewoon een lange tijd..

3. Niet meer actief

Rust is belangrijk! Mijn probleem is, dat als Ruben in bed ligt, ik allerlei dingen ga doen die ik anders niet kan doen. En tegen de tijd dat Ruben weer wakker is, begin ik in te dutten. Beetje omgekeerde wereld, vinden jullie niet?

4. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Niet zoveel gebeurd hier, sinds vanmorgen! Ik heb weer een aanval van nesteldrang gehad. De keukenkastjes uitgemest en toen boodschappen gedaan op de fiets voordat het ging regenen. Het koffiezetapparaat ontkalkt (je moet toch iets verzinnen...) en de was gedaan en toen lekker op de bank gaan liggen met een boek. Af en toe rommelt het wat in m'n buik en ik heb nu echt het gevoel dat hij lager zit. Ben benieuwd hoe het zal gaan morgen na het strippen. Verwacht er maar niet teveel van. Groetjes maar weer.

5. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    By the way: Nog geen nieuws van Stranger?

6. Niet meer actief

goedemiddag.
    zo kom net heerlijk uit bad zetten.
    ik zat te twjfelen of ik vanmmiddag toch nog even op de fiets nar mijn nichtje toe zou. die is jarig vandaag. ik moest eerst nog even langs de winkel(om de hoek) een cadeautje halen. eenmaal daar begon het mega te plensen. mmhh :rolleyes: ik heb maar tijdschriften gekocht en heb besloten dat ik toch echt ga wachten tot man lief thuis is en dan gaan we vanavond wel met de auto heen. :) . dus eenmaal thuis heb ik bad aan gezet en heerlijk in bad gezeten met mijn tijdschriftje..echt een aanrader voor diegene met bad. (onder douche gaat zo moeilijk) :)

ik heb voor mijn nichtje (word volgens mij 10) een boekje gekocht van francien omen. hoe oveleef ik mezelf.. hahaha. handige tips voor de komende pubertijd. er staan grappige weetje in over hoe je je bene enz moet scheren enz.. ik geloof dat ik hem zo eerst nog maar eens uit gapakken (heel voorzichtjes) en hem zelf even door blader hahaha. :oops: :D

nou weinig nieuws zoals eerder vandaag. voel me gelukkig al een beetje beter.

oja kwam ik bij de winkel. zei de medewerkster. hoelang moet je nog. ik vertellen(heel blij) dat ik nog 4 dagen moest. ooooooh zegt ze dan heb je het dikste al gehad. :confused: :confused: :rolleyes: hahahah (dit vond ik met 20 week al) ;)

7. Niet meer actief

Hier geen ander nieuws hoor! Ik wacht niet echt maar kan me bij tijds wel doodvervelen. Gelukkig heb ik mijn dochter om me heen. Ik zou het zo leuk vinden om veel afspraken te hebben of zo. Dan kun je ergens naar toe leven. Zaterdagochtend hebben wij weer wat leuks te doen. Ach... misschien moeten we nog maar even een avondje naar de bioscoop of zo gaan.

8. Niet meer actief

Ach ja, mensen zeggen dan, ooohhhh.... dan gebeurt het vast één dezer dagen. Hoef je niet meer zo lang!

Ja ha ha, dat weet ik ook wel. Er is alleen een probleem, ik wil NU!

9. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Je mag mij op de lijst zetten, het is een verrassing wat eruit komt.

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @sanne en mumuitaus gefeliciteerd met jullie dochters!

Xander heeft het vannacht best lekker gedaan. Hij heeft geen huiluren gehad en heeft om de 2,5 uur gegeten. Vanmiddag was het echter even helemaal mis. Hartverscheurend vindt ik dit als mama...

11. Niet meer actief

Moeilijk is dat, hé. Dat huilen van je krummeltje. Ik heb het met Ruben ook een paar keer gehad. Het was een keer zo erg, dat manlief thuis kwam van het werk en een oververmoeide en huilende mama aantrof met een huilend kind. Op dat moment trok ik het écht niet meer en begon zo met Ruben mee te huilen. Ik was doodmoe.

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hallo, hier ben ik ook weer... Ik wil even vertellen dat wij sinds maandagavond de trotse ouders van Jarik zijn! Hij woog precies 4000 gr. en is 53 cm.

Bevallingsverhaal enzo volgt nog, op het ogenblik zijn we veel tijd kwijt met voeden, hij wil niet goed drinken... Dus dat heeft nu even de hoogste prioriteit en als dat een beetje op orde is horen jullie weer meer!

13. Niet meer actief

10 JONGENS - 12 MEISJES geboren

charissa - 29-12-2006 - meisje
    editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria
    petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel
    labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne
    roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara
    sim - 03-01-2007 - jongen - 11-01-2007 - Elijah Aiden
    moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk
    maboshi - 06-01-2007 - meisje- 05-01-2007 - Zenny
    19nicole83 -06-01-2007 - meisje - 10-01-2007 - Ivana
    marrie - 06-01-2007 - verrassing
    mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing - 17-01-07 - Eyva
    stranger - 07-01-2007 - verrassing - 15-01-07 - Jarik
    Roxy - 09-01-07 - verassing -
    andrea001 - 12-01-2007 - meisje - 10-01-2007 - nena
    caecilia - 12-01-2007 - jongen - 07-01-2007 - xander
    lieverd - 12-01-2007 -verrassing - 15-01-2007 - Merijn
    sillaah - 13-01-2007 - meisje - 07-01-2007 - Evy
    sanne - 14-01-2007 - verrassing - 15-01-2007 - Iris
    marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn
    MarionM – 15-01-2007 - jongen - 30-12-2006 - Ilias
    babietje - 17-01-2007 - verrassing
    michelle - 19-01-2007 - verrassing
    polleke - 19-01-2007 - jongetje
    jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing
    muisje - 21-01-2007 - verrasing
    mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing
    dorito - 21-01-2007 - jongen - 02-01-2007 - Merlijn
    lizzy - 22-01-2007 - meisje
    sanwel - 24-01-2007 - verrassing
    marisca - 24-01-2007 - jongen - 09-01-2007 - Yorick
    selmama - 26-01-2007 - verrassing
    daphne1980 - 26-01-2007 - jongen - 09-01-2007 - Kamiel Hubertus
    alexandra - 27-01-2007 - verrassing
    sanna28 - 27-01-2007 - meisje
    nann - 29-01-2007 - verrassing - 13-01-2006 - Meike
    mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine

gefeliciteerd stranger!!!! super! succes met de voeding!

14. Niet meer actief

polleke: misschien heb je het wel verteld hoor maar waarom gaan ze je strippen? succes ermee en hopenlijk gaat het lukken. en hebben we er snel weer een mamma bij! en baby!

15. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    stranger gefeliciteerd ! en inderdaad je kleintje gaat nu voor ! we horen wel weer van je als het beter gaat.

met mij gaat het nog steeds slecht, wel ietsje beter maar ik kan nog weinig. Dan zeggen ze dat ik moet gaan lopen, maar zodra ik 5 min. sta dan word ik enorm duizelig en ga ik flauwvallen..
    met de kleine gaat het goed, ze is weer gegroeid ! ze drinkt nu 6 flessen van 110cc en dat gaat prima, ik hoor dr bijna niet huilen, ze is zo enorm tevreden, ze ligt soms een uur met dr oogjes open in het rons te kijken in haar bedje zonder dat ik dr hoor.

16. Niet meer actief

Stranger, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jarik. Sterkte met het voeden. En een flinke kerel zo te lezen, fijn! ;)

17. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd STRANGER MET JARIK!
    Ik begon al een beetje ongerust te worden.... Hoop dat alles goed gaat en geniet ervan!
    Mrklb: Ik word gestript op eigen verzoek en vanwege het verwachte geboortegewicht (zwaar!)
    Zo, nu nog 1 x zw.gymen.
    Doei!

18. Niet meer actief

polleke: oke (sorry) succes morgen. duim vor je. en veel plezier bij je laatste gym..

silaah: fijn dat het goed gaat met evy!hopelijk gaat het snel wat beter met je!

19. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Oh wat fijn, weer een goed bericht.. We komen heus wel aan de beurt..
    Moedertjes weer van harte gefeliciteerd!
    We volgen snel!

Vanmiddag ook maar even een lekker dutje gedaan, Marije wilde gelukkig ook even slapen zodat moeders ook even plat kon..
    Heerlijk! Na een uurtje was ik alweer wakker, maar toch lekker even.
    De nachten zijn echt klote, als je niet slaapt.
    Zei net tegen manlief, die dagen kom ik wel gewoon door maar die avonden en nachten zijn het ergst.. Dan begin je te malen en voel je vanalles wat er niet is. Nog even doorbijten...

Ga al niet eens meer in het dorp boodschappen doen, krijg van alle kanten commentaar. Vreselijk! Ga er wel een kwartiertje voor rijden, hebben we de middag ook weer voor een gedeelte om.
    Het is ook nog een vele mooiere en goedkopere supermarkt dus voordeliger is het ook nog...

Ga zo even lekker badderen (standaard iedere avond...) en daarna maar weer voor de tv hangen.. Hebben gister de lama's gezocht even opgenomen, moet ik nog even kijken...
    Toedeloe, en wie weet kom ik straks nog even langs...
    En anders oant moarn!

20. Niet meer actief

Stranger gefeliciteerd met jullie zoon! Ook Mumaus gefeliciteerd met je dochter.

Met ons gaat het goed. Alhoewel ik wel erg moe ben. Heb ook bloedarmoede, maar op zich gaat het wel. Moet gewoon s middags even rusten. Vind het alleen moeilijk. Ik ben overdag thuis en eigenlijk alleen druk met Nadine en wat bezoek. Het huishouden schiet er vaak bij in en kan mijn man mij s avonds helpen. Vind ik wel lullig omdat hij de hele dag werkt. Ik zou niet willen ruilen, maar een dag werken koste mij minder energie dan een dag thuis. Ik ga er s nachts ook uit voor de voeding omdat hij moet werken. Misschien ligt het ook wel daaraan. Nadine kwam vannacht 2 x.

Vanmorgen met haar naar mijn werk gegaan. Ik was natuurlijk apetrots om mijn meisje te laten bewonderen. Iedereen wou haar vasthouden, maar daar heb ik een beetje problemen mee. Vind het niet prettig als ze hand op hand gaat. Hoe doen of gaan jullie dat doen. Voel me best wel lullig om te zeggen dat ik het niet goed vind. Ze is natuurlijk nog prematuur en kwetsbaar dus ben er voorzichtig mee.

Nog 14 mama's in wording te gaan. Ben benieuwd wanneer we met zijn alleen naar het mama's forum kunnen.

Deel Deze Pagina