januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    stranger gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jarik!

2. Niet meer actief

stranger van harte met je zoon!

3. Niet meer actief

STRANGER, GEFELI MET JE ZOON! KLINKT ALS EEN STEVIG KERELTJE, ZEKER MET ZO'N MOOIE NAAM. JARIK. MOOI, HOOR. GENIET ERVAN!

4. Niet meer actief

Stranger: gefeliciteerd en succes met de borstvoeding!

5. Niet meer actief

Goedemorgen! Wij hadden vannacht (weer) onze dochter bij opa en oma zodat wij even goed konden doorhalen!

Gisteravond werd ik in enen niet lekker, ik kreeg barstende hoofdpijn en werd in en in koud. Mijn lijf wilde niet stoppen met bibberen. Vannacht werd ik om even voor 2 wakker met (volgens mij) dikke koorts. De hele nacht wakker gelegen, pijn in mijn rug, liezen en onderbuik. En nu heb ik dus een verkoudheid of griepje te pakken. Koorts ,koppijn en veel harde buiken en krampen.
    Hopelijk ga ik nu niet bevallen want ik moet er niet aan denken.
    Ga nu weer mijn bedje in, voel me niet lekker hier zo achter de PC.

Allen een prettige dag. Enne voorzichtig met de aankomende storm buiten. Het is hier nu nog rustig maar dat zal wel niet zo lang meer duren.

6. Niet meer actief

Stranger, gefeliciteerd! Geniet van je knulletje en doe zeker maar rustig aan, we zien je wel als jullie bijgekomen zijn!

Sillaah, wow, 6 flessen van 110 cc! Ik ben blij als Finn er 6 van 80 drinkt...!

Mariska, gewoon zeggen hoor! En als je het echt vervelend vind om te zeggen, dan zeg je gewoon dat het niet MAG, omdat ze prematuur is. Dat is tenslotte ook zo, het is beter voor zo'n kleintje om te rusten, toch?

Babietje, balen dat je je zo voelt!

Ik ga vandaag als het goed is even naar de huisarts om mn "wond" van de ks na te laten kijken. Hij zit aan 1 kant helemaal naar binnen getrokken, daar heb ik echt een deuk. De andere kant zit goed. Op advies van de vk toch maar even na laten kijken voor de zekerheid. Aan die kant trekt de wond ook heel erg als ik loop. We zullen zien, ik kan over 10 minuutjes bellen om een afspraak te maken.

7. Niet meer actief

Beterschap, babietje. Blijf maar lekker in bed, het weer is er toch niet naar om naar buiten te gaan.
    Rust maar goed uit voor wat (hopelijk voor jou) binnenkort komen gaat!

Liefs, San

8. Niet meer actief

Beterschap Babietje! Hoop dat je eerst nog wat opknapt voordat de beeb wil komen. Als je je zo beroerd voelt lijkt het me niks om te moeten bevallen. Doe maar lekker rustig aan en laat je nog maar even goed verwennen. Het wordt straks druk zat.

Sillaah, Marretje: Yara drinkt nu (nog) 7 flessen van 100 cc. Volgens mij heeft ze daar nu wel genoeg aan. Volgende week voor de eerste controle bij de CB - arts, dus zal daar wel een volgend advies krijgen. Ijkt met heerlijk als ze om de vier uur zou komen, maar ja geduld is een schone zaak. Ze is ook nog maar zo klein. Dadeljk naarl het CB om het kijken hoeveel ze is aangekomen.
    Sillaah, balen dat je je nog niet helemaal lekker voelt. Zo kan je ook nog echt genieten van je kraamtijd. Hoe is het met je vriend? Gaat het alweer wat beter?
    Marretje: gaat het nog steeds goed met het kolven?

Yara is nog steeds verkouden en daardoor ook een beetje aanhankelijker. Heb op advies van de HA een zoutoplossing gehaald en dat schijnt wel te helpen. Ben nu blij als ze 2 uurtjes slaapt. Vanmiddag ga ik ook nog maar even slapen, heerlijk met die storm :) .

Gisteren voor de allerlaatste controle bij de gyn. in het ziekenhuis geweest. Alles was in orde en heb meteen al weer een recept voor de pil meegekregen. Het is alsof het nooit anders is geweest. Gelukkig vloei ik niet meer, dus ben benieuwd wanneer mijn eerste ongesteldheid weer komt :evil: .

9. Niet meer actief

NOg iemand iests van Labmuisje gehoord? Denk dat ze druk aan het moederen is.

10. Niet meer actief

Ik hoor nog geregeld wat van labmuisje. Alles gaat ontzettend goed daar, Sanne drinkt en groeit goed. En labmuisje zelf knapt ook goed op. Ze is wel overgestapt op flesvoeding, omdat bij haar de BV niet op gang kwam. Maar dat zit in de familie. Maar ze geniet er vreselijk van, van haar kleine meid. Sanne is ook een erg rustig en tevreden kindje, weinig mee te stellen.

11. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    goeiesmorgens allemaal
    nee, niks van labmuisje gehoord, maar volgens mij zijn de meesten lekker aan het moederen... hahaha.
    @ stranger: proficiat met je kereltje! geniet ervan

@ mariska: Ik denk dat je het toch moet zeggen dat je het niet prettig vind dat ze eruit wordt gehaald... Ik ben zelf ook zo iemand die niet snel nee kan zeggen, maar ik weet wel dat ik straks na de bevalling ook wel zal moeten, anders loopt men hier de deur plat en heb ik geen tijd voor mezelf of mijn kleintje... Dus dat wordt nog wel ff moeilijk! Succes ermee in ieder geval.

Nou hier een kl***nacht achter de rug. Heb eerst tot half 2 liggen woelen, toen er ff een half uurtje uit en ben ik uiteindelijk rond half 3 in slaap gevallen. Daarna was ik om 5 uur al weer wakker en daarna heb ik ook niet echt meer doorgeslapen. bah. die rotzenuwen ook... moet straks om 12 uur naar de gynaecoloog en dan zal ik wel meer horen over hoe en wanneer het komt.
    Toen ik gisteravond nog ff in bed tv lag te kijken, voelde ik ineens nattigheid tussen mijn benen. allemaal slijm! heel apart. was wit van kleur, dus was niet de bloedprop. vannacht verder niks vernomen, maar toen ik net weer ff naar toilet ging zat er weer allemaal slijm bij, incl een slijmpropje, maar deze was weer wit... Nou ik ben benieuwd! zou dit betekenen dat er eindelijk een keer iets verweekt? misschien kan ik dan wel gestript worden vanmiddag en dan hopelijk dat de bevalling een keer begint... zullen jullie voor me duimen in ieder geval? ik sta daar nog zo alleen in het lijstje omringd door blauwe en roze regeltjes... :(

12. Niet meer actief

Marrie, mijn duimen draaien voor je!

13. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    Nou de 15e was een drukke dag volgens mijn lijstje... hahaha... Er is trouwens nog niemand precies op de uitgerekende datum bevallen... wie probeert? :)
    Hier zijn alle mama's nog een keer op volgorde:

15-12-2006 - editha - 01-01-2007 - meisje - Isabella Maria (16 dgn te vroeg)
    15-12-2006 – mariskaw -29-01-2007 - meisje - Nadine (45 dgn te vroeg)
    19-12-2006 - roos1978 - 03-01-2007 - meisje - yara (15 dgn te vroeg)

23-12-2006 – petra 71 - 01-01-2007 - jongen –Eljah Samuel (8 dgn te vroeg)
    25-12-2006 – moniekje - 05-01-2007 – verrassing – meisje –Anouk (11 dgn te vroeg)
    27-12-2006 – marretje - 15-01-2007 –verrassing- jongen- Finn (19 te dgn vroeg)
    30-12-2006 – labmuisje - 02-01-2007 - verrassing – meisje –Sanne (3 dgn te vroeg)
    30-12-2006 – MarionM – 15-01-2007 – jongen –Ilias (16 dgn te vroeg)
    2-01-2007 – dorito - 21-01-2007 - jongen –Merlijn (19 dgn te vroeg)

05-01-2007 - maboshi - 06-01-2007 – meisje - Zenny (1 dg te vroeg)
    07-01-2007 - caecilia - 12-01-2007 – verrassing – jongen –Xander (5 dgn te vroeg)
    08-01-2007 – sillaah - 13-01-2007 – meisje –Evy (5 dgn te vroeg)
    09-01-2007 – Daphne1980 – 26-01-2007 – jongen –Kamiel ( 17 dgn te vroeg)
    9-01-2007 – Marisca – 24-01-2007- jongen –yorick (15 dgn te vroeg)

10-01-2007 – Andrea001 – 12-01-2007 – verrassing- meisje –Nena (2 dgn te vroeg)
    10-01-2007 – 19nicole83 -06-01-2007 – verrassing – meisje –Ivana ( 4 dgn te laat)

11-01-2007 – sim - 03-01-2007 - verrassing – jongen –elijah (8 dgn te laat)
    13-01-2007 – nann - 29-01-2007 – verrassing – meisje –Meike (16 dgn te vroeg)
    15-01-2007 – lieverd - 12-01-2007 –verrassing – jongen –Merijn (3 dgn te vroeg)
    15-01-2007 – sanne - 14-01-2007 – verrassing – meisje –Iris (1 dg te vroeg)
    15-01-2007 – stranger - 07-01-2007 – jongen –Jarik (8 dgn te laat)
    17-01-2007 – mumuitaustralie – 06-01-2007 – verrassing – meisje –Eyva (11 dgn te laat)

14. Niet meer actief

Leuk lijstje, marrie!
    Tuurlijk duim ik voor je, meid! het wordt onderhand gewoon TIJD dat je gaat bevallen en je kleintje mag vasthouden!
    Ik denk aan je, veel sterkte bij de gyn.

Liefs, San

15. Niet meer actief

P.s. ik kan nog proberen om op de uitgerekende datum te bevallen, ik ben volgende week woensdag uitgerekend.

16. Niet meer actief

dan ga ik voor zondag!

gister avond op veraardags visite geweest. was gezellig. we waren niet laat weer thuis dus konden we lekker op tijd op ons hoge bed springen haha. ik heb best een fijne nacht gehad. ik werd aleen om 2 uur wakker met de gedachten dat het al wel 6 uur in de ochtend was. ik vind dit anders heelijk maar nou hadd ik echt de balen er van in dat ik nog langer moest slapen voordat er weer een nieuwe dag was aangebroken hahaha. ik wil graag dat die voorbij vliegen. ;)

om 6 uur moest mannetje eruit en had ik weer last van zuur.(niks nieuws)

vandaag maar eens de box leeg halen, deze word momenteel gebruikt als wasmand.en nog even strijken..
    ik ga er vandaag maar niet uit. harde woei! weer een dag binnen. :(

nou ik kom vandaag nog wel even een kijkje nemen hier op forum. aleen verwacht ik weer een rustig dagje. :D .

17. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Het wordt bij ons ook niks vandaag denk.. Hadden we toch verkeerd gegokt mrklb1...
    Kan natuurlijk nog, maar verwacht er niks van.

Vandaag een heerlijk binnenblijf dagje, de tv zal de hele dag wel aan blijven staan, wat moet je anders... Ben er anders niet zo voor om dochter daar de hele dag aan bloot te stellen maar zo is ze wel lekker rustig.
    Vanmiddag maar even cake bakken, de appeltaart is bijna op.
    Moeten straks wel wat in huis hebben als de beeb komt...

Dan ga ik trouwens ook wel voor zondag, onze uitgerekende datum. Alhoewel ik toch wel liever door de weeks wil bevallen, omdat ik dan de meeste kans heb op mijn eigen huisarts.. Maar ja, zoals we allemaal weten het valt niet te plannen dus wachten het nog maar even af.
    Ga nu even een poepbroek verschonen, dochter heeft het nog steeds niet in haar koppie om dit soort dingen op wc of potje te doen, dus hebben we straks twee kids in de luiers.. Nou ja, ga me daar nu niet meer druk om maken, misschien komt het straks vanzelf als de beeb er is.

18. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Hallo meiden!
    Hier ook een beroerde nacht gehad. Veel maagzuur en niet lekker kunnen liggen. Ook zenuwen denk ik omdat ik vandaag gestript word. Al met al zo'n 3 uurtjes geslapen denk ik. Duik er vanmiddag nog maar even in.
    Mijn vriend zou vanmorgen Thijs naar m'n zusje brengen in Friesland, maar hij is bij Leek maar weer omgekeerd, zo sterk waren de rukwinden en hij zag ook niks door de regen. Nou, nog meer stress, hoe moet dat nu als ik vannacht plotseling naar het ziekenhuis moet... etc. Ik vraag me ook af of we vanmiddag wel naar het ziekenhuis kunnen rijden, alhoewel het nu weer even rustig lijkt.
    Bij de zw. gym gister bleek er eentje die een week na mij uitgerekend was afgelopen maandag al te zijn bevallen (in 3 uur tijd!) We hebben niet gegymd, wel 2 uur over de bevalling gepraat.
    Nou, misschien als het na het strippen doorzet, beval ik wel op de uitgerekende datum (=morgen)? Who knows..........
    Alle net-moeders en alle wachtenden: STERKTE maar weer!
    groetjes, Polleke

19. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Oh, en als het vanavond komt, moet ik hem van m'n moeder STORM noemen......

20. Niet meer actief

de pannen klapperen hier op het dak.. brrr..

Deel Deze Pagina