januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha. grappig storm..

2. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @polleke: Haha Storm, heel toepasselijk! Hopelijk werkt het strippen!

@marrie: Ik zal het ook proberen op de uitgerekende dag te bevallen, volgende week vrijdag 26 januari :D !

@babietje: Beterschap, ik hoop dat de bevalling nog even op zich laat wachten en dat je je snel weer beter voelt!

@marretje: Ik hoop voor je dat de wond goed geneest. Een vriendin van mij heeft in maart 2005 een keizersnee gehad en heeft nog steeds veel pijn aan haar litteken. Ze kan geopereerd worden door een plastisch chirurg, maar de verzekering wil het niet vergoeden, erg toch?!

Wat een storm buiten! Ik heb vanmorgen de boodschappen in huis gehaald toen het nog meeviel. Ik blijf nu lekker binnen!

3. Niet meer actief

Roos, ik kolf nu 6 keer per dag ipv 7 en bouw het zo langzaam af. Maar er is geen peil op te trekken, de ene keer komt er maar 10cc uit, de andere keer 60... maar ik denk dat het dus vanzelf al gaat ophouden als het in dit tempo minder wordt!

Marrie, tuurlijk duim ik voor je!

polleke, succes!

Selmama, ik hoop het ook, we zullen zien! Ik moet over een kwartiertje weg richting ha.

4. Niet meer actief

Polleke, storm, dat is grappig!

Ik ga zo eens een warm bad nemen. De koorts is nu weg en ik voel me wat slapjes. Van een bad knap ik vast op. Verder is het wel een stuk rustiger in mijn buik dan vannacht. Ik denk dat ik ook gewoonweg spierpijn heb van het liggen. Ik merk nu dat wanneer ik een uur of 2 op bed lig, dat ik last van mijn rug krijg. Daarom zal ik 's nachts ook wel onrustiger op bed liggen.

5. Niet meer actief

Sterkte, polleke, met het strippen. Ennuh, ik vind Storm best een stoere naam, ik heb hem al eens eerder gehoord.

Maar het weer is echt ongelofelijk, ben blij dat ik er vandaag niet doorhoef.
    Ruben ligt nu in bed, maar ook hij is erg onrustig. Net als het weer.

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    poeh wat een weer he vandaag !
    mijn plafond kraakt aan alle kanten :confused:
    en de openhaard is aan het loeien

me kleine meisje is een beetje ziekjes vandaag,
    dunne poep en huilerig.. vind het wel zielig :(
    maarja hoort er ook bij he.
    wat wel grappig is is dat ze nu meer gaat zien en alles een beetje eng vind :) ze kan uren in het rond kijken.

Storm is inderdaad wel een stoere naam, vind ik ook !

7. Niet meer actief

ik heb net ff de strijk en de was opgevouwen.. de box is weer leeg. de kleine mag er in! :D

ben me nou een beeetje aan het vervelen... echt slecht weer hier. bij jullie vast ook! haha

ik zat net weer even te kijken naar je album silaah. prachtig meisje hoor! (nogmaals) ben altijd aan het kijken of het ook op moeders lijkt.. ik kan er eigenlijks niet veel over zeggen. :D

nou ik ga maar weer eens verder met surfen op het net

8. Niet meer actief

Bleeh moet naar buiten.................alles is "opeens" op, heb zelfs geen brood meer. Vriend heeft koopavond dus kan ook niks halen.

Denk dat ik toch maar wacht tot morgen en maar even leef op de diepvries.

Storm, leuke en toepasselijk naam!

9. Niet meer actief

Net even op de bank gehangen. Had nog geen zin in het bad. Nu komt de koppijn weer opzetten dus ga dan nú maar met 2 paracetamolletjes in bad! Tijdschrift Linda erbij en dan maar even kijken hoe het gaat. Hopelijk slaap ik vanavond beter dan afgelopen nacht en ben ik morgen weer wat opgeknapt!

Mijn buik is kalm. Wel voel ik de spieren wat irriteren.

Hier is het buiten weer ietsje rustiger maar ik denk dat we straks nog wel meer krijgen.

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    mrklb1 thnx meid ! ze heeft het mondje van dr papa en de rest van mij,
    ik was als baby precies hetzelfde alleen ik had zwart haar :)
    ze groeit trouwens super ! deed r net in badje en dr sokjes zijn al bijna te klein ook de broekjes maatje 50 worden nu te strak en te kort :D

11. Niet meer actief

Sillaah, fijn dat het met Evy zo goed gaat! Hopelijk voel jij jezelf over een paar weekjes ook weer beter. Doe het lekker rustig aan. Na een week of 8 voel je je vast weer een hele pief! Geniet van je kleine meid. Het is een mooi meisje, ze kan zo op de cover van een magazine!

Polleke, ik ben benieuwd hoe het strippen bij jou was. Wist je al of je wat ontsluiting had? Dat is toch nodig voor het strippen? En laat de weeën nu maar komen ;)

Ik ben dus weer uit bad gerold en daarvan lekker opgeknapt. Volgens mij heb ik gewoon even een dipje, blijkbaar kunnen die samen gaan met koorts. Dochterlief blijft aankomende nacht ook nog bij opa en oma. Ik heb haar dus sinds gisteravond niet meer gezien. Morgenochtend komt ze weer lekker bij me! Tja, je kunt ze soms achter het behang plakken maar ik kan haar ook verschrikkelijk missen. Ben benieuwd of ons 2e liefje dat ook (weer) bij ons los kan maken, erg intrigerend vind ik dat!

12. Niet meer actief

Goed dat ze zo hard groeit! Ben blij dat bij Yara eindelijk de sokken blijven zitten! Maar je ziet ze inderdaad met de dag groeien.

Nog niemand weggewaait?

Marretje, succes morgen bij de spec. Laat je ons weten hoe het is afgelopen.

13. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    nou dames, hier was ik weer... heb net ff geprobeerd te slapen, maar dat wou me niet lukken helaas... mijn buik is aan het rommelen. ben vanmiddag bij de vk geweest (de gyn werd opeens opgeroepen) en ze heeft me gestript. Ik had 1 cm ontsluiting, maar dat zegt dus nog niet veel... Heb ook nog ff aan de ctg gelegen en alles zag er goed uit. Als er verder niks gebeurd, moet ik zaterdag om half tien weer komen voor controles (evt weer strippen etc.).
    Had gelukkig wel maandverband in, want had nadien wel wat bloedverlies en heb nu steeds zo'n raar gevoel in de onderbuik. Er is dus eindelijk een keer 'iets' bezig, maar wanneer het komt... dat moeten we dus nog afwachten (hopenlijk vannacht al ;))
    Wat een weer buiten zeg! Ik woon in het oosten en het is best heftig moet ik zeggen. en dan zeggen ze op het journaal dat het in het oosten nog wel mee valt... nou succes voor degenen in het westen dan!
    Ga zo ff lekker erwtensoep eten (van mijn mams meegekregen) en dan misschien de oogjes nog ff dicht. duim voor me dat het eindelijk een keer begint...

14. Niet meer actief

nee ik ben zeker niet weg gewaaid. ik lag erg vast te slapen op de bank. :D
    word ik wakker en zie ik dan onze schutting deuren eruit zijn gehaald(die stonden op knappen) en de bloempotten zijn ook verzet.. ik heb er niks van vernomen hahaa :oops:
    het is idd nou even rustig met het weer in groningen. mooie blauwe lucht. maar schijn bedriegd want zo te horen (paulus pietsma) gaan het hier nog heel hard waaien en vooral har regenen.. brr. vanavnd ook maar lekker binnen!
    :idea:

hoe gaat het met marrie? en polleke?

15. Niet meer actief

haha zelfde tijd gepost.. geniet van je erwtensoep en ik ga duimen voor je!

16. Niet meer actief

Hé Marrie, dat klinkt goed, rommelen in je buik! Hopelijk doet het wat en zet het lekker door.

Mrklb1, ja wij moeten het ergste nog krijgen hè?! Had ik ook al begrepen. Ik zal manlief nog maar even waarschuwen, hij gaat meestal via een route langs een kanaal. Moet ie nu maar even niet doen, hij zou er maar in waaien, hi hi ;) Neeeeee, dát kunnen we nú niet gebruiken.

17. Niet meer actief

babietje: ik zat ook al te denken om nog even te smsen maar ja waarschijnlijk is hij al onderweg en ga ik hem nou maar niet storen.. 2 haden aan het stuur graag. ;)

18. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Tsja, het is me hier wat met die storm..
    Het was net even iets minder, maar hij wakkert weer heerlijk aan..
    Manlief is met dochter naar het kleine strandje bij ons in de buurt, even golfen kijken.. Moest wel even, want mevrouwtje was helemaal hyperdepieper.. Alles bij elkaar natuurlijk, de storm, onze spanningen, binnen moeten blijven, enz..

Komen ze net weer aan.. Ga even verhaal aanluisteren..

19. Niet meer actief

Mijn hubbie is gelukkig ook weer thuis. Weer een zorg minder.

20. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    mijn vriend zit in almere met de auto.. hij moet zo nog naar utrecht zien te komen :(

al 2 dakpannen van ons dak afgewaaid.. nu volgt de rest vast ook :confused:

Deel Deze Pagina