@ ooievaar, het mag niet doorzetten... @moniekje, dat hebben wij ook, als we eerst maar die weken door zijn.. worden spannende weken maar hoop doet leven zeg ik al steeds..
He hallo, wij weten sinds vrijdag dat we zwanger zijn. Net even voor de zekerheid nog een keer getest en gelukkig nog steeds zwanger. Ik ben nog helemaal in de wolken. Als alles goed gaat komt onze beeb op 2 januari.
Hoi, welkom roos en gefeliciteerd. Ik wist het ook vrijdag al, maar vandaag heb ik ook nog even een digitale van clear blue gedaan, en hij geeft nog steeds zwanger aan dus... Groetjes MB2005.
Hoi, ik heb nog niemand gebeld. Ik weet eigenlijk niet wanneer ik dat ga doen. Jullie al enig idee? Groetjes MB2005.
ik denk dat ik eind van de week de HA maar eens een bezoekje breng. Volgens mij heeft het nogniet echt heel veel haast.
Ik ben al naar de huisarts geweest en die zei dat ik maar een verloskundige moest uitzoeken, bij ons heeft 1 praktijk een leuke website en daar stond op dat je vanaf week 6 kon bellen voor een afspraak, die is dan in week 10-12, dus tot heden nog even geduld. Als je maar geen gekke dingen heb anders moet je wat eerder bellen denk ik. Groetjes labmuisje
Welkom roos, Vind het hele leuk te zien dat we met z'n 3en precies gelijk zwanger zijn. Pgirlie, roos78 en ik (labmuisje) Ooievaar wat jammer dat het nu niet gelukt is. Had je graag bij de januarie mama's willen hebben. Verder heb ik niet veel klachten, grote tieten. Ga zelfs vrijdag nog een keertje extra passen voor mijn trouwjurk, ze moesten juist bij mijn borsten wat innemen, misschien is dat nu niet meer nodig. Verder heb ik moeite om sochtens mijn eten binnen te houden. Voel me niet beroerd ofzo moet alleen braken. Maar ja daar is ook wel weer overheen te komen. Groetjes labmuisje
hee meiden, tja ik kan nog steeds niet geloven dat me bij dit topic aan kan sluiten. hebben jullie ook af en toe van die angsten of dat je het niet kan geloven.. gister had ik een paar keer na lang gestaan te hebben lage rugpijn.. dan maak ik me direct zorgen...en van die steekjes in de lies...
Ik geloof het ook nog steeds niet hoor. En zodra ik een tijdje geen symptonen heb ben ik al bang dat het misgaat. Ik hoop dat het allemaal goed komt, ook met jouw sim, en de rest natuurlijk
Ik maak me ook zorgen hoor! Ik had ook meer klachten voor ik ging testen als nu, maar dat zal wel de aanmaak van hcg te maken hebben. Hoe gaat het met jullie symptomen verder? Hoeveel testen hebben jullie eigenlijk gedaan voor het tot jullie doordrong? ik 4 moet ik bekennen Groetjes MB2005
ik tot nu toe nog maar 1, maar we willen die andere volgende week nog een keer doen, als ik dat volhoud. wij hebben nog nooit zo'n duidelijke gehad, in november met die mk hadden we met cb getest en die moest je echt tegen het licht houden om het te zien toen testten we op dag 29. dit keer op dag 27 getest aan het eind van de dag met apothekerstest en een vette streep (twee dan ) begin wel af en toe meer last in de borsten te krijgen, af en toe wat wee in de buik en dan die lage rugpijn af en toe. ja en soms wat moe dan... waar hebben jullie mee getest?
Hey Sim leuk die foto, zal ik zo ook even doen. Ik heb zondag een sensidipstick gebruikt en een half uur geleden een clear blue gedaan. Nou, het kruisje stond er eerder als het controlestreepje Een dikke vetje kruis!!! Ik hoop dat we nog lang met zijn allen kunnen keuvelen over onze zwangerschap en over 8 maanden ons mama mogen noemen!!!!
Nou ik heb ook nog helemaal geen klachten, soms denk ik gewoon dat ik alles heb gedroomd. Vrijdag hebben we getest met de cb digitaal en daar kwam zwanger op te staan. Gisteren even nog voor de zekerheid getest en gelukkig .... nog steeds positief. Voel wel wat steekjes en wat rommelen maar dat is heel anders al ongesteldheidspijn. Volgens mij hoort dit er gewoon bij. Ik ga denk ik volgende week maar eens bellen naar de vk. Groetjes
Roos, ik heb ook maar weinig klachten. Alleen maar dikke borsten en verder niks. Ik heb ook effe een fotootje van test geplaatst!! Als je de foto aanklikt kun je het nog duidelijker zien. Wat een mooie dikke kruis he !!!!
wauw! echt vet! leuk om te zien! ben zo trots om nu bij dit topic te horen! hoop dat voor ons allemaal alles goed blijft gaan, en die pijntjes komen en gaan denk ik gewoon, ik maak me veelste druk. was wel benieuwd of jullie ook wel eens die lage rugpijn hadden.... ik ga nu ff lekker de tuin in... 8)
Hoi, ik heb eerst de test van kruidvat gebruikt, de dag erna de clear blue, daarna een romed en gister op mijn nod ( daar ging ik van uit ) een digitale van clear blue en die gaf met een 1 a 1,5 minuut zwanger aan. Nu geloof ik het wel hoor Groetjes MB2005.