kzie nu vaak al zo'n leuke spulletjes voor de baby en kom elke dag lang een babyzaak en dan zie ik dis bedjes en kasten staan en dan kriebelt het maar tis nog veels te vroeg om wat te kopen... nog paar maandjes geduld hebben en eerst afwachten hoe het verloopt
Oh meiden wat lief dat jullie zo bezorgd zijn. Met mij alles goed. Het is bij die paar stipjes gebleven. Ik heb verder geen kramp oid gehad. Ik ben alleen verschrikkelijk moe vandaag. Als het hierbij blijft verwacht ik dat het eerder een wondje was dan iets anders. Moest het alleen echt even kwijt dat helpt zodat ik niet helemaal in paniek raak. Voel me nog steeds superzwanger! @labmuisje, heel veel plezier morgen. Ik wens je een stralende dag!
Goed te horen dat je het niet meer hebt! Ik was echt even bezorgd, vooral omdat we je niet meer zagen. Gelukkig maar!
Hoi!! Ik heb weer even aardig wat te lezen gehad. Hier alles goed, alleen vreselijk vermoeid. Gisterenavond na het eten op de bank in slaap gevallen. Ik heb een uurtje liggen slapen en om half negen ben ik op bed verder gegaan. Verder af en toe een beetje misselijk. Alleen die krampen vind ik echt verschrikkelijk. Gisteren ben ik er gewoon eerder door naar huis gegaan van mijn werk. Het deed echt veel pijn. Ik hoop dat dat snel minder wordt, want daar word ik niet vrolijk van. Morgen ga ik een weekje naar Turkije! Heerlijk! Ik heb er zin in. Groetjes, Lieverd
ben je al naar je ha ofzo geweest voor je krampen lieverd???? Ga lekker genieten van je laaste vakantie samen en toch ook met zn 3en, ene neem weer een beetje zon voor ons mee!! Liefs Deesje
Lieverd, heel veel plezier in Turkije, lekker genieten hoor! Caecilia, fijn dat het goed met je gaat, gelukkig maar. Moe, pijnlijke borsten en krampjes....dat speelt hier, maar dan weet ik wel dat het lichaam hard aan het werk is, en dat is een fijn idee. Lijkt me als dat allemaal afneemt voordat ik een echo half juni krijg dat ik zenuwachtig zou worden, dus voorlopig ben ik er eigenlijk wel blij mee, stom hè? Hoe is het verder met iedereen?
Hoi, Happydeesje, ik heb het met de verloskundige over die krampen gehad en ze zei dat het gewoon te maken heeft met het oprekken van de baarmoeder. Ze maakt zich niet direct zorgen. Ik heb vanmorgen wel urine weggebracht om even te checken of ik geen blaasontsteking heb. Emma, ik heb ook nog wel wat last van mijn borsten en ben vanochtend vreselijk misselijk. Bah!! Het is zo apart wat je lichaam allemaal met je doet. Zijn jouw krampen heftig? Gr. Lieverd
Hihihihihihi Leuk he zwanger zijn met al die kwaaltjes een voordeel als je een tweede krijgt weet je wat het is en maak je je zelf er niet zo druk meer over.
Lieverd, ik voel weinig in mijn buik totdat het einde van de middag aanbreekt, dan beginnen de krampjes. Soms voelt het dan alsof ik ongesteld moet worden. Na het avondeten speelt het ook op. Over het algemeen heb ik gewone krampen, maar afgelopen week had ik twee dagen dat om een uur of vier 's middags het even heftig werd, en ging na een half uur/uur weer over naar milde krampen.
Daarom vind ik het dus zo raar dat mijn krampen echt helemaal weg zijn.... Mijn borsten doen nog wel pijn. Verder dus helemaal nergens last van... Vind het niet leuk! Ik ben blij als we over 3 weken voor een echo zijn geweest!
Hee meiden, Ik ben vandaag thuis gebleven voelde me niks lekker best wel misselijk en vannacht last van krampen gehad. Kdenk gisteren teveel gedaan
hallo allemaal. hier alles ok, voel me wel harstikke misselijk maar kan niet overgeven , denk dat dat wel zou opluchten. Af en toe steekjes een een trekkend gevoel in mijn buik. Das alles. en ik ben zo MOE! Nu moet ik nog een halve dag zien door te komen op mijn werk, gelukkig morgen uitslapen............................. Lieverd, fijne vakantie!
Hoi hoi, Ik prik even onder de naam nonny. Mijn echte naam is anders. We hebben al een zoontje die morgen 2 wordt! Ik ben nu dus weer zwanger en ergens in januari uitgerekend. Precies weet ik het nog niet want moet nog afspraak maken bij de vk. Was ook snel na het stoppen van de pil zwanger dus echt geen idee hoe mijn cyclus was.. Op maandag 8 mei had ik mijn eerste postieve test. Voel me verder redelijk goed. Alleen moe en pijnlijke onderrug. Leuk hier met jullie alles te kunnen delen en dat we allemaal bijna even ver zijn.. Groetjes
Leuk Turkye.. Geniet ervan. Wij net terug van vakantie in Gran Canaria.. En natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!
Kben echt de dagen aant aftellen totdat ik voor mijn eerste echo kan gaan. ik kan niet wachten. maar kmoet nog dik twee weken geduld hebben