januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@ Marrie. Gefeliciteerd!

@ Sillah: Sterkte meid.

Hier alles goed. Nadine heeft om 2300 laatste fles gehad en doorgeslapen tot 6 uur. Had haar de laatste fles bij ons in bed gegeven en geen zin om haar terug te leggen. Lag zelf half te pitten. Dus ze heeft bij ons in bed geslapen. Mijn man zou vannacht de voeding voor zijn rekening nemen en dan slaapt ze door. Doet ze bij mij niet. Snif snif snif. Maar ja wie weet de volgende dagen.

Nog een paar dagen dan is het februari!

2. Niet meer actief

Marrie gefeliciteerd. Leuke naam!

Sillaah; succes met je gesprek.

3. Niet meer actief

ik heb nog even een buik foto geplaatst. van vandaag. ik dacht stel je voor . misschien kan het morgen niet meer

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @marrie, gefeliciteerd!

Hier een beroerde nacht gehad. Xander heeft veel gehuild en we wisten niet echt waarom.. Konden hem ook bijna niet troosten.
    Samen met mijn man ook even goed zitten huilen vannacht. De vermoeidheid begint toch voor ons allebei op te breken. Nu net mijn bed uit... zo douchen en dan kijken wat vandaag ons gaat brengen...

Oja bij mij begon de bevalling geheel onverwacht. Was om 1 uur 's nachts thuis gekomen en om 3 uur schrok ik wakker van wat ik dacht een voorwee (die had ik nog helemaal niet gehad...) maar dit was de bevalling...

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    "Caecilia, hier ook een beroerde nacht hoor,
    steeds als we de klein proberen in haar bed te leggen begint ze weer te huilen.. ze heeft veel last van dat het omhoog komt en het zuur..
    dus dinsdag even aan het cb vragen of dat door de voeding kan komen.
    ik huil ook elke nacht als ik zo met de kleine bezig ben en onderhand zelf in elkaar stort van vermoeidheid..

6. Niet meer actief

Marrie gefeliciteerd met Mick, rust lekker uit en geniet van hem!

Sanwel, spannend, ik duim voor je!

Goed zo, Sillaah, laat hem een poepie ruiken!

Mum, vervelend, van je borsten, ik hoop voor je dat je er inderdaad snel geen last meer van hebt!

Caecilia, sterkte ermee, meid...!

7. Niet meer actief

Weer een berichtje van Sanne:

Iedereen heeft wel allemaal leuke namen. Doe ze allemaal de groetjes van mij. Khoop na het weekend eens zelf verslag te kunnen doen.

8. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Marrie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Mick!

@Sanwel: Ik hoop ook dat de 21 voor ons dé dag wordt, ik heb namelijk ook zo'n voorgevoel...

@Sillaah: Fijn dat je al wat beter op de been bent!
    Succes met je gesprek met hem.

Ik heb in mijn album ook maar weer een foto met 39 weken gezet, hopelijk de laatste!

Ik heb sinds een paar uurtjes een menstruatie achtig gevoel onderin mijn buik en ik ben een klein beetje misselijk. Misschien begint het nu allemaal een beetje te rommelen?

9. Niet meer actief

aaaah mag ik dan ook morgen? :D
    hier ook ongi gevoel. maar ja dat duurt al een dikke week.
    ik zou vanavond ook wel leuk vinden. kan mijn vader ook nog even de kleine bewonderen. hij is namelijk chauffeur en is doordeweeks niet thuis

10. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Doe lekker mee mrklb1! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :)
    Ik hoop ook voor jou dat dit je laatste buikfoto was, wat een toeter, dat past toch bijna niet meer?

11. Niet meer actief

jij heb ook een super mooie buik. leuke foto!

ik vind het bij mezelf nog wel mee vallen maar ja ik kijke er dan ook van boven op. als je foto maakt dan is het wel even schrikken .. hahaha. ik vond hem ook best groot op de foto. ik begon me in een keer te realiseren dat wat daar in zit er uit moet. :D

12. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Me too :confused: :(

13. Niet meer actief

Even kort een bericht van mij, heb nog niet bijgelezen, komt later.

Vanochtend op verjaardagsvisite geweest. Hele nacht rustig geslapen. Vanmorgen kreeg ik weer krampen. Nu worden het dus weeën. Vk komt zo kijken. Heb nu 1 uur lichte weeën, wel echte weeën. Ze worden langzaam steeds pittiger. Komen ongeveer om de 3-4 min. Ben benieuwd! Hou jullie zo mogelijk op de hoogte. En anders later weer!

Ik moest tijdens dit bericht dus ook echt even stoppen om een wee weg te zuchten, zo pittig zijn ze al wel!

Alle anderen sterkte! Ga kijken of ik nog wat kan bijlezen!

Doei Doei!

14. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ooh babietje, spannend! Je bent begonnen! Sterkte met het opvangen van de weeën en heel veel succes met de bevalling!

15. Niet meer actief

JOEHOE Babietje; zal het voor jou nu ook niet lang meer duren? Heel veel succes.

Volgens mij zijn alle babietjes vannacht onrustig geweest. Yara heeft welliswaar 2 x 4 uur geslapen maar daar tussenin wel 1.5 uur gehuild. Dat is best zwaar en omdat mijn vriend vandaag nog moest werken ga ik er snachts uit. Ik weet ook echt niet waarom ze huilde, ze had gegeten, schone luier etc. Zodra ik weer op de kamer kwam was het goed, maar sloop ik naar buiten en lag ik net weer lekker warm in mijn bed begon ze weer.

Duik zometeen nog maar even in mijn bed.

16. Niet meer actief

VK net geweest, BM is nog hoog en ver weg, ze kan er wel een vinger doorsteken en ver weg voelt ze het hoofdje. Kan nog uren duren, kan ook weer stoppen! Maar... de weeën kunnen ook rap toenemen en zeer snel werk doen. Niks van te zeggen. In de gaten houden en afwachten en bij onrust of veranderingen weer bellen.

17. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik hoop voor je dat het doorzet! Ik duim mee voor je!

18. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Hopelijk zet het door Babietje! Sterkte ermee!

19. Muisje

Muisje Lid

20 feb 2006
    95
    0
    0
    Oh babietje spannend! Ik wou dat ik in je schoenen stond, alhoewel ik ook wel met de rest van de dames mee wil doen om voor morgen te gaan..
    Lijkt me ook wel eens leuk, moet toch iemand op de uitgerekende datum bevallen?

Ik heb sinds gistermiddag flinke steken in mijn buik, maar ik ben ook aan de diarree dus ik denk dat het mijn darmen zijn. Kan me niet meer herrinneren dat weeen zo voelden namelijk.. Alhoewel bij mijn dochter begon het ook op deze manier, hele lichter ongi pijn en bijna twee dagen later voor het echie.. Toen had ik pas zoiets van oh, dit zijn weeen, deze doen pijn! Laat het allemaal maar rustig gebeuren, heb nu zoiets van het komt wanneer het komt.. En als het over het weekend heen is, heb ik weer het voordeel dat mijn eigen huisarts dienst heeft en ik hem toch het liefst aan mijn bed heb staan..
    Zo maar even lekker ontspannen in bad, hebben vanmiddag nog een kraamfeest... Wel gezellig even..

20. Niet meer actief

Hoihoi,

Feli marrie, eindelijk je kleintje ;)

En heel veel succes babietje, spannend hoor.

Hier echt nog helemaal NIKS! Denk dat ik een februari mamma word en helemaal alleen over blijf....wachten jullie wel op mij ....tussen alle bv en gehuil en zorgen om jullie kleintjes?

:rolleyes: :) :cry:

Deel Deze Pagina