he babietje: gefeliciteerd met jullie dochter. fijn dat ze er toch nog even achter kwamen dat ze andersom lag.
babietje en man: Gefeliciteerd met de geboorte van Sara Juliët! Mooie naam! Een hele fijne kraamtijd! Hier ook nog alles rustig. De menstruatiepijnen zijn vanmiddag weg gegaan en de misselijkheid ook, geen voortekenen dus .
Gefeliciteerd babietje en man geniet er maar lekker van. toch weer geweldig als er weer een wondertje is geboren. groetjes iris
Babietje gefeliciteerd met je dochter Hier ook een slapelose nacht gehad met een huilend mannetje hopelijk gaat het vannacht beter petra en eljah
Hallo allemaal, babietje, van harte! En voor mrklb1, super hoe je ermee omgaat! Toevallig net tijdens een feestje met iemand gesproken over de voor en nadelen van of je van te voren weet of er iets aan de hand is met je kindje. Je kunt je er zo wel beter op voorbereiden en je weet dat er iets aan gedaan kan worden. En nu lees ik jou verhaal, heel toevallig eigenlijk! Sterkte toegewenst met alles wat na je bevalling dan nog komen gaat.. Hier verder alles rustig, ga zo naar bed! Wie weet wat de nacht ons nog gaat brengen, ik hoop een kindje op de uitgerekende datum. Lijkt me ook wel eens leuk.
11 JONGENS - 13 MEISJES geboren charissa - 29-12-2006 - meisje editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria petra 71 - 01-01-2007 - jongen - 23-12-2006 - Eljah Samuel labmuisje - 02-01-2007 - meisje - 30-12-2006 - Sanne roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - Yara sim - 03-01-2007 - jongen - 11-01-2007 - Elijah Aiden moniekje - 05-01-2007 - meisje - 25-12-2006 - Anouk maboshi - 06-01-2007 - meisje- 05-01-2007 - Zenny 19nicole83 -06-01-2007 - meisje - 10-01-2007 - Ivana marrie - 06-01-2007 - verrassing - 20-01-07 - Mick mumuitaustralie - 06-01-2007 - verrassing - 17-01-07 - Eyva stranger - 07-01-2007 - verrassing -15-01-07 - Jarik roxy - 09-01-07 - verrassing andrea001 - 12-01-2007 - meisje - 10-01-2007 - nena caecilia - 12-01-2007 - jongen - 07-01-2007 - xander lieverd - 12-01-2007 -verrassing - 15-01-2007 - Merijn sillaah - 13-01-2007 - meisje - 07-01-2007 - Evy sanne - 14-01-2007 - verrassing - 15-01-2007 - Iris marretje - 15-01-2007 - jongen - 27-12-2006 - Finn MarionM 15-01-2007 - jongen - 30-12-2006 - Ilias babietje - 17-01-2007 - verrassing - 20-01-07- Sara Juliet michelle - 19-01-2007 - verrassing polleke - 19-01-2007 - jongetje jessica1981 - 20-01-2007 - verrassing muisje - 21-01-2007 - verrasing mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing dorito - 21-01-2007 - jongen - 02-01-2007 - Merlijn lizzy - 22-01-2007 - meisje sanwel - 24-01-2007 - verrassing marisca - 24-01-2007 - jongen - 09-01-2007 - Yorick selmama - 26-01-2007 - verrassing daphne1980 - 26-01-2007 - jongen - 09-01-2007 - Kamiel Hubertus alexandra - 27-01-2007 - verrassing sanna28 - 27-01-2007 - meisje nann - 29-01-2007 - verrassing - 13-01-2006 - Meike mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine
Babietje van harte met jullie dochter! Ik moet hier even mijn ei kwijt... Jullie weten dat Nadine 7 weken te vroeg is geboren en in het ziekenhuis heeft gelegen. Het is dan logisch dat je geen kraambezoek krijgt. Maar nu is ze al bijna 4 weken thuis en heb nog bijna geen bezoek gehad. Ik krijg alleen bezoek van mensen die niet dicht bij mij staan. Mijn vriendinnen moeten er nog niet aan denken om kinderen te krijgen. Maar heb best een zware tijd gehad waarin de meesten mijn nog niet eens gebeld hebben. Belde gisteren een vriendin of ik donderdag op haar verjaardag kom, terwijl zij nog niet eens op kraambezoek is geweest. Dat is toch raar! Mijn leven was en is nu gewoon anders, maar dan kun je er toch nog wel voor elkaar zijn. Zo kom je er weer achter wat je aan mensen hebt. Degene van wie je het niet verwacht komt hulp aanbieden en van degene van wie je het verwacht krijg je alleen een sms om je te feliciteren en meer niet. In november gingen we met vriendinnen uit eten. Men zat de hele tijd te zeuren dat mijn leven zo zal veranderen. Alsof ik dat niet weet! Toen werd er een nieuwe datum geprikt. Toen zei een vriendin tegen mij: goh dacht dat dit wel de laatste keer zou zijn dat jij in deze toestand mee gaat. (zwanger) Dat kwam heel vervelend over. Ik heb afgezegd en achteraf ook niet gekund want Nadine was toen net geboren. Niet al mijn vriendinnen zijn zo hoor! Maar ik heb wat losse vriendinnen zeg maar. Die doen heel leuk en ik heb een vriendinnengroep en daar gaat dit om. Sorry voor het lange verhaal. Ik ging net met nadine in bad en mijn man de hond uit laten. Duurde even voordat hij terug was (heb hem nodig om nadine van mij over te nemen)en Nadine begon te happen. Heb haar aangelegd en ze dronk! Vond het super leuk. Ze houd het niet lang vol, maar toch. Ben trots op mijn kleine meisje.
babietje en man gefeliciteerd! super hoor. roxy? hoe gaat het daarmee? muisje: dat is idd toevallig. dat heb ik ook heel vaak hahaha. ik vind het fijn dat we het van te voren weten. op naar morgen! nou ik heb net ook bert vischer gekeken. ik had hem eigenlijk nog nooit echt gezien. af en toe een klein stukje maar nu een keer helemaal. ik kon hem niet volgen in het begin. maar aan het eind vond ik hem erg leuk.. wat een kerel zeg! ik vind hem goed maar ik vond de show van jochem meijer leuker (ADHD) nou ik ga me ook maar eens klaar maken voor de nacht.. alle pijntjes zijn hier ook verdwenen. behalve mijn rib.. ligt ie weer lekker tegen aan te schoppen au au en nog eens au! morgen de dag voor ons! zal we een stunt zijn om dan ook te gaan bevallen.. ik denk zelf dat het volgende week gebeurd. kweet niet waarom.. voor gevoel. maar eerst hoop ik op morgen [-o< weltrusten allemaal! tot morgen(vast)
mariska: ik snap je hoor! raar dat ze nog niet eens langs zijn geweest.. het is toch logisch dat ze eerst even nadine komen bewonderen dat vind ik veel belangrijker dan een feestje! gelukkig heb je nog wel vriendinnen die jou wel snappen.. dan besef je eigenlijk wat ze voor je betekenen en andersom. hier ben ik zelf ook achter gekomen , omdat ik al wel toe was aan huisje boompje beestje en mijn vriendinnen nog niet..ze snappen niet dat als je gaat samen wonen dat uitgaan een stuk minder word.. helaas.. fijn dat het goed gaat met je meisie!
Mrklb1: Ik zie dat we kwa leeftijd niet veel verschillen. Heb dus het zelfde probleem dat sommige vriendinnen niet toe zijn aan huisje boompje beestje. Twee jaar geleden ben ik getrouwd, toen huisje gekocht, daarna kwam het beestje (hond) en nu Nadine. Mijn man is 11 jaar ouder en wij hebben afspraken gemaakt dat als ik wel zin heb om eens wat met vriendinnen te doen na de geboorte, moet dat gewoon kunnen. Ik snap dus hun probleem helemaal niet. Zo als jij zegt Helaas... Maar vind het wel moeilijk. Heb steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden voor mijn keuzes. Krijg ik net een sms van een van die "vriendinnen": "Hoi Maris, alles goed. Kan ik je het weekend bellen?" Nou volgens mij hoef je geen afspraak maken om te bellen. Ben ik er niet dan neem ik niet op! Ik heb nog niets van mij laten horen. Ze weten waar mijn huis woont hihi En nou hou ik er over op. Ik word er alleen maar saggie van. Maar morgen voor jou de big day! Ik ben benieuwd. Ga voor je duimen! Succes.
dat had ik ook. we wonen nou twee jaar samen en zijn afglopen nov getrouwd. ik heb een vriendin die ik nog regelmatig zie en spreek.. soms zie ik haar weken-maanden niet maar als we elkaar zien is het goed. ik ga nooit op stap met haar. dit hebben we nog nooit gedaan omdat we hier best in verschillen denkik haha. maar heb wel veel aan haar. gelukkig. en nog een vriendin bij mij uit woonplaats , die komt ook vaak even langs. maar ik kan merken dat ik hele andere intresses nou heb dan dat zij heeft. is ook niet erg. maar als je iedereen maar in z´n waarde laat en zij n of haar keuzes accepteerd. nou i zou er ook over op houden.. haha wel fijn dat je dan ff je ei kwijt kan op forum . vind ik zelf hahaha. en wat betreft het bellen? wel raar idd. misschien houden ze rekening met rusten en nadine. slaap lekker! liefs
Stranger, fijn dat alles zo goed gaat met de bv! Mariska, ik ben nog niet met de kinderwagen buiten geweest, maar ik ben nu gewaarschuwd! Babietje en man, gefeliciteerd met Sara, geniet van haar!
MariskaW, sorry, ik wil mn ei er ook nog even over kwijt... Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor! Iemand die zich mijn beste vriending noemde (ik haar eerlijk gezegd niet...) heeft een kaartje gestuurd, en in een smsje gevraagd wanneer ze langs kon komen (1,5 week geleden). Toen ik wat data terug smste, duurde het nog een week voor ze vervolgens een heel andere datum koos, die ik niet genoemd had, en wel 7 februari, als die kleine dus al meer als een maand oud is. Vind ik dus ook raar, zeker dat je het smst, je kunt toch wel even bellen of zie ik dat verkeerd! En inderdaad, de mensen van wie je het minder verwacht, die bellen ineens dat ze graag snel langskomen omdat ze zo nieuwsgierig zijn...! En wat raar dat die vriendin inderdaad nu belt voor haar verjaardag en zelf nog niet eens langs is geweest! Toen ik ongeveer jouw leeftijd had, heeft een vriendin van mij ook een kindje gekregen. Ik was toen ook helemaal niet toe aan huisje boompje beestje, maar dat wilde niet zeggen dat ik ineens geen zin meer in die vriendin had! Sterker nog, het werd eigenlijk een stuk gezelliger, omdat ik juist wat vaker met haar afsprak, lekker bij haar thuis, hoefde ze geen oppas te regelen en wij kletstsen toch wel. En of we nou in de bios een filmpje keken of bij haar thuis, t was eigenlijk gezelliger bij haar thuis! Tja, het is inderdaad zo, in hele leuke en hele trieste tijden kom je er achter aan wie je het meeste hebt! Mensen aan wie ik geen geboortekaartje gestuurd heb (simpelweg omdat ik ze niet persoonlijk ken, kennissen van mn schoonmoeder bijvoorbeeld) sturen me een kaartje als ze horen dat ik bevallen ben, en van een kwart van de mensen aan wie ik wel een geboortekaartje gestuurd heb (da's een gok hoor), daar heb ik nog helemaal niets van gehoord, geen telefoontje, geen kaartje, geen mailtje, geen smsje, niets... Maar goed, aan de andere kant zie ik het zo dat je inderdaad dan wel ziet aan wie je wel wat hebt, en daar hou ik me dan gewoon aan vast, die mensen! Zo, nu heb ik net zo'n lang verhaal teruggeklept, zat mij eigenlijk ook wel al dwars! Wat goed dat Nadine aan de borst gedronken heeft joh, hartstikke fijn!
@ mariksa, het heeft denk ik niet veel met leeftijd te maken, ik ben stukkie ouder en ben de eerste van mijn vriendinnen die een baby krijgt. Ze zijn wel lief maar ze kunnen gewoon niet begrijpen wat wij meemaken en helaas proberen sommige het niet eens. In jouw geval kan ik me zo goed voorstellen dat het nog moeilijker is , jij hebt doordat Nadine zo vroeg is geboren alleen maar meer steun en liefde en zorg nodig denk ik, tis al moeilijk gewoon een kindje krijgen, maar zo vroeg... Misschien is het goed om erover te praten en tegen ze te zeggen wat je denkt of wat je verwacht...misschien begrijpen ze je dan beter. Super dat ze uit zichzelf dronk! Weltrusten voor iedereen en voor de mensen die vannacht beginnen of die oplopen met nachtvoedingen en huilende baby's succes!
Ik leef ook nog, vanmiddag en vanavond een groot deel van mijn slijmprop verloren en het rommelt zo. Maar weet niet of het echt weeen zijn. We wachten rustig af. Ben dus afgelopen vrijdag gestript en sindsdien rommelt het wel. Misschien morgen babynieuws. We duimen!
Babietje en man: gefeliciteerd met Sara Juliet. Een mooie naam! Laat je maar goed verwennen en geniet van je onwaarschijnlijk mooie dochter. Hier alles ok. Yara heeft 5 uur! achter elkaar geslapen vandaar dat ik nu klaarwakker achter de compt. zit. Nog meer vroege vogels?
Goede morgen! Roxy ik hoop dat je gaat beginnen, je mag onderhand wel hé ! Vannacht goed geslapen. Ik voelde wel heel goed het hoofdje op mijn schaambeen rusten, au. Ik voel me prima, dus ik denk niet dat er vandaag iets zal gaan gebeuren. Vanmiddag komen mijn moeder en mijn oma op bezoek, mijn man moet werken. Zo heb ik toch een beetje afleiding. Wat een weer hé?
BABIETJE Gefeliciteerd met Sara Juliët, prachtige naam! Hoop dat je snel herstelt en geniet ze! Wel raar dat ze er zo laat achter kwamen dat de baby in stuit lag, of was ze op het laatst nog weer gedraaid? Ik ben hier ook een beetje bang voor, omdat hij bij mij met 37 weken ook ineens weer andersom lag. Nou, gelukkig is het goed afgelopen! Mariska: mooi dat Nadine zelf kan drinken! Ik was ook wel een beetje teleurgesteld over het kraambezoek bij onze 1e. Ik heb ook wat vrienden verloren in die tijd.. Maar uiteindelijk weet je wel aan wie je wat hebt. Je krijgt ook vast wel weer nieuwe vriendinnen met kinderen, daar trek je toch automatisch meer naar toe... Mrklb & Muisje: Het is jullie dag! Doe je best! Tot later.