januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hoi nonny, het wordt gezellig druk hier!
    Ben vandaag iets minder moe. Voor het eerst deze week niet direct na het eten in slaap gevallen om dan om 21:30 op de bank wakker te worden en dan naar bed te gaan.

Heb net zitten berekenen mijn echo krijg ik over 11 dagen en daarvan heb ik er 6 vrij!!

Vandaag in de zwangerschapskalender stond: Vandaag is een historische dag. Het hartje gaat kloppen. Heb de hele dag een bijzonder gevoel :)

2. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    marretje, sanne en nalan dank jullie wel voor jullie reactie op mijn vraag. kunnen we het toch gezellig maken dit weekend ;)

3. Niet meer actief

Ja, irritant is dat he? Eerst was ik bezorgd over de krampen, vervolgens ben ik gerustgesteld dat dat alleen maar goed is, zij de krampen ineens weg.... schiet niet op natuurlijk!

4. Niet meer actief

Nonny, welkom hier! En gefeliciteerd natuurlijk!

5. Niet meer actief

Haha! Gelukkig maar dan! :)

6. Hahaha komt wel goed hoor

7. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hey meiden goedemorgen!!!
    Volgens mij ligt iedereen nog op 1 oor!
    Ik ga zometeen lekker effe winkelen.
    Ga een andere broek kopen in iedergeval want ik heb nog maar 1 spijkerbroek waar ik in pas! Dus ik ga es effe kijken bij Miss Etam. Ook nog een leuk iets der boven erbij. Nou ja, ik zie wel wat het wordt.
    Toen ik van bed kwam was er niks aan de hand maar ik zit even beneden en ik wordt toch wat misselijk. Heb eerst maar even wat gegeten. Dat helpt toch wel. En mijn borsten beginnen weer zeer te doen (vooral aan de zijkant aan de buitenkant.
    Zijn er meer die daar last hebben?

8. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Ik vertrek over een paar uutjes naar Turkije, dus tot over een weekje!

Moniekje, mijn borsten worden juist iets minder gevoelig. Wel word ik steeds misselijker. Sinds gisteren eigenlijk. De krampen heb ik ook nog steeds en dat vind ik wel wat minder fijn.

Nou, fijne week allemaal en tot de 28e.

Gr. Lieverd

9. Niet meer actief

Moniekje: Ik heb daar ook last van, vooral aan de zijkant van mn borsten, niet normaal soms! Vooral als ik 's ochtends wakker wordt en me omdraai in bed...

Lieverd: een heeeeele fijne vakantie!!

10. Nonny

Nonny Actief lid

3 feb 2006
    156
    0
    0
    Lieverd een fijne vakantie en alle meiden thanks..
    Het lijkt me wel gezellig hier..
    Vandaag ben ik zelf jarig en mijn zoontje ook.
    Die wordt 2.
    Dubbel feest hier dus..
    Kom vandaag nog wel een keertje gluren..

Doei doei groetjessssssss

11. Niet meer actief

dubbel gefeliciteerd dan!

12. elanor

elanor Lid

21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Hey meiden,

Ik heb precies hetzelfde! Sinds een dag of vier heb ik bijna helemaal geen krampen meer. Leuk he, wat je lijf allemaal met je doet tijdens de zwangerschap... ;)
    Ach, ik mag verder niet klagen hoor, ik voel me eigenlijk prima, niet misselijk of iets. Ik heb wel enorme mood-swings, ik kan heel vrolijk en energiek maar ook ineens heel moe en depri zijn. Zijn er meer mensen hier die dat hebben?

Oh, en Nonny welkom hier en gefeliciteerd.
    En Lieverd: een hele fijne vakantie gewenst.

13. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hey Elanor, ik zie dat je uit Groningen komt! laat ik nou ook dicht bij Groningen wonen! Niet in de stad hoor maar zeg maar vlak bij Leek, Zevenhuizen.

14. Niet meer actief

Welkom!!

Verder alles ok hier. Ik pas gelukkig al mijn broeken nog aan. Alleen als ik terugrijd van mijn werk gaat er wel een knoopje open hoor. Merk wel dat mijn onderbuik al wat dikker begint te worden. Maar eigenlijk zie je het niet echt goed. Ik had al een buikje van mezelf dus volgens mij duurt het nog wel even voordat je het echt gaat zien. Heb heerlijk uitgeslapen vanochtend, was zo moe. Ben een beetje misselijk geweest maar verder eigenlijk nergens last van. Mijn borsten doen vandaag ook niet zo'n pijn. Heb vandaag ook nog geen bh aangehad dus misschien is het wel een keertje goed. Verder een paar steekjes in mijn buik, ik voel gewoon dat er gewoon iets bezig is met groeien lijkt wel. Hebben jullie dat ook.

Lieverd een hele fijne vakantie en ik weet niet precies meer wie er jarig is vandaag maar in ieder geval van harte gefeliciteerd!

15. Nonny

Nonny Actief lid

3 feb 2006
    156
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat leuk om ook alles van jullie te lezen.
    Bijna iedereen heeft wel af en toe die krampen he?
    Ik dus ook maar volgens mij had ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook.
    merk al wel dat nu de broeken al strakker gaan zitten, ppfff.
    Als dat maar goed gaat, haha maar tweede zwangerschap he en dan misschien toch sneller een buikje?

Hebben jullie het trouwens al aan je naaste familie enz verteld?
    Wij willen er dit keer echt mee wachten tot de 12 weken en als we de echo gehad hebben.
    Of het lukt??

Nog een vraag en misschien herkent iemand het.
    Sinds ik zwanger ben heb ik heel veel last van de onderrug.
    Net boven de bips en het trekt soms echt helemaal door.
    Kan dan met moeite lopen en als ik van de stoel op wil staan doet me dat echt zeer.
    Iemand nog meer die dit heeft en een rode lamp zou dat gewoon mogen nu??

Groetjes en tot de volgende keer

16. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ook gefeliciteerd van mij nonny!

en in de tweede zwangerschap schijn je inderdaad sneller een buikje te hebben omdat je buikspieren al wat uitgerekt zijn. rugklachten heb ik niet.

wij hebben het nog niemand verteld, behalve een vriendin. die had ik net gezegd dat we bezig waren omdat ik toch wel behoefte had het iemand in mijn omgeving te zeggen. en meteen die ronde was het raak. wel heel bijzonder. vind het wel moeilijk om het niet te zeggen. maar moet zeggen dat ik de laatste dagen best twijfel. ik ben toch wel zwanger? maar ja, na 3 positieve testen en heel pijnlijke tepels zou je toch denken. heb minder klachten dan vorige week qua misselijkheid, maar ja, begreep dat er meer zijn. raar he?! eigenlijk wil je geen klachten maar toch wel graag bevestiging dat je zwanger bent. gelukkig heb ik steun aan jullie dat jullie het ook zo voelen soms.

leanor mood swings heb ik nog niet alhoewel mijn vriend wel eens denkt waarom twijfel je nu opeens zo of je zwanger bent. maar ja. slapen gaat gelukkig beter.

17. Laat ik nu op vacantie gaan naar Leek.
    En vrienden van ons wonen in Gronningen

Nonny Van harte voor jou een je zoon.
    maak er een fijne dag van

Hier beginnen de kleren ook iets strakker te zitten
    bij de eerst heb ik daar niet zo een last van gehad.
    Maar ja bij een tweede is het toch wat uitgerekt

18. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dat is grappig Nalan.
    t 'is hier heel leuk hoor. Dan ga je ook vast naar Landgoed Nienoord in Leek! Daar hebben wij de trouwfotos gemaakt!
    Een fijne vakantie dan maar alvast gewenst.

19. :D :D wij gaan daar heen met de stoomdagen en we hebben al een Abbo op de speeltuin en het zwemkasteel.
    we hebben een jaarplek op camping westerheert.
    echt lekker voor Ilmar daar en de speeltuin ook natuurlijk.

en de koffie is warm ;) ;)

20. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dat is leuk zeg! Ik ben in leek geboren en kom heel af en toe op Nienoord, wandelen of fietsen als het mooi weer is. Ik werk dinsdag en vrijdagmorgen in Leek en doe vaak mijn boodschapjes in Leek of ik ga effe winkelen daar.

Deel Deze Pagina